wtorek, 30 czerwca 2020

Szczęśliwa piątka drugiego kwartału, czyli o moich ulubieńcach słów parę

Ostatni ulubieńcy pojawili się na blogu trzy miesiące temu i chyba jeszcze nigdy, żaden kwartał nie zleciał mi w tak szalonym tempie. Sporo się działo (mimo że życie częściowo zamarło), nie zabrakło nagłych zwrotów akcji, nerwowych momentów i masy problemów, choć bywało także pozytywnie. Jak zwykle w całym tym bałaganie, znalazł się również czas na kosmetyki i wyłonienie nowych perełek, więc jeśli jesteście ciekawe, zapraszam serdecznie do lektury!
Ulubione kosmetyki black liner
lancome monsieur big nyx glitter primer
1. Lancome Monsieur Big Tusz do Rzęs - nie będę kłamać... Przez pierwsze dwa tygodnie miałam z nim dość trudną relację. Do tego stopnia, że myślałam, iż nic z naszej znajomości nie będzie :D Jednak później, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, zaczęliśmy się dogadywać i Monsieur Big pomógł mi tworzyć piękny wachlarz rzęs, kiedy tylko zechciałam. Można wręcz rzec, że samodzielnie jest on w stanie wyczarować cały makijaż oka... Tusz jest bardzo trwały, pięknie wydłuża oraz podkreśla rzęsy, ale trzeba nauczyć się nim obsługiwać. Jak na moje standardy, jest również bardzo wydajny. Ma klasyczną szczoteczkę i zaraz po otwarciu jest dość "mokry". Mimo dość trudnych początków, za efekt jaki gwarantuje, oraz genialną trwałość, trafia do mojego ostatniego TOP 5 :) (I love dots, dziękuję Ci za prezent ;*)
2. Nyx Glitter Primer Baza pod Brokat i Cienie do Powiek - To chyba kosmetyk już niemalże kultowy. Warto jednak wspomnieć, że genialnie sprawdził się także u mnie. W zimnie i cieple, na weselu i w ciągu dnia, w przypadku cieni brokatowych, satynowych oraz matowych. Zawsze i w każdych warunkach mogę na niego liczyć. Świetnie utrwala, pięknie podbija kolory cieni oraz pomaga wyczarować każdy makijaż. Ten dzienny, ten wieczorowy, dosłownie każdy...
SOME BY MI Yuja Niacin 30 Days Blemish Care Serum
3. SOME BY MI Yuja Niacin 30 Days Blemish Care Serum  - chyba mój największy pielęgnacyjny hit ostatnich miesięcy, którego obszerną recenzję znajdziecie tutaj. O dobrych kosmetykach zawsze jednak warto napisać jeszcze raz, więc się powtórzę: to genialny produkt dla osób z przebarwieniami, piegami i narzekających na szary koloryt cery. Zawiera głównie witaminę C i 5% niacynamidu, a używane dwa razy dziennie, naprawdę robi na twarzy cuda. Serum stosowane w towarzystwie odpowiednio dobranej pielęgnacji, powinno sprawdzić się zarówno u posiadaczek skóry suchej, jak i tłustej. Dla mnie to mały geniusz i już kupiłam kolejne opakowanie.
4. Frudia Green Grape Pore Control Cream - to krem dla cery tłustej wyrównujący gospodarkę hydro-lipidową skóry, stworzony na bazie 81% ekstraktu z winogron. Dla mnie to genialny żel nawilżający na dzień, do stosowania pod wszelkiego rodzaju filtry, albo jako ostatni etap w pielęgnacji nocnej, wspomagający zamknięcie wewnątrz skóry nawilżenia pochodzącego z dobrej emulsji lub serum. Zastosowany solo wchłania się niemalże do matu, pozostawia bardzo przyjemną w dotyku skórę i mimo swej lekkości, całkiem porządnie nawilża, jednocześnie nie powodując problemów z rumieniem, alergiami i zapychaniem, a ostatnio bardzo u mnie o to łatwo. Dodatkowo ma wspaniałą konsystencję leciutkiego żelu i przepiękny zapach! W sam raz na lato ;)
Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej
5. Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej - Pełną recenzję tego produktu już można znaleźć na blogu w tym miejscu. Jest to kosmetyk, który ostatnio robi zawrotną karierę na instagramie i przyznać muszę, że trafił on także do moich ulubieńców. Dla mnie ma on same zalety. Posiada przyjemną, żelową konsystencję, nieźle się pieni i dobrze oczyszcza, ale jednocześnie ma neutralne pH oraz nie narusza bariery hydrolipidowej. Jest także niesamowicie wydajny i na dobrą sprawę można się nim myć od stóp, do głów, co czasami czynię, szczególnie na wyjazdach. Bardzo go lubię, też kupiłam już kolejne duże opakowanie. 
I to już wszystko na dziś. Znacie może któregoś z moich ulubieńców? A może miałybyście ochotę poznać? Podzielicie się, co Wam ostatnimi czasy przypadło do gustu? Dajcie koniecznie znać!

