wtorek, 14 października 2014

Dermedic Emolient Linum Szampon do Włosów Chroniący Skórę dla osób z problemami

Jak już pisałam nie raz, skóra głowy to chyba najbardziej problematyczny obszar na moim ciele ;) Chwila nieuwagi, drobne zaniedbanie i wygląda jak biedronka. Dobranie odpowiedniego szamponu, jest dla mnie trudne, bo po tym swędzi głowa, po tamtym przetłuszczają się włosy a po jeszcze następnym pojawiają się nowe zmiany. Żyć, nie umierać, eksperymenty z szamponami są chyba już na zawsze wpisane w mój życiorys ;) Po wycofaniu Polytaru Liquid z rynku, zostałam na lodzie (chyba tylko on potrafił zapewnić świetny wygląd skórze i włosom), i szukałam ciągle sensownego szamponu, który chociaż nadawałby się do mycia głowy i włosów, gdy są one w dobrej kondycji (czyli zdrowe, bez zmian). Do akcji "leczenie" (spowodowanej dietą, słońcem, zmianą pór roku, wody lub stresem) wytaczam zawsze cięższe działa ;)
Pierwszy raz kupiła mi go mama, przyniosła go z apteki, gdzie został polecony przez p. Farmaceutkę. Przyznam szczerze, że podeszłam do niego bez entuzjazmu, właściwie to nawet dość wrogo, będąc jeszcze w rozpaczy, co ja ze sobą zrobię po wycofaniu "mojego" szamponu. Myłam wtedy włosy jakimś drogeryjnym produktem z dziegciem, licząc chyba na cud, który nie nastąpił ;) Szampon otrzymujemy w białej, estetycznej butelce, z zamknięciem nie sprawiającym nam żadnych problemów przez cały czas używania. Konsystencja to gęsty żel, który nie przecieka nam przez palce. Wystarczy odrobina do umycia włosów i skóry głowy. Pieni się dobrze, powiedziałabym nawet, że bardzo dobrze, choć pamiętam, że podczas pierwszego użycia, wcale nie chciała się pojawić piana. Musiałam myć włosy 2-3 razy, żeby je "doprać", jednak za drugim razem obyło się bez żadnych niespodzianek i wystarczył jeden raz. W oczyszczaniu skóry głowy i czupryny, u mnie sprawdza się bardzo dobrze, włosy są świeże tyle ile powinny, czyli 1-2 dni. Po jego użyciu, jestem w stanie rozczesać je nawet bez użycia odżywki. Zapach szamponu jest typowy dla wszystkich kosmetyków tej firmy i nie utrzymuje się na włosach po umyciu :)
Szampon Dermedic przeznaczony jest docelowo dla osób ze skórą bardzo suchą, atopową, również z objawami łuszczycy. Ma on wygładzić, zmiękczyć naszą skórę i zredukować swędzenie. I to robi! Gdy go używam, nie mam wrażenia, że skalp zaraz popęka na milion kawałków, albo zadrapię się "naśmierć" ;) Mojej skóry nie podrażnia, nie wysusza i nie powoduje pojawiania się nowych zmian, ale trzeba go używać. Po odstawieniu, efekt oczywiście się nie utrzymuje. Skład szamponu jest krótki, więc zawsze to plus (choć chyba zawiera sporo "pieniaczy") ;) Może jeszcze tak zupełnie nieobiektywnie: Zużyłam już chyba 4 albo 5 butelek tego kosmetyku, w codziennym myciu sprawdza się u mnie świetnie i starcza na bardzo długo, nawet przy włosach za łopatki. Kosztuje w aptece obok mojego domu 19zł z groszami. Wracam do niego co jakiś czas, a w przypadku szamponów to spory wyczyn :) Moim zdaniem jest więc nieźle, cena jest znośna, szampon wydajny i przede wszystkim: nie szkodzi. A mnie dokładnie o to chodzi. Miałyście może tego gagatka? Znacie? A może któraś z Was ma podobne problemy, i mogłaby polecić mi coś innego?

49 komentarzy :

  1. Przydałby mi się tak działający na skórę produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam. Teraz kupiłam delikatny szampon dla dzieci ale ten chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jest Ci trudno z taką niesforną skórą głowy. Człowiek narzeka na kilka wągrów, a Ty to dopiero masz "bitewne pole" z Twoją głową. Dobrze, że znalazłaś właściwy szampon ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczaiłam, taka karma ;) Każdy ma coś ;)

      Usuń
  4. Ostatnio farbowałam włosy i zaczęła mnie coś skóra swędzieć, więc przydałby się mi :) Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tą firmę, po ten szampon chętnie wypróbowałabym, jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. Współczuję, że masz tak problematyczną skórę głowy. Mi zazwyczaj szampony nie robią większej krzywdy.
    Fajnie, że dobrze się spisuje ten szampon u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, ciężko znaleźć coś odpowiedniego. Zazdroszczę braku problemów, mnie większość szamponów sprawia kłopoty ;)

      Usuń
  7. Nie mam problemów ze swędzącą skórą głowy, ale za to nekają mnie chwile zwiększonego wypadania włosów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest duży problem, moja mama zmaga się z tym bardzo często...

