piątek, 2 maja 2014

Ulubieńcy kwietnia :)

Kwiecień dobiegł końca więc przyszła pora na przedstawienie kosmetyków (i akcesoriów w sumie też ;)), których używałam najczęściej. Część rzeczy kupiłam w ostatnim czasie ale zapowiada się całkiem nieźle i z chęcią je stosowałam, a część odkopałam z czeluści mej szafki udającej toaletkę i zapałałam do nich miłością od nowa. Na początek przedstawiam kosmetyki kolorowe :)
Zestaw Sleek Brow Kit towarzyszy mi praktycznie każdego dnia. Mimo tego, że mam naturalnie ciemne brwi nie wyobrażam sobie nie podkreślić ich choćby odrobiną żelu lub cienia. Produkty z tej paletki stosuję oddzielnie, w zależności od humoru. Czasami podkreślam brwi żelem (po lewej) a czasem cieniem (po prawej). Na początku kwietnia wyciągnęłam też z szafki zapomniane perełki Kobo Mineral Make - up Pearls. Nie byłam zadowolona z efektu jaki dają podczas stosowania wyłącznie na kości policzkowe, jednak kiedy zastosowałam je na całą twarz okazało się, że świetnie się do tego nadają. Nie lubię pudrów matujących więc ten świetnie wpisuje się w moje potrzeby. Cera jest świetlista, wygładzona a drobinki, które teoretycznie perełki zawierają, po nałożeniu dużym, miękkim pędzlem stają się niewidoczne. Ostatnio mój ulubiony makijaż oczu ogranicza się tylko do nałożenia bazy, cielistego cienia, eyelinera i tuszu. Od jakiegoś czasu moim ulubionym pędzelkiem do nakładania cieni stał się Base Shadow Brush z zestawu Starter Set, firmy Real Techniques. Wszystkie inne całkowicie poszły w odstawkę ;) Z kolei na moich paznokciach najczęściej gościł Holographic Hero firmy Gosh. Słyszałam na jego temat wiele komplementów, to taki niepozorny szaraczek, który potrafi zalśnić w odpowiednim momencie, zwracając na siebie uwagę :) Teraz wiosną, gdy coraz częściej wychodzi słońce, wygląda bardzo fajnie.
W kwietniu moją łazienkę opanowały kosmetyki rosyjskie. Jeśli z tych czterech rzeczy miałabym wybrać jedną, którą pokochałam najbardziej byłoby to Czarne Mydło Babuszki Agafii. Właściwie mogę umyć się nim od stóp do głów i co najważniejsze, nie zauważyłam jakichkolwiek niekorzystnych zmian na mojej skórze! Pięknie pachnie, dobrze się pieni, jest wydajne. Testuję je jak mogę więc niebawem pojawi się jego recenzja :) W kategorii pielęgnacji twarzy najczęściej towarzyszyło mi serum Hydrain3 Hialuro firmy Dermedic. Kupiłam je na początku kwietnia i od tego czasu używam go codziennie, bardzo przypadło mi do gustu. Jeśli chodzi o demakijaż to zdecydowanym faworytem jest Płyn Micelarny 3w1 firmy Garnier. Był już przeze mnie wychwalany więc właściwie nie trzeba dodawać nic więcej ;) Jeśli chodzi o szampony do włosów w kwietniu moje serce skradł Ziołowy Szampon Dziegciowy Babuszki Agafii :) Znacie zapachy kosmetyków z dziegciem? Ja znam wiele... Zazwyczaj pachną, hmm... Oscypkami, asfaltem, smołą... Mam wiele ciekawych skojarzeń związanych z aromatem tego zielska ;) Tutaj otrzymujemy kosmetyk pachnący jak kosmetyk (czyli delikatnie, jakby mentolem) a nie jak coś do budowy dróg ;) Wiadomo, nie samym zapachem człowiek żyje ale przyjemniej używa się czegoś co pachnie a nie śmierdzi ;) Jednocześnie szampon spełnia swoje zadanie bardzo dobrze i nie powoduje u mnie szkód :) Znacie te kosmetyki? Co o nich myślicie? Postaram się aby niebawem pojawiły się ich osobne i dokładniejsze recenzje  :) Życzę miłego weekendu i mam nadzieję, że u Was pogoda jest ładniejsza :)

