sobota, 14 sierpnia 2021

Kwasy podczas oczyszczania? W formie pianki? Tak! O Medik8 Clarifying Foam z Topestetic słów parę

Szczerze powiem, że w trakcie lata nieco odpuściłam wszelkie kuracje kwasowe i postawiłam jedynie na kosmetyki do oczyszczania zawierające chemiczne substancje złuszczające. Z perspektywy czasu, uważam że był to całkiem dobry wybór, a dodatkowo poznałam dwa bardzo ciekawe produkty, które z pewnością zagoszczą w mojej letniej pielęgnacji na dłużej. Jednym z nich jest Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA Topestetic. Chcecie poznać ją bliżej? Zapraszam w takim razie do lektury!
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA umieszczona jest w opakowaniu zawierającym 150ml płynu. Całość wykonano z białego plastiku dobrej jakości, która dzielnie trzyma się przez cały okres użytkowania i bez uszczerbku przetrwała kilka podróży. Mocną stroną tego produktu jest aplikator, który zapewnia nam przyjemną, gęstą piankę, bez żadnych dodatkowych atrakcji. Ja do codziennego mycia stosuję 1-2 pompki i używam kosmetyku, raz dziennie i najczęściej wieczorem (jako drugi etap oczyszczania) ze względu na zawartość substancji aktywnych. Jedyne, czego mogłabym się uczepić, to fakt, że poziom zużycia produktu można kontrolować jedynie "pod światło".
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA
Co mówi o niej producent? "Clarifying Foam to przyjemna w użyciu pianka oczyszczająca dedykowana skórze problematycznej i trądzikowej. Jest dokładnie zbalansowana pod względem pH, dzięki czemu nie zakłóca jej delikatnej równowagi. Doskonale oczyszcza pory, działa antybakteryjnie oraz przeciwzapalnie, nie powodując wysuszenia ani podrażnienia. Złuszczająca mieszanka kwasu migdałowego i kwasu salicylowego połączona z naturalnym olejem z drzewa herbacianego, reguluje wydzielanie sebum, stymuluje wzrost oraz regenerację komórek a jednocześnie detoksykuje cerę. Kojący niacynamid uspokaja problem trądzikowej skóry skutecznie zapobiegając powstawaniu kolejnych zmian".
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA pachnie drzewkiem herbacianym. Dla mnie to bardzo przyjemny aromat i skutecznie zachęca mnie on do stosowania produktu. Konsystencja również jest bardzo delikatna, kosmetyku wyjątkowo przyjemnie się używa oraz co ważne - łatwo spłukać go z twarzy i nie szczypie w oczy. Niestety muszę też wspomnieć o pewnej wadzie tej pianki: jest mało wydajna. To chyba feler każdego produktu w tej formie.
Medik8 Clarifying Foam Bezolejowa Pianka Oczyszczająca z Kwasami AHA/BHA
Co zatem z działaniem Medik8 Clarifying Foam? Na początku stosowałam ją dwa razy dziennie, ale gdy moja skóra zaczęła się lekko łuszczyć w okolicy ust, doszłam do wniosku, że to naprawdę dość mocny produkt. U mnie, aby zyskać, a nie stracić na jej stosowaniu, optymalne okazało się jedno mycie z użyciem tej pianki na dzień. Po po tej zmianie, moja cera po jej użyciu jest ładnie oczyszczona, ale jednocześnie niepodrażniona czy ściągnięta. Nawet jeśli nie nałożę od razu kremu czuję się komfortowo. Dodatkowo na pewno przyczyniła się do redukcji zaskórników, przyspieszyła gojenie i lekko zredukowała przetłuszczanie mojej cery w strefie T. Ja jestem na tak!
Znacie markę Medik8? Zdarza Wam się robić zakupy w sklepie Topestetic? Macie problemy z rumieniem, przebarwieniami, stanami zapalnymi lub barierą hydrolipidową? Dajcie koniecznie znać!

14 komentarzy :

  1. Znam Medik8, miałam z tej marki krem do twarzy. Też do mnie przywędrował z Topestetic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no widzisz 😁 A jaki to krem i jak się sprawdził? Jestem bardzo ciekawa 😊

      Usuń
  2. To przyspieszenie gojenia szczególnie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to spora zaleta w przypadku posiadania niedoskonałości 😊

      Usuń
  3. Pianki do mycia twarzy bardzo lubię, ale takiej z efektem złuszczania jeszcze nie miałam okazji stosować. Jestem ciekawa jak ten produkt sprawdziłby się na mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że także dobrze 😊 Ja ostatnio bardzo polubiłam kwasy podane w formie produktów myjących ❤️

      Usuń
  4. Miałam jakieś pianki do mycia twarzy i podobały się chyba muszę wypróbowac ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli ostatecznie całkiem spoko sie sprawdził. Przyznam, że nigdy jeszcze nie miałąm styczności z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam, może będzie okazja by to kiedyś zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio pogorszyła mi się cera więc wszystkim kwasom mówię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie przez cały rok sięgam po kwasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kwasy. Latem miałam od nich mała przerwę ale niebawem chętnie do kich wrócę a topestetic to najlepsze miejsce do zamawiania sprawdzonych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kwasami nie miałam styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Medik8 ma taką piankę. Ostatnio używałam serum z kwasem hialuronowym, które bardzo mi służyło, skóra miękka i nawilżona. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)