środa, 19 sierpnia 2015

(Zakończony) Konkurs z okazji 100 tysięcy wyświetleń i 600 obserwatorów :)

Kilka dni temu, mój blog osiągnął pułap 100.000 wyświetleń. Przy okazji, całkiem niedawno, pojawił się u mnie 600 obserwator :) Bardzo mi z tego powodu miło, więc przygotowałam dla Was konkurs z dwoma nagrodami (główną i pocieszenia), które mam nadzieję, przypadną Wam do gustu :) Sama miałam okazję większość tych kosmetyków stosować, bardzo je lubię, więc trzymam kciuki, by ucieszyły również osobę, która je otrzyma :)
W skład nagrody głównej wchodzą:
1. Skin79 Beblesh Balm Vip Gold (40g, ważny do 03.08.2017)
2. The Body Shop Smokey Poppy (zestaw składający się z myjki, masełka 50ml i żelu 50ml. Daty ważności są wewnątrz, a nie chcę otwierać pudełka)
3. Roberto Cavalli Nero Assoluto (miniaturka, 5ml)
Nagroda pocieszenia to:
1. Stenders Almond Oil (30ml ważny do 06.02.2016)
2. Alverde Lippenbalsam Calendula (ważny do 02.2016)
3. AA Hydro Algi Błękitne Krem Matujący (ważny do 03.2018)
4. Essence Fun Fair Shimmer Pearls (ważne 12mies od otwarcia)

Organizatorem i sponsorem konkursu jestem ja, czyli Inga B. Konkurs odbywa się na moim blogu i obowiązują podczas niego następujące zasady:
1. Należy być publicznym obserwatorem bloga
2. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój kosmetyczny hit? (Maksymalnie jedno zdanie, bez epopei ;))
Dla chętnych, chcących zwiększyć swoją szansę na wygraną:
3. Polubić funpage Black Liner na facebooku  https://www.facebook.com/iwearblackliner
4. Dodać baner na pasku bocznym swojego bloga
5. Dodać mój blog do Blogrolla (jeśli zdecydujecie się to zrobić, zwróććie proszę uwagę, czy moje posty się uaktualniają i wszystko wygląda prawidłowo :) przy ostatnim rozdaniu u wielu osób niestety to nie działało, i miałam problem jak takie przypadki potraktować :( )
6. Udostępnić informację o konkursie na facebooku


Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Mój kosmetyczny hit, to:
3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Nie
4. Banner: Tak/Nie (link)
5. Link do blogrolla: Tak/Nie (link)
6. Udostępnienie na fb: Tak/Nie (link)
Mail:

Baner:


- Konkurs trwa od dziś do 30 września 2015 roku (do godziny 24:00), chętnych proszę o zgłaszanie się w komentarzach pod tym postem
- Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu
- Ogłoszenie wyników zamieszczę na blogu i funpage'u
- Zwycięzcę proszę o wysłanie danych korespondencyjnych w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się z prawej strony, lub na adres ewelina@autograf.pl, można też od razu podać swój mail, wtedy ja napiszę, że uśmiechnęło się do Ciebie szczęście :)
- W przypadku gdy nie dostanę danych wysyłkowych w ciągu 3 dni wyłonię kolejnego zwycięzcę
- Nagrody zostaną wysłane Pocztą Polską na terenie Polski
- W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, jeśli masz mniej, niż 18 lat, po prostu zapytaj rodziców :)
- Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie
- Osoby, które cofną po zakończeniu rozdania swoje polubienia/obserwacje nie będą brane pod uwagę w jakichkolwiek przyszłych rozdaniach.


Zapraszam do udziału i wszystkim życzę powodzenia! :)


Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


153 komentarze :

  1. gratuluję liczby wyświetleń i obserwatorów :)
    a wszystkim biorącym udział życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję statystyk :) i oczywiście biorę udział :)

    1. Obserwuję jako: Monika N
    2. Mój kosmetyczny hit, to: hmm ciężko wybrać jeden, ale z racji, że uwielbiam olejki to moim wakacyjnym hitem jest olejek do ciała żurawinowy z GoArgan+ :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Monika Niedzielska
    4. Banner: Tak http://monyrka.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję statystyk! :)

      1. Obserwuję jako: Maddielook
      2. Mój kosmetyczny hit, to: eyeliner żelowy Maybelline wygląda perfekcyjnie nawet pomimo kąpania się w basenie czy potarcia oka
      3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Magda Górska
      4. Banner: Nie
      5. Link do blogrolla: Nie
      6. Udostępnienie na fb: Nie
      Mail: magdagorska@vp.pl

