piątek, 11 czerwca 2021

Ukojenie z Topestetic, czyli Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej

Zachęcona pozytywnymi efektami stosowania wszelkiego rodzaju maseczek oraz faktem że moja skóra po prostu je lubi, a podczas wszelkich tego typu kuracji wygląda dużo lepiej, powoli zagłębiam się w ten świat dalej. Czym się kieruję? Najlepiej by dany produkt starczył mi na kilka razy i był zmywalny. Ze względów ekologicznych unikam płacht oraz jednorazowych produktów w saszetkach - dla mnie ilość generowanych śmieci nie jest warta "zachodu". Sama więc nigdy ich nie kupuję, ale jeśli dostanę je gdzieś w prezencie, oczywiście zużywam :) Tym razem zapraszam Was na recenzję maski Dottore Rossatore Mask Home - wyciszającej maski dla skóry naczyniowej. Jak się u mnie sprawdziła? Czy dała sobie radę z moją poniekąd dość trudną cerą z niedawno zaleczonym trądzikiem różowatym i motylem występującym w przebiegu tocznia układowego? Już Wam opowiadam!

Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej
Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej znajduje się w eleganckiej, plastikowej tubie, od której bije ekskluzywny, srebrny blask :D Całość zawiera 100ml produktu i jest on bardzo wygodny w użytkowaniu. Bez problemu można wycisnąć potrzebną nam ilość, a reszta produktu ma zapewnioną przez opakowanie odpowiednią ochronę (do słoiczka zawsze dostanie się więcej bakterii niż do tubki). Kosmetyk jest ważny 6 miesięcy od otwarcia. Co mówi o niej producent? "Dottore Rossatore Mask Home to wyciszająca maska do cery naczyniowej i wrażliwej wspomagająca w walce z zaczerwienieniami, trądzikiem różowatym oraz innymi niedoskonałościami, jak również poprawiająca jej ogólną kondycję i wyrównująca koloryt. Produkt doskonale wycisza skórę poddaną zabiegom peelingującym, a za sprawą azeloglicyny i kwasu szikimowego zawartego w preparacie działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie".
Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej
Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej ma delikatny, zielonkawy odcień, oraz jednolitą, kremową konsystencję. Ja zawsze nakładam ją szpatułką. Jest to bardziej higieniczne i dzięki temu, możemy uzyskać bardziej równomierną warstwę. Aromat maski jest wyczuwalny w opakowaniu oraz podczas nakładania, potem już zupełnie go nie czuć. Ta "zielona" świeżość jest jednak na tyle neutralna, iż nie sądzę by komukolwiek przeszkadzała :) Producent zaleca, by trzymać ją na twarzy przez 15 minut, a potem spłukać. Tradycyjnie ja robiłam to gąbeczką, ponieważ zmywanie jej palcami dla mnie trwa zbyt długo :D Maska zawiera w swoim składzie glinkę, ale nie zasycha na twarzy.
Dottore Rossatore Mask Home - wyciszająca maska dla skóry naczyniowej
Co jednak z działaniem  Dottore Rossatore Mask Home? Po zmyciu maseczka nie pozostawia po sobie żadnego filmu, jednak cera zyskuje zupełnie nowy wygląd. Skóra ma ujednolicony koloryt, a wszelkie czerwone zmiany są w znaczącym stopniu wyciszone. Jeśli oczekujecie redukcji zaczerwienień - tutaj na pewno to dostaniecie. Dodatkowo zauważyłam, że produkt pomaga w odbudowie bariery hydrolipidowej podczas wszelkich kuracji substancjami aktywnymi. Jeśli więc oczekujecie nawilżenia, ukojenia i ładnie zwężonych porów, a dodatkowo macie rumień albo trądzik różowaty, to zdecydowanie coś dla Was! W Topestetic kosztuje ona 159zł, dostawa jest już darmowa.
Stosujecie maseczki w swojej pielęgnacji? Znacie markę Dottore? Wiecie o tym, że pochodzi z Polski? Kupujecie czasem w sklepie Topestetic? Dajcie koniecznie znać!

12 komentarzy :

  1. Pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet miałam krem z tej serii i też dobrze się sprawdzał ;)

      Usuń
  2. Czasami by się przydała taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest świetna przy wszelkich podrażnieniach 😊

      Usuń
  3. JA mam ochotę na ich barierową linię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji jej wypróbować 😉

      Usuń
  4. właśnie kończy mi się ta maseczka, jest świetna, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również się u Ciebie sprawdziła :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że ona ma szansę sprawdzić się u każdego 😊

      Usuń
  6. Nie znam tej marki i chętnie odwiedzę sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do jednego i drugiego ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)