piątek, 31 marca 2017

Pielęgnacja ciała z Elfa Pharm w wykonaniu O'Herbal i Green Pharmacy

Jakiś czas temu, wraz z Lutowym Shinyboxem, otrzymałam kilka kosmetyków należących do koncernu Elfa Pharm. Należą do niego marki Green Pharmacy (z tego co pamiętam, ta jest najstarsza i to właśnie ją poznałam podczas swej kosmetycznej drogi najlepiej), O'Herbal, Vis Plantis, Dr Sante, Intensive Hair Therapy oraz Fresh Juice, którą uwielbiam ze względu na cudownie pachnące żele pod prysznic. Miałam dwa i będzie więcej :D Na razie polecam jednak wersję melon&cytryna oraz liczi&malina ;) (tutaj możecie zapoznać się ze wszystkimi liniami bliżej). 
Wracając jednak do bohaterów dzisiejszego posta... Kosmetyki testowałyśmy generalnie w duecie "Ewelina&Karolina" (plus Rafał - on  żadnej okazji do wymazania się czymś nowym nie przepuści ;)). Pod moim dachem został więc Kojący Krem do Stóp Przeciw Pęknięciom Green Pharmacy oraz Maska Wzmacniająca Włosy O'Herbal zawierająca wyciąg z korzenia tataraku. Do Karoliny powędrował z kolei Orzeźwiający Balsam do Ciała O'Herbal z werbeną. Co z tego wynikło? Zapraszam do czytania! :)
Zacznę może od recenzenckiego debiutu mojej koleżanki Karoliny (nie chodzi tu o to, że nigdy nie pisała tego typu tekstów, ale w kategorii "kosmetyki" to ponoć jej pierwsza ;)). Moja kochana testerka bardzo poważnie podeszła do tematu i opisała wszystko naprawdę świetnie, więc przekazuję Wam jedynie jej wypowiedź dotyczącą Orzeźwiającego Balsamu do Ciała O'Herbal: "Zdecydowanie moja skóra jest sucha, ze skłonnościami do podrażnień. W szczególności jej słaba kondycja ujawnia się po wszelkiego rodzaju zabiegach depilacyjnych, opalaniu oraz po kontakcie ze słoną czy chlorowaną wodą. Już od ponad miesiąca regularnie stosuje balsam do ciała O’Herbal z ekstraktem z werbeny. Pojemnik, w którym znajduje się kosmetyk jest duży oraz bardzo wygodny co ułatwia użytkowanie. Problematyczna jest jednak pompka, która zbyt energicznie i za szybko dozuje zawartość, przez co produkt się rozlewa - trzeba więc robić to delikatnie i uważnie. Zapach balsamu jest specyficzny ale nie intensywny. Pewnie ze względu na zawartość werbeny, jest bardzo przyjemny: świeży, cytrusowy, niezwykle orzeźwiający, jakby zbliżony do cytryny. Jego konsystencja nie przypomina balsamów innych firm. Dlaczego? Bo jest wyjątkowo rzadki, przez co łatwiejszy w aplikacji. Bezproblemowo można go rozsmarować czy zebrać nadmiar. Szybko się wchłania, nie pozostawia plam na ubraniach, nie lepi się, a jego konsystencja sprawia, że produkt jest bardzo wydajny. Ze względu na ograniczony czas stosuje go tylko raz dziennie, najczęściej wieczorem. Już po 2 tygodniach zauważyłam poprawę. Skóra zrobiła się jędrna, wygląda na bardziej odżywioną, nie mam śladów podrażnień ani pęknięć na skórze w takich miejscach jak kolana, łydki czy łokcie. Odkąd używam balsamu skóra po goleniu nie piecze, nie swędzi. Balsam ma też bardzo dobre właściwości przywracające nawilżenie. Szczególnie widzę to na dłoniach, gdzie skóra była zniszczona od pracy w gastronomii, po ciągłym kontakcie z różnego rodzaju płynami czyszczącymi oraz od częstego mycia rąk w płynach antybakteryjnych. Moje ogólne wrażenia są bardzo pozytywne i osobiście polecam serdecznie." Od siebie dodam jeszcze, że pół litra balsamu kosztuje w cenie regularnej 22.50 ;)
Pierwszym z dwóch kosmetyków, które miałam okazję testować osobiście, jest Maska Wzmacniająca Włosy O'Herbal z ekstraktem z korzenia tataraku. Znajduje się ona w wielkim, półlitrowym słoju, co przy włosach daleko za pas jest sporą zaletą. Nie jest to może najwygodniejsze z opakowań do stosowania pod prysznicem, ale na dobrą sprawę wolę słoik, niż jakąś niewydarzoną butlę, z której np. ciężko kosmetyk wydobyć (a takie mi się zdarzały). O dziwo, maska okazała się całkiem wydajna. Stosuję ją już trzeci tydzień (od wysokości ucha), przy każdym myciu włosów (czyli codziennie :P) a dobrnęłam dopiero do połowy. Może to kwestia przyjemnej konsystencji, przypominającej gęsty krem? Nie wiem. Muszę też przyznać, że bardzo podoba mi się intensywnie ziołowy i bardzo specyficzny zapach maski. W pierwszych dniach użytkowania wydawało mi się, że nie zostaje on na dłużej, ale gdy już wyschną i zarzucę włosami, bądź znajdą się one w okolicy twarzy, przez kilka godzin czuję bardzo przyjemny aromat ziół ;) Co jednak z działaniem? Zacznę może od tego, że w kwestii pielęgnacji czupryny jestem totalnie niewymagającym użytkownikiem,. Moje włosy na dobrą sprawę nigdy nie były koloryzowane trwałą farbą (zawsze stawiam na takie do 24 myć), nie używam suszarki, z natury mam je śliskie, lejące, dość rzadkie oraz niskoporowate, więc na dobrą sprawę są w bardzo dobrej kondycji. Tego typu kosmetyki mają więc u mnie głównie nie przetłuszczać włosów, utrzymywać ich stan oraz ułatwiać rozczesywanie :D Prawda, że nie chcę wiele? :P I w przypadku tej maski to dostałam. Na dodatek kosmetyk pięknie wzmacnia ona blask włosów i idealnie je wygładza. Warto też wspomnieć, że nie muszę się męczyć z kołtunkami w ciągu dnia ;) Wzmocnienia nie zauważyłam, ale powiedzmy sobie szczerze - ta maska nie miała czego u mnie wzmacniać :D Nie wiem jednak, czy poradziłaby sobie ona z naprawdę zniszczonymi włosami :( Jestem jednak pewna, że ja kupię kolejne opakowanie tego produktu. 500ml kosztuje  w cenie regularnej 22.50zł.
Drugim z testowanych przeze mnie kosmetyków, jest Kojący Krem do Stóp Przeciw Pęknięciom Green Pharmacy. Znajduje się on w 75ml tubce, którą musimy zakręcać (wolałabym rozwiązanie "na klik"). Jest ona jednak dość miękka i łatwo wydobyć z niej odpowiednią ilość produktu, ponieważ otwór nie jest zbyt wielki. Zapach kosmetyku kojarzy mi się z połączeniem eukaliptusa i mięty, które w moim odbiorze jest całkiem przyjemne. Sam krem jak na kosmetyk do stóp jest stosunkowo rzadki, jednak nie na tyle, by jego aplikacja była przez to utrudniona. Wręcz przeciwnie. Rozsmarowuje się go łatwo, nie pozostawia smug i nie próbował mnie przewrócić w drodze na bosaka do łazienki zaraz po aplikacji bo w miarę nieźle się wchłania delikatnie chłodząc stopy. Co do samego działania: w tym przypadku krem również nie miał u mnie zbyt wiele do roboty :P Po jego użyciu stopy są delikatne, miękkie, nawilżone i natłuszczone. Przy dłuższym stosowaniu zdecydowanie poprawił ich kondycję. Jedyne, co w jego przypadku mnie denerwuje, to parafina na drugim miejscu w składzie, ale w kremach do stóp chyba trudno jej uniknąć, bądź znaleźć ją dalej w spisie składników... (ale może coś mi doradzicie?).  Jego cena regularna to bodajże 4.99zł.
Podsumowując, mam wrażenie, że kosmetyki spod szyldu Elfa Pharm to całkiem niezłe produkty, a przez mój dom przewinęła się ich już naprawdę masa. Wśród nich nie spotkałam żadnego bubla, jednak nie mogę też powiedzieć, że coś stało się moim absolutnym hitem :D (najbardziej polubiłam chyba maskę do włosów z tego posta i żele Fresh Juice). A może Wy zechcecie się podzielić swoimi ulubieńcami wśród kosmetyków O'Herbal, Green Pharmacy, Vis Plantis, Fresh Juicy, Intensive Hair Therapy bądź Dr Sante? Dajcie znać, jakie są wasze wrażenia na temat tych produktów! :) A może znacie któryś z trzech opisywanych dzisiaj? ;)