      Usuń
  4. 1. Obserwuję jako: Milena M
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Regenerujący krem na noc love me green, siła naturalnych składników ma zbawienny wpływ na moją skórę
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Milena Kosmetycznepasje
    5. Link do blogrolla: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    Mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) a biorącym udział w konkursie życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję jako: esPe
    2. Mój kosmetyczny hit, to: oliwka pielęgnacyjna dla mam Babydream, bo nie dość, że mogę używać jej tak naprawdę do każdej części ciała, to ostatnio odkryłam, że sprawdza się również przy demakijażu :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Aneta Jancz.
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Tak - http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak - https://www.facebook.com/aneta.janczarska/posts/10200808191162880
    Mail: espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: katerina03
    2. Mój kosmetyczny hit, to: odżywka do rzęs 4 Long Lashes, bo tylko jej udało się zagęścić i przede wszystkim wydłużyć moje marne rzęsiątka;p
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Kasia Zawiła
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=958253880897426&id=100001384704159&pnref=story
    Mail: zwila26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Fabryczna
    2. Mój kosmetyczny hit, to płyn micelarny 3w1 z Garniera w tej różowej wersji, ponieważ zmywa wszystko idealnie i nic nie podrażnia. :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Zakupowa Fabryczna
    4. Banner: Tak www.zakupowafabryczna.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: fabryczna23@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Natalia - juicy raspberry
    2. Mój kosmetyczny hit, to:łagodzący krem pod oczy Sylveco, bo to właśnie dzięki niemu budzę się rano piękniejsza ;)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Natalia Dzka
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: allaboutcheapcosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Beauty B.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Serum korygujące zbielendy, bo naprawdę działa! :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Beauty .
    4. Banner: Tak: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak/Nie (link)
    6. Udostępnienie na fb: Tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1655739977970887&id=1379109682300586
    Mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Beat The Boredom
    2. Mój kosmetyczny hit, to: peeling Breakfast o zapachu syropu klonowego, banana i płatków owsianych firmy Soap&Glory, za cudowną konsystencję, genialny zapach i szalone właściwości peelingujące oraz pielęgnujące.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Beat The Boredom
    4. Banner: Tak (www.beatthebm.blogspot.com)
    5. Link do blogrolla: Tak (www.beatthebm.blogspot.com)
    6. Udostępnienie na fb: NIE
    Mail: beatthebm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    2. Mój kosmetyczny hit, to:olejek arganowy- wszechstronne zastosowanie, idealny do pielęgnacji skóry jak i włosów
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Bernadetta Bomba
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1698891120331760
    Mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Dominika Drobka
    2. Mój kosmetyczny hit, to: MASKARA LA LUXE PARIS VOLUME EXPERT 200% - nieziemska ;-)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Dominika Drobka
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/dominika.drobka/posts/409076032630575?pnref=story
    Mail: nika883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Agata Samulak
    2. Mój kosmetyczny hit, to tusz do rzęs Miss Sport Studio Lash, różowy. Rzęsy jak firanki i zniewalajace spojrzenie murowane!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Agata Samulak
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail:adzii.asia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Marzena S
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Oliwka do masażu witaminowa z Ziaji, dzięki której skóra jest intensywnie nawilżona a po opaleniu się na czerwono nie schodzi lecz pozostaje brązowa :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Marzena Szabat
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie

    Mail: marzena1902@vp.pl


    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: dagmarka
    2. Mój kosmetyczny hit, to: seria białe kwiaty z Tołpy, a zwłaszcza tonik, płyn micelarny i mleczko: perfekcyjnie, a zarazem delikatnie rozprawiają się z makijażem ;)
    3. Lubię Black Liner na Fb jako Dagmara Marut
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/dagmara.marut/posts/976334092419597
    Mail: dagmarka.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    1. Obserwuję jako: Mstrzal
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Moim ostatnim hitem jest Nanobiocare Silver Derm Cure, dba o skórę, wypryski szybciej schodzą, skóra jest zregenerowana :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak- Martyna Mirosława Gr...
    4. Banner: Tak- http://testujeiopiniuje.blogspot.com - pasek boczny na dole
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak- https://www.facebook.com/lecimyz.testem/posts/1620219458246582?pnref=story
    Mail: Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję liczby wyświetleń i obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje,mam nadzieję że mnie również z czasem rozwinie się mój blog. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/czern-i-biel.html

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Naughty Girl
    2. Mój kosmetyczny hit, to: samoopalacz Vita Liberata - przyjemnie pachnie, nie pozostawia smug.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Naughty Girl
    4. Banner: Tak/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak/https://www.facebook.com/naltygerl/posts/719828808150128
    Mail:naughtygirl0106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: Czarna Kawa
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Maska do włosów Planeta Organica z olejem makadamia - nawilża, dociąża (cud miód malina;p)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: nie
    4. Banner: www.kreconowlosaa.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: edyta_to@wp.pl

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: Rozalia59
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olej kokosowy - używam od stóp do głowy :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak - Rozalia Drożdżyńska
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak - https://www.facebook.com/rozalia.drozdzynska/posts/138537023153652?pnref=story
    Mail: rozalia59@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olej kokosowy- mój kosmetyczny "must have"
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Sylvia Bomba
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/442377689300905
    Mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: Małgorzata K.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olejek makadamia
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Małgorzata Kuca
    4. Banner: NIE
    5. Link do blogrolla: NIE
    6. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/malgorzata.kuca/posts/10204505085858558

    P.S Gratuluję tak ogromnej liczby wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, wielkie buziaki i gratulacje :) i oczywiście spróbuję :)
    1. Obserwuję jako: Cherry Belle
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Oleje naturalne każdej maści
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: cherrybelleap@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje tak wysokich statystyk :) mam nadzieję, że kiedyś i ja będę mogła się takimi cieszyć ;)

