piątek, 23 grudnia 2016

Świąteczne Życzenia :)

Nie umiem składać życzeń... Ale robiąc to dla Was trzeci już rok z kolei, powoli dochodzę do wprawy. Nigdy nie pomyślałam, iż moja przygoda z blogowaniem potrwa tak długo. Że ktoś będzie tu zaglądał, czytał, że nawet znajomi będą mi mówić: "fajnie, że piszesz", albo "a może wiesz, jaką powinnam kupić pomadkę/eyeliner/krem?". Dlatego jest to dla mnie miejsce wyjątkowo ważne, ważni są dla mnie ludzie, którzy się tu pojawiają, a więc pragnę złożyć życzenia i Wam. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chciałabym dla Was wszystkiego co najlepsze... Dużo zdrowia, samych szczęśliwych dni, odnalezienia wielkiej miłości, bądź pamięci o tym, by dbać o to codzienne, stare uczucie, a także by najbliżsi byli dla Was jeszcze bliżsi. By nie dzieliły Was kilometry, by wszyscy byli w komplecie, a Ci, których już nie ma towarzyszyli nam choćby w pamięci. Z takich przyziemnych rzeczy oczywiście życzę jeszcze Wesołych Świąt, spokoju, pieniędzy, pięknych prezentów i dużo wolnego czasu ;) Dziękuję, że jesteście! I przy okazji - Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy sylwestrowej, choć do końca miesiąca prawie na pewno jeszcze się odezwę. Buziaki! ;*

17 komentarzy :

  1. Zdrowia, szczęścia- Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt, radosnych, rodzinnych i spokojnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najpiękniejszego nie tylko w Święta, ale w każdy dzień Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)