czwartek, 4 czerwca 2020

Wiosenna regeneracja z Topestetic, czyli Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel

O ochronę przeciwsłoneczną dbam od lat, a słońca unikam niemalże całe życie. Na początku tego sezonu trafiłam w Topestetic na interesujący dla takich osób jak ja produkt... Przeznaczony jest on do stosowania razem z filtrami SPF i dodatkowo pomaga w profilaktyce przeciwstarzeniowej (było mi to ostatnio potrzebne, bo mam wrażenie, że moje zmarszczki na czole jakoś nie wyglądają lepiej :P). Co to takiego? Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel. Czy się polubiliśmy? A może kosmetyk jednak nie zadziałał jak należy? Zapraszam Was serdecznie na recenzję!
Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel
Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel znajduje się w prostym, ale eleganckim opakowaniu typu airless, wykonanym z plastiku. Wewnątrz znajduje się 50 mililitrów produktu, więc całkiem standardowo, jak na serum ;) Pompka nie strzela i działa bez zarzutów, można wycisnąć ze środka dokładnie tyle kosmetyku, ile potrzebujemy, Całość utrzymano w schludnej bieli, ale dzięki dodatkom pomarańczu i błękitu, czuć letnie wibracje :D Jedynym minusem tego opakowania jest fakt, iż jedynie pod światło możemy sprawdzić, ile produktu zostało nam wewnątrz. Co na temat swojego kosmetyku mówi producent? Promieniowanie UV odpowiada między innymi za powstawanie przebarwień i przyspieszenie procesu starzenia, który objawia się powstawaniem zmarszczek oraz utratą jędrności (dlatego trzeba używać filtrów! Codziennie, w odpowiedniej ilości, niezależnie od pogody i pory roku, jednocześnie pamiętając, iż żaden produkt nie chroni nas w 100% ;)). Linia Repaskin Mender to dobry wybór dla osób które celowo lub mimochodem eksponują skórę na słońce i chcą zminimalizować ryzyko pogorszenia się jej kondycji. Składniki zawarte w tym żelu przeciwstarzeniowym przede wszystkim odżywiają skórę, stymulują zdolności ochronne oraz zapobiegają jej przesuszeniu. Linia Repaskin Mender nie zastępuje stosowania kremu z filtrem, natomiast w połączeniu z takim kosmetykiem pozwala kompleksowo zadbać o skórę. Żel zawiera między innymi wyciąg z rzodkiewnika pospolitego, panthenol oraz probiotyki.
Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel
Wewnątrz opakowania, znajduje się biały, delikatny żel. Pod spód bez problemu możemy zastosować esencję, tonik, bądź mgiełkę, a na wierzch położyć filtr i makijaż. Serum bez problemu współpracuje ze wszystkimi kosmetykami, z którymi miałam okazję je połączyć. Jeśli nałożymy Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel samodzielnie, wchłonie się on do matu. Bez klejenia, bez pozostawiania po sobie jakiejkolwiek warstwy i bez ściągnięcia skóry. Zapach? Serum posiada śliczny, świeży, owocowy aromat, który czuć podczas aplikacji, ale nie jest on męczący i szybko się ulatnia. Myślę, że każdemu powinien on przypaść do gustu, a ja osobiście bardzo go polubiłam ;)
Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel
Jak zatem sprawdził się u mnie Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel? Ja jestem z jego działania zadowolona. Stosowałam go na dzień, pod filtr i zauważyłam, że skóra sporo zyskała. Widać było, że kosmetyk dobrze radzi sobie z jej nawilżeniem, odżywieniem i regeneracją, jednocześnie nie powodując żadnych szkód. Nie odnotowałam jakiegokolwiek wysypu zaskórników, pryszczy i innych tego typu rzeczy. Jedyne, co mogłabym uznać za minus to fakt, iż nie radzi sobie on z moim rumieniem i w gorsze dni musiałam wspomagać się preparatami punktowymi, które go łagodziły. Zdaję sobie jednak sprawę, iż niewiele osób posiada tego rodzaju problem, a producent nie deklarował takiego działania, więc nie mam o to pretensji. Jako produkt nawilżająco - przeciwstarzeniowy do dziennej pielęgnacji do stosowania pod filtr podczas lata - zdecydowanie polecam ;)
W Topestetic kosztuje on około 140zł i jak zawsze możecie liczyć na darmową przesyłkę. Jeśli szukacie kosmetyku z przeznaczeniem do stosowania w ciepłe miesiące w ciągu dnia - jest to bardzo ciekawa opcja. Szczególnie dzięki lekkiej konsystencji i obiecującemu działaniu. Znacie produkt Sesderma Repaskin Mender Antiaging Gel? Miałyście już okazję testować kosmetyki tej marki? A może już macie wśród jej oferty swoich ulubieńców? Dajcie koniecznie znać!

27 komentarzy :

  1. Musze w koncu poznac ta marke, widze ze ma swietne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda, oni mają bardzo ciekawą ofertę 🙂

      Usuń
  2. Zupełnie nie znam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nowość, wydaje mi się, że pojawił się dopiero w tym roku ;)

      Usuń
  3. Ooo fajna ta nowość, nie ukrywam ja od dawna zbieram się żeby poznać wreszcie sesdermę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Ja miałam kilka rzeczy, trochę moja mama i w sumie zawsze byłyśmy zadowolone 😉

      Usuń
  4. Ja o Sesdermie nawet nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To na wszelki wypadek trzymam kciuki, żeby się sprawdziło 😁

      Usuń
  6. Nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawił ten kosmetyk. Cóż, w pewnym wieku bardzo ciekawi wszystko co jest z dopiskiem "antiaging" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W działaniu fajny i na moje potrzeby w sam raz :). Zresztą o tej marce już się tyle dobrego naczytałam, że głowa mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest dość popularna, a topestetic ma ciekawe zestawy ich produktów :)

      Usuń
  9. Biorę wszystko, co ma w nazwie "Antiaging" ;) Moja skóra zwłaszcza pozimie potrzebuje odmłodzenia, odświeżenia i radykalnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei chyba zawsze gorzej jest po lecie ;) Ale to chyba bardzo indywidualne.

      Usuń
  10. Marki ani jej kosmetyków jeszcze nie miałam okazji poznać, rzadko stosuję kosmetyki ze względu na wyjątkową wrażliwość skóry, ale czasem lubię spróbować, czy coś akurat nie jest dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ani o marce, ani o tym kosmetyku wcześniej nie słyszałam. Może go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że się sprawdził :) Ja nadal nic nie miałam z Topestetic

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam ciekawa tej sesdermy, mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi bo z tym bywa róźnie ale dzięki wielkie za polecenie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)