czwartek, 7 sierpnia 2014

O Vichy Aqualia Thermal Serum czyli zatrzymujemy wodę

Serum Vichy trafiło do mnie podczas promocji w SuperPharm jako mała zachciewajka. Tłumaczyłam sobie jego kupno jak typowy zakupoholik, mniej więcej w taki sposób: "chcę być piękna na swój ślub". To serum miało mi w tym pomóc ;) Jak się spisało? Czy sprostało postawionemu przed nim zadaniu?
Serum dostajemy zapakowane w opalizujący kartonik. W jego wnętrzu znajduje się szklana, elegancka buteleczka z niezacinającą się pompką. Myślę, że żadna sroka, nie powstydziłaby się jej na swojej toaletce. Powiem szczerze, że po pierwszym użyciu obawiałam się, że kosmetyk będzie strasznie niewydajny ze względu na swoją rzadką konsystencję ale z czasem okazało się, że serum wypada bardzo przyzwoicie. Po półtora miesiąca stosowania go rano, ubyło około 1/4 buteleczki. Jedna pompka specyfiku spokojnie wystarcza aby posmarować całą twarz. Warto też w tym miejscu nadmienić, że świetnie sprawdził się on pod makijaż. Nic się nie rolowało, nie ślizgało na twarzy, podkład nakładał się tak jak zwykle ;) Kosmetyk delikatnie pachnie i stosunkowo szybko się wchłania, nie wywołując przy tym podrażnień. Spokojnie mogłam posmarować skórę wokół oczu. Serum pozostawia po sobie bardzo delikatny film.
W kwestii nawilżenia (czyli tego co stricte ma robić) świetnie daje sobie radę (stosowałam je solo). Efekt było widać właściwie po pierwszym zastosowaniu, skóra stała się wygładzona i delikatniejsza w dotyku. Po dłuższym czasie koloryt twarzy zaczął się wyrównywać, miałam wrażenie, że zaczerwienienia pojawiały się coraz rzadziej a suche skórki odeszły w zapomnienie. Nie będę ukrywać, że moja cera była w stosunkowo dobrym stanie po zużyciu serum Dermedic (miałam krótką przerwę między stosowaniem jednego i drugiego kosmetyku), jednak Vichy świetnie podtrzymało ten efekt. Nowe zmarszczki się nie pojawiły, a te, które zostały nie pogłębiły się. Wadą jest cena, ta regularna wynosi chyba około 99zł jednak w aptekach internetowych i podczas różnych promocji można dorwać je zdecydowanie taniej. Przy jego wydajności, cena wydaje się całkiem znośna. Czy warto się na ów kosmetyk zdecydować? Może to nie ma znaczenia, jednak przyznam, że po prostu go polubiłam. Za działanie, zapach, opakowanie (za cenę ciut mniej ;)). Myślę, że wspomniane wcześniej serum Dermedic jest tańsze a działa tak samo dobrze. Zakup Vichy Aqualia Thermal Serum zostanie więc małym kaprysem, zaspokojeniem sroczej natury, odrobiną skutecznej pielęgnacji i nawilżenia, którą jednak można również znaleźć gdzie indziej. A Wy jakie macie o nim zdanie? :)

87 komentarzy :

  1. Jakoś za kosmetykami Vichy nie szaleje. To miłe zeby Ciebie sie sprawdziło. Ja będąc w Polsce kupie dobie Dermedic bo mam na nie ochotę i napewno pojawi sie tez u mnie Bioliq jest tanie dobre i przyjemne miałam je już j byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to o się u mnie sprawdziło, choć z próbek Idealii byłam niezadowolona. A Dermedic warto sobie sprawić, serum Bioliq mam zamiar wypróbować ;)

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze, nie jestem przekonana do kosmetyków Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze żaden nie zrobił krzywdy, choć przyznam, że miałam całe dwa ;)

      Usuń
  3. nie lubię kosmetyków z Vichy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem tak mam ;) nierzadko nie lubię danej marki bez żadnego wyraźnego powodu, tak po prostu :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że porównałaś serum do Dermedic, bo już go używałam. Sprawdziło się, ale i tak mam ochotę spróbować Vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tą formę kosmetyku i używam bardzo często ;)

      Usuń
  6. Vichy nie raz mnie zawiodło, z tym serum nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej mnie kusi to serum z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie większość kosmetyków z Vichy się niestety nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam próbkę i też polubiłam to serum jednak nie wiem czy kupię pełne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam to samo z Idealią ;) Niby ok, ale nie wiem czy trafi do mnie całe opakowanie ;)

      Usuń
  10. Mnie kremy z Vichy jakoś zawsze średnio służyły, a serum z tej firmy jeszcze nie miałam, więc w sumie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie stosowałam, jakoś mam mieszane uczucia co do tej firmy.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zacząć od próbki jeśli to nie silna antypatia ;)

      Usuń
  12. Jak tylko zobaczyłam tytuł pomyślałam właśnie o serum z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne ma opakowanie:) Niby nie jest to najważniejsze, ale od razu przyjemniej się kosmetyk używa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię używać tego typu kosmetyki, ale z nim jeszcze nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś ;) Z mojej perspektywy warto ale wiadomo, każdy musi wypróbować na sobie ;)

