piątek, 29 grudnia 2017

Grudniowe nowości - czyli trochę o zakupach i prezentach

Nowości listopadowych nie było zbyt wiele. Jednak w grudniu - jak to w grudniu jest oczywiście inaczej xD Dlaczego? Z bardzo prostego powodu! Przychodzą wtedy zamówienia z black friday, są święta, dzień darmowej dostawy, mam urodziny, a do tego praktycznie zawsze trafi do mnie coś z okazji mikołajek. Jak więc było tym razem? Zapraszam Was serdecznie do oglądania (i do przeczytania krótkich opisów też ;))! 
grudniowe nowości Black Liner
W grudniu wpadłam na szalony pomysł, i postanowiłam porównać dla Was gąbeczki do makijażu. Długo siedziałam w internecie, by wybrać te warte zakupu, czytałam opinie, oglądałam filmiki i efektem tego delikatnego szaleństwa jest zakup Power Trio Sponge Set H&M (znalazł je na Mikołajki dla mnie, mój mąż, ale są mięciutkie i milusie),  Real Techniques Miracle Complexion Sponge, Blend it! oraz Donegal Blending Sponge Supersoft, której aktualnie używam. Na razie znajdziecie na moim blogu tylko recenzję Beautyblendera, ale z pewnością przetestuję i porównam dla Was jeszcze inne gąbki, bo to, co widzicie tutaj, to nie wszystko xD Lustereczko Oh K! również dostałam na Mikołajki od mojego Rafała ;) Robi furorę oraz zapewnia rozrywkę połowie rodziny i znajomych :P
grudniowe nowości Black Liner
Jak być może pamiętacie, jakieś kilka miesięcy temu, kupiłam sobie w Biedronce płyn, który widzicie na zdjęciu w środku. Tak mi się podobał jego zapach, że w dzień darmowej dostawy, kliknęłam na stronie Farmona Luksusowe Mleko do Kąpieli Kwiat Majowego Bzu Magic Spa, moją najukochańszą Kąpiel Odświeżającą Sosna Himalajska Herbal Care oraz Kąpiel Odprężającą Lawenda Herbal Care. To nic, że nie mam wanny, używam ich jak żeli pod prysznic xD Choć ten w szklanej butli chyba jednak w coś przeleję... :P
grudniowe nowości Black Liner
Tutaj widzicie najzwyczajniejsze uzupełnienie braków w produktach do codziennej higieny. Pharmaceris H Specjalistyczny Szampon Przeciwłupieżowy do Skóry Łojotokowej kupuję, bo nie swędzi mnie po nim głowa, Płyn Micelarny 3w1 Garnier dobrze usuwa mój nie zawsze lekki makijaż, a Vichy Traitement Anti - Transpirant 48h trafia do mnie, bo dobrze chroni, nie brudzi czarnych ubrań, a ja nie mam ochoty się po nim zadrapać. Jak coś z tego trio wycofają - chyba się zapłaczę :P
grudniowe nowości Black Liner
Mydło Dove Beauty Cream Bar postanowiłam nabyć, bo gdzieś słyszałam, że dobrze myje się nim gąbki do makijażu. Reszta z kolei pochodzi ze sklepu eZebra, i również została zakupiona podczas Dnia Darmowej Dostawy. Tusz L'oreal Volume Milion Lashes So Couture bardzo lubię i zdecydowałam się na trzecie już opakowanie (obym w końcu zmobilizowała się, by napisać jego recenzję... :/) Hialuronowy Wypełniacz Ust DermoFuture kupiłam bo miałam chwilowe zaćmienie umysłu, a Ekspresowa Maseczka Wybielająca DermoFuture trafiła do mnie, bo skończył się mój kochany Tomatox Tony Moly, a ja chcę pozbyć się resztek przebarwień, zaczerwienień i tego typu spraw.
grudniowe nowości Black Liner
Na tym zdjęciu z kolei widać mieszaninę moich zakupów z Black Friday i prezentu urodzinowego od męża. Co było prezentem? (Sama sobie go zamówiłam, aż tak domyślny nie jest przecież) Missha Perfect Cover BB Cream nr 13, który pokochałam po zużyciu miniaturki, pianka Klairs Rich Moist Foaming Cleanser oraz krem Klairs Midnight Blue Calming Cream. Producent bardzo dużo obiecuje, więc mam wobec niego ogromne oczekiwania, i w związku z tym lepiej, żeby to niebieskie smarowidło faktycznie sprawiło, że moja cera będzie zregenerowana i bez zaczerwienień! :/ Z okazji Black Friday z kolei kupiłam sobie na Jolse Szczotkę do Włosów Etude House (słodka, że aż mdli, ma lusterko z tyłu i kota z przodu, nie ciągnie włosów), Spieniacz Żeli do Demakijażu i Masażer Etude House wyglądający jak połączenie mruczka z meduzą (i albo to bubel albo ja nie umiem go używać xD może taki macie?) oraz dwa bardzo sympatyczne produkty do ust, czyli Fresh Cherry Tint Etude House nr PK001 oraz Pomadkę Rouge Pang Peripera w kolorze PK04 :)
grudniowe nowości Black Liner
