środa, 4 marca 2020

Sesderma Resveraderm Liposomal Mist, czyli "serum" w mgiełce z Topestetic

Dziś pora na przedstawienie Wam pewnego ciekawego i jednego z niewielu na rynku produktu, będącego jednocześnie mgiełką oraz swoistego rodzaju serum. Cała linia tych kosmetyków, miała premierę w Topestetic na początku marca, a ja mniej więcej w połowie lutego, dostałam do testów jeden z nich - Sesderma Resveraderm Liposomal Mist. Czy ta mgiełka to faktycznie świetna rzecz, czy tylko zbędny gadżet? Przeczytajcie same!
Sesderma Resveraderm Liposomal Mist
Przede wszystkim, dowiedzmy się z czym mamy do czynienia. Produkt Sesderma Reservaderm Liposomal Mist to kosmetyk, który ma za zadanie działać na skórę na wielu płaszczyznach. Kompozycja składników aktywnych przede wszystkim spowalnia proces starzenia, stymuluje proces naprawczy skóry oraz gwarantuje jej nawilżenie. Mgiełka Resveraderm najlepiej sprawdzi się w pielęgnacji skóry poszarzałej, z widocznymi zmarszczkami oraz stopniową utratą jędrności. Moja zawiera kwas hialuronowy, kwas traneksamowy, oraz wyciąg z liści i owoców winorośli. Czyli aktualnie dla mnie w sam raz - kiedy zaczynałam jej używać, byłam na badaniu skóry (nie wiem na ile miarodajnym :P), ale wyszło mi podczas niego spore odwodnienie. Samo opakowanie jest bardzo porządnie wykonane, łatwe do przenoszenia w torebce, metalowe i nie posiada oznaczenia PAO, czyli wnioskuję, że można używać produktu aż do końca daty ważności. Całość zawiera 30ml i działa na podobnej zasadzie co wody termalne. Ma jednak pewną przewagę. Posiada lepszą zawartość oraz naprawdę perfekcyjny atomizer! A myślałam, że takie cuda robią tylko w Azji :D
Sesderma Resveraderm Liposomal Mist mgiełka serum
Jak najlepiej stosować te mgiełki? Producent zaleca używanie ich pod krem, gdzie będą pełniły funkcję boostera lub w przypadku skóry tłustej - jako serum, ale mnie świetnie sprawdziły się także w ciągu dnia. Nie niszczą makijażu, a pięknie niwelują efekt pudrowości i likwidują ściągnięcie skóry przywracając jej nawilżenie :) Konsystencja mgiełki przypomina wodę oraz bardzo delikatnie, kwiatowo pachnie. Wodą na pewno jednak nie jest, ponieważ nałożona na twarz solo, otula ją bardzo subtelnym, lekko wyczuwalnym filmem (absolutnie się nie klei), który od razu poprawia wygląd cery. 
Sesderma Resveraderm Liposomal Mist mgiełka serum
Jak zatem działa Sesderma Resveraderm Liposomal Mist? Mnie dobrze spisywała się właśnie w zastępstwie toniku. Można było zauważyć od razu, że skóra wygląda lepiej i dostała w prezencie coś więcej niż wyrównanie pH. Widać także, że cera jest lepiej nawodniona niż kilka tygodni temu, co częściowo jest także zasługą mgiełki. Lekko koi również mój rumień i delikatnie rozjaśnia cerę, za co u mnie każdy kosmetyk, w każdej sytuacji dostaje ogromny plus.
Podsumowując: U mnie ten produkt sprawdził się naprawdę dobrze i z przyjemnością zużyję go do końca. Jedyną jego wadą jest słaby stosunek ceny do pojemności kosmetyku. Za 30ml musimy zapłacić 99zł (na szczęście odchodzą koszty przesyłki, bo sklep ma ją za darmo), ale znajdziemy ją również dodawaną właściwie gratis do jednego z koncentratów tej marki.
Lubicie kosmetyki firmy Sesderma? Miałyście z nimi styczność? A może znacie już opisane przeze mnie mgiełki? Albo macie w tej kategorii jakichś innych ulubieńców? Dajcie koniecznie znać!

35 komentarzy :

  1. Nie znam tej mgiełki, ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, ale produkt wydaje się być świetny :) Mam wrażenie że świetnie sprawdziłby się u posiadaczek cer suchych, albo u osób pracujących w "suchych" biurach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uwielbiam używać jej na makijaż :) Dla tłustych cer dobrze sprawdzi się też zamiast serum ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O, czyli następna zadowolona użytkowniczka :)

      Usuń
  4. Kiedyś strasznie marzyłam o produktach z Sesdermy, szczególnie o ich serach. Teraz poszłam jednak w troszkę innym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej eko z tego co kojarzę, prawda? Mimo wszystko, oni mają bardzo skuteczną pielęgnację, używałam jeszcze zanim zaczęłam blogować ;)

      Usuń
  5. Średnio lubię mgiełki jako tonik, ale do odświeżenia się w ciągu dnia jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja z kolei uwielbiam ❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Z tej marki miałam próbki i dobrze się u mnie sprawdziły. Zaciekawiłaś mnie tą mgiełką, jednak cena faktycznie wysoka jak na taką pojemność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie... 🙄 Ale miałam kilka produktów sesdermy, jeszcze zanim zaczęłam prowadzić bloga i wszystko świetnie wspominam ❤️

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Serum w przypadku skóry tłustej, w przypadku innych to bardziej booster 😉

      Usuń
  8. Jestem na etapie jej poznawania, zdradzę, że u mnie też zaczyna się sprawdzać:)
    Na Topestetic są jeszcze inne mgiełki tej marki, pewnie i o nie zahaczę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że mnie też ciekawią inne 😁

      Usuń
  9. chociaż ta mgiełka wygląda super, cena jest dla mnie niestety zaporowa :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie napisałam o tym pod koniec, że niestety cena jest spora...

      Usuń
  10. Serum w mgiełce brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tego typu produkty, jestem ciekawa składu tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam je na stronie sklepu jeszcze przed premierą i bardzo mnie zaciekawiły, bo lubię takie wynalazki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaciekawiły z kolei jeszcze inne rodzaje 😂

      Usuń
  13. Jest to coś co chętnie poznam, ale w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta mgiełka, zwłaszcza ze sama mam problem z rumieniem :) Może pomyślę o zakupie na Dzień Kobiet :D Jakoś trzeba się rozpieścić ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie 😂 dzień kobiet to idealna okazja 😍

      Usuń
  15. Do mnie dopiero dotarła wersja depigmentująca, więc pewnie po jakimś miesiącu pojawię się z efektami. Oby były pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci w takim razie życzę 😁 Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona 😊

      Usuń
  16. Ciekawy produkt o fajnym działaniu. Ostatnio sporo dobrego czytam o tej marce, warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesderma ma fajne kosmetyki, miałam kilka jeszcze zanim zaczęłam prowadzić bloga 😉

      Usuń
  17. Staram się poprawiać nawodnienie całego organizmu, ale myślę że moja buzia potrzebuje czegoś lepszego - myślę, że ten produkt się może sprawdzić ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem. Lubię takie wielozadaniowe kosmetyki. Swoją drogą z Sesdermy miałam tylko krem pod oczy...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)