poniedziałek, 15 grudnia 2014

Liebster Blog Award x3 ;)

Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez trzy z Was. Najpierw zrobiła to Włosovelove, potem Kate's Beautyland, a teraz Kasik Kasikowy. Zostałam wywołana do tablicy trzy razy, więc chcę w końcu na Wasze pytania odpowiedzieć. Wszyscy moi znajomi wiedzą, że Skleroza to me drugie imię. Informuję więc tych, którzy jeszcze nie wiedzą, i przepraszam za opóźnienie ;)
"Nominacja otrzymywana jest od innego blogera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, (informujesz je o tym w komentarzu pod postem na stronie), oraz zadajesz im wymyślone przez Ciebie 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymaliśmy wyróżnienie". Jak już wiadomo o co chodzi, to zaczynajmy! :)

Pytania Wlosovelove:
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Hm, lubię ostatnio wszelkiej maści odcienie nude, często noszę na paznokciach chyba staromodnego już french'a, uwielbiam lakiery holograficzne. Nierzadko towarzyszy mi też czerń.
2. Co koniecznie musisz zrobić przed snem?
Wziąć tabletki :P
3. Gdybyś mogła uratować tylko jedną osobę na Ziemi, kogo byś wybrała?
Jejku... Nie chciałabym stawać przed takim wyborem, chyba wolałabym skończyć źle razem ze wszystkimi ;) A jak już koniecznie trzeba, to nie będę oryginalna - męża ;)
4. Najlepsza książka jaką przeczytałaś, to?
"Chemia Śmierci",  do dziś pamiętam też w pamięci "Lalkę" Prusa, najwidoczniej coś w niej jednak jest ;)
5. Jaki kosmetyk odgrywa najważniejszą rolę w Twoim makijażu?
Bez eyelinera czuję się jak nieumalowana :P Namiętnie testuję też rozświetlacze, nie zużyję wszystkich chyba do śmierci!
6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?
Za dużo!
7. Ile jesteś w stanie wydać na jeden kosmetyk?
Zależy na jaki... Powiedzmy max 100zł ;)
8. Możesz pochwalić się jakimiś osiągnięciami? Np dobrze zdana matura, awans w pracy.
Obroniłam dyplom na 5 ;) to chyba pierwsze co przychodzi mi do głowy ;)
9. Najlepsze imię dla chłopca i dziewczynki?
Ida i Jakub
10. Dlaczego wybrałaś taką tematykę bloga?
Bo to lubię! Z resztą stwierdziłam, że może dla kogoś okażą się cenne spostrzeżenia kogoś chorującego na łuszczycę (wiem, to brzmi strasznie, ale gdy dobrze się o siebie dba, zmian nie ma!)
11. Kojarzyłaś mój blog przed tym, jak Cię nominowałam?
Oczywiście! :)

Pytania Kate's Beautyland:
1. Co w blogowaniu sprawia Ci najwięcej radości?
Kontakt z Wami! Czytanie Waszych blogów, komentarzy, oglądanie zdjęć. Bardzo to lubię :)
2. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
Chyba można to wywnioskować z odpowiedzi wyżej, bez eyelinera czuję się jak naga ;) Lubię taki rodzaj makijażu, maluję się tak niemal codziennie i tylko najbliżsi mają okazję oglądać mnie bez kresek, hihi ;)
3. Skąd się wziął pomysł na prowadzenie bloga?
Czytałam Wasze blogi chyba od zarania dziejów ;) Od lat marzyłam o własnym, ale bałam się spróbować. W końcu pewne przykre wydarzenie w moim  życiu sprawiło, że pomyślałam "raz się żyje, próbuję".
4. Jakie są Twoje trzy ulubione firmy kosmetyczne i dlaczego?
Hm, dość często się to zmienia, ale są firmy do których mam zaufanie, i wiem, że ich produkty nie zrobią mi krzywdy :) Mam tu na myśli Organique, Biodermę i Caudalie.
5. Wymień swój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy i z kolorówki?
Nuxe Reve de Miel, balsam do ust w słoiczku (usta to też twarz? ;)). Nie potrafię już bez niego funkcjonować! Jeśli chodzi o kolorówkę to bardzo lubię eyeliner Super Liner Gel Intenza L'oreal i BB Red Bean Skinfood.
6. Ile czasu dziennie poświęcasz rano na makijaż?
Maksymalnie kwadrans ;)
7. Twój ulubiony kolor?
Czarny. Moja szafa to głównie czerń, mam czarne torebki, buty, bieliznę i piżamy, od lat jestem chyba aż za monotematyczna ;) Ma to jednak pewną zaletę - mianowicie wszystko do siebie pasuje :D
8. Gdzie chciałabyś się wybrać w swoją wymarzoną podróż?
Chyba do USA ;)
9. Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
Jak taka całkiem mała to policjantką, potem bardzo, ale to bardzo chciałam być koronerem :P
10. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Pasjami oglądałam na kasetach bajki disney'a. Piotrusia Pana, Śpiącą Królewnę, Małą Syrenkę, Piękną i Bestię. Moja mama przez lata śmiała się, że znała teksty w tych bajkach na pamięć ;) Mnie tam się nie nudziły ;)
11. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Seriale mnie nudzą. Obejrzę dwa odcinki, ewentualnie pięć i mam dość. Ostatnio obejrzałam cały sezon "O mnie się nie martw" w tvp 2, to już sukces :D Jeśli chodzi o produkcje zagraniczne "Sherlock Holmes".

