sobota, 27 grudnia 2014

O tym, co w tym roku znalazłam pod choinką i dlaczego wyjątkowo mnie to cieszy ;)

W tym roku chyba naprawdę byłam wyjątkowo grzeczna ;) Boże Narodzenie to bez wątpienia moje ulubione święta już od dzieciństwa. Mikołaj chyba o tym wie i przy pomocy swoich Elfów zaszalał w tym roku szczególnie. Przyniósł sporo ciekawych rzeczy, które bardzo mnie ucieszyły :) A wyciągając prezenty spod choinki przez myśl przeszło mi, że chyba zrobił napad na Sephorę ;)
List do Świętego oczywiście był ;) Paleta Naked 3 Urban Decay chodzi mi po głowie od jej premiery, czyli już naprawdę kawał czasu. Wiedziałam, że przy mojej zimnej urodzie, odcienie nude wpadające w róż będą wyglądać dobrze i się nie pomyliłam. Za jej sprawą na nowo wróciła chęć do malowania, wyciągnęłam z dna szuflady gromadę swoich pędzli i maluję. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. W jej zakupie maczał paluszki mój mąż, który skutecznie poinstruował swoją mamę, co mi się marzy. Zestaw Clinique to prezent od rodziców. Jego zawartość to najnowsze serum Smart Castom Repair i miniaturki kremu do twarzy i pod oczy. Jak tylko skończę używać aktualnie otwartego specyfiku, biorę się za zestaw Clinique ;) A swoją drogą, moja mama dostała na gwiazdkę identyczne pudełeczko, ciekawe, której z nas lepiej ten zestaw posłuży ;) Na samym końcu: Zestaw Dior, składający się z Maskary Diorshow Iconic Overcurl i miniaturki cieni, który dojrzałam na dwóch blogach http://secretaddiction86.blogspot.com/, oraz http://yzmacosmetics.blogspot.com/, więc jak tylko moja babcia dała mi pieniądze na gwiazdkowy prezent (Robi tak co roku. Nigdy nie wie co kupić, ale pod choinką zawsze ma coś być, więc daje fundusze wcześniej, a potem konfiskuje to co się kupiło do Wigilii ;)) to od razu poleciałam do niego do Sephory :) Na moje szczęście udało się go kupić podczas Dni Vip :)
A hitem tegorocznych Świąt został prezent od męża. Mój stary telefon wyzionął ducha (od 4 lat nosiłam iPhone 4, i niestety wysiadł mu przycisk "home"), a pod choinką czekał na mnie nowiutki, czarny iPhone 6, wraz z etui! Zdecydowanie jestem przeszczęśliwa, że w końcu trafił do mnie do mnie nowy telefon, i nie muszę używać starego. Zawsze powodowało to stek przekleństw, z powodu kolejnej niedziałającej rzeczy :D Prezent ten dostałam "razem" na Gwiazdkę i urodziny, które mam 25 grudnia (ale na nie dostaję tylko pieniądze). Mikołaju, dziękuję ślicznie! ;)

A jak w tym roku u Was? :)

79 komentarzy :

  1. Naked 3 Urban Decay - no ideał!
    Świetne prezenty!
    Wszystkiego Najlepszego - trochę spóźnione
    ale nie wiedziałam, że miałaś urodziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, przecież nikt nie wiedział bo nigdzie nie pisałam ;) ale bardzo dziękuję ;*

      Usuń
  2. U mnie Mikołaj przyniósł trochę skromniejsze prezenty, ale i tak jestem z nich baardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze! :) grunt żeby być zadowolonym ;) u mnie to chyba głównie telefon, który zepsuł się na amen przed świętami.

