poniedziałek, 8 lutego 2016

(Zakończony) Konkurs z okazji 700 obserwatorów :)

Witajcie Kochani! Całkiem niedawno, bodajże w sobotę, po raz drugi pojawił się u mnie 700 obserwator! (bo za pierwszym Google usunęło mi chyba 27 osób ;)) Teraz postanowiłam więc obejść malutki jubileusz i zorganizować dla Was skromny konkurs. Nagrody nie są zbyt "bogate" i wyszukane, ale może wybierzecie coś dla siebie :) Zasady będą bardzo proste i przejrzyste, zapraszam więc serdecznie do wzięcia udziału ;* No i oczywiście bardzo Wam dziękuję, że jesteście ze mną! Niesamowicie się z tego cieszę, zwłaszcza teraz, kiedy mam sporo problemów na głowie, a Wy dodajecie mi otuchy ;)
Zestaw numer 1
W skład zestawu wchodzą (w nawiasach daty ważności):
1. Balea Bodybutter Nuss (01.2017)
2. Lirene Kokosowy Peeling Solny (06.2018)
3. Balea Brzoskwiniowy Żel pod Prysznic (12.2017)
4. Rimmel Glam' Eyes Proffessional Liquid Eyeliner (kod 4177)
5. Lirene City Matt Puder Mineralny nr 03 Beżowy (kod 527401)
6. Lirene Shiny Touch nr104 Naturalny (12.2017 - nieużywany, ale robiąc zdjęcia przedarła mi się plomba :()
7. L'oreal Skin Perfection Krem (kod 28LN01 - nowy, ale odfoliowany)
8. Magiclash Serum do Rzęs (30.12.2016)
9. Yves Rocher Pomadka Malinowa (10.2017)

Zestaw numer 2
W skład zestawu wchodzą:
1. Bania Agafii Wyszczuplający Scrub do Ciała (06.2016)
2. Balea Żel do Golenia Blueberry Love (05.2018)
3. Lirene Vital Code Olejek do Ciała (03.2018)
4. Lirene BB Master Blur nr 02 (09.2018)
5. Lip Smacker Chupa Chups Arbuzowy (05.2019)
6. Ruby Rose Eyeliner (08.2016)
7. L'oreal Skin Perfection Serum (kod 28LN01, odfoliowane ale nieużywane)
8. Lirene Dwufazowy Płyn do Demakijażu Oczu (09.2018)
9. Moroccanoil Kuracja (data produkcji - 02.2014)


Organizatorem konkursu jestem ja, czyli Inga B., a sponsorem częściowo marka Lirene, oraz również ja ;) Konkurs odbywa się na moim blogu i obowiązują podczas niego następujące zasady:
1. Należy być publicznym obserwatorem bloga (do tego wystarczy konto google, więc jeśli np masz mail na gmailu, wystarczy, że klikniesz w "dołącz się do tej witryny" przy gadżecie "obserwatorzy" i postąpisz według instrukcji ;))
2. Należy odpowiedzieć na pytanie: Jakie są Twoje ulubione perfumy? (Maksymalnie jedno zdanie, bez epopei ;))
3. Napisać, który zestaw wybierasz :)
Dla chętnych, chcących zwiększyć swoją szansę na wygraną:
3. Polubić funpage Black Liner na facebooku  https://www.facebook.com/iwearblackliner
4. Dodać baner na pasku bocznym swojego bloga
5. Dodać mój blog do Blogrolla (jeśli zdecydujecie się to zrobić, zwróććie proszę uwagę, czy moje posty się uaktualniają i wszystko wygląda prawidłowo :) przy ostatnim rozdaniu u wielu osób niestety to nie działało, i miałam problem jak takie przypadki potraktować :( )
6. Udostępnić informację o konkursie na facebooku
Będzie mi też miło, jeśli dodacie mnie do obserwowanych w Google+ ;) klik

Baner


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Moje ulubione perfumy to:
3. Wybieram zestaw numer: 
4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Nie
5. Baner: Tak/Nie (link)
6. Link do blogrolla: Tak/Nie (link)
7. Udostępnienie na fb: Tak/Nie (link)
Mail:


