środa, 24 kwietnia 2019

Nawadniająca bomba, czyli Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+

Dobry krem nawilżający, to ważny element pielęgnacji skóry w praktycznie każdym wieku. Ja stosunkowo długo nie zdawałam sobie z tego sprawy, czego dziś trochę żałuję, wszak po moim czole odrobinę za bardzo widać, że dwudziestkę mam już dawno za sobą xD (chociaż niedawno przy zakupie piwa pytano mnie o dowód :D tak, nie miałam makijażu :P). Jednak około 8 lat temu, po nadrobieniu braków w pielęgnacji oraz wyklarowaniu się mojego kosmetycznego gustu, doszłam do wniosku, że najbardziej kocham nietłuste, mocno nawadniające żele i od dawna namiętnie testuję właśnie tego typu produkty. Kolejnym z nich, jest właśnie Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+. Jak się on u mnie sprawdził? Polubiliśmy się, czy może nie za bardzo? Zapraszam Was serdecznie do lektury! :)
Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+
Krem Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+ znajduje się w bardzo eleganckim oraz wyjątkowo porządnym jak na plastik opakowaniu. Całość utrzymana jest w białoniebieskich klimatach, które są bardzo przyjazne dla oka ;) Wewnątrz znajdziemy 50ml produktu, ważnego 12 miesięcy od pierwszego otwarcia. Sam żel ma błękitną barwę i dla mojego nosa zupełnie nie ma on zapachu. 
Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+
Konsystencja z kolei jest bardzo typowa dla produktów tego typu. Co mam przez to na myśli? Delikatna żelowa formuła gładko sunie po skórze, a dodatkowo w kontakcie z nią, krem staje się jeszcze bardziej wodnisty. Po nałożeniu na twarz, kosmetyk bardzo szybko się wchłania, pozostawiając po sobie przyjemne uczucie wygładzenia i lekkiego chłodu. Po kilku godzinach Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+ wnika w skórę do całkowitego matu, oraz co ważne - nie klei się prawie wcale ;) Wydajność specyfiku, przy nakładaniu go na twarz wilgotną od toniku, również wydaje mi się bardzo przyzwoita :) 
Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+
Co ważne, produkt ten idealnie nadaje się pod makijaż. Żel grzecznie współpracował z praktycznie każdym moim podkładem, kremem bb czy pudrem, a w dodatku po jego użyciu można zacząć wykonywać makijaż praktycznie od razu, bez niepotrzebnego czekania aż kosmetyk się wchłonie. A jakie zadanie ma Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+? Przede wszystkim ma zapewnić nam długotrwałą wilgotność skóry, łagodzić oraz rozjaśnić cerę. Tylko tyle i aż tyle... :)
Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+
Kiedy go otworzyłam, moja twarz wyglądała naprawdę niespecjalnie. Było na niej trochę zaczerwienień i suchych skórek po kwasach, ale na szczęście poradził sobie z nimi po kilku użyciach. Oczywiście poza tym, biorąc pod uwagę działanie długodystansowe, Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+ świetnie moją cerę nawilżył! Sprawił, że stała się ona wygładzona, jędrna oraz miła w dotyku (warto pamiętać, zmarszczki są zawsze bardziej widoczne, gdy cera jest odwodniona i przesuszona). Należy również wspomnieć o tym, że moja twarz zrobiła się w ciągu ostatniego roku odrobinę kapryśna, a on nie potęgował problemu z zaskórnikami ;) Jest to produkt do którego z pewnością bardzo chętnie w przyszłości powrócę, bo działa świetnie zarówno sam, jak i w towarzystwie serum :) Na Jolse kupicie go za 22.50$, czyli około 90zł. Moim skromnym zdaniem, jest on tej kwoty wart :)
A Wy znacie ten produkt? Zdradzicie mi, jaki jest Wasz ulubiony krem nawilżający? A może narobiłam Wam ochoty akurat na Water Fuse Ultimate Hydro Gel Dr.Jart+? Dajcie koniecznie znać! :)

43 komentarze :

  1. Ciekawy krem, jednak nie na moją kieszeń niestety 😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest Twój aktualny ulubieniec? Tańsze kosmetyki nie zawsze są złe, a drogie nie zawsze dobre :)

      Usuń
  2. Moja skóra obecnie potrzebuje mocnego nawilżenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim wcześniej. Cena nie jest jest taka zła, skoro jest taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama marka jest też dostępna w sephorze, ale akurat tego kremu w naszej polskiej nie ma :/

      Usuń
  4. Ciągle mnie proszą o dowód, to jest dramat😂🙈

    Miałam go któregoś razu w koszyku, bo niebieski i zachęcający, ale mi ukradli😂 No ale co się odwlecze to nie uciecze😆 Aktualnie też mam żelowy, ale z tej nowej serii Innisfree.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest dramat 😂 mnie się dwa razy zdarzyło w ciągu tego roku i miałam nerwy 😜 a fakt, na jolse zdarza się, że coś się wyprzeda... Czekam w takim razie na recenzję, bo tego różowego też byłam ciekawa 🙂

      Usuń
  5. Miała go chyba moja córka i też chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, a wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś szukała kremu nawilżającego, to polecam ;)

      Usuń
  7. Ja również lubię lekkie, żelowe konsystencje. Najlepiej te na bazie wody. Tego kremiku nie znam, ale wygląda interesująco. Chętnie poznałabym jego skład. Czy jest może na bazie wody i nie zawiera gliceryny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj znajdziesz skład: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_8c4f291709.html Gliceryna jest, więc pewnie dla Ciebie odpada ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam kremy o takiej konsystencji, są niezwykle lekkie a mają super działanie :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co ale bardzo podoba mi się opakowanie :) A co do produktu to nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem kupuję oczami, co nie zawsze wychodzi mi na zdrowie xD

      Usuń
  10. coś dla mnie! muszę się za nim koniecznie rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po tytule myślałam, że zdradzisz jakiś przepis na super wodę do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 90 złotych to dla mnie trochę za dużo za krem. Ale bardzo lubię takie formuły kosmetyków do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie się tańsze produkty mające tego typu formuły :)

      Usuń
  13. Nawilzenie to ja, musze go kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam intensywnie nawilżające kosmetyki do twarzy. Musze zapisać sobie gdzieś ten ktem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo lubię mocno nawilżające, ale jednocześnie lekkie kosmetyki :)

      Usuń
  15. Solidne nawilżenie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest naprawdę przemiła w użytkowaniu :)

      Usuń
  17. Podoba mi sie konsystencja tego kremu, lekka i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mocne nawilżenie u mnie to podstawa, chętnie bym go poznała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już gdzieś czytałam o tym kremie i również była to pozytywna opinia, wiec tym bardziej czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy krem, chciałabym go przetestować. Będę miała go na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie żelowe konsystencje, to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam mocno suchą skórę i nie ukrywam, że w tym kosmetyku widzę wielki potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  23. te kremy to sztos! ale ja chyba najpierw sprawdzę ten słynny pod oczy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Suchą skórę ciężko skutecznie i na długo nawilżyć tanimi kosmetykami. Skoro ten daje taki efekt to na pewno jest swojej ceny wart.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)