czwartek, 10 kwietnia 2014

Gosh - Holographic Hero nr 549

Lakier ten wypatrzyłam na blogu Malowajki i w momencie kiedy przeczytałam ten post zapragnęłam go mieć. Od dłuższego czasu szukałam holograficznnego lakieru, który efekt holograficzny miałby nie tylko w nazwie ale też widać by go było na paznokciach ;) Zamówiłam go jakiś czas temu w drogerii ekobieca. Można go też kupić w hebe, tylko jego cena bez promocji jest bodajże jeszcze wyższa niż tutaj z przesyłką ;) Otrzymałam takiego oto "szaraczka - srebrniaczka", który nie wygląda na nic szczególnego.
Nie czekając zbyt długo, pomalowałam paznokcie i moim oczom ukazał się metaliczny, lekko matowy efekt. Takie ot, zwykłe sreberko.
Jednak jak to holo, lakier zaczyna ożywać dopiero jak padnie na niego odrobina światła, czy to sztucznego, czy to słonecznego. Wtedy bardzo zwraca na siebie uwagę i usłyszałam już sporo komplementów na jego temat. Zdjęcia niestety robione są w sztucznym świetle bo słońca nadal u mnie brak :( I tak jak zauważyła już Malowajka, nie da mu się zrobić tylko jednego, trzeba całą sesję ;)
Efekt holo jest dużo mocniejszy, jednak bardzo trudno uchwycić go na zdjęciach. Ci, który próbowali, pewnie wiedzą o co chodzi :) Na żywo wygląda jednak pięknie, zdecydowanie najlepiej z przetestowanych przeze mnie lakierów tego typu (miałam już Eveline, Oriflame, Szarą Migotkę z Colour Alike i Holo top z Essence).

Bardzo łatwo się nim maluje. Nakładałam go na bazę wyrównującą płytkę z Inglota (swoją drogą bardzo polecam!). Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru. Mam jednak wrażenie, że mimo to, że pozornie wydaje się suchy można sobie zrobić kuku długo po nałożeniu go na paznokcie. Na bazie Sally Hansen niestety bomblował :( Przy Inglocie na szczęście obyło się bez niespodzianek.
Lakier bez odprysków wytrzymał w sumie dwa i pół dnia :) Jak na mnie to raczej niezbyt dobry wynik, jednak wyjątkowo nie nakładałam na niego żadnego topu (słyszałam, że efekt holograficzny jest wtedy słabszy). Za to zmywa się bez najmniejszych problemów i mimo, że jest dość rzadki maluje się nim niezwykle łatwo. Pędzelek jest dość cienki ale nawet przy mojej szerokiej płytce nie sprawiał żadnych problemów. Smug też udało mi się na szczęście uniknąć ;)
Mimo wszystko jestem z niego bardzo zadowolona. Wreszcie spełnił moje marzenia o posiadaniu holograficznego lakieru. Jednak znam siebie i wiem, że prawdopodobnie i tak będę szukać dalej, już chodzi mi po głowie aby wypróbować nową holograficzną serię Colour Alike. Taki smutny los sroki ;)
Lakier ten jednak w 100% zaspokoił moje dzikie żądze. Ze swojej strony polecam fankom takiego efektu. Warto w niego zainwestować, zwłaszcza, że teoretycznie powinien przetrwać 24 miesiące od otwarcia, jednak to czy da radę okaże się dopiero w praktyce ;)

14 komentarzy :

  1. piękny kolor lakieru i piękne paznokcie :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem, bo oczywiście przed zakupem musiałam przejrzeć chyba wszystkie dostępne zdjęcia w sieci ;) Pięknie wygląda na Twoich paznokciach <3 Ale dowiedziałam się o nim właśnie od Malowajki ;)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego lakieru holograficznego. Chętnie bym się na taki skusiła ale do szczęścia nie jest mi tak bardzo potrzebny więc się wstrzymam :D.
    Ten wygląda bardzo fajnie. Szkoda, że wytrzymał niecałe trzy dni, ale coś za coś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to bez topa ;) Pewnie inaczej wytrzymałby dłużej. Mimo to jestem w stanie wiele mu wybaczyć :)

      Usuń
  4. Nie miałam takiego lakieru, ale lubię cudaki, więc może kiedyś będzie mi dane przetestować. Z tej firmy mam odżywkę do włosów, z której jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cudaczek na żywo jest śliczny i warto go mieć :) A kosmetyków do włosów jeszcze nigdy nie testowałam ;)

      Usuń
  5. Wygląda bardzo fajnie! :)
    + Zapraszam na rozdanie organizowane wraz ze sklepem RoseWholesale.com!
    Szczegóły: http://dashapassions.blogspot.com/2014/04/giveaway-rosewholesalecom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobny odcień tylko innej firmy i ciekawy efekt daje;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dużo firm ma podobne lakiery :) Ale ten to zdecydowanie mój ulubiony ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam lakiery holo Colour Alike są piękne i genialnie kryją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wytrzymałam i wczoraj zamówiłam trzy ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)