piątek, 1 sierpnia 2014

Na wakacjach :) Zadar i Krka (no dobra, drogerie i zakupy też ;))

Nasza podróż poślubna trwa w najlepsze ;) Korzystając z aktualnie trwającej przerwy na odpoczynek, postanowiłam pokazać kilka zdjęć wykonanych w ciągu ostatnich dni. Powiem tak, Chorwację warto zobaczyć!  
Zwiedzając Zadarskie Stare Miasto, pierwszego dnia miałam wrażenie, że wszystkie te uliczki wyglądają tak samo ;) Dopiero później wszystko zaczęło nabierać kształtów. Tam park, tu ruiny, tu wieża, tam jeden DM, dalej drugi a zaraz obok mieszkanka Kozmo :D
Dziś odwiedziliśmy Park Narodowy Krka. Obojgu nam bardzo się podobało. Był rejs statkiem (a nawet dwa ;)), długi spacer, szumiąca woda, cykające świerszcze i nawet kąpiel (w przeznaczonej do tego strefie), bo oczywiście mój Mąż zawsze wchodzi do wody wszędzie gdzie się da ;)
Na sam koniec oczywiście zakupy, no bo jakże ;) Korzystając z okazji, pojawiłam się w miejscowych drogeriach i wyniosłam z nich sporo (niestety) dobra, niedostępnego u nas. Żele Balea (podkradam od czasu do czasu Mężowi), co nieco od Alverde, kosmetyki Oh So Heavenly (składy wyglądają całkiem znośnie, a opakowania są przesłodkie ;)) i pielęgnacja ust. W Polsce mam do wyboru masełko Organique i pomadkę Alterry, jakoś nic więcej mi nie służy. Zobaczymy jak dadzą sobie radę produkty dostępne w chorwackich drogeriach ;)  Jeszcze taka mała ciekawostka, w Chorwackim Kozmo są dostępne kosmetyki Beauty Uk, szczerze powiedziawszy nieźle mnie to zdziwiło ;)
Na stałe wracam 7 sierpnia, wtedy mam nadzieję, uda mi się nadrobić zaległości na swoim i Waszych blogach ;) Ostatnio cierpię na ciągły niedoczas, na szczęście spowodowany przyjemnymi wydarzeniami ;) Przesyłam ciepłe pozdrowienia znad Adriatyku i biegnę zwiedzać dalej! ;*

73 komentarze :

  1. O widzę, że się ujawniłaś:D a moje zakupy zrobione przez Ciebie już świecą na instagramie haha;) Fajnie tam macie:) ja bym pewnie pól drogerii wyniosła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem :D Najchętniej wyniosła bym pół sklepu ale R. skutecznie mnie gasi ;) Jakby trzeba było czegoś jeszcze to możemy załatwić kolejne zdjęcia na Instagram (z kosmetykami, rzecz jasna ;)) A na tych zdjęciach akurat wyszło mi się jak człowiek więc postanowiłam pokazać mą prawdziwą twarz ;)

      Usuń
    2. Burt's bees wyglada kusząco, a próbowałaś już?

      Usuń
    3. Na razie otworzyłam Alverde ;) Ale ta kusi ;) Była jeszcze klasyczna, mango i granat.

      Usuń
    4. Ja otworzę obie bo nie wytrzymam:)

      Usuń
    5. Kobieca natura jest słaba ;)

      Usuń
  2. Masz rację, Chorwacja jest piękna! ;)
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się pomadka Burt's Bees ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto to zobaczyć na własne oczy, na żywo jest jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i świetne nowości:) Nic tylko zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne fotki, Chorwacja mnie zachwyciła :) No i zazdroszczę zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jadąc nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba :)

      Usuń
  6. Kosmetyki muszą być a co ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam! Nie sądziłam, że Chorwacja może być tak urokliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja jest wyjątkowa :) zazdro :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie wróciłam z Trogiru też piękne miasto, był DM ale remont jak na złość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy tam jechać po zwiedzaniu Krka ale sił już nam brakło ;) Tylko jeden DM był? I to w remoncie, a to paskudnik ;)

      Usuń
    2. Tak tylko 1. No jak na złość:)

      Usuń
  10. Ja też byłam w tym roku w Chorwacji, cudowne widoki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja jest piękna!! Chciałabym wracać tam co roku, ale w te wakacje nie dam rady niestety ;/ Ja najlepiej wspominam wyspę Pag (miejscowość Novalja), Baską Vodę i Split :)

    Dobrze, że przypomniałaś mi o DMach, bo własnie pojechała tam moja siostra :D Może w końcu uda mi się wypróbować coś z Balei

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam we wrześniu w Krka :)
    Chorwacja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne widoki, chciałabym kiedyś pojechać do Chorwacji :) Kosmetyków Balei zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby w następne wakacje się udało! :)

      Usuń
  14. Przepiekne zdjecia! Te wodospady wygladaja bajkowo. Nawet jesli woda byla by zimna nie odpuscila bym i wskoczyla bym na szybka kapiel. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie zdecydowałam ale mąż był zachwycony ;)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia:)
    Jaka Ty ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam pięknie, zazdroszczę tak podróży jak i zakupów ;)
    wypoczywajcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałabym się natakie wakacje !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy takim wodospadzie to i ja bym się wykąpała :) Pięknie tam! Na prawdę jestem zauroczona :) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A w Krka faktycznie było pięknie :)

      Usuń
  19. Świetne zakupy, no i przede wszystkim przepiękne widoki... miłego zwiedzania i wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do złudzenia przypominasz mi znajomą z liceum:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mialem żele balea :D zapachy super

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy :-) Byłam dawno temu na wycieczce nad wodospadami rzeki Krka, piękne miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :) A zakupy na pewno sprawią Ci dużo przyjemności, więc owocnego testowania życzę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to zasługa mego męża, a zakupy i testowanie to prawie zawsze mnóstwo przyjemności! :)

      Usuń
  24. wow ale pięknie:)i świetne zakupy zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne wakacje! Krka jest tak piękna, aż dech zapiera, pamiętam, że równie duże wrażenie zrobił na mnie Dubrownik :)
    Kosmetyczne łupy także zacne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wakacje będę świetnie wspominać :)

      Usuń
  26. Bardzo zazdroszczę :) Ja z TŻ już dwa lata się wybieram do Chorwacji :) Za rok zdecydowanie musi się udać :))

    OdpowiedzUsuń
  27. kosmetyki kosmetykami, ale mnie zauroczyła wieczorna iluminacja kamieniczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe stare miasto było pięknie oświetlone :)

      Usuń
  28. Mogłabyś podać dokładne ceny żeli Balea oraz pomadki Alverde (najlepiej w kunach)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka Alverde kosztowała 11.90Kn a żel Balea 7.90Kn :)

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)