środa, 24 lutego 2016

Nowości lutego, czyli trochę na temat tego, co trafiło do mnie w tym miesiącu

Jakby na to nie patrzeć, luty powoli chyli się ku końcowi. Mimo tego, że miesiąc ten jest stosunkowo krótki, to kilka rzeczy do mnie trafiło. Trochę z nich było nieplanowane, kilka dostałam, jedna po prostu wykorzystała moją słabość do błyskotek (pozdrawiam wszystkie "Sroczki" :*), a część po prostu się skończyła i trzeba było czymś je zastąpić. Z racji tego, że spłukałam się doszczętnie (na to, co widzicie, ciuchy oraz akcję "diagnoza") i nie planuję już w tym miesiącu zakupów, wszystkich ciekawych zapraszam do czytania i obejrzenia zdjęć :)
Oto produkt, który w lutym totalnie zawrócił mi w głowie. Pierwszy raz Dior Diorskin Nude Air Glowing Gardens Illuminating Powder 001 Glowing Pink (czyli rozświetlacz z wiosennej edycji limitowanej Dior - po prostu), wypatrzyłam na jakimś blogu (zabijcie mnie a sobie nie przypomnę). I ja naprawdę próbowałam go nie kupić. Włożyłam go w internetowej Sephorze do koszyka - nie złożyłam zamówienia. Potem to samo w innym sklepie... Oglądałam go w perfumerii - wyszłam bez. W końcu po tygodniu walki z samą sobą, pojechałam, wyciągnęłam kartę i kupiłam ostatnią sztukę. Nie żałuję, jest cudowny. A wewnętrzna sroka w końcu się zamknęła i chwała jej za to!
Tutaj z kolei widać nowe produkty do ust. Z racji tego, że ostatnio dosłownie z każdej strony atakuje mnie Dior Lip Maximizer (zaraz wyskoczy mi z lodówki!) a ja nie chciałam wydawać 160zł na coś, do czego być może się nie przekonam, postanowiłam spróbować z tańszym odpowiednikiem marki Catrice, czyli Volumizing Lip Booster. Z Diorem nie miałam do czynienia, ale ten błyszczyk wydaje mi się całkiem przyjemny! Przy okazji wrzuciłam wtedy do koszyka jeszcze Catrice Tinted Lip Glow Balm, który z kolei ma udawać Dior Addict Lip Glow Color Reviever Balm (o, tu o nim pisałam). Ciekawa jestem, z jakim skutkiem... Pożyjemy, zobaczymy. W lutym skusiłam się jeszcze na wyprzedawany Lip Designer Ombre Top Coat Sephora. I powiem szczerze, że dobrze, że kosztował tylko 9.90, bo zbyt szczególnie, to się on nie zapowiada :P Z kolei Clarins Instant Light Lip Comfort Oil 02 Raspberry dostałam od męża, chcącego usilnie poprawić mi humor, który ostatnio jest naprawdę "pod psem". Po moim komentarzu "O, ponoć to dobre! Chciałam go kupić w tamte wakacje, ale mi się nie udało" zaprowadził mnie z olejkiem do kasy i pokrył koszty zabrania owego obiektu do domu ;) Z kolei Dr Irena Eris Provoke Lipgloss nr9 Charming Peach to produkt, który otrzymałam za wymianę punktów lojalnościowych (dostaje się je za zakup produktów marki). Nie spodziewałam się, że ten kolor będzie taki śliczny! Błyszczyk jest tak samo świetny jak inne kolory, tutaj możecie przeczytać o nich więcej :)
Na tym zdjęciu widać moje najnowsze nabytki z kategorii "wody toaletowe". O zapachu Dolce&Gabbana 3 L'imperatrice czytałam już parę razy w różnych miejscach, ale na przełomie stycznia oraz lutego, trafiłam na bloga Edpholiczki, gdzie zapoznałam się z recenzją owego zapachu. I powiem szczerze, że dopiero ona skłoniła mnie do powąchania go, a finalnie - do zakupu całego flakonu. Jak widać - używam go namiętnie bo zapach jest przecudowny, połączenie kiwi, rabarbaru i melona (bo to je głównie czuję) idealnie trafiły w mój gust ;) Podobna historia towarzyszy buteleczce Escada Taj Sunset. Dostałam go od męża na Walentynki, ale wcześniej zgubiony zapytał, czy czasem nie marzy mi się jakiś zapach. Od razu przyszła mi do głowy recenzja tej samej Blogerki i delikatnie nakierowałam go na to, co bym chciała (czyli pokazałam palcem :P). Miks nektarynki, pomarańczy, mango i innych soczystych owoców idealnie poprawia humor w te deszczowe, paskudne dni :) Z kolei miniatura Hermes Eau des Merveilles trafiła do mnie z okazji wymiany, ale powiem szczerze, że mimo iż nie jest to zapach z serii "moich" jest absolutnie przecudowny.
Od dłuższego czasu chodziły mi też po głowie kremy marki Make Me Bio. Do tej pory miałam tylko wersję dla skóry suchej, czyli Garden Roses (recenzja), a że moja skóra przez ten czas trochę się zmieniła, tym razem zdecydowałam się na zakup Orange Energy. Używam go już od jakiegoś czasu i zapowiada się całkiem ciekawie :) Dla męża z kolei zakupiłam wersję Featherlight, czyli krem do cery tłustej i mieszanej. Oba pochodzą drogerii internetowej Ekobieca. Niskie ceny, szybka wysyłka i szeroki asortyment sprawiają, że dość często robię tam zakupy ;)
A teraz pora na prezentację małego uzupełnienia zapasów prosto z apteki. Ulubiony balsam do ust Nuxe Reve de Miel (recenzja), antyperspirant Vichy, oraz nowość - szampon do włosów Pharmaceris H na łupież tłusty (tego typu szampony dobrze sprawdzają się w przypadku zmian łuszczycowych) i można sobie spokojnie egzystować dalej ;)
Znacie może któryś z tych produktów? A może też macie na któryś ochotę? Co trafiło do Waszych kosmetyczek w lutym? Dajcie znać, zostawiajcie linki, dzielcie się swoimi wpisami :) Bardzo lubię tego typu posty i chętnie zajrzę też w nowe miejsca :)