30 komentarzy :

  1. Tusz jest mega <3 A serum muszę wypróbować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też Ci się sprawdzi ;) Bardzo dziękuję za fajny prezent :D

      Usuń
  2. Bazę Nyx znam i jest niezastąpiona, a CeraVe też bardzo polubiłam. Rzadko spotyka się aż tak uniwersalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Baza robi robotę, a Cerave zagości u mnie chyba już na stałe :D

      Usuń
  3. znam i lubię tylko Nyx glitter primer...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę całkiem udaną piątkę. Tusz do rzęs mnie zaciekawił, kiedyś używałam bardzo często tuszy Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei bardzo rzadko testuję tusze selektywnych marek, bo jestem w tym temacie małą „cebulką” 😂 u mnie zazwyczaj maskara starcza na bardzo krótko (1.5-2miesiące) i po prostu szkoda mi wydać na nią wiecej 😉 choć nie powiem - akurat ta nawet u mnie jest wydajna!

      Usuń
  5. Wspaniali ulubiency, tez bardzo lubie Nyx Glitter Primer, jest niezastapiony w przyklejaniu blyskotek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szczególnie przy wieczorowym makijażu bez niego ani rusz 😉

      Usuń
  6. Znam tylko nyx glitter primer z tego zestawienia. Uwielbiam go, bardzo dobrze się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że bardzo wiele dziewczyn go zna i lubi 😊

      Usuń
  7. Nic nie miałam, ale krem Frudia chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu miejscach w necie można go bez problemu dostać 😉

      Usuń
  8. Jak mnie kuszą ostatnio produkty od Cerave :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaciekawiły mnie serum Yuja i krem Frudia - chociaż nie znałam ich wcześniej, wydały mi się teraz mega interesujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też ciągnie Cię w stronę Korei 😁 Mnie tak samo 😜

      Usuń
  10. Tusz do rzęs chętnie bym przetestowała z ciekawości :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w razie czego, radzę się nie zrażać zaraz po otwarciu 😁 Potem jest genialny!

      Usuń
  11. JAkie superaśne kosmetyki, też bym chciała. Nie znałam do tej pory żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można poznać, wszystko bez problemu dostaniesz w sklepach internetowych 😘

      Usuń
  12. Żadnego z tych produktów nie używałam. Zwrócił moją uwagę żel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić, ja mam już drugą butlę 😁

      Usuń
  13. Żel oczyszczający chętnie bym wypróbowała, może to coś dla mojej skóry, może się z nim polubi. Będę mieć na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję tego Glitter Primer :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam żadnego z tych kosmetyków. Muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nyx Glitter Primer mam już tak długo i mam wrażenie że jest go w środku tona i nigdy się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj lubię tego Glitterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baza Glitter Primer z Nyx kusi mnie od dawna, ale wciąż jeszcze nie wrzuciłam jej do koszyka :D Ten żel do mycia dla skóry normalnej i mieszanej z Cerave mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)