Na urodziny z Jolse dostałam całą, dopasowaną do potrzeb mojej cery linię Innisfree Green Tea, którą właśnie stosuję. Jest to genialny przykład wieloetapowej, koreańskiej pielęgnacji. Po demakijażu oczyszczamy twarz pianką Green Tea Cleansing Foam, następnie przechodzimy do tonizacji, za którą odpowiada Green Tea Balancing Skin i szybko przechodzimy do nawilżenia. Z racji tego, że moja cera ostatnimi czasy potrafi szaleć (trochę choruję, jestem na etapie zmian w leczeniu, a to powoduje dziwne reakcje cery), postawiłam na mieszankę produktów do skóry mieszanej i suchej. Pierwszy etap  nawadniania to Green Tea Balancing Skin Lotion, drugi - The Green Tea Seed Serum, trzeci - Green Tea Moisture Essence, a ostatni, czwarty - Green Tea Fresh Cream :) Pod oczy wędruje z kolei White Tone Up Eye Serum. Seria z zieloną herbatą również posiada krem pod oczy, ale z racji tego, że już go testowałam, postanowiłam postawić na coś innego ;) Recenzję dwóch produktów z tej linii znajdziecie tutaj, a na opinię na temat reszty serii wygłoszę niebawem ;) Pamiętajcie: kosmetyki stosujemy w kolejności od najlżejszego do najbardziej "treściwego" ;)
grudniowe nowości Black Liner
Na urodziny od Magdy z bloga I love dots dostałam piękny prezent, na którego widok leciutko opadła mi szczęka xD I powiem Wam szczerze, że jestem pod wrażeniem jak dobrze ktoś tu znał mój gust... Od razu przypomniało mi się też, że bloga Madzi czytam od pierwszego posta, i że zostałam jej pierwszym obserwatorem :D Żałuję trochę, że nie udało nam się porozmawiać na Hello Asia, ale może jeszcze uda się to nadrobić ;) A co dostałam? Mini róż i pomadkę Too Faced, jednorazową maskę do włosów Balea, Sheet Mask Choco Cacao Collagen Mask Purederm, Freshly Juiced Vitamin Serum Klairs (które znam i jest genialne, powinna w przyszłości pojawić się jego recenzja), Pro - Clearance Daily Cleanser Skin Balancing Figs&Rouge oraz Emulsję Micelarną do Demakijażu Bishojo. A z kategorii "gadżety" trafiła do mnie fajna, przezroczysta kosmetyczka Too Faced, szaro-czarne bransoletki dla sroczki (bardzo takie lubię :D) i Planner Dzienny by Julia Haberska, który niesamowicie mnie ucieszył, bo właściwie można z niego korzystać przez kilka lat.
grudniowe nowości Black Liner
Pamiętacie nasze grudniowe spotkanie z Patrycją beautypediapatt, Aniądo it with Ann oraz Pat z bloga interendo.pl? (jeśli nie pamiętacie, to pewnie nie zaglądacie do mnie na instagram xD) Od pierwszej Patrycji dostałam świetny Malinowy Cukrowy Peeling do Ciała Fresh&Natural i dużo słodyczy (dawno pożarte xD) a od Ani bardzo ciekawe płatki Vitamin C Facial Pads Purederm oraz masę pysznych ciasteczek, które też już tylko wspominam ;) Pomijając jednak fajne, mikołajkowe prezenty - to popołudnie było naprawdę super, świetnie się bawiłam, i mimo tego, że zaliczyłam mały wypadek na koniec (taki los :P) bardzo mi się podobało! ;*
grudniowe nowości Black Liner
Od Interendo dostałam zestaw, który widzicie powyżej ;) Jak zwykle nasza Patrycja zaszalała xD Trafił do mnie rozświetlacz Love Light Too Faced w odcieniu Ray of Light (ma przepiękne opakowanie i świetnie wygląda u mnie w towarzystwie bronzera), Tomatox Tonymoly (to naprawdę dobra maska, która świetnie mi służy, cieszę się, że do mnie trafiła :)), krem Hydra Intensive Dr.G, Rice Face Cream Yasumi, Peach Cotton Emulsion (będę miała do kompletu z kremem) i coś, co zainteresowało mnie najbardziej - All in One Essence Arbutin&Vitamin C Angel Recipe :) Dziewczyny kochane - bardzo Wam dziękuję ;*
grudniowe nowości Black Liner
Na gwiazdkę "od Świętego Mikołaja" dostałam ukochane przeze mnie od jakiegoś czasu perfumy Hermes Un Jardin Sur le Nil. To mój trzeci flakon i naprawdę nie potrafię nie mieć ich na swojej półce z zapachami. Są absolutnie niesłodkie, trwałe, piękne, i nie przeszkadzają mi nawet podczas migreny. To świetny, trafiony niesamowicie prezent, wszak na początku grudnia wypryskałam drugą buteleczkę ;) Więcej na jego temat możecie przeczytać tutaj :)
I to już wszystko na dziś ;) Coś wpadło Wam w oko? Znacie którąś z moich nowości? Dajcie koniecznie znać! I nie krępujcie się, zostawcie link do swoich grudniowych zakupów i prezentów, chętnie obejrzę, co trafiło do Was ;* Szczęśliwego Nowego Roku! :)
Pamiętajcie wziąć udział w konkursie! To już ostatni moment :)