- Konkurs trwa od dziś do 21 marca 2016 roku (do godziny 12:00), chętnych proszę o zgłaszanie się w komentarzach pod tym postem
- Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu
- Ogłoszenie wyników zamieszczę na blogu i funpage'u
- Zwycięzcę proszę o wysłanie danych korespondencyjnych w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się z prawej strony, lub na adres ewelina@autograf.pl, można też od razu podać swój mail, wtedy ja napiszę, że uśmiechnęło się do Ciebie szczęście :)
- W przypadku gdy nie dostanę danych wysyłkowych w ciągu 3 dni wyłonię kolejnego zwycięzcę
- Nagrody zostaną wysłane Pocztą Polską na terenie Polski
- W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, jeśli masz mniej, niż 18 lat, po prostu zapytaj rodziców :)
- Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie
- Osoby, które cofną po zakończeniu rozdania swoje polubienia/obserwacje nie będą brane pod uwagę w jakichkolwiek przyszłych rozdaniach.
Zapraszam do udziału i wszystkim życzę powodzenia! :)


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

109 komentarzy :

  1. świetne nagrody, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! I biorę oczywiście udział :D

    1. Obserwuję jako: Pa ti
    2. Moje ulubione perfumy to: La Vie Est Belle Lancome <3 kocham ten zapach... po prostu :D jest mega słodki (aż nawet trochę duszący ;p) a to w perfumach uwielbiam :) do tego zapach utrzymuje się naprawdę długo...
    3. Wybieram zestaw numer: 2 :)
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Patrycja Anna Filak
    5. Baner: urodazakupyrecenzje.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: nie umiem tego zrobić o.o
    7. Udostępnienie na fb: na moim fanpage Uroda, Zakupy, Recenzje. (linka niestety nie dodam bo jestem na telefonie)
    Mail: vanillaberry93@gmail.com

    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś pierwsza :D Dziękuję bardzo i trzymam kciuki! :) a co do blogrolla, to Kochana u Ciebie na blogu wcale go nie ma, tu jest co i jak - http://meyssely.blogspot.com/2014/03/tutorial-jak-zrobic-blogroll-czyli.html ;)

      Usuń
  4. Gratuluję tylu wiernych czytelników :) 700 osób to jednak coś. Oby było ich coraz więcej :)

    1. Obserwuję jako: Agnieszka Reszyc
    2. Moje ulubione perfumy to: Mam takie dwa najukochańsze zapachy, z którymi zostanę do późnej starości :D Christian Lacroix Nuit oraz Yves Rocher So Elixir Purple :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Agnieszka Reszyc
    5. Baner: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/szmaragdoweoczko/posts/813464215431764
    Mail: szmaragdoweoczko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Panna Anna
    2. Moje ulubione perfumy to: Chloe roses
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Anna Olesiak
    5. Baner: Tak ciszazabija.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak na profilu Anna Olesiak. Niestety nie ogarnęłam jak zrobic linka ;<
    Mail: aviauna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak imponującej liczby! :) Oby wciąż rosła!

    1. Obserwuję jako: Katarzyna Nowak
    2. Moje ulubione perfumy to: Niezmiennie, od paru lat - świeży, wiosenny i słodki zapach, który kojarzy mi się z moją największą miłością - DKNY Be Delicious!
    3. Wybieram zestaw numer: 1 <3 Jestem mega ciekawa masła do ciała i peelingu!
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Katarzyna Nowak
    5. Baner: Tak/Nie (link) Nie - niestety nie mam bloga
    6. Link do blogrolla: Tak/Nie (link) Nie - niestety nie mam bloga
    7. Udostępnienie na fb: Nie, ale udostępniłam informację na google + (i zaobserwowałam Ciebie :) )