    1. Obserwuję jako: Angelika Bodnar
    2. Mój kosmetyczny hit, to: podkład w musie od Catrice :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: TAK jako Angelika Bodnar
    4. Banner: Tak http://iwearblackliner.blogspot.com/2015/08/konkurs-z-okazji-100-tysiecy-wyswietlen.html
    5. Link do blogrolla: Tak/Nie (link)
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/angelika.bodnar/posts/892612224155443
    Mail: angbod@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako: Ania
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Serio tylko jeden? Niech będzie maska do włosów Organique Anti-Age w takim razie :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Po tej stronie lustra
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Tak http://www.potejstronielustra.pl/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: hempafulkolandia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję pięknych statystyk! Niech Ci dalej klawiatura lekką będzie :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: Beautypedia Patt
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Skoro mam się ograniczać do jednego to wybieram płyn micelarny z Garniera
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak BeautypediaPatt
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail:beautypediapatt@blogspot.com


    P.S. Z całego serduszka Ci gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    2. Mój kosmetyczny hit, to:tusz do rzęs Extension Volume Mascara False Definition 4D ponieważ jest delikatny,nie łzawię po nim,nie skleja rzęs a zdecydowanie je pogrubia i wydłuża :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Zdzisława Imianowska
    4. Banner: Niw
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/881210668631781?pnref=story
    Mail:rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: Ola Szum
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz do rzęs - lubię mieć podkreślone oczy i on mi to daje!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Ola Szum
    4. Banner: Tak - http://zielony-pokoik.blogspot.com/ w prawym, bocznym pasku
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak/ https://www.facebook.com/ola.szum/posts/1074630195882197?pnref=story
    Mail:

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję jako: Rincewind99
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Olej kokosowy - przez to, że mogę go używać do wszystkiego (ciało, twarz, włosy :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Kopalnia Różności
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: Chciałam dodać, ale blogger twierdzi że kanał nie jest dostępny i wpisy nie będą aktualizowane :(
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/rincewind99/posts/522358091249217
    Mail: rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Gdyby jednak potem się udało, daj znać ;)

      Usuń
  33. Great post!i like your blog , maybe you would like to follow each other? let me know and i follow you back! kiss

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: Monika Łaznowska
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Krem intensywnie odżywiający do stóp Yves Rocher
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Monika Łaznowska
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak - https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/936044813119075?pnref=story
    Mail: monika_laznowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako:
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Acti Mat-antybakteryjny specyfik punktowy na wypryski Dermika
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: boo_oo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję jako: Paulina Dominika
    2. Mój kosmetyczny hit, to: zwykły eyeliner - najlepiej z Wibo :) To jest mój kosmetyczny hit wszechczasów!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Paulina Dominika N..
    4. Banner: Tak http://pdnmakeupandbeauty.blogspot.com/p/banery-konkursy.html
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: itspaolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Verierra
    2. Mój kosmetyczny hit, to puder Sensique, ponieważ jest niesamowicie tani i skuteczny!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Daria Nap....
    4. Banner: Tak, http://verierra.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla - Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: jjoasia55
    2. Mój kosmetyczny hit, to: peeling lirene
    3. Lubię Black Liner na fb jako:Nie
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla:Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: jjoasia55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję jako: Edyta H.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: arganowa odżywka do włosów Green Pharmacy - śmierdzi sakrucko, ale później gładkimi włosami mogę nos zatkać
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Edyta Hendzel
    4. Banner: Tak allthesnuff.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Tak wyżej
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako:
    2. Mój kosmetyczny hit, to: pomadka w płynie od Bell, jest naprawdę bardzo trwała i wytrzymuje nawet jedzenie oraz picie, dzięki czemu można się cieszyć wyrazistym kolorem przez długi czas.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: Nadia
    2. Mój kosmetyczny hit, to jak na razie żel z arniką pod oczy na sińce z Flos Leku, który pomaga mi w tym, abym nie wyglądała codziennie jak zombie albo wampir, przez worki pod oczami.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: nie
    4. Banner: Tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako: Sabina eM
    2. Mój kosmetyczny hit, to: kokosowy żel pod prysznic Original Source :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Sabina Emm
    4. Banner: Tak http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    5. Link do blogrolla: Tak http://123binka.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1620359364906817?pnref=story
    Mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję liczby wyświetleń i tylu obserwatorów! :)
    Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń

