czwartek, 30 kwietnia 2020

O tym, że odpowiednia higiena twarzy jest ważna - Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej

Nie wiem, jak sytuacja wygląda u Was, ale ja bardzo łatwo niechcący mogę zrobić swojej twarzy krzywdę żelem do mycia i jest to produkt, który najczęściej "oddaję dalej", a jak coś już się sprawdzi, to rzadko się z tym rozstaję. Przede wszystkim, mój kosmetyk myjący musi mieć odpowiednie pH, łagodzić, nie naruszać bariery hydrolipidowej skóry, a najlepiej jeszcze grać, tańczyć, wiązać krawaty i tak dalej :D Bo jak nie... To witamy rumień, zaskórniki i cały arsenał innych nieprzyjemności :P Wszak delikatne i skuteczne mycie, produktem o fizjologicznym pH, który nie podrażnia, to tak naprawdę połowa sukcesu w walce o ładną cerę ;) Czy Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej pomógł mi w czy zaszkodził w moim maratonie? Same przeczytajcie!
Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej
Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej znajduje się w biało - zielonym opakowaniu z pompką, zawierającym 473ml produktu i ważnym 12 miesięcy od otwarcia. Nie robi ono jakiegoś szczególnie pozytywnego wrażenia, ale ma ciekawy, prostokątny kształt i bez problemu możemy wycisnąć potrzebną nam ilość kosmetyku. Naklejka pomimo trzymania w łazience nie odkleja się, a byłam niemal pewna, że tak będzie, bo na amerykańskie opakowanie, naklejono jedynie polskie nakładki ;) Ewidentną wadą jest za to brak możliwości sprawdzenia ilości żelu, jaka znajduje się w butelce. Ledwo cokolwiek widać nawet pod światło... 
Co na jego temat mówi producent? Żel do mycia został opracowany we współpracy z dermatologami. Oczyszcza oraz usuwa nadmiar sebum, nie naruszając bariery ochronnej skóry twarzy oraz ciała. Zawiera trzy kluczowe dla cery ceramidy, niacynamid (mój ukochany!), a także kwas hialuronowy. Jest odpowiedni dla dorosłych i dzieci od 3 roku życia. Formuła kosmetyku jest bezzapachowa, hypoalergiczna i niekomedogenna. Mimo tego, że Cerave twierdzi, że ich żel nie pachnie, ja podczas mycia wyczuwam bardzo delikatną, świeżą nutę :) Dużą jego zaletą, jest konsystencja. Żel nie jest ani za rzadki, ani za gęsty, lekko się pieni oraz bardzo dobrze spłukuje z twarzy. I co ważne - nie szczypie w oczy - nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo często coś się do nich dostanie podczas mycia :P Dodatkowo Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej jest niesamowicie wydajny! Niecałe pół pompki wystarcza mi do umycia twarzy. 
Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej
Jak jednak działa Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej? U mnie naprawdę rewelacyjnie! Na początku używałam go do mycia "od stóp do głów", ale na mojej buzi dawał sobie radę tak dobrze, że pod prysznic wyciągnęłam sobie coś innego, a ten żel został specjalistą od mycia twarzy.  Skóra po użyciu tego produktu, jest pięknie oczyszczona, a jednocześnie blada, niezaczerwieniona. Dodatkowo - nie odczuwam żadnego nieprzyjemnego ściągnięcia, podrażnienia ani swędzenia :) Nawet na dłuższą metę, przy stosowaniu dwa razy dziennie nie wysusza i nie powoduje żadnych innych szkód. Wręcz powiedziałabym, że pomaga. Cerave Oczyszczający Żel do Mycia Dla Skóry Normalnej i Tłustej kocha również mój brat, który myje się nim cały (fajna opcja dla leniwych panów) i zużył już chyba niezliczoną liczbę opakowań. Widzę też, że z mojego produktu ochoczo korzysta mąż i także jest zadowolony - ma cerę tłustą. Także zarówno ja, jak i "moi panowie" bardzo polecamy! ;) Duże opakowanie upolujecie za około 50zł, a małe -zawierające 236ml za plus minus 30zł.
Znacie żele do mycia marki Cerave? A może macie innych ulubieńców? Czego aktualnie używacie do mycia twarzy? Dajnie koniecznie znać!

33 komentarze :

  1. miałam go i uwielbiałam ten żel, jest genialny, teraz kończę emulsję , która jest przewidziana do wrażliwej cery

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do mojej cery, ale może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już sporo dobrego o kosmetykach tej marki, ale jakoś nie miałam okazji jeszcze poznać ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam właśnie jakiegoś żelu do oczyszczania twarzy, bo mam zapchane pory i nie wiem, jak sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego żelu jeszcze nie miałam do mycia buźki, ale coś czuję że u mnie by się też sprawdził, mam tłustą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja zapisuję na chciejlistę bo uwielbiam żele do mycia twarzy i zawsze muszę mieć mały zapasik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że i u Ciebie się dobrze spisze 😁

      Usuń
  7. Powiedziałabym nawet, że nie tyle ważna, co bardzo ważna! Zauważyłam to niestety dość późno. Gdybym wiedziała co nieco o pielęgnacji twarzy więcej, tak profesjonalnie wiecej, to pewnie nie robiłabym wielu pielęgnacyjnych błędów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja też zauważyłam to dość późno i niestety też miałam okazję narobić z tego powodu głupot 😁

      Usuń
  8. Nie znam żeli tej marki, aczkolwiek tym konkretnym mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował 😁

      Usuń
  10. Znam mam używam i bardzo lubię. Kupiłam właśnie 500 ml butelkę za jakieś 54 zł i oszczędzam do mycia twarzy. Kiedyś wchodzę do łazienki i widzę jak mój syn myje sobie nim ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy go kochają 😁 mnie podkrada mąż 😜

      Usuń
  11. Moja cera jest dzwina, lubi dawac o sobie znac na różne sposoby, raz się przetłuszcza, innym razem przesusza, dlatego wiem jak wazna jest taka pielęgnacja 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tego typu kaprysy zawsze ciężko ogarnąć 😉

      Usuń
  12. Pisałam o nim w zeszłym miesiącu i też lubiłam. Bardzo uniwersalny, dobry i łagodny😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze nic z niej nie miałam. Obecnie do mycia twarzy używam aloesowego żelu z Biotaniqe i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze nie miałam okazji próbować, nawet nie kojarzę jak ten żel wygląda 😁

      Usuń
  14. Miałam ten do cery suchej i miło mi się go używało, ale czasami mnie szczypał w okolicy nosa gdzie często mam naruszoną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten żel i również u mnie dobrze się sprawdził. Naprawdę miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dbanie o czystość buzi to podstawa zdecydowanie. Bez dobrej pielęgnacji pozostałe etapy będą kulały. Ciekawe czy jest wersja do cery naczyniowej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam CeraVe. Ale takie same wrażenia mam po BasicLab. Jest naturalny, nie ściąga i jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę znam ze słyszenia i zapowiada się bardzo ciekawie. Myślę, że żel sprawdzi sie na mojej skórze bardzo dobrze :) Gdy obecny żel się skończy (a jest to już blisko :) ), to sięgęe po ten opisany przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam i sprawdza się dobrze. Warto na pewno zainteresować się kosmetykami koreańskimi. Jest to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)