niedziela, 12 maja 2019

Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum, czyli nawilżenie z rozświetlaniem w jednym

Moja pielęgnacja twarzy, od dość dawna skupia się głównie na nawilżaniu cery, rozjaśnianiu jej i łagodzeniu rumienia, który towarzyszy mi już właściwie niemalże dzień w dzień (w sumie to aktualnie jest mój główny problem). Jeśli więc na kosmetyku napisano, że producent obiecuje właśnie te trzy rzeczy, niemalże pewne jest, że trafi on w moje "lepkie" rączki :D Jak zatem sprawdziło się u mnie Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum? Już Wam mówię! ;)
Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum
Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum znajduje się w bardzo poręcznej, 30 mililitrowej buteleczce z przezroczystego plastiku. Pompka, w którą jest wyposażone, w moim przypadku okazała się bardzo wygodna, wszak nie "strzela" oraz dozuje wygodne ilości produktu. Całość wydaje mi się ładna i estetyczna, a dodatkowo powiedzieć mogę, że przewożenie w kosmetyczkach i kufrach na szczęście nie szkodzi jej urodzie ;)
Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum
Wewnątrz buteleczki znajduje się różowiutka, lekka emulsja, która niemalże nie ma zapachu. Delikatna, mleczna konsystencja gładko sunie po skórze i świetnie współpracuje z różnego rodzaju esencjami oraz kremami. Po nałożeniu na twarz, kosmetyk bardzo szybko się wchłania, pozostawiając po sobie przyjemne uczucie wygładzenia i lekkiego chłodu. Nawet jeśli nałożymy je solo (a producent wspomina, że produkt ten świetnie się do takich praktyk nadaje) nie wchłonie się ono do matu, tylko pozostawi na naszej cerze delikatny film, który na szczęście się nie klei oraz nie przeszkadza (a ja jestem bardzo wrażliwa na takie sprawy :P). Na minus zaliczam wydajność produktu, wszak u mnie Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum starczyło na naprawdę krótko ;) Co ważne, produkt ten idealnie nadaje się pod makijaż. Emulsja a'la serum grzecznie współpracowała z praktycznie każdym moim podkładem, kremem bb czy pudrem, a w dodatku po jej użyciu można zacząć wykonywać makijaż praktycznie od razu, bez niepotrzebnego czekania aż kosmetyk się wchłonie. 
Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum
Jakie obietnice składa nam wobec Aromatica LIVELY Super Brite Vita Serum producent? Przede wszystkim, kosmetyk ten ma naszą skórę nawilżyć, rozjaśnić oraz wygładzić, w czym ma nam pomóc kompleks witamin, 5 rozmiarów cząsteczek kwasu hialuronowego, oraz ekstrakty roślinne. Z tego co widzę na CosDNA, produkt ten ma też chyba całkiem przyzwoity skład. Jak jednak działa? U siebie zauważyłam po jego włączeniu przede wszystkim różnicę w poziomie nawilżenia skóry. Dodatkowo produkt ten dobrze koił mój rumień (policzki przestawały być czerwone na jakiś czas) oraz ładnie rozświetlał twarz, ale jeśli zależy Wam na rozjaśnieniu przy jego pomocy przebarwień, to możecie być zawiedzione ;) Wygładzenie? Owszem, było. Ale przy dobrym nawodnieniu, moja skóra od razu staje się jędrniejsza, gładsza, ma ładniejszy koloryt i wygląda po prostu "zdrowiej". 
Podsumowując: z efektów stosowania serum jestem zadowolona, ale na dobrą sprawę robi ono dokładnie tyle, co dobry krem nawilżający, a przy tej wydajności, cena około 75zł na Jolse, wydaje mi się być odrobinę nieadekwatna do jego zasług ;) Mimo wszystko, jeśli zależy Wam na nawilżeniu, dobrym składzie i ukojeniu skóry latem - to może być coś dla Was :)
Znacie koreańską markę Aromatica? Miałyście już z nią styczność? Dajcie koniecznie znać! W jaki sposób aktualnie nawilżacie swoją cerę? :)

32 komentarze :

  1. Przyjemny serumek, tylko idzie jak woda😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, był i nie ma :D U mnie to samo :P

      Usuń
  2. Kosmetyki koreańskie Aromatica są mi całkowicie obce. Cena nie zawsze jest adekwatna co do jakości.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda :) chociaż akurat ono jakościowo jest dobre, przy tej wydajności powinno być większe ;)

      Usuń
  3. Oj, u mnie poszłoby w mgnieniu oka, także mogłoby być większe 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, według mnie też to serum powinno być większe 😉

      Usuń
  4. Lubię tego typu kosmetyki. Ciekawa jestem czy byłabym zadowolona z tego serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadza Ci średnia wydajność, to pewnie by Ci się spodobało, bo sam produkt jest bardzo przyzwoity :)

      Usuń
  5. Marki nie znam, ale na dobrym nawilżeniu skóry bardzo mi zależy. zapiszę sobie, może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii nawilżenia sprawuje się bardzo dobrze, więc jeśli na tym Ci zależy i nie przeszkadzają Ci wymienione wyżej minusy, to warto :)

      Usuń
  6. Brzmi dobrze, wygląda pięknie, aleee nie wiem czy sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że współgra z makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w moim przypadku to bardzo ważna rzecz :) nie zawsze dzielę kosmetyki na dzienne i nocne ;)

      Usuń
  8. Wygląda uroczo, ale na razie mam tyle produktów, że się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też szuflada z zapasami nadal w wersji "na bogato" xD

      Usuń
  9. Ładne zdjęcia �� Fajnie, że dobrze nawilża ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuje ze bym go pokochala, nawilzenie i rozswietlenie w jednym to musi byc hit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to dwie bardzo ważne rzeczy w pielęgnacji twarzy, zwłaszcza przy rumieniu ;)

      Usuń
  11. Aktualnie mam piankę, która nawilża mi cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A c to za pianka? Czuję się zainteresowana :D

      Usuń
  12. Zupełnie nie znam marki, choć ostatnio jest boom na koreańskie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda, ostatnio goszczą u wielu osób prowadzących blogi :)

      Usuń
  13. Ostatnio pokochałam w pielęgnacji produkty rozświtlające, więc będę miała ten kosmetyk na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Daruje sobie, zwłaszcza skoro cena nierówna efektom :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam cerę raczej mieszaną, więc idę w stronę delikatnego zmatowienia (ale z miejscowym 'błyskiem') :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Chociaż nawilżać trzeba każdą cerę ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)