Jeśli macie ochotę, możecie też wziąć udział w blogowych konkursach: tutaj i tutaj

128 komentarzy :

  1. rozświetlacz z diora wygląda pięknie.
    ja w tym miesiącu spłukałam się głównie na książki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też miło, będzie co czytać :) a co do rozświetlacza, zgadzam się w 100%, szkoda, że na zdjęciu nie udało mi się całkowicie oddać jego urody ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękny, zwłaszcza na żywo :) na zdjęciu ciężko oddać jego urodę ;)

      Usuń
  3. Wspaniałe nowości.
    Z Make me Bio miałam krem na noc. Raczej nie przypadł mi do gustu - robił ... No nic:). Ani nie szkodził, ani nie pomagał a zapach bardzo mnie drażnił.
    D&G bardzo lubię. Podobnie jak Escade.Dior- rozświetlacz - bajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, a ja po tym pomarańczowym mam całkiem pozytywne odczucia :) lub raczej pierwsze wrażenie ;) to widzę, że mamy podobne gusta zapachowe, u mnie na tapecie głównie kwiatki i owocki :D

      Usuń
  4. Super nowości, rozświetlacz prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a rozswietlacz na żywo jest jeszcze ładniejszy ;)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego rozświetlacza *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bardzo wpadł Ci w oko to nie czekaj, może uda Ci się jeszcze go gdzieś dostać :) jest super! ;)

      Usuń
  6. Muszę w końcu zakupić ten antyperspirant z Vichy :) Rozświetlacz Diora prezentuje się nieziemsko! :D Pozazdrościć męża, który tak rozpieszcza żonę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy jest super, polecam z czystym sumieniem :) a co do męża to fakt, trafiło mi się świetnie, że tak nieskromnie powiem ;)

