sobota, 3 kwietnia 2021

Życzenia Wielkanocne

Dziś z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy, chciałabym życzyć Wam, aby były one pogodne, radosne i spędzone w miłej atmosferze. Już po raz drugi spędzamy je nie w rodzinnym gwarze, a tylko z domownikami. Kolejny raz jest trudno i nie wiadomo co będzie dalej, ale mam nadzieję, że choć odrobinę uda się nam wszystkim poczuć atmosferę Wielkanocy. A tak bardziej ogólnie: dużo zdrowia, wyjątkowego szczęścia, satysfakcji, wielkiej i gorącej miłości, aby niczego Wam nie brakowało, oraz aby każdy kolejny dzień był lepszy niż poprzedni. Bardzo dziękuję też, że o mnie pamiętacie i tu zaglądacie. Wesołych Świąt i mokrego dyngusa! Mam również nadzieję, że Wielkanocny Króliczek będzie pamiętał o "jajku niespodziance" specjalnie dla Was ;) Zostańcie w domu i uważajcie na siebie. Mam nadzieję, że następne Święta nie upłyną nam pod znakiem kolejnej fali zachorowań.


5 komentarzy :

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)