sobota, 31 października 2020

Październikowe nowości i dużo prezentów!

Październik nie był miesiącem, w którym robiłam zakupy. Ba! Sama dla siebie kupiłam tylko trzy rzeczy i to również wyłącznie dlatego, że jakimś cudem moja mama dostała spory kod rabatowy do swoich nabytków i postanowiła mi go oddać :P Powoli kupuję już prezenty świątecznie, jednocześnie starając się oszczędzać, wszak nie wiadomo co przyniesie życie (sytuacja jest u mnie chyba jeszcze bardziej niepewna niż w marcu) i uwaga: chyba pierwszy raz nie miałam ochoty :P Mimo to, trafiła do mnie masa nowości: ze współprac, wygranych konkursów, prezentów, upominków urodzinowych lub już bożonarodzeniowych... Więc mimo mojego zakupowego "postu", i tak będzie na bogato :D Nic w przyrodzie nie ginie... :P Zapraszam do oglądania :)
Loreal professional kerastase
Co kupiłam sama? Ano rzeczy do włosów... Znacie to uczucie, kiedy od czasów nastoletnich czegoś nie było Wam wolno i nagle okazuje się, że znów możecie wrócić do pięknie pachnących szamponów oraz macie radochę ze stosowania pielęgnacji włosów? Pewnie nie, ale mnie właśnie to się przytrafiło i czuję się jak dziecko w sklepie z zabawkami. Dlatego, gdy mama obdarowała mnie kuponem na 50zł, kupiłam sobie dwie rzeczy z linii L’Oréal Professionnel Serie Expert Pro Longer. Pierwszą z nich jest maska (duża oczywiście, bo włosy mam długie, z resztą to schodzi u mnie hurtem), a drugą szampon. Co ta seria "robi"? Odnawia włosy w całej rozciągłości i je "wypełnia" przez co wyglądają na grubsze. Dba też o końcówki, podobno świetnie nadaje się do długich włosów oraz kobiet chcących zapuścić swoje pasma :) No i Kerastase... To Kojący Szampon do Skóry Wrażliwej, Specifique Bain Vital Dermo - Calm, który kupiłam bo uwaga: chłodzi :P Poza tym także łagodzi, pomaga ukoić wrażliwą skórę głowy i ogólnie miał dobre opinie :D
kerastase chronologiste is clinical uzu chanel
I tym sposobem powoli przechodzimy dalej... To prezent, który dostałam od Interendo już na urodziny, przy okazji wizyty w Grudziądzu :D Dla niezorientowanych - są 25 grudnia ;) Co dostałam? Same fajne rzeczy! :D Kosmetyczkę, mini serum Is Clinical Hydra Cool (rewelacja), Ren Evercalm Overnight Recovery Balm, błyszczyk UZU 38 st/99stF  +1 w kolorze Sheer Pink, który marzył mi się od bardzo dawna, ogrzewacz na oczy Kao Megrhythm Steam Eye Yuzu oraz pomadkę Chanel Rouge Allure Velvet Extreme 114 Epitome - jestem zachwycona jej kolorem, zawartością i jakością opakowania... A poza tym - czarne Kerastase xD Tym razem trafiła do mnie najnowsza linię Chronologiste, Patrycja sprezentowała mi szampon, oraz maskę. W środku były też słodycze, ale mąż nie dał im długo stać ;) Niesamowicie się cieszę i dziękuję za piękny prezent! :D
Caudalie
Na spotkaniu u Patrycji była także I Love dots :D Od niej dostałam z kolei kilka kosmetyków marki Caudalie, które od dawna wołały do mnie "mamo!" i Madzia dobrze o tym wiedziała ;) Cóż to takiego? Przede wszystkim  mini Skoncentrowana Esencja Dodająca Blasku Vinoperfect, oraz bardzo interesujący zestaw zawierający w sobie miniatury Oczyszczającego Żelu Myjącego Vinopure oraz Toniku Oczyszczającego Czysta Skóra Vinopure. Gwiazdą jest tutaj Serum Infuzja przeciw Niedoskonałościom Vinopure, którego jestem ciekawa jak nie wiem i już nie mogę się doczekać, aż je wypróbuję :D i teraz hit! Pomadka z Marie, z limitowanej edycji "Aryskotraci" Cutepress x Disney Let the Adventure Begin Dumbo and Marie Cashmere Lip And Cheek Colour w kolorze Bubblegum. Jak ją zobaczyłam, to dosłownie zaświeciły mi się oczy, jest cudowna! <3 Poza tym w paczce był jeszcze kubek, ręczniczki oraz gifty dla moich kotów, które na bloga już się nie nadają ;) Madziu, bardzo Ci dziękuję! ;*