      Usuń
  7. O serio Lip Maximizer atakuje z każdej strony? Ja ostatnimi czasy widuję go tylko u siebie:D Rozświelacza Diora też miałam nie kupić, ale jednak obudziłam się i kupiłam:P Perfumy D&G mam i bardzo lubię! Escady też. No i olejek Clarins, kulkę Vichy. Błyszczyk Irenki też mam, nawet 2 bo jeszcze bezbarwny też z punktów. Sporo zbieżności tym razem:) Te "zamienniki" Catrice też miałam już w łapie, ale odstawiłam (wow). Także czekam na recenzję:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, ciagle mi wyskakują jego reklamy (cookies działają) i głównie u Ciebie,ale gdzieś jeszcze go widziałam, choć teraz nie pamiętam gdzie... Diora pewnie kupiłaś tą drugą wersję kolorystyczną? D&G to wiem, że masz i lubisz, ale Escady nie kojarzę, też masz Taj Sunset czy jakąś inną? :) Co do to Catrice na razie mi się podobają, zobaczymy co potem ;) błyszczyk dr Ireny Eris to już mój trzeci, uwielbiam je :D A na Clarins sama mnie namawiałaś, to w końcu dostałam ;)

      Usuń
    2. O tak to jest straszne. O czymś przeczytasz, rozważasz i potem reklamy z każdej możliwej strony. Dior zaiste, że ten drugi:D Escad miałam bardzo dużo w swym życiu. Tej akurat fizycznie nie, ale miałam próbki więc znam. Clarinsa zapach Ci się podoba? Bo pamiętam, że miałaś obawy przed jego malinowością:) Mi go co prawda jednak przebił Dior, ale nadal uważam, że niezła rzecz;)

      Usuń
    3. No właśnie, dlatego napisałam, że zaraz mi wyskoczy z lodówki :D Na zmianę dior z tą wodą hermesa co pokazałam wyżej miniaturkę :P tak mi sie właśnie kojarzyło, że Escady widziałam u Ciebie takie zielonkawe i niebieskie :) a co do olejku - on nie jest jakiś bardzo malinowy i zapach mi się podoba ;) oczywiście powąchałam tester, żeby nie było wtopy, ale jest fajny :) a z rozświetlaczem to tak właśnie myślalam, że różowego byś nie wzięła :D

      Usuń
    4. Z Escady miałam jeszcze kilka flaszek Magnetism no i sporo limitowanek. Już nawet sama każdej nie wymienię bo trochę tego było:) Hermesa jakiegoś wąchałam, ale nie pamiętam co to było. Coś z serii ogrodów, ale która wersja nie pamiętam. Było to coś nie mojego:D
      No tak jak mówiłam, dla mnie to taka malinowa mamba. Na pewno nie jakieś maliny z krzaczka hihi. Dobrze, że pasuje bo mnie jak zapach drażni to już koniec.

      Usuń
    5. Właśnie z ogrodów też mi się jedne podobają, tylko teraz nie wiem, czy niebieskie, czy zielone :P no i te oczywiście, niby nie moje, ale super ;) R się też tak nimi zachwyca, bo są z wetiwerem, a on lubi chyba wszystkie perfumy z tym składnikiem :) mnie ostatnio na szczęście uspokoiły się migreny i coraz mniej zapachów mnie drażni ;) ale miałam kiedyś taki okres, że już była porażka...

      Usuń
    6. Ja jakieś 10lat temu miałam mega świra na punkcie perfum. Po jakimś czasie nagle coś złego zaczęło się dziać - właśnie jakieś migreny, mdłości. Wielu zapachów się pozbyłam, dobierałam bardzo rozważnie. A od zeszłego roku znowu mam niezłą passę i odkryłam trochę idealnych dla mnie zapachów. Oby tak dalej;)

