piątek, 24 czerwca 2016

Konkurs z Norel - małe przypomnienie :)

Moje Drogie! Tradycyjnie już, krótko przed zakończeniem trwającego na blogu konkursu, pragnę przypomnieć, że jeśli ktoś nie wziął w nim udziału, a chciał, to czasu nie ma już za wiele ;) A jeśli nie wiedział, lub nie chciał, ale na przykład zmienił zdanie, to również jeszcze zdąży ;) Nagrody są naprawdę bardzo ciekawe i dobrej jakości (można wybrać dwa dowolne kosmetyki z całej oferty marki Norel), a konkurencja wyjątkowo mała :) Wszystkich chętnych zapraszam więc tutaj: KONKURS
Moje recenzje kosmetyków tej marki znajdziecie pod tymi linkami:
1. Linia Mandelic Acid
2. Krem pod oczy Pearls&Gold
3. Krem do twarzy Face Rejuve
4. Serum Hyaluron 3%
5. Emulsja pod oczy Face Rejuve
P.S. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, już w poniedziałek zapraszam Was na "normalny" post, tym razem o ulubieńcach czerwca. I chyba już mogę Wam zdradzić, że na pewno znajdzie się w nim serum Norel ProFiller ;)

19 komentarzy :

  1. Liczyłam na normalny wpis a tu figa z makiem:P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom :D Będzie w poniedziałek ;) Ale odzew jest, już kilka osób się zgłosiło, więc chyba jednak są niewiedzący i zapominalscy :)

      Usuń
  2. Chciałabym wziąć udział, ale pewnie i tak znając mojego farta, nie wygram hehe :))))
    Fajne nagrody, czekam na ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kto nie próbuje, ten nie ma :) Mnie jak podoba się nagroda, to zawsze staram się wziąć udział i czasem się udaje ;) A na ulubieńców zapraszam oczywiście - powinni być w poniedziałek :)

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością i na wpis, i na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubieńcy będą na początku przyszłego tygodnia, a wyniki na pewno od razu po zakończeniu konkursu, czyli po 30 czerwca :)

      Usuń
  4. Kochana czekamy na wyniki,a tym bardziej na wpis o kosmetykach Norel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki będą od razu po zakończeniu konkursu, czyli już niebawem :) A na recenzję nowości ze zdjęcia już się szykuję ;)

      Usuń
  5. Zaraz sprawdzę czy się zgłaszałam, bo mam sklerozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam udział i teraz tylko trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie śmiem brać udziału, chociaż teraz zmagam się z takim wysypem, że nie wiem co robić i Norel mogłoby być nadzieja. Ale walczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już maseczkę Norel teraz używam serum, więc dopiero poznaję te kosmetyki, ale moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne i dlatego wzięłam udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)