niedziela, 23 grudnia 2018

Życzenia Świąteczne

Ostatni tydzień nowego roku, to dla mnie zawsze czas zadumy, podsumowań i radości, że w końcu cała rodzina pojawia się w jednym miejscu w komplecie, co z racji na pracę mojego męża i taty nie jest zbyt częste. Jest też sporo przyjemności, bo w Wigilię mogę napchać się do oporu makiełkami, które robi ręcznie moja mama, pierogami z fasolą i napić się kompotu z suszu (tak, wiem, nikt go nie lubi, ale ja tak :P), a już następnego dnia czeka na mnie co roku impreza urodzinowa xD Okres jest więc gorący, jednakże tak naprawdę go uwielbiam :) Z tej okazji chciałabym więc życzyć Wam, moim Czytelniczkom i Czytelnikom, zarówno tym, których znam osobiście, tym, którzy często się tu udzielają, jak i tym, którzy podczytują mnie po cichu, wszystkiego co najlepsze. Przede wszystkim - dużo zdrowia i miłości. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda Wam się odnaleźć uczucie, bądź jeszcze lepiej zadbać o stare, wszak o tym co mamy, często zdarza nam się zapominać. Życzę Wam też dużo szczęścia :) Aby wszystko szło gładko, codzienne sprawy układały się jak najlepiej oraz aby udało Wam się w końcu spełnić swoje marzenia. I na końcu pociechy z rodziny, zera kłopotów oraz masy pieniędzy, bo z nimi jednak żyje się łatwiej :) W Święta z kolei życzę Wam dużo wolnego czasu spędzonego z najbliższymi i pięknych prezentów, a w Sylwestra szampańskiej zabawy! (Choć do końca miesiąca jeszcze pewnie się odezwę) Dziękuję, że jesteście! ;*
choinka

30 komentarzy :

  1. Wesołych, rodzinnych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat lubię kompot z suszu i jestem z siebie dumna jak dżdżownica na haczyku, bo pierwszy raz w życiu pichciłam coś na wigilijny stół tak dla siebie i partnera (tak to zawsze mama grała pierwsze skrzypce), skutkiem jest dwudniowy, prawilny bigos z przepisu M. Gessler, kojarzący mi się (dzięki wędzonym nie suszonym śliwkom)z zakopiańskimi klimatami i miesięczny w przygotowaniu piernik staropolski według przepisu ze strony mojewypieki.com (tylko stamtąd udają mi się ciasta idealne) :D
    No, skoro się już pochwaliłam, to teraz moja kochana
    ZDROWIA!!!! z wielkich liter, bo to najważniejsze, szczęścia, choć tu wychodzę z założenia, że trzeba mu samemu pomóc by się pokazało, spokoju i leniwego wypoczynku. No i jak zawsze w takich przypadkach - solidnej Matki Boskiej Pieniężnej w przyszłym roku, toć kosmetyki tanie nie są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Ci udanych wypieków i dań! :) My w tym roku jeszcze głównie spędzamy święta wyjazdowo, więc mam na głowie tylko śniadania ;) I dziękuję Ci bardzo za życzenia, ostatnio szczególnie zdrowie mi się przyda, ale wszystko co dobre, będzie mile widziane :D

      Usuń
  3. Przepięknych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia <3 Życzę Ci prawdziwie pięknych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga, Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych spokojnych, rodzinnych świąt, spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości. A Nowy Rok niech spełni Wasze plany i marzenia, te łatwe i te trudne do spełnienia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wszystko się spełni :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię kompot z susza i taki wigilijny smakuje tylko w święta :)
    Życzę Tobie i Twojej rodzinie zdrowych i spokojnych świąt i spełnienia marzeń z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również życzę najwspanialszych, zdrowych i spokojnych Świąt ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Wesolych i Spokojnych Swiat Ci zycze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę wesołych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnej atmosfery Świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i spokojnej, rodzinnej atmosfery!

    OdpowiedzUsuń
  11. SAmych radości i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również życzę wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)