poniedziałek, 21 stycznia 2019

Nowości i prezenty z grudnia

Ostatnimi czasy sporo się u mnie dzieje i ciągle o czymś zapominam :P Jednak w środę, leżąc półtorej godziny na rezonansie magnetycznym (tak, naprawdę trwał 1.5h - myślałam, że umrę z nudów xD) zdałam sobie sprawę, że nie opublikowałam posta pokazującego grudniowe nowości. Na początku stwierdziłam, że skoro już połowa stycznia, to pominę temat milczeniem... Ale potem pomyślałam, że jednak skonsultuję się z Wami. Kilka Dziewczyn napisało mi, że chętnie wszystko obejrzy, a ja stwierdziłam, że w związku z tym, iż w styczniu nie kupiłam jeszcze żadnego kosmetyku (tylko dwie bluzki! :D), może nie będzie to najgorszy termin. Tak więc trochę po czasie, ale zapraszam na prezentację moich nowości.
Nowości i prezenty z grudnia black liner
W grudniu trafiły do mnie aż dwa kosmetyki Nabla. Paleta Poison Garden jest już chyba wszystkim dobrze znana i widziała ją każda z Was, ale skusiłam się w zeszłym miesiącu na jeszcze jedną rzecz z ich oferty. Jaką? Nabla Dreamy Lip Kit w odcieniu Romanticized. Miałam już jedną pomadkę w płynie tej marki i bardzo ją lubiłam, ale zabrała mi ją mama, więc skusiłam się na tę elegancką, świąteczną edycję limitowaną :D Poza tym, trafiła do mnie także paleta Colourpop Disney Designer Collection, którą nabyłam jeszcze na Black Friday. Nie planowałam jej zakupu, ale gdy okazało się, że wysyłka jest darmowa, nie mogłam oprzeć się tym księżniczkom... Ostatnią rzeczą z tego zdjęcia, jest z kolei Puder AA Wings Dust Matt Loose Powder nr 30, który katuję namiętnie, bo okazał się bardzo przyzwoity. W przyszłości sprawię sobie jeszcze ten fioletowy :)
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Z racji tego, że ostatnio moja cera miewa fochy, postanowiłam kupić sobie na jakiejś sporej promocji trzy kosmetyki marki Frudia. Postawiłam na dwa lekkie produkty, czyli Green Grape Pore Control Cream oraz Green Grape Pore Control Serum. A żeby załapać się na darmową wysyłkę, wrzuciłam do koszyka jeszcze piankę do mycia twarzy Citrus Brightening Micro Cleansing Foam :) W grudniu przyleciało do mnie również zakupione jeszcze w listopadzie Centella Green Level Buffet Serum marki Purito. Jest ono w dużej mierze oparte na wąkrotce azjatyckiej, tak samo jak krem z poprzedniej recenzji, który bardzo mi posłużył ;) I jeśli chodzi o moje zakupy, to byłby koniec :P
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Na Mikołajki dostałam od mojego kochanego męża wodę toaletową Thierry Mugler Alien. "Nosiłam ją" namiętnie przez calusieńki grudzień i przyznać muszę, że naprawdę się polubiłyśmy ;) Poza tym, w zeszłym miesiącu odwiedziła mnie także Interendo. I wiecie co? W prezencie urodzinowym dostałam od niej paletę, na którą byłam chora od daty jej premiery, czyli Huda Beauty New Nude :) Jest piękna do kwadratu i bardzo Ci za nią dziękuję ;*
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Poza tym, wspomniana już wyżej Patrycja, przysłała mi jeszcze paczkę z prezentem gwiazdkowym (oszalała jak nic :P). Znalazły się w niej  świeca Bath&Body Works Lavender, całonocna maseczka do twarzy Cat's Purrfect Night Mask TonyMoly, krem do twarzy Cat's Purrfect Day Cream TonyMoly, pomadka Mac Nicopanda w odcieniu Pink Off (bardzo"mój" ;)) oraz lawendowy puder do twarzy Petal Velvet Powder Pink Lavender Althea :) Dziękuję bardzo, ale naprawdę nie trzeba było :* Swoją drogą, ktoś tu mnie chyba zna na wylot :P
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Z kolei na urodziny od kuzynki dostałam paletę Douglas Dream Palette. Posiada ona spory wybór niezłej jakości cieni do powiek i szminek, więc można eksperymentować do woli ;) Tym sposobem jestem "utopiona" w kolorówce już chyba do końca życia :D Dziękuję za prezent! ;*
Nowości i prezenty z grudnia black liner
O moich urodzinach pamiętała także Magda z bloga I love dots :) Dostałam od niej całe pudło ślicznych rzeczy, za które bardzo, ale to bardzo dziękuję! :* Co się w nim znalazło? Najśmieszniejszy jest "jeż na długopisy" xD W jego kolcach zatapiają się zarówno przypory do pisania, jak i żel dezynfekujący do rąk Bath&Body Works, który dostałam w wersji Pretty as a Peach :) Poza tym, w paczce znalazło się także kilka maseczek, magnetyczne zakładki do książek, świeczka Kringle Candle Winter Apple oraz żel pod prysznic Balea Do What You Love. Co szczególnie wpadło mi w oko? Bezapelacyjnie Super Keana Lotion Labo Labo, pianka My Scheming HA Hydra Moisturizing Facial Foam oraz Super Black Pen Eyeliner marki Hope Girl :) Bardzo mi miło, znowu udowodniłaś, że dobrze znasz mój gust ;*
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Od marki Novaclear dostałam z kolei całą ich linię Whiten, którą pokazywałam Wam już na moim instagramie (tam zawsze wszystko jest wcześniej :D). W jej skład wchodzi żel do mycia twarzy Whitening Gentle Cleanser, Advanced Whitening Serum, Whitening Night Cream oraz Whitening Day Cream. Sobie zostawiłam serum i żel do twarzy, a kremy testuje moja mama :) Dziękuję za prezent! ;)
Nowości i prezenty z grudnia black liner
Z kolei Green Pharmacy z okazji odnowienia szaty graficznej ich produktów, obdarowało mnie zestawem do kompleksowej pielęgnacji ciała. W dodatku część kosmetyków ma zapach róży, który bardzo lubię ;) Co więc dostałam? Szampon Łopian Większy, Balsam do Włosów Olejek Łopianowy, Przeciwzmarszczkowy Krem Odżywczy Róża, Olejek Kąpielowy Sandałowiec, Neroli i Róża (uwielbiam!) oraz Balsam do Ciała Róża i Imbir. Krem oddałam babci, a szampon zgarnął mój mąż, ale cała reszta na pewno mi się przyda :) Dzięki! :*
I to już wszystko na dziś. Coś szczególnie wpadło Wam w oko? A może któryś z produktów miałyście już okazję testować na sobie? Dajcie koniecznie znać! 