    Mail: usiadzwygodnie@gmail.com

    Powodzenia wszystkim w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  8. 700! No to imponujące grono czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu obserwatorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ale Ci zazdroszczę takiego grona ;))
    1. Obserwuję jako:Inga Nowicka
    2. Moje ulubione perfumy to:Moje ulubione perfumy to Puma Red and White
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Inga Nowicka
    5. Baner: Tak lighthaired.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail:inga.nowicka.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Karolina DE
    2. Moje ulubione perfumy to: Gucci Bambo bardzo delikatne nie drazniące innych w nos tylko pięknie się rozwijają z każdą godziną i dają super wynik jesli chodzi o trwałosc 6h :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Karolina Dydło
    5. Baner: NIE
    6. Link do blogrolla: NIE
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1682679798682160&id=100008204685494
    Mail:kiki0392@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Tusiazdzemem
    2. Moje ulubione perfumy to: woda toaletowa adidas Tropical Passion, cudownie orzeźwiająca <3
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Marta Słowik
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: tusia1100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję 700 obserwatorów i życzę kolejnych takich 'małych' jubileuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Beauty B.
    2. Moje ulubione perfumy to:Calvin Klein In2U <3
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak: Beauty .
    5. Baner: Tak: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Milean M
    2. Moje ulubione perfumy to: Davidoff Cool Water, świeże, seksowne i orzeźwiające
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kosmetyczne Pasje
    Mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako Kejt
    2. Moje ulubione perfumy to póki co Beyonce Heat Rush :) Uwielbiam słodkie, wręcz owocowe zapachy, a te są moim zdaniem po prostu przepiękne!
    3. Wybieram zestaw numer 2
    4. Lubię na FB jako Always believe in beauty

    Gratuluję 700 obserwatorów, życzę kolejnych tylu! I skoro ostatnio masz ciężki okres, to trzymaj się:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Agnes
    2. Moje ulubione perfumy to: ciągle wracam do Miss Dior Cherie :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: bibaba
    5. Baner: http://bibaba.pl/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: agnieszka@bibaba.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze trochę i będzie tysiac ;D

    1. Obserwuję jako: Justyna Wiśniewska
    2. Moje ulubione perfumy to: perfumy które kojarzą mi się z moją miłościa i Karolem - Roberto Cavalli Paradiso ♥
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Justyna Wiśniewska / Mysiakowa
    5. Baner: -
    6. Link do blogrolla: -
    7. Udostępnienie na fb: -
    Mail: wisniewskajus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: boou
    2. Moje ulubione perfumy to: Beyonce, Wild Orchid
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: -
    7. Udostępnienie na fb: -
    Mail: boo_oo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję obserwatorów i życzę powodzenia tym, którzy biorą udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: włosovelove.
    2. Moje ulubione perfumy to: C-Thru Black Beauty - jest to elegancki zapach, który idealny jest na wyjściowe wieczory ale również nadaje się do używania na co dzień. Od początku jesieni używam go dzień w dzień :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Syndia D
    5. Baner: Tak http://wlosovelove.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Tak http://wlosovelove.blogspot.com
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny wynik - w moim przypadku to marzenie ściętej głowy :D gratulacje!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje 700 obserwatorów :D
    1. Obserwuję jako:Madam Paulina
    2. Moje ulubione perfumy to: Lancome La Vie Est Belle
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Paulina Piórkowska
    5. Baner: Tak http://paulinka3p5678.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://paulinka3p5678.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail:paulina3p5@Wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkim życzę powodzenia, a Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nagrody cudowne, ale w związku z tym, że już kiedyś tu wygrałam, oddam teraz swą szansę komuś innemu :D Powodzenia dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. . Obserwuję jako: ciekawskann
    2. Moje ulubione perfumy to: perfumy o zapachu Champagne firmy Kari są delikatne, kwiatowe idealne dla mnie
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Ania Paterak
    5. Baner: nie (link)
    6. Link do blogrolla: Nie (link)
    7. Udostępnienie na fb: Tak/ (https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1208225775872593&id=100000555472449&ref=bookmarks)
    Mail:annpat104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, piękna liczba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: madzia
    2. Moje ulubione perfumy to: To Bruno Banani, idealne:)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: nie
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako: Monetka M
    2. Moje ulubione perfumy to: ZARA BLACK AMBER
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Monetka Hair
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=220310724978447&id=100009985637694
    Mail:

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :)

    1. Obserwuję jako:Eveline455
    2. Moje ulubione perfumy to: Kappa - Moda
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Ewelina S.
    5. Baner: eveline455.blogspot.com
    Mail: eveline455@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję jako: Sabina eM
    2. Moje ulubione perfumy to: Little Black Dress - Avon
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Sabina Matusik
    5. Baner: Tak http://123binka.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://123binka.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1673569402919146?pnref=story
    Mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako:Naughty Girl
    2. Moje ulubione perfumy to: Coco Chanel - No 5
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Naughty Girl
    5. Baner: Tak/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla:Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak/https://www.facebook.com/joannagiovannablog/posts/785544568245218
    Mail:naughtygirl0106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała liczba, mi jeszcze trochę brakuje :D serdecznie gratuluję!