A teraz pytania Kasika Kasikowego:
1. Pies czy kot? Uzasadnij.
Kot! Mam kota i absolutnie go uwielbiam. Za wszystko! ;)
2. Czy masz kompleksy? Jeśli tak to jakie?
Chyba nikt nie lubi rozmawiać o kompleksach ;) Jeśli chodzi o takie związane z wyglądem, to już ich nie mam ;)
3. Jeśli mogłabyś zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było?
Lubię siebie, nie chcę nic zmieniać :) Z rzeczy niemożliwych - może zdrowie mogłoby być lepsze. Marzy mi się likwidacja mojej dość dużej krótkowzroczności :)
4. Jakie jest Twoje największe życiowe osiągnięcie?
Skończyłam szkołę, wyszłam za mąż, osiadłam na stałe we własnym gniazdku. Jestem szczęśliwa, nic oryginalnego ;)
5. Jakie miałaś dzieciństwo?
Cudowne. Naprawdę :) Miałam (i nadal mam) kochającą rodzinę, która sporo mi dała. Doceniam to.
6. Jaki powinien być Twój idealny przyjaciel?
Dobre określenie - powinien być wtedy, kiedy go potrzebuję ;) Reszta jest mało ważna.
7. Czemu nie możesz się oprzeć?
Promocjom, hehe ;)
8. Czy wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną?
Nie. Kiedyś wierzyłam, ale po tym jak okazało się, że moi dwaj "przyjaciele" byli zainteresowani mną ciut inaczej, to zmieniłam zdanie.
9. Jeśli musisz wybrać między chłopakiem a przyjaciółką, to kogo wybierasz?
Wybrałam chłopaka, dziś jest moim mężem ;)
10. Podążasz za modą, czy może masz ją w nosie?
Mam w nosie ;)
11. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Domek w lesie, dzieci, stabilna praca i kochający mąż. Mam nadzieję, że wszystko jest do osiągnięcia :)

Moje pytania:
1. Czy jest to Twój pierwszy blog? Jeśli nie, jaki był poprzedni?
2. Jakie są Twoje ulubione kolory szminek?
3. Jak wygląda Twój codzienny (bądź ulubiony, jeśli nie malujesz się codziennie) makijaż?
4. Twoja ulubiona marka kosmetyczna, to?
5. Czy masz w domu zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
6. Twój znienawidzony obowiązek domowy, to?
7. Jeśli miałabyś do wyboru domek z ogródkiem i apartamentowiec, to co byś wybrała? Dlaczego?
8. Wolisz dawać, czy dostawać prezenty?
9. Twój wymarzony prezent, to?
10. Ulubiona potrawa Wigilijna, na którą czekasz?
11. Masz już plany na Sylwestra? Jeśli tak, jakie?

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, którym spodobają się pytania ;) Powiedzmy, że nie nominuję nikogo i wszystkich :) Bardzo dziękuję Dziewczynom za pamięć o mnie, i cieszę się, że miałam okazję na ich pytania odpowiedzieć :) Miłego dnia!

40 komentarzy :

  1. Gratuluję nominacji! Też uwielbiam koty :)
    Chętnie odpowiem na pytania :))

    1. Ciągle ten sam, w weekend zmieniłam jedynie nazwę z www.transfuzjawyobrazen.blogspot.com na www.alicjamagdalena.blogspot.com
    2. Czerwona :)
    3. Codzienny - delikatny fluid, róż, kredka do brwi, mascara
    4. W sumie nie wiem, może Maybelline :) Ale Rimmel też bardzo lubię
    5. Niestety nie mam...
    6. Prasowanie...
    7. Domek z ogródkiem, potem mogłabym zabrać rodziców na starość, uwielbiają ogródki, niestety mamy jedynie działkę kilka km od domu.
    8. Lubię dostawać, ale dawanie bardziej mnie cieszy, fajnie tak komuś sprawić radość :)
    9. lustrzanka :)
    10. pierogi z kapustą i grzybami mojej babci ^^
    11. Nie mam, prawdopodobnie u koleżanki we Wrocławiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chciało Ci się odpowiedzieć :) mam nadzieję, że marzenia się spełnią i zamieszkasz w domu z ogrodem ;)

