wtorek, 15 sierpnia 2017

Konkurs z dr Ireną Eris, czyli wygraj zestaw Provoke Nude Glam Look :)

Nie wiem, czy zauważyłyście, ale od bardzo dawna (bo od ponad roku) nie było u mnie żadnego konkursu :D Jednocześnie całkiem niedawno pojawił się na Black Liner dziewięćsetny obserwator, a ja mam dla Was coś fajnego (tak mi się wydaje :D) tak więc postanowiłam się podzielić, i którąś z Was obdarować zestawem Dr Irena Eris Provoke Nude Glam Look w skład którego wchodzi puder do twarzy, cienie do powiek oraz błyszczyk :) Dużo więcej na jego temat możecie przeczytać tutaj, wszak sama jestem posiadaczką identycznego ;) Powiem Wam w sekrecie - puder jest genialny! :D A jeśli konkurs będzie cieszył się zainteresowaniem, ufunduję dla Was również nagrodę pocieszenia ;) Tak więc zapraszam do zgłaszania się! ;*
Provoke Nude Glam Look
Provoke Nude Glam Look
Organizatorem konkursu jestem ja, czyli Inga B., a sponsorem nagród Dr Irena Eris (dzielę się z Wami swoim drugim zestawem, otrzymanym przed wakacjami). Konkurs odbywa się na moim blogu i obowiązują podczas niego następujące zasady:
1. Należy być publicznym obserwatorem bloga (do tego wystarczy konto google, więc jeśli np. założysz lub masz mail na gmailu, wystarczy, że klikniesz w "dołącz się do tej witryny" przy gadżecie "obserwatorzy" i postąpisz według instrukcji ;)
2. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk kolorowy? (nazwa, np. eyeliner L'oreal Super Liner Gel Intenza)
Dla chętnych, chcących zwiększyć swoją szansę na wygraną:
3. Zaobserwować mój profil na instagramie
4. Polubić funpage Black Liner na fb
5. Dodać baner na pasku bocznym swojego bloga lub/i udostępnić informację o konkursie na facebooku bądź instagramie z hashtagiem #ingablacklinerkonkurs (jak macie ochotę)
6. Dodać mój blog do Blogrolla (jeśli zdecydujecie się to zrobić, zwróćcie proszę uwagę, czy moje posty się uaktualniają i wszystko wygląda prawidłowo :) przy ostatnim rozdaniu u wielu osób niestety to nie działało, i miałam problem jak takie przypadki potraktować :( )
Będzie mi też miło, jeśli dodacie mnie do obserwowanych w Google+ ;) klik

Baner:

- Konkurs trwa od dziś do 30 września 2017 roku (do godziny 24:00), chętnych proszę o zgłaszanie się za pomocą formularza (pierwszy raz organizuję konkurs z jego pomocą, więc dla pewności możecie zostawić także komentarz xD)
- Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu (wybór zwycięzcy odbędzie się podczas "posiedzenia zarządu" w składzie Inga plus Kotka Rozetka, przede wszystkim na podstawie ilości spełnionych podczas konkursu warunków, odpowiedzi na pytanie otwarte, a w drugiej kolejności - aktywności na stronie)
- Ogłoszenie wyników zamieszczę na blogu, instagramie i funpage'u na fb
- Zwycięzcę proszę o wysłanie danych korespondencyjnych (wraz z nr telefonu dla kuriera!) w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się z prawej strony, lub na adres ewelina@autograf.pl, można też od razu podać swój mail, wtedy ja napiszę, że uśmiechnęło się do Ciebie szczęście :)
- W przypadku gdy nie dostanę danych wysyłkowych w ciągu 3 dni wyłonię kolejnego zwycięzcę
- Nagroda zostanie wysłana przeze mnie na terenie Polski
- W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, jeśli masz mniej, niż 18 lat, po prostu zapytaj rodziców :)
- Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie
- Osoby, które cofną po zakończeniu rozdania swoje polubienia/obserwacje nie będą brane pod uwagę w jakichkolwiek przyszłych rozdaniach. (mam dobrą pamięć w tych sprawach :P)
- Jeśli w konkursie weźmie udział więcej niż 50 osób, przygotuję dla Was drugą nagrodę pocieszenia :)


Zapraszam do udziału i wszystkim życzę powodzenia! :)