  44. .1 Obserwuję jako: karolina natanek
    2. Mój kosmetyczny hit, to masło do ciała firmy The body shop !
    3. Lubię Black Liner na fb jako: karo lina
    4. Banner: Tak https://plus.google.com/106578570807365024974/posts/YUMBCeDCnc4
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: karolinamunnich@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    2. Mój kosmetyczny hit, to: podkład kryjący Dermacol, wreszcie podkład, który ukrywa to czego nie chcę pokazywać światu
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Acne skin
    4. Banner: Tak http://skinandtheacne.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://skinandtheacne.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. gratulacje, trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: Pani Lecter
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Kozieradka na porost włosów :)
    agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: Mariska93
    2. Mój kosmetyczny hit, to: maseczka powina, stworzona z wygazowanego piwa i żółtka, która czyni z moich włosów mega miękką "podusię" :))
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Anita Sadło
    4. Banner: Tak www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    5. Link do blogrolla: Tak www.psychodelax3.blospot.com
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/1173700669311991
    Mail: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako: rudy włos
    2. Mój kosmetyczny hit, to: kapsułki Rival de loop niebieskie rybki nawilżające, moja skóra jest po nich miękka i niesamowicie gładka jak po niczym innym
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Kasia S
    4. Banner: udywlos.blogspot.com zakładka banery
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako Karolina Jastrząb
    2. Mój kosmetyczny hit to: woda winogronowa Caudalie oraz serum z Bielendy, wersja zielona. Mam nadziej, że do tej listy dojdzie jeszcze brem BB, który jest nagrodą w konkursie ;)
    3.Lubię Black Liner na Fb jako biszkopcik86.blogspot.com
    4. Baner: TAK biszkopcik86.blogspot.com
    5. Link do Blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na FB: Tak
    Mail: karolina.jastrzab@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana, bardzo Ci gratuluję, Twój blog jest piękny i bardzo dopieszczony. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak mówisz ;* dziękuję! :)

      Usuń
  52. 1. Obserwuję jako: Eva Pe
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Tusz Rimmel Extra WOW Lash, bo sprawia, że moje rzęsy wyglądają bardzo seksownie i są długie do nieba.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Lady in Black
    4. Banner: Tak http://ladyinblack69.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: blodka69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję jako: Koszczy
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Róż bounjuris, bo dzieki niemu moje policzki wygladaja jak dwie dorodne brzoskwinie :).
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Katarzyna Górska
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie

    Email to Koszczy@gmail.com powodzenia wszytskim :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję jako: Luvea Ah
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid, ponieważ zmienił moją twarz nie do poznania.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Natalia Kaźmierczak
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: whaha8989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję jako: bird cherry

    2. Mój kosmetyczny hit, to: płyn Babydream fur Mama - bo jednym kosmetykiem mogę się umyć od stóp do głów:)

    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Bird Cherry

    4. Banner: Nie

    5. Link do blogrolla: Nie (nie wiem dlaczego nie mogę dodać)
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/bird.cherry.96/posts/122529094761438?pnref=story

    Mail:

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Obserwuję jako: myszka
    2. Mój kosmetyczny hit, to Ziaja Sopot -krem, poprawia koloryt cery
    3. Lubię Black Liner na fb jako- Dorota Grzegorek
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/1386794494970386/photos/a.1386834824966353.1073741829.1386794494970386/1485799158403252/?type=1&theater
    Mail: doda154@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję jako: magdalena switala
    2. Mój kosmetyczny hit, to: fantastyczny kosmetyk, który z porannej topielicy skrzyżowanej z wampirem o upiornie bladym licu i zapuchniętych oczach robi piękność dnia – Korektor cery Big Easy od Benefit:)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: swita77
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: swita_rat@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję jako: Magdalena Sz L
    2. Mój kosmetyczny hit, to: biosiarczkowy żel do mycia twarzy Balneokosmetyki, jak bez epopei to napiszę tylko że robi buzi dobrze , cudnie pachnie, cudnie oczyszcza, masuje, no cud miód malina :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Magdalena Szeszko-Lendzion
    4. Banner: Tak http://nikolsosna.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://nikolsosna.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/magdalena.sz.12/posts/695641717203133?pnref=story
    Mail : nikolsosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję jako:Joanna Skawińska
    2. Mój kosmetyczny hit, to:olejek do włosów Garnier Fructis
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Joanna Skawińska
    4. Banner: Tak hptt://pieczenieciast-frajda.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/joanna.skawinska.33
    Mail:joannaskaw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję jako: Mon
    2. Mój kosmetyczny hit, to: rozświetlacz do twarzy, którym mozna zdziałać cuda!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Monika Ancygier
    4. Banner: Nie (link)
    5. Link do blogrolla: niie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: fajah@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję jako: Kaja Byy
    2. Mój kosmetyczny hit, to: krem do twarzy effaclar duo, który zdziałał cuda z moją cerą. :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie (Niestety nie mam facebooka)
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: jadwigaandegawenska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako: Sara xyz
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Olej rycynowy,który jest bardzo wszechstronny,a kuracja nim przynosi świetne efekty !
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Sara Gaweł
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: saragawel13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje!!!
    1. Obserwuję jako: ms-open-minded
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Właśnie BB Gold od Skin 79 :)!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Natalia Pogoda
    4. Banner: Tak http://ms-open-minded.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: natalie.pogoda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne statystyki :) Gratuluję!
    1. Obserwuję jako: Nie Bieska
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Lipowy płyn micelarny Sylveco!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Aneta Zielińska
    4. Banner: Tak http://cosmeticosmos.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://cosmeticosmos.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: cosmeticosmos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję jako: Magdalena Winchester
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Korektor w sztyfcie Miss Sporty, zapłaciłam za niego w rossmanie cenę na dowidzenia "2,79zł" i jestem chyba szczęśliwsza +100 :D
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, z dwóch kont: Anna Kowalska(konto do gry) i Magdalena Owczarczyk
    4. Banner: Tak (befitandfancy.blogspot.com)
    5. Link do blogrolla: nie (nie umiem :c )
    6. Udostępnienie na fb: Tak, na dwóch kontach: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1474844776151830&id=100008789649344
    https://www.facebook.com/anna.kowalska2000/posts/930216337050376