      Usuń
  2. dziękuję za odpwiedź na moje pytania! fajnie, że była okazja bliżej Cie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciela warto mieć i powinien być przy nas kiedy go potrzebujemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pytania:
    1. Czy jest to Twój pierwszy blog? Jeśli nie, jaki był poprzedni? Mam kilka blogów:)
    2. Jakie są Twoje ulubione kolory szminek? Nie używam szminek:(
    3. Jak wygląda Twój codzienny (bądź ulubiony, jeśli nie malujesz się codziennie) makijaż? makijaż na co dzień: cienie cieliste, na to eyeliner i ciemne cienie w kącikach i mocno wytuszowane rzęsy plus róż na polikach:)
    4. Twoja ulubiona marka kosmetyczna, to? Chanel <3
    5. Czy masz w domu zwierzęta? Jeśli tak to jakie? Nie mam:(
    6. Twój znienawidzony obowiązek domowy, to? Odkurzanie i mycie prysznica:(
    7. Jeśli miałabyś do wyboru domek z ogródkiem i apartamentowiec, to co byś wybrała? Dlaczego? Domek z ogródkiem, bo miałabym gdzie wypić kawkę i przeczytać książkę:)
    8. Wolisz dawać, czy dostawać prezenty? Wolę dawać prezenty, lubię widzieć uśmiech na twarzy kiedy otwierają prezent:)
    9. Twój wymarzony prezent, to? Święta z całą rodziną, a nie tylko częścią.
    10. Ulubiona potrawa Wigilijna, na którą czekasz? Uszka z barszczem <3
    11. Masz już plany na Sylwestra? Jeśli tak, jakie - miałam, ale mnie olali:) planuje jechać z góry na deskę, więc oby się udało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie nie lubię odkurzać! Nienawidzę wręcz :D

      Usuń
  5. Często Mama mi mówi, że ubrałabym wreszcie coś kolorowego :) Zawsze wtedy odpowiadam, że czarny to też kolor ;) Zaletą faktycznie jest to, że przeważnie wszystko do siebie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, skąd ja to znam :D chociaż moja mama to już się nawet nie odzywa ;)

      Usuń
  6. Lalkę czytałam w liceum. Przebrnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam koty! Mam kotkę Sabinkę, którą kocham z całego serca :D
    No to Ci się uzbierało trochę tych nominacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak :) widzę, że generalnie koty mają tu sporo fanek ;) moja to Rozetka ;)

      Usuń
  8. chyba żadna kobieta nie może się oprzeć promocjom:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam czerń. Ostatnio kupiłam sweter w kolorze łososiowym to mąż mnie spytał czy się dobrze czuje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tylu nominacji :) Ja też mam kota <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) a to moje odp ;)
    1. NIE. Poprzedni to Wszystko dla kobiet - tematyka podobna
    2. Nude
    3. Jest bardzo naturalny tzw makeup no makeup
    4. Nie mam ulubionej marki.
    5. Nie
    6. Prasowanie
    7. Domek z ogródkiem. Dlaczego??....bo to moje marzenie ;)
    8. I dawać i dostawać :D
    9. Zegarek w kolorze różowego złota
    10. Pierogi ;)
    11. Tak, tym razem zostaje w domku z moja niedawno urodzoną córeczką starszą córcią i mężem....za to znajomi wpadają do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasować to i ja nie lubię, przede wszystkim dlatego, że nie mam deski do prasowania, robię to na podłodze i kolanach :D Jeszcze się nie dorobiłam :P