      Usuń
    7. Nawet nie wiedziałam, ja znam Cię już z tych czasów, co zapachy Cię drażniły :) dokładnie, oby tak dalej, ja też trafiłam na kilka fajnych wód perfumowanych/toaletowych i od grudnia nie bolała mnie głowa, przynajmniej jakiś mały plus ;) i też zdecydowanie lepiej poznałam swój gust :) a w tych najgorszych czasach nie miałam migreny chyba tylko po green tea alizabeth arden, ile ja zużyłam butelek tych perfum :D

      Usuń
    8. Mnie już dawno nie bolała głowa po perfumach, ale np po kremach i pomadkach już tak o czym wspomnę w denku:D

      Usuń
    9. No to nieźle :D mnie częściej drażniły właśnie perfumy :)

      Usuń
  8. Rozświetlacz wygląda przepięknie! :)Bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten rozświetlacz jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ten rozświetlacz nie skusił, bo moje serce zabiło mocniej do rożświetlacza Anastasia Beverly Hills :) Olejek do ust Clarins to dla mnie również nowość, ale od pierwszego nałożenia tak mnie zauroczył, że poleciałam i zrobiłam zapas na czarną godzinę :) Perfumy D&G też w tym miesiącu przygarnęłam. W jakiej masz pojemności? Czyżbyś kupowała w internetowej Łódzkiej perfumerii D? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek fakycznie jest fajny, choć teraz już nigdzie go nie widzę... D&G mają 100ml i są akurat z iperfumy, Escada to 50ml i te są z dolce.pl ;)

      Usuń
    2. Ja kupiłam rozmaite te olejki (kolory) jak były w promocji w Douglasie :) One już dawno temu były dostępne, ale słychać było o nich, że to limitka, a inni mówili, że są wycofane i nie wiadomo było :)

      Usuń
    3. Właśnie pamiętam, chciałam sprawić je sobie w tamte wakacje, ale się nie udało, więc teraz dostałam od męża malinkę :) kupił mi ją na początku miesiąca, ostatnią w sklepie i więcej nigdzie tej wersji nie spotkałam, więc dobrze, że wtedy mnie namówił :D

      Usuń
    4. Ma wyczucie :D Dobry mąż :)

      Usuń
    5. Najlepszy :D udało mu się ;)

      Usuń
    6. Nie dobra kobieto. Skusiłaś mnie tym rozświetlaczem! :) Dorwałam ostatnio sztukę, tak jakby na mnie czekał :D

      Usuń
    7. Haha, no nieźle :D gdzie Ci się udało? :)

      Usuń
    8. W stacjonarnym Douglasie. Trafiłam na miła konsultantkę, która "niby" miała go odłożony dla jakiejs stałej klientki której odłożyła 2 odcienie a ona wziela tylko ten bardziej ciepły. To wzielam bez wahania :) We wszystkich innych juz nie było. W jednym był tylko ten ciepły ale go wziela jakas Pani od razu przy mnie. A ja po dłuższych poszukiwaniach mam ten :) Kupiłam go 40 zł taniej bo miałam bon za punkty z karty Douglas :)

      Usuń
    9. To i tak miałaś szczęście, jeśli Ci się udało :) ja go dorwałam 15% taniej w sephorze już dawno temu, były jakieś zniżki z okazji walentynek ;)

      Usuń
  11. Najbardziej jestem ciekawa zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba sa super, bardzo polecam chociaż je powąchać, zwłaszcza, jeśli lubisz owocowe aromaty :)

      Usuń
  12. Wszyscy tak piszą ostatnio o permufie 1-szym od lewej. A ja mam pytanie bo nurtuje mnie ta kwestia. Czy Dolce&Gabbana D&G Anthology L'Imperatrice 3 różni się czymś od Dolce&Gabbana 3 L'imperatrice ? Czy słowo " Anthology" w nazwie robi jakąś różnicę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, faktycznie ostatnio te perfumy zrobiły się popularne :) ale zasługują na to ;) a słowo "anthology" chyba nie robi różnicy, z tego, co ja wiem, to bodajże jedynie nazwa linii, do której zapach należy :)

