czwartek, 30 lipca 2020

Pielęgnujemy włosy z maską nawilżająco - kojącą Kerastase Specifique Masque Hydra-Apaisant

Black Liner istnieje już ponad 6 lat, ale prawda jest taka, że na temat swoich włosów pisałam przerażająco mało. Jednak wraz z wybuchem pandemii, odrobinę zmotywowana przez moją mamę, zainteresowałam się tym tematem bardziej. Przypomnijmy jednak, co ja sama mam na głowie... Moje włosy są zdrowe, naturalnie bardzo ciemne (choć zdarza mi się farbować je produktami do 24 myć), długie, niskoporowate oraz delikatne. Nie są szczególnie cienkie, ale mam ich stosunkowo mało. W dodatku bardzo trudno je czesać i stylizować. Skóra głowy z kolei posiada skłonność do przetłuszczania, sezonowo pojawiają się na niej objawy łuszczycy, przez co wymaga specjalistycznego leczenia i mycia. Jak w całym tym bałaganie sprawdziła się Maska Nawilżająco - Kojąca Kerastase Specifique Masque Hydra - Apaisant która dotarła do mnie jakiś czas temu z Hairstore.pl? Już Wam mówię!
Kerastase Specifique, Masque Hydra-Apaisant, Maska Nawilżająco - Kojąca
Maska Nawilżająco - Kojąca Kerastase Specifique, Masque Hydra - Apaisant została przez producenta umieszczona w zakręcanym słoiczku, zawierającym 200ml kosmetyku, ważnym przez 12 miesięcy od otwarcia. Całość jest utrzymana w biało - srebrnej kolorystyce i ma fikuśny kształt, co z jednej strony dobrze wpływa na design, a z drugiej - trochę utrudnia wydobycie maski ze środka :D Co na temat tego kosmetyku mówi sam producent? Maska Kerastase Specifique Masque Hydra-Apaisant ma działanie kojące oraz nawilżające. "W jej składzie znajdziesz kompleks AOX, który składa się z L-Karnityny, ekstraktu z Moringa, witaminy E i Ramnozy. Maska posiada kremowo-żelową konsystencję. Idealna dla każdego rodzaju włosów. Koi skórę głowy i ją odświeża." Jak ją stosować? Wystarczy nałożyć kosmetyk na osuszone ręcznikiem włosy, odczekać 3 minuty i spłukać całość.
Kerastase Specifique, Masque Hydra-Apaisant, Maska Nawilżająco - Kojąca
W stu procentach muszę zgodzić się z producentem w kwestii konsystencji tejże maseczki. Faktycznie jest to coś pomiędzy żelem, a kremem. Bez problemu rozprowadza się ją po włosach i skórze głowy, a całość nie ścieka z nich podczas tych 3 minut. Bardzo przypadł mi do gustu zapach Kerastase Specifique Masque Hydra - Apaisant ;) Jest on świeży, może lekko jaśminowy i naprawdę czuć w nim nutkę luksusu. A aromat naprawdę zostaje jakiś czas na naszych włosach! Ja sama tego nie czułam, ale gdy przyszłam któregoś razu po użyciu tej maski do łóżka, mąż pytał mnie, czy używałam jakichś perfum :D Potem już za każdym razem kwitował "o, czuję Kerastase" :P Przy włosach mojej długości, czyli za łopatki, jak na razie jedyną wadą okazała się jej wydajność...
Kerastase Specifique, Masque Hydra-Apaisant, Maska Nawilżająco - Kojąca
Co jednak z działaniem Maski Nawilżająco - Kojącej Kerastase Specifique Masque Hydra - Apaisant? Nie będę kłamać, ja jestem nim zachwycona! Ona naprawdę genialnie nawilża skórę głowy i włosy, sprawiając, że skalp jest ukojony i nie swędzi (a ja posiadam do tego skłonności, jak mam gorszy dzień, to zdarza się, iż nie mogę z tego powodu zasnąć) a pasma prezentują się przepięknie! Są wyjątkowo błyszczące, bardzo miłe w dotyku, odbite od nasady i nieobciążone. Dodatkowo mam również wrażenie, że maseczka spowolniła u mnie przetłuszczanie się włosów, oraz co ważne - nie wywołała u mnie wysypu łuszczycowych plamek. Cudo do kwadratu! :D
Kolejną wadą, poza wydajnością, jest niestety jej cena... Na Hairstore.pl za Kerastase Specifique Masque Hydra - Apaisant musimy zapłacić 142.90zł. Ale wiecie co? Ja jestem w pełni przekonana, że warto. Jeśli macie ochotę na shopping, z kodem BLINER do 12 sierpnia otrzymacie 10% rabatu na całe zakupy, łącznie z przecenionym asortymentem. Może akurat znajdziecie coś dla siebie ;)
Znacie markę Kerastase? Macie wśród jej oferty swoich ulubieńców? A może polecacie inne produkty z asortymentu sklepu? Jak dbacie o swoje włosy i skórę głowy? Dajcie koniecznie znać!