    Mail: magdalenawinchester@gmail.com
    ______________________

    GRATULUJĘ!! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję jako: Szczera Marchewka
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Nie jest to konkretny kosmetyk, ale jednocześnie dla mnie to absolutne must have. Szampon. Nieważne jak w złym stanie mam skórę, mogę wyjść bez podkładu, ale nawet do sklepu nie lubię pójść z brudnymi włosami.:)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Ewa Spocińska
    4. Banner: Tak honestcarrot.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: czarnoszarykot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    2. Mój kosmetyczny hit, to:Mascara False Lash Wings Loreal -świetnie wydłuża rzęsy,podkręca i nie skleja,mój nr.1 :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kasia Wierzba
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1013836038668350
    mail kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję jako: Braggaxyz
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Ziaja - liście manuka - oczyszczanie tonik zwężający pory na dzień/na noc
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Ada Bury
    4. Banner: NIe
    5. Link do blogrolla: NIe
    6. Udostępnienie na fb: Tak -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/437379553112635?pnref=story
    Mail: braggaxyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję jako: Iris
    2. Mój kosmetyczny hit, to: szampon Dove z linii Repair Therapy
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak (Aneta Sokowicz)
    4. Banner: Tak (kraniec-teczy.blogspot.com)
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: iris06648@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Obserwuję jako: Magda Lena Racinowska
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Arganowa maska 8w1 Eveline, mimo iż farbowałam włosy sto razy dzięki niej one wciąż są jedwabiście miękkie ♥
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: magdatheripper@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Na początku gratulacje imponujących statystyk, i powodzenia żeby z każdym miesiącem przybywało osób na twoim blogu.
    1. Obserwuję jako: Marta Kochaniec
    2. Mój kosmetyczny hit, to: rozświetlacz My Secret dosyć że jest tani to genialny dający piękną taflę na twarzy
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Marta Kochaniec
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/marta.kochaniec/posts/1702449339978184
    Mail: marta1409@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję jako: Agnieszka eS.
    2. Mój kosmetyczny hit, to:savon noir- czarne mydło, które uwielbia moja twarz, a sam produkt jest bardzo uniwersalny, można się nim umyć od stóp do głów !
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Agnieszka Żmuda
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/agnieszka.sek.9/posts/891576924223490?pnref=story
    Mail: sekagnieszka033@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję!
    Oby więcej przybyło obserwatorów i wyświetleń :))

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję jako: Virtual_girl933
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz Loreal Volume Million Lashes So Couture - nieziemski efekt! Pogrubienie, wydłużenie, piękna czerń, wydaje się jakbym miała ten milion rzęs :D
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Polly Quenst
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: pingwinowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję jako: MD BŻ
    2. Mój kosmetyczny hit, to: pielęgnujące skarpetki do stóp SPA od Exclusive Cosmetics - wybawiły moje suche pięty z tego problemu, są niezastąpione - wygładzają, pielęgnują i radzą sobie nawet z pęcherzami na stopach :) Do tego w przystępnej cenie :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuję jako: włosovelove.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Żele pod prysznic Balea bo dzięki nim wiem, że można kupić coś naprawdę taniego a dobrego i do tego świetnie pachnącego! ;)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Syndia D.
    4. Banner: Tak http://wlosovelove.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Tak http://wlosovelove.blogspot.com
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję jako: Kolorowa Radość
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz Bourjois Twist Up The Volume, jak na razie najlepszy tusz, który testowałam. :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Kolorowa Radość: Beauty Blog
    4. Banner: Tak, http://kolorowaradosc.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kolorowaradosc.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję jako: Karolina
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Ciężko się zdecydować... chyba krem Nivea Soft. Uniwersalny, lekki i dobrze nawilża.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak - Globalnie Blog
    4. Banner: Tak http://globalnie.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://globalnie.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: globalnie.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała zmiana :) teraz obserwuję jako Globalnie