      Usuń
  3. Wiedziałam, że Naked:D ja się chyba zadowolę 2 bo właśnie mam wątpliwości czy kolorystyka by pasowała do mojej cery. Odkąd kupiłam ten zestaw Diora a potem wygrałam Provoke mam fazę na malowanie cieniami;) Ajfona też się tu spodziewałam:) U mnie prezenty zawsze z takich skromniejszych, ale ze wszystkiego jestem zadowolona, a najbardziej z ciepłych kapci:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiedziałam a Ty wiedziałaś! :D przeczuwałam telefon, a paletkę sama miałam sobie kupić ;) prezenty nie muszą być przecież drogie, ale moja rodzinka zazwyczaj przed świętami ma gest ;) wracając do paletki - mogłaby Ci chyba nie pasować, te cienie jednak są bardzo różowe... Jak tam na wyprzedażach? ;)

      Usuń
    2. No już tyle tych cieni mam w domu, że głowa mała:D choć o dziwo z tych podwójnych Eris róż i fiolet jakoś wyglądam nawet, mimo, że sama bym takiej kolorystyki nie wybrała:D 2 jest dla mnie w sam raz:) Co do tego, że widziałam ja jestem trochę jak wróżka od duperelków:P Wyprz super, ach! Udało mi się wreszcie kupić kurtkę, coś takiego jak pokazywałam na fb tylko inny kolor:D No i nawet przecenili wiecej niż się spodziewałam, a i xs była ostatnia;) na szczęście miałam odłożoną bo byłby płacz:P

      Usuń
    3. Wróżka to chyba faktycznie :D ja myślę, że chyba nie ma sensu posiadać wszystkich Naked, ale to wiadomo, każdy może mieć inne zdanie ;) zwłaszcza jak się ma dużo cieni (jak np ja :P) a co do kurtki to super, wiem, jakie miałaś problemy z jej zakupem :) dużo jest ludzi? W manu byłaś? ;)

      Usuń
    4. W ogóle dużo ludzi coś ajfony dostało, daj kiedys znać jak się spisuje:) No wszystkich Naked bym nie kupiła, może nawet żadnej bym nie kupiła gdyby nie promo bo cieni mam od groma.
      W galerii byłam bo tam dzwonilam w wigilię, żeby odłożyć tą kurtkę;) Manu mnie trochę kusiło, ale wiesz... śnieg i Mpk:P
      Ja byłam w Zarze już koło 9:45 to mało ludzi było, ale potem pochodziłam jeszcze po innych sklepach i koło 11:30 wróciłam po bluzkę dla Anki to już były kolejki tam. Zajrzałam do YR a tam połowa sklepu to puste półki i nie mieli jeszcze tych darmoszek z ulotki do odebrania;P

      Usuń
    5. Właśnie zastanawiałam się jak po świętach z dostawami. A co w YR dają? ;) wczoraj i dziś to chyba pół narodu pojechało na zakupy :) ja nie mam odwagi :D a cieni to też już mam strasznie dużo...

      Usuń
  4. Nie dziwie się, że cieszą Cie te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No bogaty ten Mikołaj :) Świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny telefonik :)
    Ja znalazłam kuferek, sweterek i zestaw patelni ceramicznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patelnie też by mi się przydały... Chyba sobie kupię z tych pieniędzy urodzinowych. Dostać raczej nie mam szans, u mnie jakoś nigdy nie kupuje się na prezenty takich rzeczy "do domu" :) może dobrze, a może źle ;)

      Usuń
  7. Wspaniałe prezenty dostałaś, z tego co widzę sporo blogerek dostało paletki NAKED na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znać jak się telefon sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie chciałam kosmetyków na gwiazdkę i na szczęście żaden nie trafił do mnie:) uffff:) z innych jestem zadowolona szczególnie z ciepłego zielonego kocyka pasującego do nowej aranżacji w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei chciałam :) zielony to i do mnie by pasował ;)

      Usuń
  10. świetne prezenty! jestem ciekawa jak będzie Ci sie spisywał telefonik ;) u mnie przeważały ciuchy i perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) mnie rodzina boi się kupować perfumy i ubrania bo jestem strasznie niedogodna w tej kwestii ;)

