czwartek, 30 maja 2019

Maj i nowości. Co trafiło do mnie tym razem?

W maju nie planowałam dużych zakupów. Jednak oczywiście plany planami, a życie życiem :D W związku z tym, jak zapewne się domyślacie, zawitało do mojego domu trochę rzeczy. Na szczęście większość to prezenty, ale osobiście także poległam i zakupiłam kilka oczywiście niezbędnych mi do dalszego życia przedmiotów :P Jeśli jesteście ciekawe co i jak - zapraszam do czytania :) Z racji pogody niestety niespecjalnie udały się zdjęcia :/ Mam jednak nadzieję, że nie będzie Wam to specjalnie przeszkadzać ;)
black liner zakupy wibo mood nyx purito, bielenda
Na punkcie Wibo #WiboMood Transparent Baking Powder dostałam ostatnio przysłowiowego hopla z przerzutką. Naczytałam się tyle ochów i achów na jego temat, że stwierdziłam, iż moje życie będzie bez niego niepełne xD Znalazłam go więc jednym, jedynym Rossmannie w Łodzi, znajdującym się na wygwizdowie obok szpitala gdzie bywam na reumatologii. Wsiadłam więc w autobus i oto jest :P Teraz czeka na premierę, mam nadzieję że warto było tam jechać... Z kolei Purito Snail Clearing BB Cream, który widzicie obok, to mój nowy ulubieniec, więc kiedy tylko skończyła mi się poprzednia tubka, od razu kupiłam kolejną. Więcej na jego temat przeczytacie tutaj. Bielenda Makeup Academie Magic Base była dodatkiem do majowego Elle, a Seche Vite Dry Fast Top Coat to stały bywalec mojej kosmetyczki. Nowością jest za to baza Nyx Glitter Primer, która wpadła mi w oko na instagramie Secretaddiction i nie mogłam sobie jej odmówić :D Wszędzie czyhają pokusy ;)
black liner nowości bielenda miya isana pharmaceris
Poza tym, kupiłam także szampon Pharmaceris H Łupież Tłusty, który dobrze radzi sobie ze swędzeniem oraz pielęgnacją łuszczycowej skóry głowy i jest stałym bywalcem mojej łazienki. Bielenda Hresh Juice Hydro - Esencja Detoksykująca oraz Aktywna Esencja Miya My Beauty Essence Flower Power Beauty, to z kolei nabytki z Rossmanna. Tym razem zrobiłam zakupy na spółkę z mamą i mężem, wszak w końcu miałam oszczędzać :P W ramach tych oszczędności nabyłam sobie jeszcze Peeling Cukrowy Bielenda Velvet Rose oraz Olejki Pod Prysznic Isana, bo były kilka złotych taniej. Jeszcze trochę i zostanę w tym mistrzem! xD
A teraz pora na mój prezent imieninowy, czyli Glow Recipe Watermelon Glow Pink Juice Moisturizer :) Czaiłam się na niego od zeszłego lata i w końcu przyszła pora na wypróbowanie tego gagatka. Mam nadzieję, że będzie wart czekania (wszak ciągle był niedostępny) oraz wydanych pieniędzy :P A co to tak konkretnie ten moisturizer? Na moje oko, coś pomiędzy serum, a kremem, świetne na lato, więc już poszedł w ruch :) Kosmetyk ten jest wzbogacony ekstraktem z arbuza bogatym w witaminy i aminokwasy, kwasem hialuronowym oraz łagodzącymi ekstraktami roślinnymi, takimi jak wyciągi z piwonii i jaśminu.
black liner nowości missha iunik cosrx its skin
Od Jolse, dostałam do testów trzy kosmetyki Iunik. Są to Tea Tree Realif Serum, pianka Centella Bubble Cleansing Foam oraz tonik Tea Tree Relief Toner. Jest to seria przeznaczona do skóry problematycznej, która uspokaja, łagodzi i nawilża cerę. Całość zawiera nie tylko wyciąg z zielonej herbaty, ale także centellę, która dobrze na mnie działa :) Z racji tego, że do niedawna cierpiałam na niedobór azjatyckich kremów BB, zdecydowałam się przetestować także Missha Cho Bo Yang BB Cream. Swojego czasu używała go moja mama i pamiętam, że była zadowolona ;) Zobaczymy, jak da on sobie radę u mnie :P Filtr It's skin UV Away Moist Jumbo Sun Block SPF 50 PA+++ wybrałam z myślą o plaży i stosowaniu go na ciało (do twarzy mam Biore). Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się w pełnym słońcu, bo z jednej strony zależy mi na ochronie, a z drugiej - nie lubię cała się kleić :P Obyś mnie nie zawiódł! Ostatnim już produktem jest COSRX Low pH Centella Cleansing Powder. Dla mnie to strzał w stopę, ale mój mąż z tłustą cerą jest zachwycony i używa go namiętnie. W dodatku wydaje mi się, że z dobrym skutkiem ;) Na pewno opiszę moje przygody z tym pakiecikiem :D
prezent marzeń
Z kolei od firmy Prezent Marzeń, dostałam na imieniny bon do zrealizowania w Yasumi w moim mieście :) Na pewno mi się on przyda i z chęcią się tam udam wszak relaks jest zawsze w cenie :D Na stronie znajdziecie także wiele innych propozycji, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, do zrealizowania w całej Polsce.
Black liner paczka
A oto paczka, którą dostałam od Basi z bloga Basia Blog. Chciała ona oddać nieużywane przez siebie kosmetyki, a że mnie oczy zaświeciły się do podkładów Deborah, z którymi nie miałam jeszcze styczności - napisałam, że chętnie bym je przetestowała. I tak oto, dwa dni przed imieninami, stałam się posiadaczką masy korektorów, cieni, pudrów, produktów do konturowania, pomadek, lakierów i fluidów (mamy z Basią podobną karnację i poza jedną rzeczą, reszta pasuje idealnie) oraz niewielkiej ilości pielęgnacji. Kochana, bardzo Ci dziękuję! Zrobiłaś dzień nie tylko mnie, ale także moim kotom, które pokochały Twój sposób pakowania przesyłek :D

