sobota, 23 grudnia 2017

Życzenia Świąteczne i ważna sprawa ;)

Boże Narodzenie to dla mnie czas ważny, a także zawsze wyjątkowo uroczysty. Rodzinny i miły oraz po prostu wyjątkowo przyjemny. Zawsze wszyscy są w domu (co u mnie naprawdę nie jest częste...), na wigilii są moje ukochane makiełki, kompot z suszu, pierogi z fasolą, smażone grzyby i wiele innych nietypowych rzeczy, na które ludzie często reagują zdziwieniem, a ja czekam na nie cały rok. Nie obowiązuje wtedy minimalizm, więc ozdoby świąteczne mrugają do domowników niemalże z każdego miejsca. Jest brokat, są kolorowe lampeczki, choinka i stroiki. Wszyscy mają dobry humor i już z sentymentem, a nie z rozpaczą wspominają tego, którego z nami nie ma. Cieszę się też, że ten rok się już kończy i w związku z tym chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, bo bez tego nie ma praktycznie nic, masy szczęścia, takiego codziennego i tego dotyczącego ważnych spraw oraz miłości. Jeśli znalazłyście już tę swoją, własną i największą, to aby było Wam razem jak najlepiej. Jeśli jeszcze szukacie - abyście znalazły jak najszybciej. I na końcu pociechy z rodziny, zera kłopotów oraz masy pieniędzy, bo z nimi jednak żyje się łatwiej :) W Święta z kolei życzę Wam dużo wolnego czasu spędzonego z najbliższymi i pięknych prezentów, a w Sylwestra szampańskiej zabawy! Dziękuję, że jesteście! ;*
P.S. Mąż naszej koleżanki - blogerki potrzebuje pomocy, szczegóły znajdziecie tu oraz tu. Pamiętajcie, nawet udostępnienie informacji dalej się liczy! ;*
(źródło)
Pamiętajcie też o konkursie! ;)

30 komentarzy :

  1. Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt :) Odpoczynku i oderwania od codzienności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję z całego serca i życzę wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Wszystkiego, co najlepsze ;*

      Usuń
  6. Zycze Ci Wesolych i spokojnych Swiat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i również spokojnych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełnych radości, uśmiechu i miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz samych dobrych dni w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może za późno a może ze względu na trwające nadal święta jeszcze nie...Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt!

    Informację udostępniłam już kilka dni temu, mam nadzieję, że akcja się uda, pieniądze się znajdą a później wszystko się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wsparłąm akcje, mam nadzieję, że uda się pokonać wspólnymi siłami to wszystko. Wierzę w ogrom dobra i miłości- musi być dobrze

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)