69 komentarzy :

  1. Uuuu dużo tego! :) udanych testów! Same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo tego. Innisfree Green Tea pięknie się prezentuje :) maseczkę wybielającą DermoFuture mam ale jeszcze ją testuję, lubię płyn micelarny bishojo a Garnier już mi się znudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam, czy Garnier mnie się kiedyś znudzi :D

      Usuń
  3. Mam ten Malinowy Cukrowy Peeling do Ciała Fresh&Natural w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie ten też jeszcze czeka, ale jestem go bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  4. Same wspaniałe świecidełka ;) Perfumy Hermes uwielbiam i ja, więc doskonale rozumiem Twoje zadowolenie z takiego upominku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te i Eau des Merveilles to ostatnio dwa moje ukochane zapachy :)

      Usuń
  5. Świetne w blogowaniu jest to, że można poznać sporo osób, które są tak samo zakręcone :D Przypomniałam sobie ile ja blogów zaczęłam obserwować od samego początku lol między innymi były to wpisy Interendo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda :) ja na Interendo trafiłam później, ale Magdę wyczaiłam (albo ona mnie) już przy pierwszym wpisie ;)

      Usuń
  6. Same ciekawe rzeczy ;) Ja miałam tylko mydło z Dove :D Ale chętnie wypróbowałabym antyperspirant z Vichy i tusz z Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lepsze coś niż nic :D z resztą ja znowu mam je chyba pierwszy raz xD nie wiem gdzie się uchowałam :P

      Usuń
  7. Mnóstwo dobroci. Bardzo lubię peeling Fresh&Natural :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam herbaciany i był ekstra, ciekawa jestem teraz zapachu tych malinek ;)

      Usuń
  8. Same wspaniałości, aż nie wiadomo co komentować :D Ciekawią mnie rzeczy do kąpieli od Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie klasyczne zapachy w odświeżonym wydaniu, to powinny Ci się spodobać :)

      Usuń
  9. Ogrom wspaniałości <3 Szczotka z kotem wymiata - jak widzę takie cuda zawsze budzi się we mnie mała księżniczka :D Ciekawa też jestem kosmetyków Klairs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie mogłam się powstrzymać przed jej zakupem xD dziecinnieję ;)

      Usuń
  10. Trochę tego jest, mnóstwo naprawdę fajnych rzeczy. A lusterko-kociak wygląda przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na wpis z porównaniem gąbeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące rzeczy ;) Z chęcią wypróbowałabym ten malinowy cukrowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ochotę na ten tusz Loreala ale czekam na jakieś dobre promo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez internet z pewnością kupisz go taniej niż w drogerii :)

      Usuń
  14. Same fajne produkty :) u mnie grudzień tez zawsze obfituje w nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Same perełki widzę, u mnie też tego sporo, ale post dopiero się pisze :) A znam jedynie płyn micelarny Garnier, który nie przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam gąbeczkę z RT, używam niezmiennie od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż sobie od razu sprawdziłam o co chodzi z niebieskim kremem i rzeczywiście piękną barwę ma ten Klairs :D ❤ A jak jeszcze rzeczywiście ma niwelować zaczerwienienia to jestem straszliwie ciekawa Twojego ostecznego werdyktu! ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piękny ma kolor :) też jestem ciekawa co to będzie, bo naobiecywali cudów na kiju :P