    1. Obserwuję jako: moooni-que
    2. Moje ulubione perfumy to: ostatnio są to perfumy z Lidla - Suddeenly za zawrotne 11.99, które są podróbką Chanel Coco Mademoiselle, polecammmm!
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Tak http://moooni-que.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Tak http://moooni-que.blogspot.com
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: mon92@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako: iwoniurkaa
    2. Moje ulubione perfumy to: calvin klein euphoria piękny zapach długo się utrzymuję polecam :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Motak Madzia Iwona
    5. Baner: nie
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: tak https://www.facebook.com/iwonka.motak/posts/1093420807381397
    Mail: iwoniurkaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! i życzę kolejnych tylu aktywnych obserwatorów :)
    1. Obserwuję jako: Malvina
    2. Moje ulubione perfumy to: to zależ - na specjalne okazje stawiam na Dolce Vita Diora - jednak mam wrażenie, że kiedyś ich zapach bardziej trafiał w mój zapachowy gust; na co dzień, w letnie dni świeży, niezwykle lekki zapach Moschinno Funny, na wieczora Alien Thierry Mugler - za to jak się komponują z moją skórą, i ich piękny ogon.
    3. Wybieram zestaw numer:
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Malvina
    5. Baner: Tak http://bymalvina-mk.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://bymalvina-mk.blogspot.com/ (wyświetla się 10 ostatnich blogów, które mam w blogrollu, w których w ostatnim czasie pojawił się nowy wpis.
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: bymalvinamk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    2. Moje ulubione perfumy to:W tym zapachu jest coś, co nie pozwala się od niego uwolnić i łatwo uzależnia....to oczywiście Calvin Klein "Euphoria".Ten zapach wywołuje u mnie tytułową euforię :)Zapach jest bardzo intensywny, wwierca się w nozdrza i ani na chwilę nie pozwala myśleć o czymkolwiek innym niż tylko o nim. Zwraca uwagę, prowokuje, przyciąga spojrzenia. Jest piękny i egzotyczny.Dla mnie to ponadczasowe perfumy!!!!
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kasia Wierzba
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1101504179901535
    Mail:kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    2. Moje ulubione perfumy to: Acqua di Gio by Giorgio Armani for women. Piękny delikatny zapach, który czuję cały dzień
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Acne skin
    6. Link do blogrolla: Tak skinandtheacne.blogspot.com/
    Mail: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 700 obserwatorów ! Google już parokrotnie tak się "spisał", ale nic straconego :D

    1. Obserwuję jako: J.M.K. Janas
    2. Moje ulubione perfumy to: C-Thru amethys, ma fajny dziewczęcy i jednocześnie elegancki zapach :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kasia Krawczyk
    5. Baner: NIE
    6. Link do blogrolla: NIE
    7. Udostępnienie na fb: NIE
    Mail: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    2. Moje ulubione perfumy to: Wszystkie Bruno Banani - damskie, męskie - każdy zapach mogę brać w ciemno
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Klaudia Ceebula
    5. Baner: Tak zaklecienaszczescie.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/987181431360048
    Mail: klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: wiolkaa93
    2. Moje ulubione perfumy to: euphoria calvin klein= za ich boski zapach
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Magda N
    5. Baner: Tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Takhttps://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/929489400480776?pnref=story
    Mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako: Kamila B.
    2. Moje ulubione perfumy to: Femme, zapach z Zary. Luksusowy, elegancki, zapach dość poważny, ale niezwykle zmysłowy i niepowtarzalny
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: -
    5. Baner: Tak http://takingcareofhair.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: -
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję jako: I love dots
    2. Moje ulubione perfumy to: Moschino I Love Love, Avon Femme
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Blog I love dots
    5. Baner: Tak http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://web.facebook.com/ilovedotsblog (8.02, 14.02)
    Mail: blog.ilovedots@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję jako: martrix
    2. Moje ulubione perfumy to: Lanvin Eclact d'arpege
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Martyna R.
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie biorę udziału, ale życzę reszcie dziewczyn powodzenia :)