40 komentarzy :

  1. Z Keraste nie miałam okazji używać jeszcze żadnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można nadrobić i wypróbować 😉 akurat jest okazja 😁

      Usuń
  2. Miałam szampon i odżywkę z serii złotej (czuć było luksus) i aż szkoda było używać za tą cenę XD na włosach dawały fajny efekt chociaż odżywka jak dla mnie była za płynną i rozlewała się przy nakładaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta złota seria też mnie ciekawi, nie powiem 😊 szkoda tylko, że konsystencja odżywki nie do końca Ci odpowiadała 🤔

      Usuń
  3. zawsze mnie zastanawia, czy taki krótki czas wystarczy aby wchłonąć się we włosy, ale chyba warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam trzymać ją dłużej, ale jeśli chodzi o efekty, to nic to nie zmienia 😉

      Usuń
  4. Zupełnie tej maski nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest chyba najpopularniejszy produkt marki Kerastase 😉

      Usuń
  5. Tej maski do włosów nie kojarzę, więc chyba o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie da się kojarzyć wszystkiego, jest tyle nowości 🙂

      Usuń
  6. Lubię zapachy produktów tej firmy. Tej maski nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska według mnie pachnie przepięknie! 🤩

      Usuń
  7. Moje włosy są zdrowe i błyszczące, niewiele potrzebuję , aby je pielęgnować, ale moja córka już nie ma tak dobrze, często posiłkuje się tego typu kosmetykami, zwrócę uwagę na ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, zawsze dobrze jak coś nie sprawia problemów ❤️

      Usuń
  8. Słyszalam i czytalam mnostwo pozytywnych opinii o tej marce i az dziwie sie, ze sama nie wyprobowalam jeszcze jej kosmetykow. Najwyzszy czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są drogie, ale ja już na własnej skórze przekonałam się, że warto 😁 w przyszłości do niej wrócę ❤️

      Usuń
  9. Nie znam tej marki, ale maska wydaje się całkiem fajna, bardzo lubię taką żelowo-kremową konsystencję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też 😉 bardzo się ona kerastase udała 🖤

      Usuń
  10. Jakoś nie wyobrażam sobie tyle dać za maskę do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, do tanich ona nie należy, ale efekty są adekwatne do ceny 🙂

      Usuń
  11. Miałam korzystałam i zdecydowanie mogę polecić ja dalej. Własny pi niej nie są obciążone ! A to jest dla mnie bardzo ważne jak masz ciężkie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są zupełnie inne, delikatne i lekkie, ale łatwo je obciążyć a ta maska też sprawuje się na nich genialnie 😁 Dzięki za Twoją opinię 😘

      Usuń
  12. Widzę że mamy podobny typ włosa- moje też są niskoporowate ,lubią się przetłuszczac i nie chcą się układać...
    Ja swoje farbuje, zrobiłam trwałą i dzięki temu lepiej się układają 😀
    Muszę tą maskę wypróbować- trochę droga ale ten kod rabatowy mnie kusi 😀
    Uważam że warto zainwestować w dobre kosmetyki 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, mam nadzieję że u Ciebie też się sprawdzi 🙂 ja nigdy trwałej nie robiłam, ale raz zmasakrowałam włosy rozjaśnianiem, bo zachciało mi się ombre 😁 Potem wszystko obciełam 🤪

      Usuń
  13. Uwielbiam markę Kerastase, tą seria jest idealna dla mnie i mojej córki, obie mamy wrażliwy skalp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to ta maska naprawdę świetnie koi 💦❤️

      Usuń
  14. Cena faktycznie spora, ale jak świetnie działa to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Kerastase kuszą mnie od dawana. Ta maska wydaje się być ideałem, więc z przyjemnością ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko wykoncze obecna maske to siegne po ta nawilzajaca, mysle ze zwlaszcza latem sie swietnie sprawdzi <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Tę markę znam tylko z salonów kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam czasem na głowie jakby objawy łuszczycy i dlatego muszę bardzo uważać na produkty jakie stosuje, żeby tam sobie nie narobić ran. Tej maski do włosów nie znam ale markę kojarzę. Niestety marka ceny ma wysokie ale słyszałam, że działają super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy. Używam głównie naturalnych kosmetyków. Aktualnie mam maskę z Garniera Hairfood Banana, do tego szampon z Biolaven i odżywkę z Gift of Nature. Myję głowę 2x w tygodniu i raz w tygodniu nakładam maskę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze kusi mnie ta maska po Twojej recenzji, natomiast ja mam włosy aż do pośladków więc u mnie byłaby na 2 razy. Szkoda że aż tyle kosztuje, bo na pewno bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska do włosów i perfumy w jednym hehe
    Marke mam, moja mam ma coś od nich, ale nie wiem co dokładnie
    Ja akualnie używam szamponu w kostce i odżywkę bananową

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne efekty ale cena odstrasza. Sama bym się raczej na tak drogą maskę nie zdecydowała i poszukała jakiegoś zamiennika :)
    Bardzo ładne zdjęcia tak poza tym :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy chyba proszą się o taką maskę. Tylko ta cena.... piękno musi kosztować

    OdpowiedzUsuń
  24. Od lat uwielbiam kosmetyki Kerastase👌🏼 U mnie akurat są wydajne😁

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest świetna marka, miałam już okazję wypróbować kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)