nuxe, some by mi, purito
To jednak nie wszystko co przywiozłam, wszak na spotkaniu była także Myskinstoryy :D Ona oczywiście także obdarowała nas różnymi dobrociami ;) Tak więc: dostałam miniaturkę peelingu - kremu Institut Esthederm Gentle Deep Pore Cleanser, płatki oczyszczające z wyciągiem z wąkrotki azjatyckiej Purito Centella Green Level All In One Mild Pad, masę próbek, których tutaj nie ma, mini tonik z mojej ulubionej serii Some by Mi Yuja Niacin Brightening Toner, oraz dwa produkty Nuxe: krem w spreyu Creme Fraiche de Beaute, oraz Insta Masque w wersji różowej - złuszczającej i ujednolicającej cerę :) Poza tym, było też kilka zupełnie nieznanych mi rzeczy :D Na przykład żel nawilżający Darphin All Day Skin Hydrating Gel Creme, filtr SPF 30 Coola Sun Silk Drops, mini kremik Perricone MD H2 Elemental Energy Hydrating Cloud Cream oraz serum z kwasami Allies of Skin Mandelic Pigmentation Corrector Night Serum :) Same fajne nowości do testowania. Kasiu, dziękuję! :D
ducray
Na tym zdjęciu widać z kolei zestaw kosmetyków Ducray, który był prezentem dla dziewczyn biorących udział w programie "Gotowe na zmianę". Główna nagroda to udział w warsztatach coachingowych, dotyczących akceptacji chorób przewlekłych, ale jakże by inaczej, dostałyśmy także masę kosmetyków i gadżetów, których nie ma na zdjęciu ;) Co zatem było w paczce? Szampon Kertyol PSO, koncentrat na zmiany łuszczycowe Kertyol PSO, Szampon Elution oraz odżywka do włosów z tej samej serii, krem emolientowy i żel pod prysznic Dexeryl, krem do rąk, pomadka do ust, płyn micelarny i krem do twarzy Hydra UV z serii Ictyane, śliczny biały kocyk, torba, kosmetyczka oraz kosmetyczka samolotowa i gniotek relaksacyjny, który został hitem w moim domu xD Pokazywałam Wam je już kiedyś na moim instagramie :)
uzdrovisco
Ze względu na aktualną sytuację na świecie, tegoroczne Meet Beauty odbywało się w formie telekonferencji. Jeśli mam być szczera - mnie ta forma odpowiadała, choć jeden z wykładów był wyjątkowo mało interesujący. Świetną prezentację miała dla nas za to firma Uzdrovisco, od której dostałyśmy także mały upominek. W paczce znalazłam Fitodozujący Wieczorny Krem Redukujący Zmarszczki, Fitodozującą Ampułkę - Booster w wersji Wzmocnienie i Odbudowa, oraz Fitoaktywny Tonik - Esencję, który sam producent opisał jako "Bezwacikowy, Nawilżający" :) Z całej paczki chyba właśnie te trzy rzeczy były najciekawsze, tak samo jak prezentacja ;)
meet beauty
To druga część paczki z Meet Beauty Conference :) Znalazłam w niej Oczyszczający szampon Octowy Biovax, saszetkę z Maską Intensywnie Regenerującą Biovax oraz produkt marki Terra Nova "Jagody - Supermieszanka". Znajdziemy w niej ekstrakt z jeżyn, czarnej maliny, aronii, żurawiny, acai, rokitnika, borówki, czarnego bzu, truskawek, a formułę uzupełniono o spirulinę, otręby ryżowe, sok z liści pszenicy, młody jęczmień oraz starannie wyselekcjonowane probiotyki i enzymy.
Mediheal caudalie
Od firmy Caudalie otrzymałam miniaturkę ich nowego kremu Reservatrol - Lift Krem Kaszmir Liftingujący. Od lat bardzo lubię tę markę (na blogu znajdziecie kilka recenzji ich produktów w wyszukiwarce z prawej strony) więc z chęcią przetestuję także tą nowość :) Poza tym, dostałam także przesyłkę od Mediheal, w której znalazły się Akupresurowa Maska w Płachcie Golden Chip dla cery skłonnej do przebarwień, N.M.F. Aquaring Hydrożelowa Maska w Płachcie dla skóry dojrzałej, która nawilża, łagodzi oraz działa przeciwstarzeniowo, a także Plasterki na Wypryski A Zero Shot. Szczerze powiem, że chyba to właśnie ich jestem najbardziej w tym momencie ciekawa i z chęcią zobaczę co potrafią ;)
