sobota, 3 października 2015

Wyniki Letniego Konkursu! :)

Kilka dni temu skończył się mój Letni Konkurs z okazji 100 tysięcy wyświetleń i 600 obserwatorów, więc dziś chciałabym ogłosić zwycięzców :) W zabawie wzięło udział 145 osób, pojawiły się 82 nowe, a jeszcze dwie uciekły przed pojawieniem się wyników ;) Tyle statystyk, teraz część najprzyjemniejsza (szkoda, że tylko dla dwóch osób :(), czyli wyniki! 
Nagrodę główną, czyli Miniaturkę wody toaletowej Roberto Cavalli, Krem BB Vip Gold marki Skin79 oraz zestaw  miniatur The Body Shop o zapachy Smokey Poppy otrzymuje Ania z bloga Po tej stronie lustra Klik
Z kolei drugą nagrodę (Olej Migdałowy Stenders, Pomadkę Nagietkową Alverde, Krem AA Hydro Algi oraz Kuleczki Rozświelające Essence z edycji limitowanej Fun Fair) otrzymuje: Alicja P. Z bloga AlicjaMagdalena Klik

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję, wieczorem napiszę do Was wiadomość :) Pragnęłabym jeszcze poinformować wszystkich, że jeśli chcą zrezygnować z obserwacji Black Liner, to przekreślają sobie szansę na kolejne wygrane, a całkiem niedługo może pojawić się następny (też nieszczególnie wymagający) konkurs specjalnie dla Was! Życzę miłego weekendu i jeszcze raz dziękuję za tak liczny udział! ;*

46 komentarzy :

  1. Gratulacje,szkoda, ze uciekaja, nie wiedza co traca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowna niespodzianka! Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość :D wieczorkiem napiszę wiadomość, ale jeśli chcesz, to możesz też podesłać adres przez formularz kontaktowy, albo wziąć któryś z zakładki "kontakt" ;)

      Usuń
    2. Ania pisałam CI graj w lotka bo masz szczęście :)

      Usuń
  3. wooow, ale super, już odpisałam, co za niespodzianka na koniec tygodnia ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Ci raz jeszcze :) jutro obie paczki polecą ;)

      Usuń
  4. Gratulacje dziewczyny! Przyjemnego używania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)