piątek, 30 kwietnia 2021

Dr.Jart+ Ctrl - A Teatreement Moisturizer - czy działa jak obiecywał?

Cała seria Dr.Jart+ Ceramidin od bardzo dawna święci na świecie triumfy. Ja sama miałam okazję przekonać się o jej zbawiennym działaniu na cerę za sprawą zestawu miniatur, genialnego serum i chyba jeszcze lepszego kremu. Zawsze nurtowało mnie jednak pytanie, czy to tylko udana linia, czy może cała marka faktycznie godna jest wyjątkowego zainteresowania? I tak oto trafił do mnie Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer, który obiecywał wiele, a jego skład przemówił do mnie wysoką zawartością zielonej herbaty. Czy ów "nawilżacz" spełnił obietnice? Polubiliśmy się, czy może nie do końca? Już Wam mówię!
Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer
Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer został umieszczony w białej tubce o pojemności 50 mililitrów, urozmaiconej zielonymi akcentami. Całość prezentuje się bardzo porządnie, jest estetycznie - jak przystało na markę, materiały są dobrej jakości. Według mnie, lepiej byłoby jednak, gdyby ze względu na konsystencję, umieszczono ów produkt w opakowaniu z pompką. Mimo małego otworu, niestety potrafi wylać się z tuby. Jest ona nieprzezroczysta, ale na szczęście pod światło możemy sprawdzić, ile produktu zostało jeszcze wewnątrz. Co o swoim "nawilżaczu" mówi producent? "Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer to lekki krem nawilżający z innowacyjnym kompleksem Teatreement ™, stworzony po to, aby w sposób ukierunkowany pozbywać się niedoskonałości i zapobiegać powstawaniu nowych. Emulsja równoważy poziom pH skóry oraz dba o to, by niedoskonałości znikały bez jednoczesnego podrażnienia i przesuszenia cery. Zmniejsza ona także widoczność porów, goi zaskórniki oraz objawy trądziku, przywracając skórze promienny wygląd. Produkt jest niekomedogenny, a przy tym skuteczny i delikatny w działaniu. Zawiera 81.5% ekstraktów z liści herbaty."
Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer
Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer ma bardzo lekką konsystencję, która przypomina emulsję. Łatwo rozsmarowuje się go na twarzy, bardzo szybko się wchłania i świetnie nadaje się do stosowania pod filtr, lub wieczorem na serum. Dobrze współpracuje z innymi kosmetykami oraz makijażem. Krem nałożony solo, daje matowe, bardzo naturalne wykończenie, które niemal nie zmienia wyglądu cery (świetna rzecz dla panów). Co ciekawe, kosmetyk delikatnie chłodzi, więc może być idealną opcją na lato ;) Zapach? Jak w przypadku większości herbacianych kosmetyków - w moim odczuciu śliczny. Lekki, świeży, bardzo delikatny, czuć w nim odrobinę ziół, trochę herbacianej słodyczy. Nawet jeśli nie przypadnie komuś do gustu, to nie czuć go długo... Na minus w przypadku tego produktu trzeba jednak zaliczyć wydajność ;)
Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer
Co zatem z działaniem Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer? W moim odczuciu jest to kosmetyk bardzo lekki, ale jednocześnie dobrze robiący to, co do niego należy. Ja stosowałam go przede wszystkim rano i przyznać muszę, że skóra wyglądała na ładnie nawilżoną, a jednocześnie dało się także odczuć przeciwzapalne działanie emulsji. Wszystko szybciej się goiło, żadne ponadprogramowe zmiany nie pojawiły się po włączeniu jej do pielęgnacji a dodatkowo zauważyłam także korzystny wpływ na zaczerwienienia i rumień. Same plusy, choć przy stosowaniu kwasów, wieczorem musiałam wytoczyć cięższe działa w postaci kremów z ceramidami, bo emulsja nie radziła sobie do końca z odżywieniem mojej cery. 
Podsumowując: jest to kosmetyk, który idealnie wpisał się do mojego schematu pielęgnacyjnego i w tym zestawieniu byłam z niego naprawdę zadowolona. Należy jednak pamiętać, że jako jedyny produkt nawilżający, ma szansę sprawdzić się chyba jedynie w przypadku skór tłustych, jednak ja doceniłam Dr.Jart+ Ctrl-A Teatreement Moisturizer głównie za działanie przeciwzapalne. Na Jolse można dostać go za 20$. Czy warto? Zależy czego szukacie :)
Znacie markę Dr. Jart+? Szukacie w kosmetykach właściwości przeciwzapalnych? Dajcie koniecznie znać! 

19 komentarzy :

  1. Dla mnie byłby za słaby, ale dla młodszej i mniej suchej skóry może być przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że świetnie sprawdzi się latem, albo całorocznie przy tłustej cerze 😊

      Usuń
  2. Byłby fajny dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam sporo produktów, nakładam ich dużo na twarz więc wydajność jeszcze by spadła, super, e daje matowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie różnie, bo czasem więcej nie znaczy lepiej 😊

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie miałam okazji sprawdzić tej serii. właściwie pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki nie kojarzę, ale też rzadko szukam kosmetyków mających właściwości przeciwzapalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne dla osób z problemem niedoskonałości i rumieniem 😊

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, dlatego miło było mi się co nieco o niej dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest stosunkowo popularna w Polsce 😁 zwłaszcza seria ceramidin.

      Usuń
  8. Nie stosowałam chyba nigdy kosmetyków przeciwzapalnych, muszę więcej poczytać na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba wszystko co zieloną herbatą to dobrze się sprawdza 🤣

      Usuń
  9. Z Dr.Jart jeszcze nie miałam do czynienia. Wypróbowałabym markę od jakichś miniaturek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)