o' right coffeine ice shampoo szampon
Na tym zdjęciu widać z kolei efekt współpracy z marką O'Right. Szczerze powiem, że bardzo dobrze wspominam poprzednie dwa szampony, które miałam w swojej karierze i tym razem dostałam do przetestowania kolejne dwa. Pierwszy z nich nosi nazwę Ice Szampon Chłodząco - Oczyszczający :) Usuwa on zanieczyszczenia, a także chroni włosy przed utratą nawilżenia oraz blasku. I naprawdę bardzo przyjemnie chłodzi głowę! Drugi z nich to Recoffe Szampon Kofeinowy Wzmacniający i Pobudzający Wzrost Włosów. Zawiera w składzie naturalną kofeinę pozyskiwaną  z ziaren kawy oraz ekstrakty roślinne z wiązówki błotnej oraz z dymnicy pospolitej. Szampon rewitalizuje łodygi włosów, aktywnie odżywia cebulki i pobudza krążenie w skórze głowy, dzięki czemu substancje zawarte w produkcie są lepiej wchłaniane. Używałam ich obu i też pozostawiły po sobie świetne wrażenie. Uwaga - kawowy nie pachnie kawą! ;) (dla mnie - na szczęście).
yves rocher
Tu z kolei widać przesyłkę, którą dostałam w tym miesiącu od Yves Rocher. Znalazłam w niej wodę perfumowaną Mon Rouge, dwa podkłady z serii Rozświetlająco - Detoksykującej Le RadieuxNawilżający Krem pod Oczy z Bławatkiem bio Pur BleuetŁagodzącą Wodę Kwiatową z Bławatka bio Pur Bleuet, trzy peelingi Gommage Detox, z masłem shea, węglowy oraz brzoskwiniowy, Wielozadaniowy Roślinny Balsam do Włosów Suchych i ZniszczonychDwufazowy Płyn do Demakijażu Oczu z Wyciągiem z Bławatka bio Pur BleuetOdświeżający Dezodorant 48h z Karpobrotem oraz Uniwersalny Puder Sypki :)
bielenda proffesional sebio derm
W ostatnim miesiącu dostałam także mały prezent od marki Bielenda Proffessional. Są to trzy produkty z ich nowej linii Sebio Derm. Przeznaczona jest ona zarówno do skór młodych, oraz dojrzałych. Oprócz składników regulujących wydzielanie sebum, nawilżających i pomagających w walce z niedoskonałościami ma też działanie anti-aging – pomaga w walce ze zmarszczkami, starzeniem się skóry, poprawia jej wygląd i restrukturyzuje. Do wypróbowania dostałam Specjalistyczne Serum Sebo - Regulujące z niacynamidem, cynkiem, kwasami PHA, oraz peptydami, Normalizujący Tonik z Kompleksem Antybakteryjnym, a także Specjalistyczny Krem Normalizująco - Nawilżający z Bakuchiolem. On także zawiera niacynamid, oraz jeszcze jeden bardzo ciekawy składnik - olej tamanu ;) Na dodatek otrzymałam Ekskluzywny Rewitalizujący Krem pod Oczy Pro Age Expert. W swoim składzie ma kofeinę, żeń szeń, kwas hialuronowy, oraz świetlik. Szczerze? Jestem go bardzo ciekawa! 
Phyto szampon maska
To trio dostałam z kolei od sklepu Topestetic. Na pierwszym miejscu widać Natural Active Cream, czyli krem łagodzący przebieg chorób skórnych (bo u mnie jak nie urok to przemarsz wojsk), zalecany przy łuszczycy, AZS, lub kontaktowym zapaleniu skóry. Drugi produkt to z kolei Phyto Color Protecting Mask, czyli maska chroniąca kolor włosów farbowanych. Jej głównym zadaniem jest nawilżenie oraz odżywienie naszych pasm :) Ostatnia już rzecz, zarówno z tego zdjęcia, jak i całego posta, to Phyto Phanere, Wzmacniający Szampon Rewitalizujący. Zawiera on witaminy z grupy B, cynk, ekstrakty z ziół i ma za zadanie łagodnie oczyszczać, dodając włosom lekkości oraz sprawiać by były miękkie i delikatne. 
I to wszystko na dziś :) Mimo tego, że sama nie kupiłam prawie nic, nowości nazbierało się bardzo dużo... :D Dajcie znać, co wpadło Wam w oko i co trafiło do Was w minionym miesiącu ;) Jeśli macie ochotę możecie nawet zostawić link :) 

