poniedziałek, 14 września 2020

Kerastase Resistance Extentioniste Odżywka Wzmacniająca do Włosów Długich z Ceramidami - co myślę na jej temat?

Witam Was po urlopie! Szczerze powiem, że przerwa od wszystkiego była mi niesamowicie potrzebna, a wyjazd do Chorwacji wyjątkowo dobrze nam zrobił. Wracając jednak do tematów kosmetycznych, dziś w końcu pora na recenzję Odżywki Wzmacniającej do Włosów Długich z Ceramidami Kerastase Resistance Extentioniste. Miałam ją ze sobą na wyjeździe, zużyłam całą i wypróbowałam ten kosmetyk w naprawdę najróżniejszych warunkach ;) Czy polecam? Już Wam mówię!

Kerastase Resistance Extentioniste Odżywka Wzmacniająca do Włosów Długich z Ceramidami
Kerastase Resistance Extentioniste Odżywka Wzmacniająca do Włosów Długich z Ceramidami znajduje się w prostej, zielonej tubie, zawierającej 200ml produktu, a na zużycie zawartości mamy 12 miesięcy. Samo opakowanie wykonane jest z miękkiego plastiku, z którego łatwo wydobyć zawartość, ale ma ono pewne wady. Wolałabym, aby zamknięcie było "na klik" (tu producent zaserwował nam zakręcany korek), a podczas wyjazdu, okazało się, że z tuby "skruszył się" srebrny pasek przy literze "K"... Poza tym, nie mogę się do niczego przyczepić, ponieważ kosmetyk łatwo się dozuje i bez większych problemów możemy wydobyć interesującą nas ilość ;) Co na temat tego produktu mówi sam producent? "Odżywka dedykowana jest włosom długim, które wykazują oznaki takie jak: matowienie, kruchość, łamliwość, rozdwojone końcówki, odwodnienie. Produkt posiada niesamowicie lekką konsystencję. W specjalnie opracowanej formule można znaleźć taurynę, która ochrania włókna włosów przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych, a także ceramidy, umożliwiające regenerację powierzchni i zmiękczające włosy. Tauryna ochrania pasma przed czynnikami zewnętrznymi. Specjalnie dobrane składniki odżywcze domykają łuski, a to przeciwdziała nadmiernemu oddawaniu wody. Odżywka wzmacnia i ochrania nasze włosy, zmniejszając ich łamliwość i rozdwajanie końcówek, przyspieszając ich wzrost".
Kerastase Resistance Extentioniste Odżywka Wzmacniająca do Włosów Długich z Ceramidami
W pełni muszę zgodzić się z producentem w kwestii konsystencji tejże odżywki. Przypomina ona leciutkie mleczko, które bez problemu rozprowadza się po włosach. Całość jest stosunkowo rzadka, ale mimo to nie spływa z czupryny, ani nie ześlizguje się z rąk. Bardzo ciekawy jest tutaj także zapach :) Dla mnie to bardzo elegancki aromat, łączący nienachalną słodycz z delikatną nutą świeżości. Mnie przypomina letnie perfumy :) Jakiś czas zapach utrzymuje się na włosach, ale jest on na tyle delikatny, że nikomu nie powinien przeszkadzać ;) Przy włosach mojej długości, czyli za łopatki, jak na razie jedyną wadą okazała się jej wydajność... Zużyłam ją uwaga: w miesiąc! :D
Kerastase Resistance Extentioniste Odżywka Wzmacniająca do Włosów Długich z Ceramidami
Co zatem z działaniem Kerastase Resistance Extentioniste Odżywki Wzmacniającej do Włosów Długich z Ceramidami? Muszę przyznać, że zrobiła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Moja czupryna dzięki niej stała się pięknie błyszcząca, pasma są nawilżone, gładkie, elastyczne oraz bardzo miłe w dotyku, a jednocześnie nieobciążone. Odżywka okazała się trochę za słaba jedynie gdy byłam w Chorwacji. By zregenerować pasma po słońcu i wyjątkowo słonej wodzie, musiałam sięgnąć po cięższy kaliber, czyli po maskę. W normalnych warunkach jednak jest ona  idealna do tego, by skutecznie zadbać o pielęgnację długich włosów :)
Przy długości "za łopatki" do wad Kerastase Resistance Extentioniste Odżywki Wzmacniającej do Włosów Długich z Ceramidami należy zaliczyć właściwie tylko stosunek wydajności do ceny. Na przykład na fryzomania.pl kosztuje ona 111zł, ale według mnie, jeśli macie długie, niskoporowate włosy - warto ;)
Znacie markę Kerastase? Macie wśród jej oferty swoich ulubieńców? Jak dbacie o swoje włosy i skórę głowy? Dajcie koniecznie znać!






22 komentarze :

  1. Jeszcze nie miałam tej odżywki, ale aktualnie używam szampon z tej marki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tą marką, w sumie jakoś jej z nazwy nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tyle jej w internecie od lat, że każdy ją zna 😁

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej odżywce ani marce. Skoro się sprawdza to warto ją przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza, sprawdza 😊 na niskoporowatych włosach ładnie daje sobie radę 😉

      Usuń
  4. Nie stosowałam nigdy odżywki do włosów, ale dobrze, że ta u Ciebie się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja przy każdym myciu od jakichś 15 lat stosuję odżywki 😁

      Usuń
  5. Ja mam serie Blond Absolu i bardzo lubie jaki efekt daja na moich wlosach, jednak nie uzywam ich za kazdym razem przy myciu wlosow, tylko raz na 3-4 mycia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam miniaturkę jakiejś odżywki z tej serii 🤣 ochłodziła mi trochę odcień 🖤😜

      Usuń
  6. Ale zazdraszczam tego wyjazdu do Chorwacji :D odżywka wydaje się bardzo ciekawa i chętnie bym wypróbowała ale wydajności z stosunku do ceny nie wyglada kolorowo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że przy takich długich włosach to nic nie będzie wydajne 😁 a w Chorwacji było cudownie ❤️

      Usuń
  7. Chyba nawet mam miniaturki, muszę sprawdzić czy to ta sama seria. Jeśli tak, to chętnie kupię pełnowymiarowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, czasem dzięki miniaturkom można uniknąć zakupu czegoś co nam nie pasuje 😉

      Usuń
  8. Nie poszukuję kosmetyków do włosów, oprócz szamponu dla dzieci, gdyż świetnie radzą sobie bez nich, wysoką ich jakość zawdzięczam puli genów otrzymanych od taty. :) Ale taka odżywka wzmacniająca przydałaby się mojej córce, chętnie podsunę jej ten pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku włosów (i nie tylko) geny to bardzo ważna rzecz 😉

      Usuń
  9. ja mam włosy bardzo długie bo do pasa i na domiar złego rozjaśniane więc nie łatwo je pielęgnować, odżywka dedykowana jest właśnie takim więc chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz rozjaśniane i bardzo długie, to ja bym zerknęła chyba w stronę linii genesis 😉

      Usuń
  10. Bardzo lubię tą markę, a szczerze mówiąc nie wiedziałam do końca, że takie drogie jest BO MAMA KUPOWAŁA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mama kupuje, to zawsze się lepiej używa 😁

      Usuń
  11. Osobiście lubię tą serię, ostatnio kupiłam też ładny zestaw na prezent z Kerastase Resistance👌🏼 U mnie z kolei kosmetyki tej marki są mega wydajne. Jeszcze mam resztki szamponu otwartego w kwietniu, może ktoś dolewa w nocy😂

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kosmetyki Kerastase, długo się zabierałam do ich zamówienia ale ostatecznie to był strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)