      Usuń
    2. Dlatego pytam, bo chcę je kupić a znalazłam opcję Dolce&Gabbana D&G Anthology L'Imperatrice 3, Dolce&Gabbana 3 L'imperatrice i wiele innych odmian tego zapachu, ale szczególnie pomiędzy tymi się zastanawiam jaka jest różnica.... ;>

      Usuń
    3. Chyba wszystko to, to ten sam zapach ;) ja swoje kupowałam w iperfumy, ale rozważałam też dolce.pl, w razie czego, te dwa miesjca polecam (nie współpracuję z nimi w żaden sposób, po prostu często robię tam zakupy i nigdy się nie zawiodłam :))

      Usuń
    4. Podobno to są inne zapachy. Taką informację uzyskałam na iperfumy.
      Ten Twój jest z drzewem sandałowym?

      http://www.iperfumy.pl/dolce-gabbana/dg-limperatrice-3-woda-toaletowa-dla-kobiet/
      to ten ? Jeśli nie to poproszę o podrzucenie linku? ;>

      Usuń
    5. Tzn ja miałam na myśli to, że woda toaletowa z numerem 3 L'imperatrice to wszystko to samo, jeśli ma inny numer, to zapach jest inny :) choć nie będę się upierać, pewnie tam lepiej się znają ;) w razie czego, ja swoje perfumy kuowałam tutaj http://www.iperfumy.pl/dolce-gabbana/dg-limperatrice-3-woda-toaletowa-dla-kobiet/ i ten zapach bardzo polecam ;)

      Usuń
    6. No dokładnie, obie podałyśmy ten sam link ;)

      Usuń
    7. czyli widzę, że to ten sam link. teraz już jestem pewna, że są to te najbardziej klasyczne. dziękuję ;> zastanawiam się tylko, czy wziąć 100ml czy 50ml, żeby zapach mi się nie znudził ;>

      Usuń
    8. Ja wzięłam 100, bo sporo go używam :D no i cena też wydawała mi się bardziej atrakcyjna. Nie ma za co ;) mam nadzieję, że Tobie też zapach się spodoba i nie znudzi za szybko :)

      Usuń
    9. ja chyba wezmę 50ml na wypróbowanie :>

      Usuń
    10. To już wedle uznania :)

      Usuń
    11. Kupiłam 50 ml na wypróbowanie. Jak mi się spodoba na tyle, że nie będę mogła się z nim rozstać to następnym razem zamówię 100 ml, bo z tego co widzę, to większość blogerek decyduje się na 100 ml :>

      Usuń
    12. To mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu :) miłego używania!

      Usuń
  13. Rozświetlacz wygląda ślicznie :D O balsamach do ust Nuxe słyszałam wiele dobrych opinii, ale jakoś jeszcze nigdy się nie złożyło żebym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobować, to aktualnie mój ukochany balsam do ust, ale wiem też, że nie wszyscy go tak lubią ;)

      Usuń
  14. Dawno nie kupowałam antyperspirantu z Vichy, czas to nadrobić, tylko oby trafić na promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety cena nie jest jego mocną stroną ;) ja zazwyczaj kupuję w aptekach internetowych :)

      Usuń
  15. Balsam do ust z NUXE to i mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty do ust jak zawsze zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na bogato tu! :D Zapachy mnie ciekawią :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy make me bio mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  19. Diorkowy rozświetlacz to na pewno świetny zakup, podobnie jak olejek Clarins (cudowny mąż;). Kulkę Vichy tez często używam i ciągle do niej wracam. Błyszczyk Provoke może i mnie skusi, a perfumy D&G uwielbiam, tez pisałam ich recenzję u siebie:)ale dawno temu:) Z Nuxe mam z tej linii pomadkę ochronną i też ją lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, a ja myślałam, że Ty nie masz bloga! Nie mogłam znaleźć linka w Twoim profilu, dopiero teraz się doszukałam :D no ładnie ;) błyszczyki Provoke poecam, według mnie są super :)