      Usuń
  79. Zapraszam do dodania konkursu na tego bloga:
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję jako: moni910731 .
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Multifunkcyjny krem korygujący CC Bielenda 10w1, cudowny ;)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak (Monika Rusek)
    4. Banner: Tak (https://plus.google.com/112168939762682990827/posts/7BFB6rSYmcv)
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=137273833283750&id=100010034014676&pnref=story)
    Mail: moni17a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Obserwuję jako: Neonowa
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Krem do twarzy Bielenda Ogórek&Limonka - robi wszystko, co powinien, czyli nawilża, matuje, szybko się wchłania, pięknie pachnie i pobudza do życia :D
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: keepitinmyblackbox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuję jako: Ailis Em.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej 150 buff
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Karolina Orita Bu
    4. Banner: Tak http://triki-psychiki.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://triki-psychiki.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1698810723672070&id=100006294766935&pnref=story
    Mail: oviedo.em@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. Obserwuję jako: Kinaaa 99
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Suchy szampon Batiste
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Kinga Ara
    4. Banner: Tak http://kinaaa99.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1480781768913800&id=100009459734217&pnref=story
    Mail: kinaaa99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. Obserwuję jako: klamarta.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: lakiery Ingrid z serii Estetic - mogłoby się wydawać, że nieznana, tania marka nie ma w swojej ofercie nic ciekawego, natomiast te lakiery zaprzeczają temu stwierdzeniu; za ok.5zł otrzymujemy lakiery, które jakością dorównują tym wysokopółkowym. Polecam, warto się za nimi rozejrzeć!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję, zawsze robuły na mnie wrażenie liczby :)
    1. Obserwuję jako: Katarzyna Sobczyk
    2. Mój kosmetyczny hit, to: czerwona szminka :) Według poważnych naukowych badań usta pomalowane takową przyciągają męski wzrok na 3 razy dłużej niż te jej pozbawione! Ha! Potwierdzam, przetestowałam to wielokrotnie z różnymi szminkami i powiem Wam - to najcudowniejszy z kosmetycznych wynalazków - nie tylko doskonale podkreśla i pomnaża moją kobiecość, przyciąga spojrzenia, ale i ma udowodnione działanie terapeutyczne: dodaje mi odwagi, poprawia humor, sprawia, że czuję się piękniejsza i bardziej pewna siebie! Poza tym - w połączeniu z uśmiechem jest nie do pobicia, nikt się temu duetowi nie oprze! Jestem prawdziwą kobietą z krwi i kości...i szminki właśnie!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/katarzyna.sobczyk.395/posts/500242593484912?pnref=story
    Mail: kasia@alefajnie.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Obserwuję jako: Kosmetyczna Obsesja
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Rozświetlacz z Lovely, który jest dla mnie odpowiednikiem słynnej Mary-Lou i nie wyobrażam sobie bez niego swojego makijażu.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak - Kosmetyczna Obsesja
    4. Banner: Tak - www.kosmetyczna-obsesja.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak - https://www.facebook.com/kosmetycznaobsesja.blog/posts/882454741824135
    Mail: mloda9305@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Obserwuję jako: Tusiazdzemem
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Krem do twarzy z mocznikiem ziaja - idealny do skóry wrażliwej.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Marta Słowik
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: tusia1100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Obserwuję jako: White Zephyr
    2. Mój kosmetyczny hit, to: żel aloesowy marki Mizon
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak- White Zephyr
    4.Baner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6 Udostępnienie na fb: Tak- https://www.facebook.com/whitezephyrblog/posts/978674178822588
    Mail: olivia.91.91@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. 1. Obserwuję jako: Science Woman
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz do rzęs oriflame wonderlash mascara
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Hania Banasiak
    4. Banner: Tak http://make-up-and-break-up.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://make-up-and-break-up.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak/Nie (link) nie

    co do tego blogrolla, to coś jest nie tak albo z blogrollem, albo zmieniałaś adres url, bo od razu po przeklejeniu adresu pojawia się komunikat, że występuje jakiś błą i nie będą się wyświetlać aktualności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zmieniałam :( ale mnie też się tak zrobiło w przypadku kilku blogów, które chciałam dodać do blogrolla :/