23 komentarze :

  1. Jeny ile świetnych kosmetyków ! :D te produkty Cauladie mega mnie ciekawią. Intryguje mnie tez ta seria kosmetyków z Bielendy :) z marki Phyto miałam kilka produktów i bardzo dobrze ja wspominam :) szampony z o’right maja bardzo ciekawe i oryginalne opakowania :) ja jeszcze prezentów na święta nie zaczęłam robić ale myśle, ze powoli trzeba zacząć o tym myśleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam od Caudalie żadnego bubla, więc polecam 😁 o’right ma fajne opakowania tych szamponów i ekstra zawartość ❤️ a przygotowania do świąt ja zaczęłam w tym roku wyjątkowo wcześnie, w sumie większość prezentów już czeka 😉

      Usuń
  2. Ale dobroci widze u Ciebie, ten blyszczyk UZU bardzo pragne poznac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też niesamowicie świeciły się do niego oczy 😁

      Usuń
  3. Wow, mnóstwo znakomitych produktów :) Aż nie wiem na co spojrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nazbierało się sporo 😂 a niby prawie nic nie kupiłam 😜

      Usuń
  4. Te szampony z O'Right od dawna mnie kuszą! A dla mnie szkoda, że nie pachnie kawą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. One są łatwo dostępne, warto sobie jakąś przetestować 😊

      Usuń
  6. Kosmetyki do włosów kerastase uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ty to masz fajne koleżanki! :) Mnie ciekawi seria Loreal Pro Longer. Daj znać jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, święta prawda :D W dodatku idealnie znają mój gust i potrzeby ;)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię produkty z serii Expert :) stosuje w sumie zamiennie z produktami od Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niejeden produkt mnie zaciekawił, chętnie im się przyjrzę bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nooo 🤩 bardzo się ze wszystkiego cieszę 😉

      Usuń
  11. Wow! Ile ciekawych produktów :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)