      Usuń
  20. Dużo świetnych nowości ;) Nie wiadomo na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile cudowności :) Ja niedawno spełniłam moją zachciewajkę i kupiłam urządzenie do peelingu kawitacyjnego. Niczego innego (póki co) nie pragnę, więc może konta do końca nie wyczyszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to fajnie, że udało Ci się spełnić marzenie :)

      Usuń
  22. Oj za mną ostatnio też bardzo chodzi ten błyszczyk Dior Lip Maximizer. Pierwszy raz widziałam go chyba u Eweliny i mam na niego ogromną ochotę :) Chyba na początek jednak wypróbuję zaproponowane przez Ciebie zamienniki, może też się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto od nich zacząć, zwłaszcza że błyszczyk jest naprawdę przyjemny (pomadka z resztą też) a kosztują jedną dziesiątą ;)

      Usuń
  23. O, sama od dłuższego czasu chcę przetestować Make Me Bio :P Muszę w końcu kupić <3

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powąchać te perfumy od D&G ;). Masełko do ust Reve de miel uwielbiam i stosuje codziennie i nie chce się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nad cesarzową sama się ostatnio zastanawiałam, ale ja mam tak długą listę perfumowych chciejstw, ze jest daleko z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci się jeszcze marzy? :)

      Usuń
    2. Ingo B. wiesz może dlaczego te perfumy zwane są cesarzową? :]

      Usuń
    3. Z tego co sprawdziłam, L'imperatrice to po włosku cesarzowa ;) Ale też może dlatego, że ta kolekcja perfum Dolce&Gabbana jest inspirowana kartami tarota i ten zapach ma uosabiać właśnie cesarzową :)

      Usuń
  26. Sporo tych nowości :D Nie dziwię się, że ten rozświetlacz Dior zawrócił Ci w głowie. Też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawrócił i to na dobre, absolutnie nie żałuję zakupu ;)

      Usuń
  27. Ten rozświetlacz jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. same cukiereczki i ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko pozbędę się tony zapasów, kremy Make Me Bio będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Same cukiereczki :) Rozświetlacz jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny rozświetlacz, jest na mojej liście do spełnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to spiesz się, bo to limitowana edycja i już bardzo trudno go dostać ;)

      Usuń
  32. Wspaniałe nowości :) Diorek wygląda bardzo zacnie, czekam na prezentację na licu ;) Kuszą mnie coraz bardziej te perfumy D&G, muszę pójść je w końcu wywąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda przepięknie, warto było go kupić ;) a perfumy powąchaj, na wiosnę i lato będą świetne, choć ja używam ich namiętnie już teraz :)

      Usuń
  33. hahaha moja wewnętrzna sroczka mówi mi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała, że mam kupić Diora, teraz na szczęście się zamknęła :D Ciekawe kiedy zacznie mówić znowu :P

      Usuń
  34. Rozświetlacz jest lepszy niz Mary Lou ?
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak, odcień dla chłodnych karnacji jest dużo lepszy :) U mnie np Mary Lou, z powodu zbyt ciepłego koloru, leży i się kurzy, a tego z pewnością będę używała. No i też daje piękny efekt tafli ;)

      Usuń
    2. Dziekuje :) muszę sprawdzić

      Usuń
    3. Proszę :) warto wziąć pod uwagę, że to subiektywna opinia, ale ja Mary nieszczególnie lubię. Ostatnio najchętniej używam tego i kobo moonlight ;)

      Usuń
  35. Rozświetlacz wygląda super :) cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam jeden zapach Escady :) Makijażowo bardzo w moim guscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten Diorek i mi by zawrócił w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie 2 olejki z clarins do ust i ostatnio zastanawiałam się nad tym wynalazkiem z catrice, ale jakoś mam obawy czy rzeczywiście dobrze naśladuje diorowy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam porównania z oryginałem, ale jak za te kilkanaście złotych, jest całkiem przyjemny :) jest lekko mentolowy, przyjemnie chłodzi (nie szczypie), nieźle się trzyma, ładnie wygląda. Pierwsze wrażenia są jak najbardziej na plus ;) a olejki jakie sobie sprawiłaś? Miodowy i malinowy, czy w innej kombinacji? :)