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    2. Moje ulubione perfumy to: Ciężko wybrać, ale chyba ck Obsession Night :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Alicja Orzechowska
    5. Baner: Tak http://lightside-blog.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: alicja259@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Na początku coś mi na blogrollu nie chciało załapać twojego bloga, ale już jest :) http://lightside-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: Edyta H.
    2. Moje ulubione perfumy to: Yodeyma - codigo: pachną cudnie, tak po mojemu, a dziś dowiedziałam się, że to "odpowiednik" (hje hje) Armaniego xD
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Edyta Hendzel
    5. Baner: Tak allthesnuff.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Tak allthesnuff.blogspot.com
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako: Justyna Ślusarczyk
    2. Moje ulubione perfumy to: Versace, Bright Crystal- Zapach jest kwiatowy i lekki ze słodką nutą, idealny na każdą okazję.Pasuje zarówno na dzień jak i na wieczór.
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Justyna Ślusarczyk
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak : https://www.facebook.com/justyna.slusarczyk.3139/posts/1715772152002624?pnref=story
    Mail: justynaslusarczyk6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako: Małgorzata Korniluk
    2. Moje ulubione perfumy to: Chloe, L`Eau de Chloe- lekki, rześki, nie "narzucający się" wiosenno-letni :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Małgorzata Korniluk
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/malgorzatakornil/posts/925373107583460?pnref=story
    Mail: malgorzatakornil@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Moje ulubione perfumy to: AVON ATTRACTION
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Sylvia Bomba
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/503843369821003?pnref=story
    Mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    2. Moje ulubione perfumy to:Little Black Dress od Avon
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Bernadetta Bomba
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak/https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1756053131282225?pnref=story
    Mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję jako: Iza Bella
    2. Moje ulubione perfumy to: Avon Little Black Dress
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako:Nie
    5. Baner: Tak http://lifestylovo-kosmetycznie-byzuza.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: isabellapl148@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję jako: Klaudia M
    2. Moje ulubione perfumy to: L’OR DE SAY CELEBRATION
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na FB: TAK jako Klaudia Klaudia
    5. Baner: NIE
    6. Link do blogrolla: NIE
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/764292767049016
    Mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję jako: Prosta Marzycielka
    2. Moje ulubione perfumy to: Halle Berry Wild Essence
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Prosto Marzyc
    5. Baner: Tak http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://m.facebook.com/#!/prosto.marzyc?fref=nf
    Mail:prostemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję :)

    1.Obserwuję jako: TheEngelous
    2.Moje ulubione perfumy to: Versace Woman
    3.Wybieram zestaw numer: 2
    4.Lubię Black Liner na fb jako: Anna Kar
    5.Baner: Nie
    6.Link do blogrolla: Nie
    7.Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: theengelous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję :)
    1. Obserwuję jako: Chabrowa Czytelniczka
    2. Moje ulubione perfumy to: Katy Perry Killer Queen, mega kobiece i wyraziste :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: chabrowacczytelniczka@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję jako: Martyna G
    2. Moje ulubione perfumy to: Kate Moss Velvet Hour, od razu poprawia mi humor- ciężki, zmysłowy i sexowny :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak- Martyna Mirosława Gru..
    5. Baner: Tak - http://testujeiopiniuje.blogspot.com/ - pasek boczny na dole
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak- https://www.facebook.com/lecimyz.testem/posts/1677789975822863
    Mail: Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuje jako: Fu Zja
    2. Moje ulubione perfumy to: te, które mają słodki zapach z nutą czegoś ostrego, bo jam jest kobieta z pazurem :D
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako Mana Kamisaka
    5. Baner: nie
    6. Nie wiem co to ten blogroll, wybacz
    7. Udostepnienie na fb: zaraz :D
    E-mail: fejsfan00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogroll to ta lista blogów z boku :) umieszcza się tam te strony, które obserwujesz, można go dodać grzebiąc w "układzie" bolga i gadżetach :)