47 komentarzy :

  1. wszystkie 3 produkty są mi znane, najbardziej polubiłam się z balsamem :-) zapachy kosmetyków O'Herbal są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam tę maskę do włosów... A co do zapachów - zgadzam się w 100 procentach! :)

      Usuń
  2. krem do stóp jest zbyt delikatny na poważne pęknięcia, dla stóp normalnych jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie typowe i normalne, powiedziałabym, że wręcz totalnie niewymagające ;)

      Usuń
  3. W kremach do stóp lubię znaleźć mocznik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest na trzecim miejscu w składzie bodajże :)

      Usuń
  4. Oszukaaaałaś mnie! Miały być nowości!:D
    No, ale mamy zaliczone (sama wiesz co;D). Twoja koleżanka naprawdę się spisała! Mi zawsze trudno wyciągnąć z kogoś szczegóły (gdy "testuje za mnie") bo często jest "no spoko" albo "szału nie ma";D i dopiero trzeba drążyć temat:) Ja pół swojej maski Ance dałam bo słoik takir bydle. Choć i mi coraz szybciej maski schodzą. Jakby nie patrzeć włosy coraz dłuższe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no... Wysłałam Ci zdjęcie :D A mąż mi wyjeżdża zaraz i nie miałam czasu pisać takiej epopei, będzie następna, więc wybacz ;) A Karolina bardzo dobrze się spisała w roli testerki, wszystko napisała mi sama, od siebie musiałam dodać jedynie cenę <3 Ja swój słoik zużyję sama, przy mojej długości jestem wielce szczęśliwa z tego półlitrowego kolosa :D