      Usuń
    2. Może to pomoże Ci w podjeciu decyzji, z tego, co zrozumiałam, Dziewczyna pisze, że warto wypróbować Catrice jako zamiennik :) (choć niemiecki to nie jest moja najlepsza strkna :P) http://youcausemetrouble.blogspot.com/2015/09/do-you-really-need-dior.html

      Usuń
  39. Spore nowości, nic nie znam :) kremy make me bio wydają się być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  40. A mnie jak na złość antyperspirant Vichy zaczął uczulać, a używam go od prawie 5 lat :( Nie wiem, czego teraz będę używać, bo on był absolutnie najlepszy :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Make me bio mnie intryguje i chciałabym nareszcie coś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z Twojego polecenia wczoraj kliknęłam cesarzową w ciemno.
    Jutro idę po odbiór. Mam nadzieję, że spodoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no to mam nadzieję, że będziesz zadowolona! :) daj znać jak wrażenia, bo mnie się on bardzo podoba ;)

      Usuń
    2. ja ogólnie nie mam określonych ulubionych nut zapachowych,
      więc na mój gust nie ma zasady, i możliwe, że mi również się spodoba :)

      Usuń
  43. Niestety nie znam żadnego z tych produktów, poczytam więc z chęcią recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  44. sporo nowości - życzę przyjemnego używania :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach ten rozświetlacz :-) miałam ten antyperspirant z Vichy, u mnie się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  46. ten balsam z nuxe kupiłam w zeszłym miesiącu jest super, make me bio marzy mi się i co wchodze to widzę u Ciebie dr Irene i co?! no nie wiem co bo opinie są zawsze tak sprzeczne na temat tych kosmetyków, a nie są najtańsze i nie wiem czy skusić się na podkład czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja wprawdzie podkładu jescze nie miałam, ale akurat na tych kosmetykach jeszcze się nie zawiodłam :) najlepiej poczekaj na jakąś promocję ;)

      Usuń
  47. Rozświetlacz wygląda obłędnie, moja sroka pewnie też by oniemiałam z wrażenia ;) A perfymu D&G też kiedyś gdzieś je wąchałam i też pamiętam, że bardzo mi się wpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam Taj Sunset:). Uważam, że to jedna z najlepszych limitowanek Escady - przepiękny, optymistyczny zapach. Jeśli chodzi o L'Imperatrice - to od kilku lat ulubione perfumy mojej siostry, która mówi, że jeszcze żaden zapach nie wzbudził w niej takich emocji jak ten od D&G:).
    Będę wypatrywać recenzji rozświetlacza z Diora:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Escada bardzo mi się podoba, ale na punkcie L'imperatrice ostatnio oszalałam :)

      Usuń
  49. Mam Diora ale czeka na swoją recenzje - już niedługo ;)
    Olejek do ust z Clarinsa rownież mam i też niedługo o nim ;)
    Jak zdrówko ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wizytę u lekarza, ale badania niestety nie wyszły dobrze. Zobaczymy, co on powie ;)

      Usuń
    2. Nie wiem na co chorujesz ale zycze Ci duzo zdrówka !
      Wszystko będzie dobrze !
      Ps. Moja Mama zna mnóstwo mikstur bo pracuje w aptece więc jakby co pisz smialo na e-mail :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo! :) będę pamiętać ;* na razie niestety sama jeszcze nie wiem, co się dzieje ;)

      Usuń
  50. Make me Bio fascynuje mnie od dawna! Chętnie za jakiś czas sama sprawdzę na sobie ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny jest ten rozświetlacz Dior :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne nowości, kremy najbardziej mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam zamiar zakupić ten kremik Orange Energy z Make Me Bio :) Wersję różaną właśnie wykończyłam, a używam jeszcze ich kremu pod oczy z ekstraktem z ogórka, bardzo przyjemne kosmetyki, mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale śliczny rozświetlacz! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)