czwartek, 5 listopada 2020

Dottore Rossatore Resurfacing Cream, czyli wygładzający krem na noc do cery naczyniowej i wrażliwej od 4skin

Dziś pora na moje wrażenia z pierwszego spotkania z marką Dottore. Miałam okazję testować Wygładzający Krem na Noc do Cery Naczyniowej i Wrażliwej, czyli Dottore Rossatore Resurfacing Cream. Produkt ten łączy ze sobą działanie specyfiku do cery naczynkowej i naderaktywnej z prewencją przeciwstarzeniową oraz redukcją niedoskonałości skóry. Pomyślałam - w sam raz dla mnie! Tylko czy jak coś jest do wszystkiego, to nie jest do niczego? Same przeczytajcie ;)
Dottore Rossatore Resurfacing Cream wygładzający krem na noc do cery naczyniowej i wrażliwej
Dottore Rossatore Resurfacing Cream, czyli Wygładzający Krem na Noc do Cery Naczyniowej i Wrażliwej umieszczono w eleganckim opakowaniu z pompką. Aby się do niej dostać, należy "przekręcić" opakowanie i dzięki temu wysuwa się ona do góry. Niby nic, a jednak to bardzo sprytne zabezpieczenie na podróż. Muszę przyznać, iż mimo tego, że całość wykonana jest z plastiku, prezentuje się naprawdę elegancko. Opakowanie jest matowe, z zielonymi napisami, zawiera 50ml kosmetyku i ma bez zarzutu działającą pompkę. Produkt należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Warto również w tym miejscu wspomnieć, że Dottore to Polska marka - ja osobiście wcześniej o tym nie wiedziałam ;)
Dottore Rossatore Resurfacing Cream wygładzający krem na noc do cery naczyniowej i wrażliwej
Co o swoim kremie mówi producent? "Preparat opiera się na kompleksie prorewitalizującym (w skład którego wchodzi kwas migdałowy, glikolowy, mlekowy, winowy, cytrynowy i szikimowy wraz z azeloglicyną oraz bromeliną), który stopniowo usuwa zrogowaciałe komórki naskórka, odblokowuje pory oraz odsłania nową, rozjaśnioną skórę. Pomimo efektu złuszczającego, skóra nie reaguje podrażnieniem ani wrażliwością, gdyż kompleks posiada niskie stężenie kwasów oraz pH 4. Dodatek azeloglicyny redukuje stany zapalne oraz zmniejsza rumień, a kwas szikimowy optymalizuje wydzielanie łoju, co gwarantuje efekt zmatowienia na twarzy. Krem ma również działanie antyoksydacyjne. Po użyciu uzyskujemy efekt rozjaśnionej, złagodzonej i wygładzonej skóry. Kosmetyk dodatkowo uszczelnia naczynia krwionośne oraz uelastycznia skórę." Krem ma białą barwę i dość specyficznie pachnie cytrusami. Nie jest to może najpiękniejszy aromat z jakim miałam styczność, ale nie należy do męczących i dość szybko się ulatnia. Aplikację kosmetyku uprzyjemnia nietypowa konsystencja, ponieważ tak naprawdę nie jest to typowy krem, a coś pomiędzy nim, a żelem. Produkt łatwo sunie po skórze, stając się przy kontakcie z nią bardziej wodnisty, nie lepi się i całkiem sprawnie się wchłania, pozostawiając po sobie jednak delikatny film - w sam raz na noc. Na plus należy zaliczyć w jego przypadku fakt, iż jest całkiem wydajny;)
Dottore Rossatore Resurfacing Cream wygładzający krem na noc do cery naczyniowej i wrażliwej
Co zatem z działaniem Dottore Rossatore Resurfacing Cream? Muszę przyznać, że testowałam go w naprawdę trudnym dla mojej cery momencie, a mimo to całkiem nieźle dawał sobie z nią radę. Faktycznie delikatnie złuszczał wszelkie powierzchowne nierówności naskórka, jednocześnie nie podrażniając go. Nowe niedoskonałości przestały się pojawiać, zmarszczki wydają mi się jakby mniej widoczne i wygładzone, a cera podczas stosowania kremu faktycznie wyglądała lepiej. Dodatkowo kosmetyk łagodził rumień w całkiem przyzwoitym stopniu i pod koniec opakowania dobrze sprawdzał mi się przy wdrażaniu kuracji trądziku różowatego (tak, w końcu doczekałam się wizyty u dermatologa :P W tych czasach to spore osiągnięcie). Cera podczas jego stosowania była jędrna, gładka, przyjemnie napięta oraz sprężysta.
Krem Dottore Rossatore Resurfacing Cream kosztuje w sklepie 4skin.pl 219zł (dostawa jest darmowa). Z mojej perspektywy, jeśli macie umiarkowany problem z trądzikiem różowatym, pierwsze zmarszczki bądź kłopot z rumieniem - warto go wypróbować, być może poprawi stan także Waszej cery :) Znacie kosmetyki marki Dottore? Miałyście okazję testować produkty tej firmy? Jaki krem aktualnie stosujecie? Dajcie znać!

17 komentarzy :

  1. Mialam kiedys ich krwm i sprawdził sie u mnie świetnie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować niczego tej marki. Bogaty skład zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dopiero pierwszy mój produkt tej marki 😉

      Usuń
  3. Nie mam trądziku różowatego, ale krem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on w sumie jest nie tylko do trądziku różowatego, z powodzeniem można go stosować w innych sytuacjach 😊

      Usuń
  4. To dość ciekawy produkt... tak samo marka wzbudza zaufanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo interesuje jeszcze krem na dzień 🤩

      Usuń
  5. Też nie miałam pojęcia, że to polska marka! Krem ma fajne składniki aktywne, nie dziwię się, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu niespodzianka - na opakowaniu made in Poland 😁 ma fajne składniki i dodatkowo jest przyjemny w użytkowaniu. Tylko z zapachem mi coś nie gra.

      Usuń
  6. Mam próbkę tego kremu :) Musze go w końcu wypróbować bo markę Dottore uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci się sprawdziło szczególnie dobrze? 😉

      Usuń
  7. Niestety nie miałam okazji używać produktów tej marki, a mają kilka ciekawych pozycji. Akurat ten krem nie jest w orbicie moich zainteresowań, ale w działaniu całkiem fajny widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co konkretnie wpadło Ci w oko? 😊 Moim zdaniem też ofertę mają fajną, czuję się zachęcona do wypróbowania czegoś jeszcze 😁

      Usuń
  8. Duzo dobrego juz slyszalam na temat tej marki, musze ja poznac :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)