czwartek, 24 grudnia 2015

Życzenia Świąteczne

O tym, że nie potrafię składać życzeń, mówiłam już pewnie nie raz. Mimo wszystko jednak, pragnęłabym, abyście wiedziały (lub wiedzieli, choć to pewnie w mniejszości), że z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego. Tak jak w tamtym roku: dużo zdrowia (najwięcej chyba, mnie akurat bardzo by się przydało), wielkiej miłości, szczęścia, powodzenia, aby każde następne Święta były lepsze niż poprzednie, i aby nikogo z Wami nie zabrakło. Warto jeszcze wspomnieć o spokoju, przyjaznej atmosferze, pysznym jedzeniu, pięknych prezentach, i innych drobnostkach, które te dni umilają. Pamiętajmy też o tych, których z nami nie ma, zabierzmy ze sobą uśmiech, dobry humor i zasiądźmy przy stole, aby cieszyć się chwilą. Wszak następna taka dopiero za rok! Dziękuję, że ze mną jesteście. Wesołych Świąt, udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego 2016 roku! ;*

26 komentarzy :

  1. Wesołych Świąt w ciepłej, rodzinnej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłości, radości i szczescia! Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz bogatego Mikołaja!
    Pijanego Sylwestra, zabawy do rana oraz dużo szczęścia i miłości w nadchodzącym 2016 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i Szcześliwego Nowego Roku! I dużo zdrowia :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznych Świąt oraz zdrowia, spokoju i szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych, zdrowych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne napisałaś życzenia ;) Wesołych Świąt i Tobie! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych, spokojnych świąt spędzonych z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego, wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również spokojnych, leniwych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia
    Wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni,
    A blask gwiazd przypomina,
    Że czasem wystarczy tylko
    wypowiedzieć życzenie…
    Spełnienia wszystkich świątecznych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych, spokojnych, spędzonych w gronie bliskich osób świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy wrócisz na bloga?
    pokażesz podarunki od świętego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro albo pojutrze będą ulubieńcy listopada i grudnia (zdjęcia już czekają), a prezenty pewnie razem z postem z nowościami :) ostatnio ciągle gdzieś biegam i brakuje mi czasu ;)

      Usuń
  16. tak chciałam tą pomadkę z MAC ale niestety w douglasie wszystkie jakie chciałam są wykupione :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)