wtorek, 13 października 2020

Kosmetyczne hity ostatniego czasu - pielęgnacja!

Rok 2020 dalej pędzi u mnie dosłownie jak szalony. Mam wrażenie, że dni podczas pandemii dosłownie przeciekają mi przez palce... Od wyłonienia ostatnich ulubieńców minęły już 4 miesiące i zgodnie z moim kalendarzem - właśnie najwyższa pora na kolejnych ;) Co sprawdziło się tym razem szczególnie dobrze? Same zobaczcie! Tym razem szczególnie fanki pielęgnacji powinny poczuć się zainteresowane ;)
Eucerin Anti - Pigment Dual Serum svr sensifine ar
1. Eucerin Anti - Pigment Dual Serum - Stosuję już drugie opakowanie tego produktu i szczerze powiem Wam, że naprawdę jestem z niego bardzo zadowolona. Serum oraz resztę serii, kupiłam z polecenia Inti Skin, ponieważ nie mogłam poradzić sobie z moimi starymi przebarwieniami pozapalnymi. O ile o te świeże potrafię już zadbać tak, by nie zostać w kropki, tak zabrakło mi pomysłu na to, co starsze, pozostałe z etapu "Ratunku! Co począć z tymi kropkami?" :P Tiamidol zawarty w serii Eucerin Anti - Pigment okazał się u mnie naprawdę skuteczny i z czystym sumieniem muszę przyznać, że skóra w końcu jaśnieje :) Jest miłość, będzie jego pełna recenzja ;)
2. SVR Sensifine AR - Mój absolutny HIT, który sprawdził się w przypadku totalnego kryzysu, kiedy to twarz piecze, pali żywym ogniem, jest czerwona jak burak, a Ty cieszysz się w duchu, że mamy obowiązek noszenia masek. Posiada on świetny efekt chłodzący, który ratuje życie w trudnych momentach, a Endothelyol zawarty w kremie poprawia mikrokrążenie, zmniejsza widoczność naczyń krwionośnych i przeciwdziała powstawaniu rumienia. Krem posiada też zielony barwnik neutralizujący optycznie moje bordo na twarzy. Uważam, że ten produkt powinna poznać każda osoba z cerą naczyniową i sprawdzić na sobie, czy czasem nie uratuje jej z opresji ;) U mnie on naprawdę ładnie "wybielał" skórę. (za polecenie dziękuję virulentiss)
Krave kale lalu yaha BasicLab Serum Peptydowe pod Oczy z Argireliną 10% Nawilżenie i Ujędrnienie
3. Krave Kale-lalu-yAHA - To złuszczający tonik, zawierający kwas glikolowy pochodzący z trzciny cukrowej, wyciąg z jarmużu, szpinaku oraz pietruszki, aloes, kwas hialuronowy, witaminę B5 i alantoinę. To wszystko jest nam w stanie zapewnić skuteczne, ale jednocześnie delikatne złuszczenie skóry, oczyszczenie zapchanych porów, oraz wygładzenie cery. Naczytałam się na jego temat u Kasi samych dobrych rzeczy i cóż, ja także jestem w nim zakochana... Na pewno na stałe zagości w mojej łazience i w końcu muszę zmobilizować się do napisania recenzji tego toniku ;)
4. BasicLab Serum Peptydowe pod Oczy z Argireliną 10% Nawilżenie i Ujędrnienie - To leciutka "gęsta woda", która nie pachnie i błyskawicznie wchłania się do matu. W tym momencie używam drugiego opakowania, które dzielę z mamą na pół, bo kosmetyk jest ważny 3 miesiące od otwarcia, a przy jego szalonej wydajności, nie jestem w stanie zużyć go całego. Obie stwierdziłyśmy jednogłośnie, że serum jest genialne i widać znaczącą różnicę w wyglądzie skóry wokół oczu. Kosmetyk faktycznie zapewnił  nam wygładzenie i lifting tej okolicy, a cienie pod oczami są mniej zauważalne. Skóra podczas stosowania serum jest jędrna, bardziej elastyczna, nawilżona, a obrzęki mniejsze. W naszej ocenie, warto wydać na ten kosmetyk pieniądze ;) (tu znajdziecie pełną recenzję)
Maska Nawilżająco - Kojąca Kerastase Specifique, Masque Hydra - Apaisant
5. Maska Nawilżająco - Kojąca Kerastase Specifique Masque Hydra - Apaisant - Ma ona ciekawą, żelową konsystencję oraz bardzo przypadł mi do gustu jej zapach. Jest świeży, może lekko jaśminowy i autentycznie czuć w nim nutkę luksusu. A dodatkowo ten aromat naprawdę zostaje jakiś czas na naszych włosach! Poza tym ten kosmetyk genialnie działa :) Maska świetnie nawilża skórę głowy sprawiając, że skalp jest ukojony i nie swędzi. Włosy po jej użyciu także prezentują się przepięknie. Są wyjątkowo błyszczące, bardzo miłe w dotyku, odbite od nasady i nieobciążone. To chyba dotychczas moja ukochana maska ever :D (tutaj przeczytacie całą recenzję)
I to już wszystko na dziś. Znacie może któregoś z moich ulubieńców? A może miałybyście ochotę poznać? Podzielicie się, co Wam ostatnimi czasy przypadło do gustu? Dajcie koniecznie znać!






21 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe są Twoje hity. Kerastase uwielbiam, tę serię mam w miniaturkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielka fanka marki Eucerin maja genialne kosmetyki wlasnie przymierzam sie do zamowienia nowosci i to Anti Pigment Serum mam w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że wycofali się z polskich aptek ☹️ Łatwiej byłoby dostać ich kosmetyki.

      Usuń
  3. Znam Kerastase i bardzo ją lubię :) Mnie też ostatnio czas przecieka przez palce.

    OdpowiedzUsuń
  4. BasicLab mnie kusi prawie wszystko! To serum jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😁 No tak czasem bywa, mnie też kusi bardzo wiele rzeczy 😉

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów ale wszystkie bym z chęcią wypróbowała :) najbardziej mnie zaciekawił ten tonik złuszczający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna rzecz, ale w aktualnej sytuacji ciężko go dostać, albo trzeba sporo przepłacić 😕

      Usuń
  6. Myślę nad serum peptydowym pod oczy z Basiclab. Biore się za przeczytanie pełnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomoże Ci w podjęciu decyzji 😊

      Usuń
  7. Ciekawe kosmetyki, niestety nic nie znam, ale wszystko mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum BasicLab znam i używam, natomiast zainteresowała mnie maska Kerastase. Wpiszę ją sobie na listę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam ten maski z Kerastase, ale pora wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)