I to już wszystko, co miałam Wam dziś do pokazania :) Coś wpadło Wam w oko? Dajcie koniecznie znać! A może miałyście już styczność z którymś z tych kosmetyków? ;)

31 komentarzy :

  1. Bardzo fajne nowości. Kojarzę serię fresh Juice z bielendy bo kupiłam niedawno limonkowy płyn micelarny taka mała próbkę i bardzo mi się podoba jak działa 😉 Bardzo jestem ciekawa produktów z kolorówki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w szafce jeszcze pomarańczowy, ciekawe jak się sprawdzi :) a kolorówka się testuje ;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować Pharmaceris H Łupież Tłusty bo też zmagam się z łuszvczycą na głowie... Masz coś jeszcze sprawdzonego co działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam głównie jego, bo moją skórę faktycznie złuszcza :) wypróbowałam już masę szamponów i poza wycofanym polytarem liquid żaden nie zdał egzaminu... Generalnie to walka z wiatrakami, a u mnie dodatkowo przyczyny tego wszystkiego okazały się być reumatyczne, więc po włączeniu leczenia doustnego większość plam zeszła sama :)

      Usuń
  3. Piekne nowosci, bardzo mnie kusza te perelkowe bazy od Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że poczytałam i akurat ta ma średnie opinie :P dobrze, że z gazetą kosztowała chyba 13zł xD

      Usuń
  4. Sporo rzeczy Ci przybyło, niech dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, prezent od Basi ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. A to jak doszłaś to tego, w którym konkretnie Rossku jest puder? Da się jakoś sprawdzić takie rzeczy w apce czy jak?🙂
    Fajne nowości, część z nich znam. A z nieznajomych wpadł mi w oko ten Watermelon. Jakoś szczególnie dobrze wróży mi to jego opakowanie😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam go przez internet, po prostu zmieniałam po kolei miejsce odbioru xD i tylko tam był dostępny. A że arbuzik Ci się będzie podobał, to wiedziałam :D

      Usuń
    2. Ale to w taki sposób, że zamawiasz i anulują Ci bo nie ma i zamawiasz jeszcze raz z odbiorem w innej drogerii czy tak sobie można zasymulować gdzie jest? Bo np. jak chciałam mgiełkę Bielendy to na miejscu jej nie było, a w apce była dostępna w tej konkretnej drogerii. I powiedzieli mi, że jak nie ma fizycznie to i tak nie zrealizują nawet jakby udało się zamówić.

      Usuń
    3. Był „dostępny” w dwóch miejscach :) zamówiłam najpierw bliżej, ale tam mi to anulowano. A z kolei drugie, tam koło szpitala zostało zrealizowane i tylko pojechałam je odebrać ;)

      Usuń
  7. Świetne rzeczy ;) baza z bielendy też do mnie trafiła wraz z gazetą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Używałaś którychś? Sporo z nich to popularne produkty :)

      Usuń
  9. Sporo nowości do Ciebie trafiło, miłych testów 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Też testują tą złotą bazę tonującą z Bielendy :) Lubię ten olejek z Isany szczególnie do mycia pędzli :) Kusi mnie hydro esencja z Bielendy :) Ile kolorówki :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci się ta baza sprawdza? Czytałam o niej sporo złych opinii ;) a olejkiem isany myję gąbeczki :)

      Usuń
  11. Sporo się tego zebrało, mnie zdecydowanie najbardziej ciekawi Moisturizer. Pierwszy raz się chyba spotykam z tego typu produktem i ciekawa jestem efektów, skład zaraz sobie wyszukam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on kusił od zeszłego roku xD cieszę się, że w końcu do mnie trafił :)

      Usuń
  12. To Watermelon coś tam zawsze na IG mi wyskakiwało ;D olejku z Isany nie znosze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wyskakiwał od zeszłego lata i w końcu musiał wskoczyć do mnie :D a co do olejku - pamiętam, że Ci podpadł, ale ja lubię nim myć gąbki :) no i w sumie moim pędzlom też nic nie zrobił...

      Usuń
  13. Ale tu u Ciebie nowości :) Nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile ot czasami człowiek musi przeżyć, pojeździć żeby znaleźć coś, na co czekał od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi i premiera okaże się strzałem w 10, jeśli chodzi o produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy :) Chociaż z tego, co sprawdzałam, ten puder znowu zaczyna pojawiać się w rossmannach...

      Usuń
  15. Też w końcu skusiłam się na NYX Glitter Primer i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)