68 komentarzy :

  1. Nie miałam pojęcia, że Disney ma paletę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paletka marki Colourpop :)

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że jest na licencji Disneya (?) 😀 Niemniej wygląda dosłownie bajecznie 😍

      Usuń
    3. Aaaa, rozumiem :D Ma nie tylko paletę ale i szminki, błyszczyki i inne cuda ;)

      Usuń
  2. Paletka Hudy :-) Boska, ale nie mam jak na żywo jej pomacać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a u mnie w Sephorze jest! To zapraszam do Łodzi! :D

      Usuń
  3. Paletka Hudy - zazdro! :D 1,5 h na rezonansie? Poszłaś na rekord :D Ja tam spędziłam może z 15 min - niezłą muzę mieli a la dubstep haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dziś mnie plecy bolą :/ jeszcze to ponoć jakiś supernowoczesny sprzęt, ale na czas tam spędzony, jak widać nie miało to wpływu :P

      Usuń
  4. Taki zestaw do pielęgnacji ciała, też chętnie bym przyjęła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie pachnie ta różana seria GP! Marzy mi się paleta Nabli strasznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej wspanialosci kochana, palety sama też dorwalam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym przygarnęła wszystko od Tony Moly, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też lubię ich produkty, mimo że na dobrą sprawę to drogeryjna marka ;)

      Usuń
  8. Te paletki i świece chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Opakowania są wybitne :D W sam raz dla kociarzy :P

      Usuń
  10. Wspaniałe nowości! Paleta z Hudy ogromnie mi się podoba, kolory ma niesamowite! Jednak jak patrzę do szuflady z paletkami to chyba taka ilość mi wystarczy :P Chyba, że coś zdenkuję, a na to tak szybko się nie zapowiada.
    Colourpop to taka fajna marka i ciągle mi się tam coś podoba, no ale patrz wyżej :D
    Ta Disney'owska paleta ma bardzo ładne, wręcz dopasowane do mnie cienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po poprzednim miesiącu chyba powinnam mieć zakaz kupowania palet przez najbliższe dwa albo trzy lata :P Więc rozumiem o czym mowa :D

      Usuń
  11. ŚLiczna jest ta paleta Huda <3 Widze tez firme Green Pharmacy! Znam ją i ma specjalne miejsce w moim serduszku :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Otrzymałaś naprawdę sporo genialnych kosmetyków! Aż miło popatrzeć na te kolorowe opakowania, a jestem pewna, że zawartość wielu z nich jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dobroci! Paletka Colourpop i kotki od Tony Moly genialne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam serię G.P jednak znam też inne, dużo lepsze. Wczesniejszych kosmetyków nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka z księżniczkami:D Ale fajowa...jakie ma kolorki?;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj można wszystko obejrzeć ;) https://colourpop.com/products/its-a-princess-thing