      Usuń
  12. Nie ogarniam tych tagów i ilości swoich nominacji:|
    1. Czy jest to Twój pierwszy blog? Jeśli nie, jaki był poprzedni?
    Pierwszy i ostatni;)
    2. Jakie są Twoje ulubione kolory szminek?
    Raczej nie używam, jak już to nude.
    3. Jak wygląda Twój codzienny (bądź ulubiony, jeśli nie malujesz się codziennie) makijaż?
    Puder, róż, rozświetlacz, tusz, kredka lub cienie.
    4. Twoja ulubiona marka kosmetyczna, to?
    Ciężko wybrać, bardzo lubię Organique, Caudalie, Biodermę oraz Mac.
    5. Czy masz w domu zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
    Papuga i pieseł;)
    6. Twój znienawidzony obowiązek domowy, to?
    Mycie podłogi:/
    7. Jeśli miałabyś do wyboru domek z ogródkiem i apartamentowiec, to co byś wybrała? Dlaczego?
    Obojętnie, byle własne;)
    8. Wolisz dawać, czy dostawać prezenty?
    Wolę dawać, a wcześniej zastanawiać się co kupić;)
    9. Twój wymarzony prezent, to?
    Nie mam czegoś takiego chyba, nie jest to dla mnie mocno istotne.
    10. Ulubiona potrawa Wigilijna, na którą czekasz?
    Makiełki.
    11. Masz już plany na Sylwestra? Jeśli tak, jakie?
    U znajomych, domówka chyba, że coś się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio doszłam do wniosku, że nie umiem używać kredki do oczu :P Zawsze jak przyjdzie mi to do głowy, to wyglądam gorzej niż przed jej użyciem :) I też czekam na makiełki, mniam!

      Usuń
  13. ja również za dużo wydaje miesięcznie na kosmetyki, choć coraz częściej zmienia się to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też dominuje czeeeerń w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Chemię śmierci" mam i jakoś tak cały czas odkładam jej przeczytanie, bo mam przed sobą jeszcze 5 ksiązek, które chciałabym przeczytać w pierwszej kolejności. Słyszałam,że cała seria jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam całą serię i bardzo polecam :) Jedynie Szepty Zmarłych trochę mniej przypadły mi do gustu ;)

      Usuń
  16. Chyba my wszystkie na kosmetyki wydajemy za dużo :D :) Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba można to nazwać "chorobą zawodową" haha :D

      Usuń
  17. Tyle tutaj ciekawych odpowiedzi, że nie wiem do czego się odnieść :) Wybór pomiędzy przyjaciółką a chłopakiem ciężki- myślę, że większość kobiet by wybrała przyjaciółkę, ale jak się jest pewnym, że to właśnie ten to warto podjąć taką decyzję :)) Ja właśnie bardziej lubię psy, koty wywołują we mnie jakiś nieuzasadniony strach, chyba im nie umiem zaufać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też uważam, że ciężki, zwłaszcza jak nie ma konkretnego powodu, dla którego miałoby się go dokonywać :/ A co do kotów - wiele osób podchodzi do nich raczej nieufnie, a moim zdaniem niesłusznie ;) Ja bardziej obawiam się psów :)

      Usuń
  18. mnie również kuszą promocje i ciężko jest mi przejść obok nich obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo było czytania, ale warto było cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zdecydowanie wolę koty:)
    Fajne pytania, to odpowiem:)

    1. Czy jest to Twój pierwszy blog? Jeśli nie, jaki był poprzedni?
    To mój pierwszy blog, chociaż lubię blogować i żałuję, że nie zaczęłam wcześniej:)
    2. Jakie są Twoje ulubione kolory szminek?
    Jasne róże i jaskrawa czerwień
    3. Jak wygląda Twój codzienny (bądź ulubiony, jeśli nie malujesz się codziennie) makijaż?
    Lekkie smoky eyes szarościami, różowa szminka, różowy róż i rozswietlacz:)
    4. Twoja ulubiona marka kosmetyczna, to?
    Nie mam ulubionej marki, chociaż jakbym musiała coś wymienić to miałam sporo produktów Fitomed i jak dotąd z każdego byłam bardzo zadowolona, wiec niech to będzie właśnie ta marka.
    5. Czy masz w domu zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
    Mam: 4 koty, psa, królika i rybki:)
    6. Twój znienawidzony obowiązek domowy, to?
    Nie lubię sprzątać w szafkach, bo się napracuję, a efektów i tak potem nie widać, bo są zamknięte:D
    7. Jeśli miałabyś do wyboru domek z ogródkiem i apartamentowiec, to co byś wybrała? Dlaczego?
    Domek z ogródkiem, w takim mieszkam i chyba ciężko byłoby mi się przyzwyczaić do czegoś innego:)
    8. Wolisz dawać, czy dostawać prezenty?
    Wolę dawać
    9. Twój wymarzony prezent, to?
    Porządny aparat fotograficzny, ale to muszę sama sobie sprawić:)
    10. Ulubiona potrawa Wigilijna, na którą czekasz?
    Ogólnie ze świętami najbardziej kojarzą mi się pierniki, może niekoniecznie to potrawa, ale co tam:)
    11. Masz już plany na Sylwestra? Jeśli tak, jakie?
    Jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no tak, co do szafek masz całkowitą rację ;) trzymam mocno kciuki, żeby aparat trafił do Ciebie jak najszybciej :) bardzo sie cieszę, że pytania się spodobały i chciałaś na nie odpowiedzieć :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)