      Usuń
  90. 1. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Maseczka z mlekiem łosia Babuszki Agafii - świetnie nawilża i ujędrnia skórę :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Agata Cz.
    4. Banner: Tak pinklipstickmua.blogspot.com
    5. Link do blogrolla:Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. 1. Obserwuję jako:Dusiek Dusiek
    2. Mój kosmetyczny hit, to:maseczka z papieru ryżowego, którą można nasączyć dowolnym ekstraktem i dowolnie dopasować pod swoje potrzeby
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Klaudia Kowalczyk
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail:klaudiawebdesingn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. 1. Obserwuję jako: Kamila Motylewska
    2. Mój kosmetyczny hit, to: mascara Bourjois Volume Glamour Effet Push Up.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak: Kamila Motylewska
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak:https://www.facebook.com/kamila.jankowska.9212/posts/526742630823765
    mail: kam.mot.88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. 1. Obserwuję jako: Emilia Ciechańska
    2. Mój kosmetyczny hit, to: peeling orzechowo-morelowy Soraya
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Szafa Zapachów
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    mail: emciechanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. Obserwuję jako: Hayashi Bonney
    2. Mój kosmetyczny hit, to: mascara Bourjois Volume Glamour Effet Push Up
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Bonney Hayashi
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla:Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/roronoamayu/posts/1238964712796507?pnref=story
    Mail: kulpiss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. Obserwuję jako: Kamila Marta
    2. Mój kosmetyczny hit, to: peeling gruboziarnisty efekt diamentowej mikrodermabrazji Bielendy
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Kamila Marta Kud
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=165776407093291&id=100009827977726
    E-mail: kamilamartta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. 1. Obserwuję jako: ann bee
    2. Mój kosmetyczny hit, to: ciężko sie zdecydować, ale mój hit ostatniego miesiąca to zdecydowanie podkład Bourjois, 123 Perfect Foundation. Świetnie kryje, utrzymuje się naprawdę długo ( przy mojej cerze to trudne wyzwanie). Buzia po nałożeniu jest przyjemnie aksamitna. Szczerze polecam
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Anna Szmid
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/531354800363634
    Mail: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. Obserwuję jako: Kejt
    2. Mój kosmetyczny hit to nie do końca kosmetyk, bardziej gadżet - mam na myśli Tangle Teezer. Na samym początku nie rozumiałam jak coś, co wygląda jak mydelniczka może być takie super, kupiłam, przeczesałam swoje włosy raz, drugi i przepadłam! Uwielbiam go.
    3. Lubię Black Liner na FB jako: Always believe in your beauty
    4. Mail: xaisak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. 1. Obserwuję jako: Alicja P.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Sudocrem - pomaga mi zwalczać pryszcze jak nikt inny, dzięki niemu mam piękną cerę :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://alicjamagdalena.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: alkatraz007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. 1. Obserwuję jako: Parikla Blog
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Płyn micelarny z Garniera - dla mnie to najlepszy tonik do twarzy.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Parikla
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: pariklablog@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  101. 1.Obserwuję jako: MurzynekBambo
    2.Mój kosmetyczny hit to: Paleta Naked3 od Urban Decay, miłość od pierwszego użycia <3
    3.Lubię Black Liner na fb jako: Kaja Rehmus
    4.Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: kaja.rehmus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. Obserwuję jako: Danuta Kowalczyk
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Estee Lauder Double Wear, żaden inny podkład tak skutecznie i na długo nie kryje moich przebarwień!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, Danuta Kowalczyk
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak, https://www.facebook.com/danuta.kowalczyk.180/posts/874876092600014?pnref=story
    Mail: danutakow@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

  103. 2. Mój kosmetyczny hit, to:Płukanka octowa z malin firmy Yves Rocher
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Joanna Skawińska
    4. Banner: Nie (lin
    5. Link do blogrolla: Nie (link)
    6. Udostępnienie na fb: Tak/www.facebook.com/joanna.skawinska.33
    Mail:j23skawa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. Obserwuję jako: madzia
    2. Mój kosmetyczny hit, to: czarny eyeliner MaxFactor :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako:/Nie
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. 1. Obserwuję jako: Essalii
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz do rzęs Bourjois twist up the volume, ponieważ tylko po tym tuszu widać, że mam rzęsy
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/Nie
    4. Banner: Tak http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://letyourhairdown00.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1605939423004668&id=100007658775193&pnref=story
    Mail: letyourhairdown00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. 1. Obserwuję jako: Szczypta MAgii
    2. Mój kosmetyczny hit, to: oleje. Oleje najlepsze na wszystko!!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Kinga Wlazło
    4. Banner: Tak http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: szczyptamagii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. 1. Obserwuję jako:Anna Grzybowska
    2. Mój kosmetyczny hit, to:Olejek z kurkumą i drzewem sandałowym
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Anna Grzybowska
    4. Banner: Nie
    5. Link do boglrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: /Nie
    Mail:nestria312@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. 1. Obserwuję jako: pirelka
    2. Mój kosmetyczny hit, to: serum-baza pod tusz do rzęs z Eveline.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak - http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: pirelka.blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. 1. Obserwuję jako: Anna El
    2. Mój kosmetyczny hit, to Rozświetlacz z MakeUp Revolution.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Anna Maria Legutko
    4. Banner: Tak : http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie (ale po dodaniu do obserwowanych u mnie w aktualnościach wyświetla się wszystko bez zarzutu )
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=906884986071036&id=841060782653457
    Mail: anna8405@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. 1. Obserwuję jako: Natalia
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Moim hitem kosmetycznym jest krem uniwersalny Avon o zapachu czekoladowym.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://swiatzpunktuwidzenianatalii.blogspot.com/?m=1
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: nataryfi2014@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. 1. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    2. Mój kosmetyczny hit, to: odżywka do paznokci czarna z Golden Rose :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://me-and-my-passions.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. 1. Obserwuję jako: ekstrawagancja ekstrawaganckiej
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Niezmiernie nawilżający, oszałamiająco pachnący, nietuzinkowo uniwersalny i stuprocentowo naturalny - olej kokosowy! :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Klaudyna Związek
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: klaudynazwiazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. 1. Obserwuję jako: Madzialenka S
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olejek do twarzy evree Magic Rose :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Magdalena Słysz
    4. Banner: Tak http://msjournalistic.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: m.s.nwe16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. 1. Obserwuję jako: Anittkova
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Mascara L`Oreal, Volume Million Lashes
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Anittkova Blog
    4. Banner: Tak http://anittkova.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://anittkova.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie (link)
    Mail: Anittkova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. 1. Obserwuję jako: Agnieszka Reszyc
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Żel micelarny do demakijażu oczu Ideal Soft L'Oreal
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Agnieszka Reszyc
    4. Banner: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: szmaragdoweoczko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. 1. Obserwuję jako: furpur
    2. Mój kosmetyczny hit, to: bananowa maska do włosów Kallosa
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://kosmetycznelibido.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: kosmetyczne.libido@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. 1. Obserwuję jako: Klaudia She-wolf
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Zdecydowanie czyste masło shea. Sprawdza się cały rok, właściwie do całego ciała :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak, jako Klaudia Toboła
    4. Banner: Tak: na www.iamashewolf.pl
    5. Link do blogrolla: Tak, na blogu w pasku bocznym
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: i.am.a.she.wolf@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. 1. Obserwuję jako: Madzzz K
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olej z kiełków pszenicy. Wspaniały, jako dodatek do balsamów do ciała, na twarz, oczywiście włosy. Jest genialny!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Nie (
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie

    OdpowiedzUsuń
  119. 1. Obserwuję jako: Chocolate&Chocolate
    2. Mój kosmetyczny hit, to: olejek jojoba, ponieważ jest tani, naturalny i skutecznie likwiduje niedoskonałości, dzięki czemu skóra wygląda nieskazitelnie ;)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak: http://make-upfullofcolors.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Chciałam, ale mam błąd :(( "Nie można wykryć kanału dla tego adresu URL. Czas opublikowania i aktualizacji postów w blogu nie będzie pokazywany. Czy mimo tego dodać adres URL?". Pierwszy raz wyskoczyło mi takie coś :/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: amakeupyourmind@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. 1. Obserwuję jako: eveline455
    2. Mój kosmetyczny hit, to: wysuszacz z Sally Hansen Insta Dri.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Tak http://eveline455.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: eveline455@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję jako:Inga N
    2. Mój kosmetyczny hit, to: evree olejek do twarzy magic rose
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak jako Likeaporcelaindoll
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: Tak(jako Inga Nowicka)
    Mail: inga.nowicka.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. 1. Obserwuję jako: Magdalena N.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Ziołowy tonik dla cery suchej firmy Fitomed
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak 30plus Beauty blog
    4. Banner: Tak http://30plusbeautyblog.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: 30plusblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. 1. Obserwuję jako:Sabi S.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: żel arnikowy z Floslek, pod oczy i na naczynka!
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Sabi Si
    4. Banner: Tak isthemagichereforever.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak isthemagichereforever.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. 1. Obserwuję jako: frau
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Balsam do ust z ekstraktem z rumianku Alterra jako odzywka do rzęs <3
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Anna Karolina Niemiec
    4. Banner: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1651512045089821
    Mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. 1. Obserwuję jako: Niepoważnie o kosmetykach
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Duraline - sprawdza się nie tylko jako wodoodporna baza pod cienie, pozwala również zrobić kreskę na powiekach z każdego cienia - nie tylko robi za "black liner", ale też za każdy inny liner ;)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Niepoważnie o kosmetykach
    4. Banner: Tak http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/ - pasek boczny
    5. Link do blogrolla: Tak http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/ - pasek boczny
    6. Udostępnienie na fb: Tak https://www.facebook.com/niepowaznieokosmetykach?fref=nf
    Mail: niepowaznie.o.kosmetykach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. 1. Obserwuję jako: Beatrice
    2. Mój kosmetyczny hit, to: zdecydowanie Antidral
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Beata Dąbek
    4. Banner: Tak http://przypudrujmynosek.blogspot.com/
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: przypudrujmynosek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. 1. Obserwuję jako: Daria J.
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Lakier do paznokci Essie zakupiony w Irlandii
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla:Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail:daja@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  129. 1. Obserwuję jako: swiaturody159
    2. Mój kosmetyczny hit, to: Żel La Roche Posay Effaclar Puryfing Foaming Gel - po dłuższym stosowaniu moja cera stała się prawie bezproblemowa.. Cudo :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Świat Urody
    4. Banner: Tak http://swiaturody159.blogspot.com
    5. Link do blogrolla: Tak http://swiaturody159.blogspot.com
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Chyba będę ostatnia? :)
    1. Obserwuję jako: Magdalena Szychowska (Madzia)
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz Loreal Million Lashes Feline, zdetronizował wersję So Couture :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Magdalena Szychowska
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Tak http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: magdalena.szychowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. 1. Obserwuję jako:dobiezka
    2. Mój kosmetyczny hit, to:Olejek Khadi stymulujący wzrost włosów, ponieważ naprawdę ruszyły :D
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak/ Marta Dob....
    4. Banner: nie
    5. Link do blogrolla: nie
    6. Udostępnienie na fb: nie
    Mail: dobiezka@o2.Pl

    OdpowiedzUsuń
  132. 1. Obserwuję jako: Monika20
    2. Mój kosmetyczny hit, to: kosmetyk domowy, peeling miód+cukier do ust.
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Nie
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Nie
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail:monikalbn20@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. 1. Obserwuję jako: anioleek89
    2. Mój kosmetyczny hit, to: tusz do rzęs L'Oreal Volume Million Lashes, podoba mi się w nim to, że wydłuża i pogrubia moje rzęsy :)
    3. Lubię Black Liner na fb jako: Tak Marta P.
    4. Banner: Nie
    5. Link do blogrolla: Tak http://anioleek89.blogspot.com/
    6. Udostępnienie na fb: Nie
    Mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)