      Usuń
  8. Twój opis bardzo mnie do niego zachęca. Też mam problemy ze skórą głowy ale muszę przyznać że trochę poddałam się w walce akurat z tym problemem. Z chęcią bym sprawdziła czy ten szampon coś zmieni :) Cena nawet nawet, czytając twój post na początku myślałam, że będzie dużo większa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje poddanie się mogłoby się źle skończyć ;) Jeśli masz problematyczny skalp to go przetestuj, warto :) A z ceną bywa różnie, od 19 aż do 28zł... Trzeba szukać, albo czekać na promocje.

      Usuń
  9. Ja uwielbiam micela z Dermedic :) Szamponu nie miałam, ale skoro nie podrażnia skalpu to byłby dla mnie idealny. Ostatnio prawie po każdym szamponie się drapię jak szalona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to może akurat ten przypadnie Ci do gustu, powinien pomóc w opanowaniu świądu :)

      Usuń
  10. Bywają chwile co ten szampon przydałby mi się, rzadko bo rzadko ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam go w aptece i się nad nim zastanawiałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić ;) Choć może włosy przetłuścić, jeśli mają do tego skłonność, tak mi się wydaje ;)

      Usuń
  12. Nie miałam, ale brzmi zachęcająco, aż mam chęć go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wrażliwej skórze głowy na pewno zda egzamin :)

      Usuń
  13. nie sięgam po tego typu szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy za bardzo obciążał i obietnice producenta nie zostały do końca spełnione. Plusem było to, że używając go mogłam darować sobie odżywkę, ale jednocześnie to dla mnie minus bo lubię odżywki i inne cuda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu takie nawilżenie nie było Twoim włosom i skórze potrzebne, dla moich to ratunek ;) Przy doborze szamponu wiele zależy od rodzaju skóry, włosa i indywidualnych preferencji, wbrew pozorom to nie takie hop siup, przynajmniej u mnie ;) Zmiany i wybory wymagają kontemplacji i rekonesansu, hihi ;)

      Usuń
    2. No tak myślę, że moje włosy trochę czego innego potrzebują zwłaszcza, że ja myję co drugi dzień nie codziennie więc potrzebuje silniejszego oczyszczania:) Za to Anka mi podkradała i jej się podobał:P

      Usuń
  15. ja nie mam takich problemów więc nic nie polecic nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego szamponu, przeważnie używam produktów do włosów suchych i zniszczonych. Lubię też szampony wzmacniające - obecnie mój numer jeden to Matrix Biolage Wzmacniający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam żadnego szamponu tej firmy :) pewnie dlatego, że zazwyczaj celuję w pielęgnację apteczną ;)

      Usuń
  17. Nie znam, ale będę miała na uwadze w razie awarii skóry głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post :) zapraszam do siebie na post o kriolipolizie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to masz niezły problem! A ja nawet nie wiedziałam,że oni mają w swojej ofercie szampony... wstyd...
    Czuję się zaciekawiona...;)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię tą serię dermedic, bo mam suchą skórę, super, że szampon się u Ciebie sprawdził i wracasz do niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do suchej skóry to bardzo fajna seria :) wyjątkowo ją lubię ;)

      Usuń
  21. nie znam tego szamponu, jestem ciekawa jak działa
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam problem z wypadaniem włosów, dlatego często testuję nowe wcierki i szampony. Czasem jakiś produkt mi nie podpasuje i pojawia się łupież, swędzenie,czy łuszczenie skóry. Jednak mam kilka zwykłych szamponów, do których wtedy wracam i wszystko wraca do normy. Myślę, że ten szampon też miałby szansę się u mnie wtedy sprawdzić, zwłaszcza, gdy za bardzo wysuszę skórę wcierkami na alkoholu. Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłabym się na niego z miłą chęcią... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś miałam bardzo podrażnioną skórę głowy, swędziała mnie niemiłosiernie i jak to napisałaś, miałam ochotę zadrapać się 'na śmierć"... okazało się, że to wina jakiegoś kosmetyku, po którego odstawieniu wszystko wróciło do normy, niemniej jednak szkoda, że nie wiedziałam o tym szamponie, uniknęłabym kilku tygodni katorgi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze skóra głowy nie mam większych problemów, więc zazwyczaj sięgam po zwykłe drogeryjne szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego cudaka ! ;) Ale wrazie problemów wiem po co csięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja niestety nie mogę Ci nic polecić, ponieważ moja skóra głowy, jak i same włosy nie są wymagające. Sprawdza się u mnie praktycznie każdy szampon. Mam jednak nadzieję, że niebawem znajdziesz swój ideał :)
    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. Co prawda nie mam dużych problemów ze skórą głowy,ale zdarzają się jej podobne problemy,zachęciłaś mnie żeby go kupić na sytuacje awaryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Awaryjnie fajnie go mieć, bo ogólnie nie mam problemów ze skalpem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie nie znam i nie miałam...ale Tobie naprawdę widzę służy, skoro już tyle butli zużyłaś:D Akurat takich problemów nie mam i zadoewalalam się naturalnymi, choć jeszcze takie go najulubieńszego chyba nie mam;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma w swojej ofercie produkty do włosów. Ja mam tylko micel z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To zdecydowanie coś dla mnie, koniecznie muszę go wypróbować :) Mój skalp ma spore skłonności do podrażnień :/

    OdpowiedzUsuń
  33. mój skalp nie jest tak wymagający więc niestety nic nie doradzę...

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam te same problemy ;) Z tego co przeczytałam, to jest to świetny szampon, godny polecenia i koniecznie muszę go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostanio zaczęłam mieć problemy ze skórą głowy, która stała się bardzo wrażliwa. Pomyślę nad tym szamponem;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)