piątek, 24 lipca 2020

Swederm Face Mask 4w1, czyli multifunkcyjna maseczka do twarzy z Topestetic

Przez lata podchodziłam do tematu maseczek do twarzy jak pies do jeża. Bardzo długo były one dla mnie nudnymi minutami, wyjętymi wieczorem z życiorysu... Całkiem niedawno coś jednak zaskoczyło i jak przystało na kobietę - zmieniło się o 180 stopni. Dalej nie jestem fanką masek w płachcie, ale całą resztę poznaję już bardzo chętnie, a te kilkadziesiąt minut dla siebie, nagle stało się przyjemnym rytuałem. Dziś pora na opisanie kolejnego produktu, który do mnie trafił: Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling. Jak się u mnie spisała? Już Wam mówię ;)
Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling
Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling umieszczona jest w prostym, białym słoiczku, zawierającym 100ml gotowego produktu. Może całość nie wygląda jak luksusowa petarda, ale jest skromnie, ładnie, estetycznie i co najważniejsze - plastik jest dobrej jakości, a napisy z opakowania nie schodzą ;) Na zużycie całości mamy 6 miesięcy od pierwszego otwarcia. Producent zaleca, by nakładać ją na czystą, suchą skórę na minimum 10 minut, a potem wykonać masaż wilgotnymi dłońmi, lub po prostu spłukać całość z twarzy.
Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling
Co jeszcze na jej temat dowiemy się od producenta? "Swederm Face Mask 4w1 to nowoczesny miejski kosmetyk dla każdego rodzaju cery. Niesamowite nawilżenie skóry suchej i fantastyczna równowaga tłustej. To organiczna odpowiedź dla szukających relaksu po stresach dnia w postaci skutecznego produktu stymulującego zmysły, pobudzającego skórę do regeneracji oraz usuwającego z niej zanieczyszczenia. Maska ma zaskakującą, lekką i łatwą do masażu konsystencję kremu. Zawiera miąższ z liści aloesu, masło Shea, jojoba i oliwę z oliwek, a także kwas hialuronowy, koper morski, granat i lawendę. W masce znajdziemy także zieloną glinkę i zmielone liście drzewa oliwnego." Ze względu na kompleksowe działanie, kosmetyk polecany jest do każdego typu cery :) Maska ma lekko szary kolor, a jej konsystencja jest kremowa i bardzo łatwa w nakładaniu. Gołym okiem można w niej dostrzec małe, brązowe drobinki, pełniące funkcję peelingującą, jeśli podczas usuwania produktu zdecydujemy się na masaż. Maska posiada świeży, odrobinę męski, ziołowy zapach i jest on w moim odczuciu naprawdę wyjątkowo przyjemny. Standardowo ja wyczuwam go głównie podczas aplikacji produktu. Z usunięciem kosmetyku z twarzy nigdy nie miałam problemów, bo rozmiękczony masażem produkt bez problemu spłukiwał się nawet bez gąbeczki, ale zdarzało mi się po jej użyciu czyścić z upierdliwych drobinek wannę :D Maseczka nałożona na skórę zaczyna lekko chłodzić i ten efekt jest odczuwalny jeszcze kilka minut po zmyciu - mimo że nie jestem fanką doznań termicznych fundowanych przez kosmetyki, to akurat w tym wydaniu bardzo je polubiłam ;)
Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling
Co jednak z działaniem? Warto zauważyć, że maska Swederm Face Mask 4w1 - odżywienie, równowaga, oczyszczenie i delikatny peeling faktycznie skrupulatnie spełnia obietnice producenta i przede wszystkim świetnie radzi sobie z nawilżaniem i z odżywieniem skóry. Staje się ona jędrna, gładka, oraz wygląda świeżo i zdrowo. Jeśli macie jednak bardzo wrażliwą twarz, nie przesadźcie z masażem, bo drobinki w niej zawarte niby są delikatne, a jednocześnie całkiem nieźle oczyszczają i złuszczają cerę. U mnie bardzo dobrze się ona sprawdziła, mimo faktu iż zwykło się u nas mawiać "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" :D 
Gdybyście miały ochotę ją wypróbować, to z darmową dostawą dostaniecie ją w sklepie Topestetic. A czy Wy znacie markę Swederm? Miałyście już styczność z jakimiś ich produktami? Jakie są Wasze ulubione maseczki? Dajcie koniecznie znać! :)

25 komentarzy :

  1. Maski nie znam i marki także nie. Fajnie, ze dobrze nawilża i ujędrnia. Bardzo lubię sklep topestetic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można nadrobić, jeśli najdzie Cię ochota 😉 a Topestetic jest fajny z tą darmową dostawą pod drzwi ❤️

      Usuń
  2. Lubię produkty tej marki więc myślę, że ta maseczka u mnie mogła by być hitem :) Maski uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie przepadałam za maskami - tak, wiem jak to brzmi 😂

      Usuń
  3. markę dobrze kojarzę i lubię ale tą maskę pierwsze widze :D ciekawe czy przypadłaby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to nowość w ofercie marki 😉

      Usuń
  4. powiem CI, że też właśnie peirwsze co pomyslałam sobie, że 'oho, ma robić wsyztsko to pewnie nie robi nic', a tu proszę! sztos produkt, fajnie! :) podoba mi się i ten efekt chłodzenia o którym piszesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie ona robi wszystko, co obiecał producent, można się pozytywnie zaskoczyć ❤️

      Usuń
  5. Ciekawa maseczka, niestety nie miałam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka nawilzajaca i ujedrniajaca maska to ideal na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, akurat dobry czas na nią 😉 jeszcze dodatkowo fajnie chłodzi 😁

      Usuń
  7. Maski nie znam, ani nie używam.. Fajnie ja tobie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ta maska ma naprawdę sporo zastosowań, bo nawet odnawia naskórek. Bardzo ciekawy kosmetyk. Jak będę zamawiać coś internetowo to na bank o nim nie zapomnę, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko w jednym, a w dodatku faktycznie skuteczne 😉

      Usuń
  9. Nie znam Topestetic, ale mają fajne produkty, musze przejrzeć ich stronę. W dodatku ten produkt podoba mi się z działania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć zbyt często nie używam masek, ta patrząc na działanie jest wprost stworzona dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tą markę, ale nie miałam nic z niej. Co do maseczki to widzę że ma fajne działanie ale ja często się mecze spłukiwaniem maseczek xD

    OdpowiedzUsuń
  12. a dla mnie to jest właśnie wyznacznik jakości, oszczędność w opakowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam multifunkcyjne kosmetyki! Tej marki jeszcze nie poznałam - ale ta maseczka wydaje się świetna do mojej suchej, wrażliwej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo polubiłam tą nietypową jakby nie patrzeć maskę. Zresztą w tym roku nie mogę się uwolnić od ich kosmetyków🤣

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)