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

P.S. Jeśli formularz nie działa, proszę o przesłanie odpowiedzi na maila ewelina.anna89@gmail.com, lub po prostu zostawienie komentarza :)

57 komentarzy :

  1. wspaniałości, ja rzadko się maluję, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję obserwacji. Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków, dlatego biorę udział :) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszenie wysłane. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój zestaw mam, więc życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie poszło, jakbyś mogła, to daj znać, czy dotarło - w razie czego napiszę tutaj drugi raz :D Nie było gdzie wpisać obserwacji na G+, więc melduję, że tam też jestem! Gratuluję obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zgłoszenie ;* wszystko dotarło i się zapisało :)

      Usuń
  8. Spróbowałam, uwielbiam kolorówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział! :) Wszystkie warunki spełnione! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nagrody, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować szczęścia:) jak na razie zaobserwowałam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygrywa najlepsza odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób wyboru zwycięzcy opisałam w drugim punkcie regulaminu pod banerem :) Pytanie jest proste, neutralne, a ja liczę, że może trafię wśród Waszych ulubieńców na jakąś perełkę, którą sama zechcę kupić :)

      Usuń
  13. Chętnie wzuęłabym udział, ale wiem, że nude to nie do końca moja bajka i pewnie cienie i błyszczyk leżałyby odlogiem :c Powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wezmę udziału, bo praktycznie chodzę bez makijażu, ale ogólnie fajne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne te produkciki :). Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia dla wszystkich i mnie kosmetyków w nadmiarze 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam kłopot z formularzem: widzę tylko dwa pierwsze pola do wypełnienia, nie działa natomiast suwak i nie mogę przesunąć formularza w dół. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam ten problem :(

      Usuń
    2. Formularz nadal nie działa, więc pozostawię komentarz:

      Obserwuję jako: klamarta.
      Email: klaudiam.m@onet.pl
      Mój ulubiony kosmetyk kolorowy to korektor Catrice Liquid Camouflage.

      Usuń
  18. Bardzo miły zestaw:) Powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, biorę udział z przyjemnością 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nie działa ta strzałeczka podczas wypełniania odpowiedzi do konkursu tutaj ,spróbuje jeszcze po południu,może coś się zawiesiło :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czym to jest spowodowane, bo u mnie działa na dwóch komputerach, trzech telefonach i tablecie :( Może spróbuj zmienić wyszukiwarkę, lub urządzenie, a jeśli nadal nic nie pomoże - wyślij mi odpowiedzi mailem - ewelina.anna89@gmail.com - lub zostaw w komentarzu :)

      Usuń
  22. Nie mogę zgłosić się za pomocą formularza, ponieważ nie działa on u mnie, dlatego zostawiam swoje zgłoszenie tutaj 
    Obserwuję jako Lady Blue
    Obserwuję na Ig jako kamila987654
    Obserwuję na google+ jako Lady Blue
    Udostępniam baner na: http://tocokobietylubianajbardziej1.blogspot.com/
    Moim ulubionym kosmetykiem kolorowym jest zdecydowanie Make-Up Academie, Naturalny fluid matujący Matt z Bielendy. Zacznę od jego ceny, która jest śmieszna bo podkład ten kosztuje ok. 12 zł, a na p;promocji można go dorwać nawet poniżej 10zł  No i oczywiście działanie, bo ono jest tutaj najważniejsze  Fluid daje efekt przepięknie matowej skóry, który utrzymuje się przez cały dzień. Nie trzeba go dodatkowo przypudrowywać i poprawiać w ciągu dnia. Zdaje egzamin nawet przy mojej wymagającej, często świecącej się cerze. Lubię go używać szczególnie teraz latem, kiedy jest gorąco. Mimo codziennego użytkowania nie zauważyłam, żeby wysuszył mi skórę, jest po prostu idealny. Jest też łatwo dostępny, bo dostaniemy go w każdym rossmannie. Zużyłam już dwie buteleczki tego podkładu, a w planie mam zakup następnego 

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rosnącej liczby obserwujących :)
    Formularz wypełniony i wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział, miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłosiłam się! :) Nie działał tylko przy formularzu jego przewijak, ale sobie poradziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkład Oriflame Giordani Gold ujędrniający w odcieniu Light Ivory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)