      Usuń
    2. To w takim razie mam cie na blogrollu, ale nwm jak to udowodnić :D

      Usuń
    3. Już Ci wszystko tłumaczę :) Blogroll to to, co u mnie znajduje się pod najpopularniejszymi postami i jest zatytułowane "moja lista blogów" :) Ustawia się go w ten sposób: http://meyssely.blogspot.com/2014/03/tutorial-jak-zrobic-blogroll-czyli.html Potem umieszczasz tam blogi które obserwujesz, lubisz, czytasz, polecasz i tak dalej, a udowadniać nie trzeba, bo każda osoba, która zajrzy do Ciebie na bloga będzie to widziała :) Mam nadzieję, że pomogłam i już wiesz o co chodzi ;) Domyślam się, że zaczynasz blogowanie, a wtedy wszystko może być niezbyt jasne ;) To, co pewnie masz na myśli, to obserwacja i to, że ja pojawiam Ci się w liście czytelniczej :)

      Usuń
  61. https://www.facebook.com/styl.land.3/posts/239617039707157

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak w ogole to chcialam wziac tez udzial w twoim konkursie z ksiazka, ale usunelam komentarz, bo zle wkleilam link do udosteonienia i teraz nie moge juz skomentowac posta, moge jakos inaczej wyslac zgloszenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj jeszcze raz, a jeśli nadal się nie uda, to podeślij mi taką formatkę na maila, ja spróbuję wkleić ją pod postem z konkursem ;) z boku jest takie okienko za pomocą którego możesz to zrobić :)

      Usuń
  63. 1. Obserwuję jako: rudy włos
    2. Moje ulubione perfumy to: DKNY zielone jabuszko, Davidoff Coolwather to dwa moje ukochane zapachy, które mnie wręcz prześladują
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kasia S
    5. Baner: Tak rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję jako: Iris
    2. Moje ulubione perfumy to: W tej chwili ulubione (to znaczy te, na które choruję i na które odkładam) - Lancome La Nuit Treso. Mocne, trochę słodkie, zdecydowanie nie da się przejść obok nich obojętnie.
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Aneta Sokowicz
    5. Baner: Tak (kraniec-teczy.blogspot.com)
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: iris06648@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: PozytywnieCzarna.
    2. Moje ulubione perfumy to: Katy Perry Royal Revolution - przecudowne, dziewczęce, słodkie z nutką ekstrawagancji! :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Natalia Niemiec
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://web.facebook.com/hhahahahhahahahahhaaa/posts/1001576193262837
    Mail: nniemiec@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję jako: nr147
    2. Moje ulubione perfumy to: Elizabeth Arden Green Tea - uwielbiam! <3
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Natalia Rzepka
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako: Nadia
    2. Moje ulubione perfumy to: może i to będzie dziwne ale moim ulubionym perfumem jest perfum męski - playboy malibu <3 często się nimi psikam, a w moje ręce trafiły przez pomylony prezent na święta
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: nie
    5. Baner: Tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję jako: Verierra
    2. Moje ulubione perfumy to: C-thru, na zapach nie potrafię się zdecydować!
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Daria Naprawa
    5. Baner: Tak, http://verierra.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje takiej liczby obserwatorów ;)

    1. Obserwuję jako: annabellespring1
    2. Moje ulubione perfumy to: ultra sexy pink, to słodkawy zapach, ale delikatny, subtelny, bardzo kobiecy
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Ania Płonka
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: annabellespring1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. 1.Obserwuję jako: anesja26
    2.Moje ulubione perfumy to Avon ultta sexy pink
    3.Wybieram zestaw numer 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Anna Fida
    5. Baner: nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail : anna_96f@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Wielkie gratulacje!!!;-)
    1. Obserwuję jako: Ola S.
    2. Moje ulubione perfumy to: woda toaletowa karmelizowane jabłko YR :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Ola S***
    5. Baner: Tak http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/zielonypokoik/posts/552175528272808
    Mail: ol4@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    2. Moje ulubione perfumy to:„EUPHORIA” CALVIN KLEIN-a :)
    3. Wybieram zestaw numer:1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Zdzisława Imianowska
    5. Baner Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/978345582251622
    Mail:rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję jako: Mint Lips
    2. Moje ulubione perfumy to: Little Black Dress
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Tak http://mint-lips.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: mint.lips@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. obs-Magdalena B
    2. Nie mam ulubionych:D
    zestaw 2
    FB-Magdalena B
    banerhttp://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    2. Moje ulubione perfumy to: Ojjjj to zdecydowanie Celine Dion Belong, które kupiłam we Francji 5 lat temu i od razu pokochałam, a następnie czekałam 3 lata by były dostępne w Polsce bo znaleźć ich nie mogłam :D
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Świat Kosmetykoholiczki
    5. Baner: Na dole bloga http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-Kosmetykoholiczki-1492486771053742/

