czwartek, 5 października 2017

Wyniki konkursu z Dr Ireną Eris, czyli trochę o tym, do kogo uśmiechnęło się szczęście

Jak zapewne wiecie, i o ile pamiętacie (ja nigdy nie pamiętam xD), razem z wrześniem skończył się organizowany przeze mnie konkurs z okazji pojawienia się u mnie 900setnego obserwatora :) Teraz powoli już myślę o zabawie świątecznej, więc z chęcią wysłucham wszystkich sugestii w kwestii nagród ;) Może o czymś marzycie szczególnie, coś interesuje Was bardziej, a coś mniej? Lepsza byłaby jedna, droższa rzecz, a może wolicie kosmetyczne zestawy, lub w ogóle niespodzianki?? Dajcie znać! ;)
Przechodząc jednak do sedna sprawy... Trochę mi szkoda, że aż 7 zgłoszeń okazało się nieważnych (czyli Dziewczyny się pozgłaszały, a nie spełniły jedynego obowiązkowego warunku, mianowicie nie zaobserowały bloga). Przyznam szczerze - sprawdziłam to pierwszy raz, bo w konkursie nie wzięło udziału wiele osób. Ciekawa tylko jestem, jak sprawa wyglądała przy wcześniejszych zabawach xD Finalnie, w tej prawidłowo wzięło udział 45 osób.
Jeśli zaś chodzi o to, na co wszyscy czekają, zestaw kosmetyków ze zdjęcia wygrywa:  Joa Nowa - Joasiaczek!
Zwyciężczyni serdecznie gratuluję, niebawem napiszę do Ciebie wiadomość, choć oczywiście możesz zrobić to pierwsza :) Poproszę jedynie o Twoje dane teleadresowe :) Pragnęłabym jeszcze poinformować wszystkich, że jeśli chcą zrezygnować z obserwacji Black Liner, to przekreślają sobie szansę na kolejne wygrane! Życzę też miłego dnia i dziękuję za udział w zabawie! ;* Do następnego razu! :)

33 komentarze :

  1. Z tym nieobserwowaniem to norma :P Szkoda, że w Bloggerze sprawdzanie tego jest czasochłonne. Mogliby to jakoś ulepszyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No straciłam trochę czasu na przejrzenie listy bodajże 6 razy, nie powiem xD Ale tym razem miałam go sporo ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie ma szukajki w zakładce Obserwatorzy. Ale generalnie Blogger to taka dość ograniczona platforma, stoi w miejscu

      Usuń
    3. O, tak! To byłoby świetne rozwiązanie...

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia po co ktoś bierze udział w konkursie jeżeli nie spełnia podstawowego wymogu. Gratulacje dla Joa Nowa - Joasiaczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, próbowałam wymyślić co jest tego przyczyną bądź jaki był zamysł autora, ale mi się nie udało :P

      Usuń
  3. Gratulacje :) Niestety, to norma, że ludzie znikają po rozdaniach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że znikają po, to po tylu konkursach wiem, ale że nie obserwują wcale, a się zgłaszają to dla mnie nowość :D

      Usuń
  4. Gratuluję. ja sprawdzam zawsze tylko osobę wylosowaną, reszty nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem było mało odpowiedzi, a ja miałam czas, więc zrobiłam to pierwszy raz i zonk xD

      Usuń
  5. Gratuluję :))
    Też nie kumam czemu nie spełnia ktoś podstawowego kryterium i zwiewa po konkursie....taki bumerang...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zwiewanie można jakoś wytłumaczyć, ale branie udziału bez spełnienia jedynego kryterium? No ja nie wiem xD

      Usuń
  6. Ja Kiedyś myślałam o zrobieniu aplikacji takie same jak masz na Instagrama tylko że na bloga. To była twoją sprawę właśnie przypadku tego typu konkursów bo można by było łatwo kogoś znaleźć. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Uciekanie obserwatorów po zakończeniu konkursu jest niezwykle irytujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciekanie to stara i znana mi dobrze praktyka, ale branie udziału w konkursie bez spełnienia jedynego warunku - totalna nowość xD

      Usuń
  8. Yupi!! Dziękuję ;) Miła wiadomość, już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh, no zawsze się znajdą ludzie bez kultury. U mnie kiedyś na konkurs poleciała praca-plagiat ;) Gratuluję zwyciężczyni! Co do nagród - myślę, że jakaś z Twoich kosmetycznych azjatyckich perełek byłaby fajnym prezentem gwiazdkowym. Mało osób ma z nimi styczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zwykle sprawdzam tylko zwycięzcę, ale wiem że zdarzają się osoby, które nie spełniają warunków. Czasami wynika to z nieznajomości bloggera i niewiedzy jak to zrobić, czasem pewnie próbują oszukać system ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No mnie ominęła szansa udziału, może nastepnym razem ☺gratuluję zwyciężczyni 👏

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)