      Usuń
  15. Wpisuję na listę zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Vichy i bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :) Z tej serii mam żel na dzień Aqualia Thermal Spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po testach w drogerii ten żel również wpadł mi w oko :)

      Usuń
  17. Miałam kilka kosmetyków z vichy - ale część mnie zawiodło, choć ostatnio trafiłam na prawdziwą perełkę Vichy 50+ do twarzy wersja matująca - super kremik na lato. Ten produkt tez wydaje mi się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam ten krem i też nieźle się sprawdził :)

      Usuń
  18. Muszę wreszcie wypróbować serum Dermedic. Aktualnie używam serum Bioliq i mam mieszane odczucia. Kolejne buteleczki chyba nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermedic polecam, Bioliq jeszcze czeka na wypróbowanie ;)

      Usuń
  19. Faktycznie, cena regularna trochę zabija jednak w promocji nie ma co żałować ;)) Mam serum z Dermedic i jest całkiem fajne a bioliq czeka w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama uwielbia Vichy i odkąd pamiętam zawsze były u nas w domu na półeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znowu nie bardzo, za to ja nawet lubię tę markę ;)

      Usuń
  21. Fajny produkt, będę go szukać na promocjach i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polować na promocje, aktualnie jest do kupienia 30% taniej w Superpharm :)

      Usuń
  22. Bardzo estetyczne opakowanie, które zdecydowanie zachęca do zakupu. Może się skuszę za jakiś czas jak znajdę gdzieś promocje.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest nawet teraz w superpharm ale niebawem na pewno będzie kolejna ;)

      Usuń
  23. Nie lubię tej firmy :) ale ten produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że wiele osób pała antypatią do Vichy :)

      Usuń
  24. tak sobie myślę, że mimo 25lat na karku jeszcze nie stosowałam żadnego serum do twarzy... zawsze tylko te kremy i kremy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle samo i zaczęłam dopiero w tym roku ;) zawsze można zacząć :)

      Usuń
  25. Ciekawe to serum, może i nadałoby się nawet do cery tłustej jak moja, ale pewnie używałabym go na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można próbować :) może dobrze by się sprawdziło.

      Usuń
  26. Chętnie go kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się jednak na niego nie skuszę, bo nie lubię marki Vichy albo mnie uczula albo zapycha ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy tej cenie może fajtycznie lepiej nie eksperymentować ;) ewentualnie zawsze można zacząć od próbek ;)

      Usuń
  28. Dla mnei to jedna wielka chemia ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Vichy mam tylko krem z filtrem :) Cena tego produktu o którym piszesz znacznie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam krem z filtrem i moim zdaniem jest świetny ;) A cena faktycznie jest mało zachęcająca :)

      Usuń
  30. Za kosmetykami Vichy nie przepadam, uważam, że są przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie rozdanie, do wygrania odżywka do rzęs :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. w takim razie wypróbuję Dermedic:))

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm fajne!, na poprawieniu kolorytu i mnie zależy, a do tego moj wzrok przyciaga to opakowanie ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie mnie również bardzo się spodobało :D

      Usuń
  34. chętnie wypróbuję jak znajdę je na okazjonalnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja rozglądam się pomału za serum nawilżającym i wszelkie opinie na temat tych produktów są dla mnie bardzo cenne. Kto wie, może akurat Vichy mi wpadnie w łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie każdy kosmetyk z Vichy zapycha ;c

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubię kosmetyki z Vichy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam go jeszcze, ale kiedyś przetestuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie widziałam jeszcze tego serum. Niedługo zacznę używać serum Dermedic i mam nadzieję, ze będę z niego tak zadowolona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, u mnie sprawdziło się bardzo dobrze! :)

      Usuń
  40. Lubię wodę termalną Vichy i to chyba na tyle :) Mało kiedy przeglądam ich nowości rynkowe, bo wiele razy nie byłam zadowolona z działania ich kosmetyków. Serum ma ładne opakowanie i dobrze, że spełnia swoją rolę, plus dla Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie faktycznie bardzo na plus, sroki będą zadowolone ;) Ja do tej pory miałam okazję testować jedynie filtr i to serum :)

      Usuń
  41. Ja się zastanawiam między Idealią a tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo polecam :) A po zużyciu próbki Idealii nie byłam zachwycona, może gdyby zużyć go więcej to i wrażenia byłyby lepsze :) Moja kuzynka jest jego wielką fanką.

      Usuń
  42. Ceny Vichy są czasami zaporowe, ale warto pytać o promocję, często apteki mają 10-20% rabatu, a przy większych zakupach można liczyć na dodatkowe minus 3-5%. Mam kilka próbek tego serum, leżą i czekają na swoją kolej, zerkam na nie z małą obawą, próbowałam ostatnio serum z Idealii i niestety całkowicie się zawiodłam. Ale z tego co czytam, to może nie będzie tak źle :)
    Pozdrawiam i zapraszam: gabi-net.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie produkty z Vichy się nie sprawdzają .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)