środa, 26 lutego 2020

Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream, czyli moja opinia na temat nowej odsłony "ślimaczka"

Szczerze Wam powiem, że mimo sporej znajomości koreańskiego rynku kosmetyków i wielu przetestowanych przez ostatnie 10 lat kremów BB, nadal bardzo chętnie wracam do produktów marki Skin79. Ich produkty kolorowe, z naprawdę nielicznymi wyjątkami, wyglądają na mojej skórze naprawdę pięknie i bez problemu się z nią dogadują. Jak zatem spisała się u mnie nowa odsłona "ślimaczego" bebika (ktoś jeszcze pamięta wersję w białym opakowaniu? ;))? Same przeczytajcie! Dziś przed Wami recenzja Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream :D
Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream
Krem BB jest zapakowany oczywiście w kartonik, wewnątrz którego znajduje się opakowanie w kształcie walca mieszczącego 40g produktu. Całość utrzymana jest w klimacie "rose gold", czego niestety nie udało mi się zbyt dobrze oddać na zdjęciu, jednak zapewniam, że wszystkie sroczki powinny być zadowolone. Jeśli chodzi o pompkę, do pewnego momentu działa ona bez zarzutu, ale przy końcówce, potrafi strzelać. Jest to jednak wada wszystkich kremów tej marki, posiadających opakowania airless ;) Napisy na szczęście wykonane są lepiej niż na moich pierwszych kremach tej marki i nie wycierają się podczas stosowania. Należy wziąć pod uwagę jedynie fakt, że tego typu "walce" nie są zbyt wygodne w transporcie. Na zużycie całości, mamy tradycyjnie aż 12 miesięcy.
Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream
W przypadku Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream, warto zwrócić uwagę na fakt, iż pachnie on intensywniej niż inne kremy tej marki. Mnie to nie przeszkadza, ale trzeba mieć świadomość, iż aromat kwiatów będzie nam towarzyszył nie tylko podczas nakładania kosmetyku, ale także kilkanaście minut po nim. Konsystencja kosmetyku również jest odrobinę rzadsza i lejąca niż reszty kremów BB marki Skin79, z którymi miałam styczność. Nie spływa ona z palców oraz jest łatwa w aplikacji, ale nie jest to ten sam gęsty produkt, co np. Vip Gold lub Hot Pink. Podejrzewam, że odpowiada za to zawartość śluzu ze ślimaka, bo używając go, mam wrażenie, że jest po prostu bardziej "śliski". Mimo to bardzo łatwo rozprowadzić go po twarzy i przy okazji funduje on nam krycie na bardzo dobrym poziomie. Pięknie maskuje moje zaczerwienienia choć niektóre piegi potrafią spod niego delikatnie wyglądać ;) Co zatem z kolorystyką Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream? Jest on stosunkowo ciemny i po nałożeniu go na twarz pomyślałam, że chyba nie da rady się dopasować. Ale wiecie co? Jednak dał i bardzo ładnie się utlenił, dopasowując się do mojej jednak stosunkowo jasnej skóry. Jeśli chodzi o tonację, wydaje mi się stosunkowo neutralny. Wygląda dobrze zarówno u mnie (mam chłodną urodę), jak i mojej mamy, która posiada żółte tony, a także trochę ciemniejszą cerę. Dużą jego zaletą, w przypadku stosowania w cieplejsze dni, jest bardzo wysoki filtr, bo aż SPF50 PA +++. (jednak pamiętajmy, filtrów używamy cały rok! I wcale nie mam na myśli tych w kremie na dzień albo w podkładzie :D).
Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream
Trwałość Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream również określiłabym jako dobrą. Przypudrowany trzyma się na mojej skórze od nałożenia, aż do zmycia. Tylko czasami, kiedy mam większy katar odrobinę wyciera się w okolicy nosa, ale wygląda to na tyle naturalnie, że nie wymaga większych poprawek. Co ważne, kosmetyk po utrwaleniu nie podkreśla suchych skórek oraz nie zbiera się w zmarszczkach, ani załamaniach skóry, więc nie musimy obawiać się, że podkreśli nasze niedoskonałości. Szczerze przyznam, że nie próbowałam testować go solo, bez nakładania jakiegokolwiek pudru. Wydawał mi się on stosunkowo "wilgotny" i nie zastygał, więc brakło mi odwagi :P Czy dzięki zawartości śluzu ze ślimaka, żeń-szenia oraz złota możemy liczyć na jego działanie pielęgnacyjne? Według mnie nie, więc zawsze pod spód nakładam krem i esencję lub serum. Nie oczekuję, że kosmetyk kolorowy zrobi to, co pielęgnacja. Miło, że zawiera składniki pielęgnujące skórę, ale dla mnie zawsze są tylko dodatkiem :) Teraz pora na zdjęcie makijażu - wybaczcie, że w samochodzie i grubej kurtce, ale ostatnio ciężko było u mnie z dobrym światłem i korzystałam z chwili :D (mąż 2 miesiące "naprawia" oświetlenie w sypialni, a tydzień w przedpokoju xD)
Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream
Podsumowując: czy jestem z niego zadowolona? Bardzo! Na twarzy Skin79 Golden Snail Intensive BB Cream wygląda pięknie, komfortowo się z niego korzysta, jest wydajny, a do tego ma także przyzwoitą cenę. Standardowo kosztuje 20$, ale aktualnie na Jolse możecie upolować dwa w cenie jednego (szukajcie w zakładce 1+1). 
A Wy znacie kremy BB marki Skin79? Macie swojego ulubieńca? A może jednak wolicie podkłady i jesteście w stanie polecić coś dla bladziocha? Dajcie koniecznie znać! 

