wtorek, 22 czerwca 2021

Ochrona przeciwsłoneczna z Topestetic, czyli Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50

To chyba pierwszy od dawna rok, kiedy skusiłam się w końcu na jakieś eksperymenty z kremami z filtrem. Od wielu lat używałam jednego, a jak zużyłam opakowanie, kupowałam kolejny. Taki sam oczywiście. Z czasem okazuje się, że jednak wszystko może się znudzić i pora sięgnąć po coś nowego. Mam nadzieję, że do stosowania ochrony przed promieniowaniem UV nie muszę już nikogo zachęcać. Dobrze wiemy, iż zapobiega ona nowotworom, przebarwieniom, pomaga uniknąć zmarszczek, a nawet zaostrzenia chorób autoimmunologicznych. Jest też absolutnie niezbędna, jeśli przyjmujecie na stałe leki, używacie kwasów, bądź retinolu. Przejdźmy jednak do rzeczy, czyli do Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50. Jak spisał się u mnie? Już Wam mówię!
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50 znajduje się w sporej, błękitnej tubce, zawierającej 60 mililitrów kosmetyku. Jeśli chodzi o filtry, to chyba jedno z lepszych rozwiązań. Jest prosto, higienicznie i dzięki wąskiemu dziubkowi łatwo wydobyć ze środka zalecaną ilość kosmetyku (czuli między 0.8 a 1.2g w zależności od wielkości Waszej twarzy). Bez problemu można zabrać filtr ze sobą na wyjazd, lub po prostu włożyć do torebki. Co mówi o nim producent? "Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50 to ultralekki krem nawilżający dedykowany cerze normalnej, tłustej i mieszanej, z faktorem SPF 50, zabezpieczającym skórę przed promieniowaniem UVA oraz UVB. W kremie znajdziemy naturalne źródła witaminy C jak ekstrakt z granatu, ekstrakt z czarnego bzu  i ekstrakt z owoców goji. Dogłębne nawilżenie skóry zapewnia ekstrakt z rumianku oraz ekstrakt z nasion owsa. Za działanie przeciwzapalne odpowiadają: ekstrakt z winogron, ekstrakt z zielonej herbaty i ekstrakt z kopru. Fluid pozostawia po sobie przyjemne wykończenie, bez uczucia tłustości." Jest to filtr fizyczno-chemiczny, zawierający cztery substancje chroniące przed promieniowaniem.
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50 ma bardzo lekką, wręcz płynną konsystencję, więc jeśli nie będziecie uważać, może wylać Wam się z tubki :D Pachnie lekko cytrusami, ale jak to w przypadku filtra - do pięknych on nie należy. Na szczęście czuć go tylko podczas aplikacji. Ta jest szybka i prosta. Łatwo go rozprowadzić oraz rozsmarować (pamiętajcie o uszach;)). Niestety na okolice oczu muszę stosować coś innego, bo ten filtr mnie szczypie.
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50
Jakie wykończenie zapewnia nam Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50? Po całkowitym wchłonięciu, na mojej twarzy pozostaje lekki, satynowy film, który wygląda naturalnie oraz nie świeci się nadmiernie. Bez problemu mogę go nosić bez przypudrowania. Krem jest przyjemny w użytkowaniu i nadaje się także pod makijaż. Jeśli chodzi o reaplikację to powtórzę to co ostatnio - próbowałam gąbeczką na makijaż. Nieźle się sprawuje, ale ja rzadko to robię (nieładnie, ale rano nakładam odpowiednią warstwę i wszystkie moje kosmetyku kolorowe, od bazy przez BB i puder, również mają SPF 50. Dodatkowo na zewnątrz noszę czapkę z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne).
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50
Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50 chyba faktycznie dobrze chronił mnie przed słońcem, mimo braku najwyższej, dostępnej na rynku ochrony. Nie zauważyłam, aby na mojej twarzy pojawiły się przebarwienia, bądź utrwaliły nowe, ani nie odnotowałam żadnych oznak alergii na słońce (tak, posiadam ;)). Skutków ubocznych typu zapychanie lub wysyp niedoskonałości u mnie nie było. Stosowałam pod niego głównie serum kojące bądź antyoksydacyjne i cera faktycznie była ładnie nawilżona. Wady? Jak każdy filtr stosowany w odpowiedniej ilości, nie jest zbyt wydajny. No i nie mogę się doszukać szczegółowych informacji na temat ochrony przed UVA. Byłabym spokojniejsza widząc ten znak wzięty na opakowaniu w kółeczko ;) Mimo to, uważam że to dobry, miejski filtr. Na Topestetic kosztuje 183zł, wysyłka kurierem jest już w cenie.
Miałyście już okazje testować Paula's Choice Resist Youth Extending Daily Hydrating Fluid SPF 50? Pamiętacie o codziennej ochronie przed słońcem? Jaki jest Wasz ulubiony filtr przeciwsłoneczny? Może polecicie mi coś ciekawego? ;)


9 komentarzy :

  1. Będę pamiętać na zaś :D W tej chwili mam też bardzo lekki i piankowy SVR, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, zresztą na Topestetic sporo jest ciekawych produktów, także tych z filtrami i czasami ciężko się zdecydować :P. W tym sezonie już raczej nie uda mi się go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo łatwo dostać oczopląsu 😁 dobrze, że kosmetolog może doradzić 😊

      Usuń
  3. Cena powalająca. Nie jestem w stanie wydać tyle na kosmetyk, nawet jeśli byłby bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i jak najbardziej szanuję 😊 a jaki jest Twój ulubiony SPF? 😉

      Usuń
  4. Produkt idealny na upalne lato.. Alw ta cena- nie na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez filtrów nie ruszam się z domu i bardzo poluję ich nakładania. Tego nie znam akurat ale mogę ci polecić np Garnier Sensitove, ale zostawia biała poświatę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre zabezpieczenie do podstawa, ale o tej marce jeszcze niestety nie słyszałam :( Chętnie przetestuje w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)