      Usuń
    2. Na jednym zdjęciu to i tak na pewno wszystkiego nie było:D Ja to często wpis z nowościami tworzę od początku miesiąca i tak w miarę na bieżąco doklejam zdjecia i tekst (haha świr:P). Daj znać jak ten arbuz Skinfood :)

      Usuń
    3. No byyyyłooo :D Tylko trochę piętrami ;) A arbuza otworzę, jak mi się ten limonkowy Mizon skończy bo one obie są "soothing" :D

      Usuń
    4. Ło, ja swojego Mizona dawno mam już za sobą :D szkoda, że w S testera nie mieli, ale pozostałe fajnie pachniały, więc arbuz też powinien :P coś Ci blogroll zniknął?

      Usuń
    5. No faktycznie zniknął! Oł noł! :(

      Usuń
    6. No niby się pojawił, tylko pytanie, czy wszystkich dodałam i czy nie za dużo (w sensie nie pomyliłam albo nie dodałam nieaktywnych blogów :/) Nie wiem co się stało, wszystko się wykasowało, jakbym nie miała w blogrollu nic dodane, buu :(

      Usuń
    7. U mnie też tak już kiedyś było i nie pamiętałam kogo dokładnie tam miałam :O to dodawałam stopniowo jak mi się przypominało ech;)

      Usuń
    8. Ach, ten blogger :/ :P

      Usuń
  5. Porządne kosmetyki. Fajnie, że się sprawdzają. Ja nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa testowane przeze mnie dla niewymagających są w sam raz :) Pewnie z cięższymi przypadłościami już tak dobrze by sobie nie radziły, ale ja się z nimi polubiłam, Karolina jak widać też ;)

      Usuń
  6. Muszę w końcu je poznać, widuję je w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam tylko z odżywki do włosów, której nie mogę skończyć, natomiast balsam mocno mnie zainteresował, ciekawe czy poradzi sobie z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra jest inna, ale myślę, że dałby radę ;)

      Usuń
  8. Lubię markę Gp i miałam kilka kosmetyków. Kusi mnie teraz Vis Plantis i ta nowa bazyliowa seria 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tą bazyliową linię to w sumie i ja chętnie bym wypróbowała :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa tych produktów, miałam kiedyś balsam i był super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę do włosów polecam :) Bardzo lubię jej działanie ;)

      Usuń
  10. Chętnie wypróbowałabym orzeźwiający balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On naprawdę ma prześliczny zapach, w sam raz dla amatorek cytrusów! :) Miałam okazję go powąchać ;)

      Usuń
  11. krem dobił już u mnie dna, a balsam zakosiła mi teściowa:P została mi tylko maseczka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to, u mnie bardzo dobrze się ona sprawdziła :)

      Usuń
  12. Obserwuję rozwój tej marki i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja również :) Ostatnimi czasy naprawdę bardzo poszerzyła swój asortyment ;)

      Usuń
  13. Nigdy nie spotkalam sie z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są dość popularne :) Widuję je w Rossmannie, Naturze, Superpharm i wielu hipermarketach ;)

      Usuń
  14. Kosmetyki O'Herbal poznałam kupując ich duet do włosów farbowanych i się zakochałam. Chyba jeden z lepiej działających zestawów szampon+odżywka jakie poznały moje włosy. Aż skusiłam się na kolejną odżywkę, tym razem do włosów bodajże suchych i zniszczonych i również w zupełności satysfakcjonuje moje pasma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to w takim razie może rozejrzę się i za odżywkami do włosów :) Może też będę zadowolona ;)

      Usuń
  15. Coraz bardziej mi się podoba Elpha Pharm ... ;) Wśród moich hitów jest maska do włosów Vis Plantis, którą niedawno opisywałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaraz zerknę jaka to, może następnym razem kupię sobie inną ;)

      Usuń
  16. Ja jakoś nigdy nie zapoznałam się bliżej z tą firmą, może kiedyś zerknę? Zaciekawiłaś mnie tymi żelami, lubię ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz pachnące żele - to z czystym sumieniem polecam ;) Są duże, niedrogie i pięknie pachną, dla niewymagającej skóry są w sam raz :) Chociaż ja czasem też sobie pozwalam :P

      Usuń
  17. Ja z O'Herbal mam szampon. Zastanawiam się jeszcze nad maską do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Firmę kojarzę, ale nic z niej jeszcze nie miałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba skuszę się na testowanie!! <3
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. żel pod prysznic melon i cytryna musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam od nich odżywkę do włosów i bardzo sobie chwalę. Nie obciąża włosów i ma całkiem fajny skład. Lubię serię kosmetyków O'Herbal i z tego co widzę sporo osób ma podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dziś pisałam o świetniej masce do włosów z Dr Sante więc zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)