      Usuń
  11. Woah świetne prezenty:) iphone sama bym chciała, a kosmetyków zabroniłam kupować najbliższym;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenty dostałaś :) Ja w tym roku również otrzymałam dużo rzeczy-głównie kosmetyków które bardzo chciałam mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty, hojny był Twój Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki bogaty Mikołaj! U mnie skromniej ale też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty :) Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale się nie dziwię, że jesteś tak zadowolona! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw Clinique <3.
    Ja w tym roku z elektroniki dostałam kamerkę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłaś chyba wybitnie grzeczna :-)) Same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super prezenty, szczególnie iPhone :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty, pozazdrościć Mikołaja. :)) Niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) mam nadzieję, że zwłaszcza telefon trochę posłuży ;)

      Usuń
  22. najważniejsze, że jesteś zadowolona z prezentów:)
    spóźnione życzenia urodzinowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. takie prezenty to każdego by ucieszyły :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiałaś być bardzo grzeczna :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości <3 Strasznie zazdroszczę zestawu Diora, mi niestety nie udało się go upolować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ja widziałam je u siebie, ale były dość krótko...

      Usuń
  26. Podziel się takimi Mikołajami! :D Wspaniałe prezenty, oby służyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzieliłabym się, ale to nie tacy ogólnodostępni Mikołajowie, tylko prywatni, więc może być problem ;)

      Usuń
  27. Wow, jakie prezenty :) iPhone 6 super, paletki Naked 3 też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne prezenty :) Ja swojemu podarowałam telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój iPhone 4s jeszcze pięknie śmiga i zapłakałabym się jakby mi się zepsuł. Sto lat urodzona w tym samym dniu co ja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tylu świetnych kosmetyków :) Ja mam 4S i póki co nie zamieniłabym go na nic innego- oby i on nie zaliczył awarii jak Twój - odpukać! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne prezenty, też dostałam telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Telefonik taki tylko że biały sprawiłam sobie sama jako prezent hihi:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samemu najlepiej kupuje się prezenty dla siebie ;)

      Usuń
  33. Wspaniałe upominki, Mikołaj spisał się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same wspaniałości! *.* Mikołaj się postarał, trzeba przyznać ;)
    I spóźnione, lecz szczere- najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! Dużo zdrówka, radości i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie! Tusz Iconic Overcurl kocham! Paletę Naked dostałam niedawno i muszę wziąć ją w obroty wreszcie :D
    Ajfony kocham! Zaczęłam od 4S, potem 5, 5S i obecnie 6. Tylko mam biało-złotego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię te telefony, ale do tej pory miałam tylko 4 i teraz 6 ;)

      Usuń
  36. Ciekawe prezenty :)

    Mnie na szczęście palety Naked zupełnie nie kręcą - nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale super prezenty i masz cudownego męża :*

    http://wealdstonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. No kochana takie prezenty to by każdy chciał :) Same cuda i rarytaski :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak jak Ty z babcią tak ja mam z rodzicami :D kupuję i potem wkładają mi pod choinkę hehe :D śmiesznie, ale fajnie :)
    Świetne prezenty :))) też mam jakiś tusz Dior ale miniaturkę i chyba muszę go odszukac, może da fajne efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę śmieszne, ale generalnie ma to swój urok ;)

      Usuń
  40. tylko pozazdrościć takiego mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam karnacje w rozowych tonach i dla mnie naked 2 bylaby lepsza, ale jak na razie to tylko marzenie, które nie wiwm czy sie spełni :) tez dostalam iPhone'a 6 tylko białego i jestem zadowolona z niego :) masz go na umowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojego też jestem bardzo zadowolona :) a telefon nie był brany w ramach umowy z operatorem :)

      Usuń
  42. Telefon to przede wszystkim praktyczny prezent. Raczej nikt nie popełni gafy w ten sposób, a ma pewność, że podarunek zostanie wykorzystany. Szkoda, że dzisiejsze telefony są takie delikatne i szybko się psują.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)