      Usuń
  18. Sporo nowości, i większości nie znam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana te gabeczki z HM wygladaja swietnie, musze na nie zapolowac u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Same perełki :) Gąbeczki z H&M pięknie się prezentują no i to lustereczko z kotkiem <3 Lubię płyn micelarny z Garniera oraz tusz z Loreal :) Jestem ciekawa tej serii z zieloną herbatą z Jolse :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo sporo produktów Ci się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale dużo nowości, fajnie! Ciekawi mnie post o gąbeczkach, który planujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mojaa pierwsza obserwatorka <3 Powinnam wysłać Ci prezent wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, już tego nie trzeba było, choć sprawiłaś mi nim ogromną radość ;*

      Usuń
  24. Hermesika mam na oku od jakiegoś czasu. Bardzo fajny zapaszek:) A ten planner jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ogródki są fajne, ale ja ten pokochałam chyba miłością dozgonną xD

      Usuń
  25. No no nowości rewelacja.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Płyn micelarny Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na bogato! ale i tak najlepsze lustereczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. też miałam pomysł na napisanie wpisu porównującego gąbeczki do makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie, im więcej takich podsumowań, tym lepiej :) zawsze można odkryć coś ciekawego ;)

      Usuń
  29. O jejuniu ile tego :) Ale u mnie grudzień podobny z podobnych powodów :P Cyber Monday, DDD, urodziny, święta i wszelkiego rodzaju okazje :) Nie płacz w razie czego po różowym Garnierze, niebieska Bielenda też jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, z bielendą jeszcze nie miałam do czynienia ;)

      Usuń
  30. Cuudne te wszystkie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo Ci się tego nazbierało, no ale nie dziwię się. Rzeczywiście grudzień to miesiąc prezentów, a jak jeszcze obchodziłaś urodziny, to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiam się, czy tylko u mnie ta marmurkowa (czarna) blend it jest taka twarda, mało elastyczna i czuję jakbym używała piłeczki, zamiast gąbki? Z pozostałymi blend it nie miałam tego problemu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory testowałam szarą i nie mogę narzekać, jest na całkiem niezłym poziomie :)

      Usuń
  33. Zazdroszczę tej całej serii z Innisfree, mam zamiar coś na Walentynki sobie sprawić od nich ;).

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj bardzo zazdroszczę Innisfree Green Tea ;) ta linia jest na mojej liście do wypróbowania od dobrych kilku miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo dobroci :) Czekam na gąbeczkowe podsumowanie, mój Blend It jest już na wykończeniu i trzeba go czymś zastąpić :) Przyznaję, że na BB trochę mi szkoda kasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że donegal o dziwo bardzo dobrze się sprawuje i fajny jest ten set z H&M, całość kosztuje 39.90 ;)

      Usuń
  36. uwielbiam serię Green Tea Innisfree, miałam lotion, esencję i krem, jak one fantastycznie nawilżały moją suchą skórę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nowości. Wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Baardzo dużo nowości. :) Muszę tego Hermesa poniuchać.
    U mnie w sumie też grudzień obfity w nowości. Będę musiała niedługo sklecić posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne prezenty! U mnie grudzień bardzo skromnie, bo powiedziałam rodzinie że nie chcę kosmetyków w prezencie. Wpadło więc trochę książek i biżuteria :) Sama praktycznie nic nie kupiłam, gdyż redukuję swoje zapasy kosmetyczne. Czekam na post z porównaniem gąbeczek bo moja blend it niedługo skończy roczek i chyba najwyższy czas ją wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że mamy podobne gusty jeśli chodzi o zapachy :) Co do gąbeczek, obecnie używam BB, ale te z H&M są naprawdę niezłe i chętnie je kupuję, podobnie sprawa ma się z RT, muszę jeszcze wypróbować Blend it :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Będę wypatrywać porównania gąbeczek i recenzji tintu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnóstwo interesujących kosmetyków tutaj widzę :D Doskonale znam płyn micelarny Garnier, który jest moim wieloletnim ulubieńcem. Ogromnie polubiłam też peeling Fresh & Natural i gąbeczki blend it! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile dobroci, na Oh K swoich łapek jeszcze nie położyłam, ale już niedługo. Kocham tę serię z Innisfree, serum to mój hit natomiast ten micel Garnier ma lepszy skład niż kultowa różowa bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne prezenty. Bardzo dużo tego, widać,że grzeczna byłaś cały rok;*
    Zaciekawiłaś mnie tym plannerem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)