wtorek, 17 września 2019

Hello Asia 4, czyli kontynuacja tradycji

Siódmego września miałam okazję uczestniczyć w czwartej już edycji Hello Asia, organizowanej przez Interendo. Osobiście byłam jeszcze na dwóch poprzednich i do dziś ciepło je wspominam (pierwsza niestety mnie ominęła bo zarezerwowaliśmy urlop ze znajomymi i nie dało się go przesunąć :/). Tym razem spotkanie również odbyło się w Grudziądzu i także w sali konferencyjnej Yasumi, ale mimo tego samego miejsca, absolutnie nie było nudno :) Z resztą same zobaczcie!
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
W tym roku spotkanie zaczęliśmy od sesji fotograficznej na patio :) Całą grupą zrobiliśmy sobie eleganckie zdjęcia grupowe i powoli poszliśmy do sali konferencyjnej, gdzie czekała na nas herbata, kawa, babeczki i inne przekąski :) 
spotkanie blogerek Hello Asia 4
Po chwili swobodnej rozmowy, Sonia (Kosmetyczka z Korei) prowadząca sklep koreanunicorn.pl zaprezentowała nam swoje kosmetyki i opowiedziała nam o realiach prowadzenia tego typu interesu w Polsce. Ile kosztuje zarejestrowanie jednego nowego produktu w kraju, o kontaktach z dostawcami, logistyce, transporcie, skąd biorą się wyższe ceny oraz wiele, wiele innych rzeczy. Następnie poruszyliśmy jeszcze temat nadchodzących targów Beauty Days oraz rozdano nam upominki. 
spotkanie blogerek Hello Asia 4
Sonia przywiozła każdemu kosmetyk marki Commleaf, od Yasumi dostaliśmy zestaw prezentowy wraz z bonem na zabieg do wykorzystania na miejscu, a resztę wyczarowała dla nas jak zawsze niezawodna Patrycja. W oczekiwaniu na swoją kolej w gabinecie kosmetycznym, poszłam relaksować się w strefie SPA, która w tym roku była dosłownie "cała dla nas" ;)
spotkanie blogerek Hello Asia 4
Najpierw przebrałam się w kostium kąpielowy i założyłam szlafrok, oraz na 10 minut zaległam na leżaku zawzięcie walcząc ze swoim selfie stickiem, którego mimo wszystko nie udało mi się namówić do współpracy :D (dziad nie chciał połączyć się z telefonem przez bluetooth). Potem zrezygnowana poszłam razem z Anią (Kolorowy Kraj) do jacuzzi i spędziłyśmy tam dobre pół godziny na rozmowie, masażu oraz zabawie ustawieniami wanny (można było zmienić nawet kolor światełek!).
spotkanie blogerek Hello Asia 4
Potem na kilka minut udałyśmy się do sauny (również we dwie, bo strefa SPA jakoś nie miała zbyt dużego wzięcia). Zmieniłyśmy kolor światełek z czerwonego na turkus żeby było milej, rozsiadłyśmy się na samym dole, chwilę pogadałyśmy i ruszyłyśmy pod prysznic oraz wskoczyłyśmy z powrotem w swoje ubrania :) Całość zajęła nam chyba koło godziny ;)
spotkanie blogerek Hello Asia 4
W tym czasie, większość zaczęła już wracać z zabiegów, które zafundowało nam w tym roku Yasumi. Po chwili także ja udałam się na rytuał Osaji, który polega na masażu specjalnie zaprojektowanymi, ceramicznymi łyżeczkami. Ma on za zadanie redukować obrzęki, detoksykować skórę, liftingować, oraz usunąć martwe komórki naskórka. Szczerze powiem, że byłam bardzo zadowolona z efektów i moja cera rzeczywiście wyglądała po nim znacznie lepiej :) Po powrocie czekała mnie znowu chwila przyjemnej rozmowy, obiad i wtedy okazało się, że już praktycznie 15:00 i pora zbierać się do domu. Te 6 godzin z Wami naprawdę przeleciało mi przez palce! :D
spotkanie blogerek Hello Asia 4
W spotkaniu udział wzięli: 
Organizatorka Patrycja - Interendo
Magda - Love Dots
Kasia - Myskinstoryy
Ania - Kolorowy Kraj
Ola - Wroobela
Monika - Candymona
i ja :D

A poniżej możecie zobaczyć wszystkie upominki, jakie dostaliśmy tego dnia w Grudziądzu, na Hello Asia 4 :) Nie powiem, szczególnie lodóweczka na kosmetyki zrobiła na mnie wrażenie :D Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok :) Bardzo się cieszę, że mogłam być tego dnia z Wami i dziękuję Pat za zaproszenie ;*
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4
spotkanie blogerek Hello Asia 4







35 komentarzy :

  1. Jak zawsze zazdraszczam Wam tych spotkań ;). Kuszą mnie strasznie te małe lodówki od kiedy tylko się pojawiły, ale chyba wszyscy by mnie wyśmiali w rodzinie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest bardzo fajnie ❤️ a lodóweczka jest super, ale okazała się na moje „zbiory” ciut za mała 😂 u mnie się śmiali, puki nie dostałam, teraz wszyscy chcą 😜

      Usuń
    2. Myślę, że u mnie było by podobnie z ilością :P

      Usuń
    3. Wiesz, zawsze można kupić większy model 😂

      Usuń
  2. oglądałam relację Oli na Yt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze że chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim spotkaniu!
    widać że wszystko dopieszczone do ostatniego szczegółu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam na wszystkich (szczęśliwiec ze mnie ;)) i na każdym byłam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, to musiało być niezapomniane spotkanie! I ile dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez wspaniale spotkanie i to miejsce, czysta magia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, bo chciałam w tym roku jechać, ale Patrycja miała już zamkniętą listę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno z fajniejszych spotkań w blogosferze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D Patrycja zawsze dba żeby było ekstra ;)

      Usuń
  9. Nic tylko pozazdrościć udziału w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać - bardzo lubię te spotkania :)

      Usuń
  10. Po tak uśmiechniętych twarzach od razu widać, że to fantastyczne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! Jestem pod wrażeniem. Musiało być fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. to na pewno było super spotkanie, ja mieszkam pod Toruniem więc do Grudziądza nie mam bardzo daleko

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko wygląda naprawdę zachęcająco, czuć klimat Azji i jej odżywczych rytuałów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo było czuć klimat, jak co roku ;)

      Usuń
  14. Zazdroszczę takich spotkań. Ja niestety na żadnym nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też z blogerskich spotkań byłam tylko trzy razy na tym :D I raz na see bloggers.

      Usuń
  15. Uwielbiam takie spotkania, bo można poznać osobiście ludzi o podobnych zainteresowaniach i zawrzeć przyjaźnie na wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne miejsce, chętnie bym tam zajrzała, niestety Grudziądz zupełnie mi nie po drodze..

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnje musialao byc . taka mala lodowke brdzo chce

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)