28 komentarzy :

  1. Na twarzy prezentuje się naprawdę ślicznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. mi o niebo lepiej sprawdzał się ten w białym opakowaniu! tym jestem rozczarowana, a myślałam kupując go, że to to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak „poprawili” wersję Hot Pink, więc całkowicie rozumiem Twoje rozgoryczenie 😕

      Usuń
  3. ŁAdny żółty ten golden a to dziwne bo zazwyczxaj skin79 ma chłodne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak, ale zdarzają się neutralne kolory 🙂 Orange też taki jest 😉

      Usuń
  4. Miałam jego próbkę i zachęciła mnie do wypróbowania, choć jeszcze nie skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie. Kiedyś namiętnie używałam różowej wersji, a teraz po latach kupiłam ją w małej tubce i widzę, że to już nie to, coś musieli pozmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zmienili kolor, formułę i już nie jest taka fajna jak była ;) Hot Pink zepsuli, ale zerknij na Vip Gold, godnie go zastępuje :)

      Usuń
  5. niestety nie znam tej marki, ale widać, ze warto ją poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! 😉 To chyba jedna z popularniejszych marek w Polsce, która produkuje kremy BB ⭐️

      Usuń
    2. Widać efekty, a właśnie czegoś takiego szukam, ponieważ ostatnio moja skóra się buntuje i jest...dziwna ;-)

      Usuń
    3. widać po Tobie, że jesteś zadowolona, ładnie się prezentuje na skórze, lepszej rekomendacji nie ma ;-)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie, że jesteś zadowolona z tego kosmetyku. Osobiście wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, akurat Skin79 jest nawet w polskich drogeriach 😉

      Usuń
  7. Kiedyś myślałam, że kremy BB nie są dla mnie, ale ten na prawdę genialnie wygląda na twarzy! No i to opakowanie <3 Chyba się skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj jeszcze koniecznie recenzję Vip Gold i Orange, też są świetne i pięknie wyglądają ❤️

      Usuń
  8. Rzadko używam kremów BB, wolę zdecydowanie podkłady. Cieszy mnie fakt, że z tego jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie często podkłady podkreślają niedoskonałości typu suche skórki i szybciej się ścierają 🙂 Dlatego wolę azjatyckie kremy BB ❤️

      Usuń
  9. Pięknie wygląda na Twojej buzi :) u mnie służył przez pewien czas, dopóki nie obciążył skóry. Oddałam córce i miała to samo wrażenie. W tej chwili unikam wszystkiego ze ślimakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Niestety, ale nie u każdego wszystko się sprawdza... Szkoda, że akurat u Was okazał się nie za bardzo :/

      Usuń
  10. Te BB mają swoje zalety, ale u mnie żaden z ich kolorów się nie dopasowywał. Wszystkie za jasne, a bronze za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba by mieszać, ale komu by się znowu chciało 😉 Mnie na bank nie 😂

      Usuń
  11. też mi się bardzo podoba! super wygląda na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada przepieknie na Twojej skorze kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że to propozycja dla mojej córki, chętnie zatem podsunę jej go pod rozwagę. :) Nie widziałam jeszcze, aby używała kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)