38 komentarzy :

  1. Ja średnio lubię marke KOBO :) Prześliczny lakier :)
    Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój jedyny kosmetyk tej marki i go lubię, z innymi nie miałam jeszcze styczności ;)

      Usuń
  2. Marzy mi się jeszcze zestawik RT do oczek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Tylko pędzelek do eyelinera jest bardzo średni, reszta jest bardzo fajna ;)

      Usuń
    2. Tylko pewnie i tak bym nie używała :D

      Usuń
    3. Jeśli nie malujesz się cieniami to mogą być Ci zbędne ;) Ja nie potrafię się już bez nich obyć, drugim moim ulubieńcem jest ostatnio ten skośny do brwi :)

      Usuń
    4. To trzeba kupić, nie ma rady ;)

      Usuń
  3. o lakier z Gosh musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim parę postów wcześniej :) Ja go uwielbiam :)

      Usuń
  4. Sporo tych ulubieńców. Jak tylko wykończę moje płyny micelarne to muszę wypróbować ten z Garniera :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ale wszystkie te rzeczy mogę z czystym sumieniem polecić ;) Płyn micelarny Garniera bardzo mi odpowiada :) Nie wiem czy będę jeszcze szukać innego :) w szafce czeka na mnie jeszcze Tołpa ale jeśli mnie nie zachwyci to wrócę do Garniera.

      Usuń
  5. Widzę, że wszyscy lubią ten płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do demakijażu oczu średnio się nadaje ale do twarzy jest świetny! :)

      Usuń
  6. O tym serum nawilżającym Dermedic słyszałam wiele dobrego:) Micela na pewno wypróbuję, jak wykończę zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również wywarło pozytywne wrażenie :) Za jakiś czas postaram się napisać o nim coś więcej :)

      Usuń
  7. pędzle RT są na mojej chciej liście ;-) muszę wreszcie zdobyć zestaw do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam ;) To moje ulubione pędzle! O całej kolekcji pisałam tutaj: http://iwearblackliner.blogspot.com/2014/03/pedzle-real-techniques-i-moje-trzy.html

      Usuń
  8. Bardzo lubie pedzelki RT :) ale do oczu jeszcze zadnego nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam Starter Set. Wiem, że jest jeszcze jakiś pojedynczy ale nie mam go w swojej kolekcji ;) Może kiedyś :) Czytałam gdzieś, że fajnie się nim blenduje.

      Usuń
  9. Płyn micelarny Garnier mam na swojej liście zakupowej. I żel do usuwania skórek Sally Hansen również bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn micelarny warto wypróbować na sobie :)

      Usuń
  10. Ten szampon kupiłam mojej mamie, ale czasem zdarzy mi się go użyć i lubię go :) A jeśli chodzi o te perełki to chciałam je sobie teraz kupić na promocji w Naturze, ale były tak zmacane, że musiałam odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mama jest zadowolona? Perełek szkoda :( U mnie było ich całkiem sporo... Za to szukałam pudru i niestety nie udało mi się kupić. Urok promocji ;)

      Usuń
  11. Muszę koniecznie spróbować micela z Garniera i serum z Dermedic, wszyscy chwalą :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było mi dane poznać żadnego z nich ;( perełki z Kobo mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo polubiłam serum Dermedic i w sumie już żałuję, że się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam chyba nie jest zbyt wydajne... Chociaż i tak je polubiłam :)

      Usuń
  14. Śliczny lakier :) Muszę wreszcie wypróbować micela 3w1 Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lakier pokochałam za bardzo wyraźny efekt holo ;)

      Usuń
  15. Aż chyba jak będę w przyszłym tygodniu w PL sięgnę po ten micel Garnier. Jak mi się nie spodoba, zostawię mamie w spadku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie zostawiłam go w spadku mamie :) Chciała wypróbować (ma często uczulenia) i dostała około 1/4 mojego opakowania. Ale mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  16. Chyba też się skuszę na serum z Dermedic. Mam od nich krem i jestem zadowolona :) A kosmetyków rosyjskich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ich kosmetyki, kiedyś jeszcze namiętnie używałam szamponu do włosów :)

      Usuń
  17. Serum z Dermedic było pierwszym produktem tego typu jaki używałam i choć początkowo działanie było delikatne później rozkręcił się na dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)