      Usuń
  16. Te dwa urocze kotki są obłędne! Przygarnęłabym je choćby tylko ze względu na opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne perfumy <3. Ja mam podobne do Aliena Ange ou Demon Le Secret Elixir z Givenchy. Niemniej jednak kiedyś na pewno zdecyduję się na jaśmin w wydaniu Muglera:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha �� jeż ba długopisy to moje dzieciństwo �� miałam takie z bratem �� cieszę się ze prezenty się podobały ✌️

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeż wygrywa, lubię takie duperelki najbardziej;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowości robią wrażenie! Mocno się zastanawiam nad księżniczkową paletą, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że dodałaś te post. Niezależnie od czasu, zawsze miło jest obejrzeć taki haul. Akurat nic z niego nie znam, tym bardziej będę czekać na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że jednak się pojawił :)

      Usuń
  22. Same cudowności widzę :D Paletka Disney i mnie kusi :) Miłego testowania :)Niestety nic nie znam jedynie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaaa, ale mnóstwo cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na wpis z paletą Disnay.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej paletki Colourpop Disney, Huda oraz Nabla i gdybym nie miała nadmiaru paletek, pewnie bym kupiła którąś z nich :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Tam Colourpop tam Frudia, nie za dużo tego dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze: jakim cudem dałaś radę wytrwać AŻ 1,5 godziny w tym hałasie i w bezruchu? Współczuję! Dzielna jesteś!
    A jeśli chodzi o nowości - chętnie obejrzałabym z bliska te palety. Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem zaprawiona w bojach :D Uprzedzano mnie, że to potrwa, bo to jakiś nowoczesny, trzyteslowy i dokładniejszy sprzęt... Hałasował bardziej niż normalny, ale że ja nie jestem na to wrażliwa, to nawet nie wzięłam zatyczek xD Dostałam kocyk i chyba na trochę mi się przysnęło, przy wyjściu pani mnie pochwaliła, że głową nie ruszyłam :D Tylko siniak po wenflonie został :P Nie było źle, oby wynik był przyzwoity :) A z paletami to taki paradoks :D Kocham je, ale nienawidzę recenzować xD

      Usuń
  28. "Kocie " kosmetyki mają przeurocze opakowania, podobnie paleta Disneya :)
    Ciekawie wyglądają też produkty z Green Pharmacy .

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślałam że będzie tego więcej :) ja od kocówki września nic nie kupiłam dla siebie tylko na prezenty wszystko :d Jak się teraz czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz normalnie ;) Tylko od środy mnie łopatka boli, bo leżałam jakoś jak paralityk z tym wenflonem xD Bałam się, bo ostatnio na 3 dni mnie ścięło po kontraście, ale teraz nic mi nie było :) (lekarz mi poradził, żeby dużo pić). Teraz czekam z utęsknieniem na wynik xD A co do zakupów, to na szczęście z kosmetykami nie szalałam, bo zapasy spore, a też mieliśmy sporo prezentów do kupienia ;) Z resztą poza tym co tu jest, dostałam jeszcze telefon i torebkę Korsa :)

      Usuń
  30. Ta paleta Hudy jest cudowna! Też na nią choruję :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Poison Garden za mną cały czas chodzi, zresztą jak paleta Hudy szczęściaro :P. Na razie jednak muszę się powstrzymać z zakupami, bo sporo mam do zdenkowania jednak :D. Ciekawa jestem tej marki Frudia, jeszcze nic od nich nie miałam, a opakowania mają mega urocze :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam sporo do kwadratu :D A Frudia fakt, jest urocza :)

      Usuń
  32. wow te 3 palety: Nabla, Huda Beauty i Colourpop wywołują u mnie szybsze bicie serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kosmetyki - muszę je wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta paleta z Disneya mnie zaciekawiła. Jakoś ciągnie mnie do tych księżniczek 😂

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakbym zobaczyła tą paletkę z księżniczkami to pewnie też bym się rozplynela :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U Ciebie nowości zawsze są zachwycające! 😁

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka hudy lezy w koszyku i zastanawiam sie czy kupic czy nie . nabla za mna chodzi , bardzo chce pobawic sie ich kosmetykami. Alien moje ukochane perfumy ktore moja sister in law zabrala 😂

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak mnie kuszą te księżniczki. Chodzą za mną od jakiegoś czasu. Chyba w końcu dam sie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne kosmetyki, chętnie się w nie zaopatrzę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)