czwartek, 25 marca 2021

Dermalogica Daily Microfoliant, Enzymatyczny Puder Ryżowy - czyli o złuszczaniu z Topestetic

Szczerze Wam powiem, że przez lata posiadania skóry suchej, zupełnie nie doceniałam roli peelingów w pielęgnacji twarzy. Moje podejście do tego tematu, zmieniło się dopiero mniej więcej wtedy, kiedy zaczęłam przyjmować leki, powodujące że moja cera stała się mieszana, a ja posiadłam lekką skłonność do tworzenia się zaskórników na linii włosów i w okolicy brody. Teraz peelingi enzymatyczne oraz chemiczne to moi dobrzy przyjaciele i mam świadomość, że nawet wtedy, kiedy moja cera była wybitnie sucha, świetnie wzbogaciłyby moją pielęgnację. Do tej pory, byłam posiadaczką kilku pudrów eksfoliujących, ale niestety nigdy nie pokusiłam się ich o recenzję. Czas to nadrobić i opowiedzieć o kosmetyku Dermalogica o nazwie Daily Microfoliant - Enzymatyczny Puder Ryżowy. Jak się sprawdził? Czy się polubiliśmy? Już mówię!
Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny puder ryżowy
Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny Puder Ryżowy umieszczono w eleganckim, biało - szarym opakowaniu z porządnego plastiku. Jest ciężkie, ładnie wygląda na półce, bez problemu dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku i na pewno będzie można zużyć go do samego końca, choć szczerze - jest on tak wydajny, że nie wiem kiedy to nastąpi :D Może łatwiej byłoby, gdyby producent zamiast nakrętki zaserwował nam zamknięcie "na klik", ale w tym przypadku nie jest to szczególnie uciążliwe. Co mówi o nim sama Dermalogica? "Unikalny enzymatyczny puder ryżowy złuszcza warstwę rogową naskórka, sprawiając, że cera odzyskuje miękkość i blask. Zawiera aktywny kompleks rozjaśniający Skin Brightening Complex, papainę, enzymy ryżu i kwas salicylowy, które pomagają wyrównać koloryt skóry, oczyścić ją oraz rozjaśnić przebarwienia. Preparat jest tak łagodny, że można go stosować codziennie". Ja aż tak nie szalałam i używałam go maksymalnie 3 razy w tygodniu ;)
Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny Puder Ryżowy
Zacznijmy może od początku. Jak stosować Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny Puder Ryżowy? Należy po prostu około pół łyżeczki pudru wysypać na wilgotne dłonie i potrzeć do uzyskania kremowej piany (ja czasem dodaję więcej wody). Potem masować kolistymi ruchami w skórę twarzy przez 1-2 minuty, po czym dokładnie spłukać całość ciepłą wodą. Pod wpływem wody proszek zaczyna się lekko pienić. Bez problemu można wykonać najpierw przyjemny masaż, a potem usunąć go za pomocą wody. Zapach? Według mnie całość czuć trochę sodą oczyszczoną :D Nie są to fiołki, ale przez tę minutę, albo dwie aromat nie przeszkadza mi jakoś szczególnie.
Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny Puder Ryżowy
Jak działa Dermalogica Daily Microfoliant Enzymatyczny Puder Ryżowy? Doskonale! Obawiałam się głównie faktu, że moja cera po jego użyciu będzie sucha, podrażniona i ściągnięta, a nic takiego nie miało miejsca (poprzednie "proszki" jakie miałam niestety właśnie to robiły, a potem rozdawałam je na prawo i lewo). Zaraz po zmyciu produktu, cera jest wygładzona, lekko zmatowiona, jakby jaśniejsza, gładka, miękka i bardzo przyjemna w dotyku. I nie jest nawet zaróżowiona! Jednocześnie nie czuję żadnego dyskomfortu, ani pragnienia, by natychmiastowo biec po jakiś odżywczy krem. Peeling stosowany regularnie z całą pewnością pomaga w usuwaniu nieproszonych gości, szczególnie zaskórników otwartych. Czy rozjaśnia przebarwienia? Ciężko powiedzieć, ale z pewnością po jego użyciu są one mniej widoczne. Myślę, że jest to produkt na tyle uniwersalny, że pokochają go posiadaczki każdego rodzaju cery, od suchej, przez naczyniową, aż po tłustą. Taką ma mój mąż i też z chęcią tego peelingu używa (z resztą czego on mi nie podkrada :P).
Podsumowując: jest to świetny, bardzo skuteczny i niesamowicie wydajny produkt, który z pewnością wystarczy na wiele miesięcy stosowania. U mnie oraz mojego męża sprawdził się bardzo dobrze i z wielką chęcią wydałabym na niego pieniądze. Na Topestetic z darmową wysyłką kosztuje 250zł. Jednak z mojej perspektywy, przy takiej skuteczności i wydajności - warto kupić choćby miniaturę.
Znacie markę Dermalogica? Stosowałyście kiedyś pudry eksfoliujące? A może korzystałyście z usług Topestetic? Dajcie koniecznie znać w komentarzu!

15 komentarzy :

  1. Bardzo porządna firma, która cenie za jakość produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, spodziewałam się porządnego produktu i go dostałam ❤️

      Usuń
  2. Dobrze, że jest skuteczny i nie podrażnia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to podstawa! Bardzo się tego obawiałam 😉

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, muszę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, powinien dobrze się sprawdzić przy każdym rodzaju cery ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam takiego produktu. Ja mam chyba od zawsze cerę mieszaną i złuszczanie to też mój nieodłączny element w pielęgnacji. Robiąc to regularnie moja skóra trochę się uspokoiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego rodzaju peelingi lubisz najbardziej? Albo może polecisz konkretny produkt?

      Usuń
  5. Nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O marce słyszałam, ale o tego typu rodzaju peelingu słyszę pierwszy raz. A peeling to podstawa dbania o zdrowy wygląd cery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba miałam wieki temu peelig w takiej formie. Chyba z Yasumi. Chętnie bym jeszcze jakiś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudry eksfoliujące nie są mi znane i z nich nie korzystałam, ale Topestetic znam i wpadam do nich na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie. Uwielbiam peeleingi enzymatyczne i puder ryżowy, więc to połączenie może być ciekawe. Ale cena trochę mnie zbiła. Ja wiem, że skuteczny kosmetyk, ale trochę na razie, dla mnie za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że ten produkt jest świetny i wydajny. To zdecydowanie jego atuty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)