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuję jako: camm
    2. Moje ulubione perfumy to: Chanel Chance Eau Fraiche
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję jako: Kisielowa ^^
    2. Moje ulubione perfumy to: summer sunrise (niebieska wersja <3)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Veronika Kl.
    5. Baner: Tak always-like-na-na-na.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: weronikaklis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    2. Moje ulubione perfumy to: Pur blanca - białe z Avon :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb:Nie
    Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję jako: Angelika Rybak
    2. Moje ulubione perfumy to: Miss Dior - eleganckie, mocne, drapieżne = cudne!
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak - AngelinaCosmetics
    5. Baner: Nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/blogangelinacosmetics/
    Mail: rybakangelika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ! :D

    1. Obserwuję jako: Kate White
    2. Moje ulubione perfumy to: Thierry Mugler, Alien- niezwykle oryginalny i urzekający, kojarzy mi się z majowymi kwiatami, nie wiem dlaczego :D
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak-Kasia Łeptuch
    5. Baner: nie
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: napiszdokatherine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuję jako: ann bee
    2. Moje ulubione perfumy to: Amour Amour
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Anna Szmid
    5. Baner: nie
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/595028993996214
    mój email: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. Obserwuję jako: Marlena Ś
    2. Moje ulubione perfumy to: ostatnio pokochałam wzajemną miłością wanilię z YR o nazwie: Vanille Noire
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Marlenails
    5. Baner: Tak/marlenails.blogspot.com - pasek boczny :)
    6. Link do blogrolla: nie
    7. Udostępnienie na fb: nie
    Mail:gwiazdkadg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. Obserwuję jako: Kinia Ragazza
    2. Moje ulubione perfumy to: Lady Gaga the Fame
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Ragazza Mi
    5. Baner: Tak http://ragazza99.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=190993474611291&id=100011019187989
    Mail: ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. 1. Obserwuję jako: swiaturody159
    2. Moje ulubione perfumy to: Little Black Dress - zapach elegancki, kobiecy.. :)
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Świat Urody
    5. Baner: Tak http://swiaturody159.blogspot.com
    6. Link do blogrolla: Tak http://swiaturody159.blogspot.com
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Obserwuję jako: Iwona K
    2. Moje ulubione perfumy to: Cacharel "Amor Amor"
    3. Wybieram zestaw numer: 1
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Iwona Kalinowska
    5. Baner: Tak, http://ivi-art.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: ivi.kalinowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    2. Moje ulubione perfumy to:Avon Little Black Dress
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Truskawkowy Świat Blog
    5. Baner: Tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    7. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1126609370723213&id=1113900061994144
    Mail:panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Obserwuję jako:Oliwia Kierczuk
    2. Moje ulubione perfumy to:Mimo, że nie używam drogich perfum znanych marek, to sądzę że mój ideał kupiony za grosze w drogerii wcale nie jest gorszy i mógłby pobić niejeden z nich na głowę. Mianowicie mowa o C-THRU Black Beauty, który sprawia, że czuję się bezkonkurencyjnie i mam ochotę sięgać po niego każdego poranka zaraz po przebudzeniu. Dobrze mi z nim ! :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Oliwia Kierczuk
    5. Baner: Nie, brak bloga
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: okierczuk14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Obserwuję jako: Nely
    2. Moje ulubione perfumy to: Christian Dior J'adore - od kilku lat jest moim ulubionym zapachem :)
    3. Wybieram zestaw numer: 2
    4. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    5. Baner: Tak http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    6. Link do blogrolla: Nie
    7. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)