środa, 27 kwietnia 2016

Wyniki konkursu z My Asia, czyli o tym, do kogo uśmiechnęło się szczęście :)

Całkiem niedawno, bodajże w niedzielę, skończył się konkurs współorganizowany przeze mnie ze sklepem My Asia. Z racji tego, że właściwie dopiero dochodzę do siebie po dwudniowym weselu na Śląsku (oczywiście Inga trochę się pochorowała, a jak ;) ale za to było naprawdę super!), wyniki są z ciut większym opóźnieniem niż zwykle. W końcu jednak nadszedł ten moment, by ogłosić, kto wygrał "Azjatycki Konkurs" ;) Jak zwykle z chęcią obdarowałabym wszystkie z Was, ale można niestety tylko dwie :D Mam jednak nadzieję, że niebawem wygrać będą mogły kolejne osoby, a ja będę organizować konkurs z okazji 800 czytelników :* (w tajemnicy powiem Wam, że już myślę nad nagrodą ;))
Nagrodę główną, czyli Krem Holika Holika Skin and Good Cera Super Cream Original otrzymuje Cherry Belle! (Przepraszam za zamieszanie i zmianę nagrody główniej, ale stało się to z przyczyn niezależnych ode mnie. Wybacz ;*)
Z kolei nagrodę drugą, czyli Kredkę do oczu Holika Holika Jewel Ligh Waterproof Eyeliner oraz Cień do Powiek Lioele Color Eyeshadow wygrywa Iris! (przy okazji wysyłania danych, podaj mi jakie kolory cienia i kredki wybierasz, w linkach znajdziesz dostępne odcienie - klikklik:))

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję, niebawem napiszę do Was wiadomość, choć oczywiście możecie zrobić to pierwsze :) Poproszę jedynie o Wasze dane teleadresowe :) Pragnęłabym jeszcze poinformować wszystkich, że jeśli chcą zrezygnować z obserwacji Black Liner, to przekreślają sobie szansę na kolejne wygrane! Życzę też miłego dnia i dziękuję za bardzo liczny udział! ;* Do następnego razu! :)

37 komentarzy :

  1. O matkooo święta :D :D DZIĘKUJĘ!!!! Happy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje dla obu dziewczyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom! :)
    A do właścicielki bloga mam pytanie - jak nie prowadzę bloga to nie mam szans na wygraną, tak? Rozdajecie to tylko tak sobie wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs polegał na udzieleniu odpowiedzi na pytanie, oraz można było spełnić kilka warunków, aby zwiększyć swoje szanse. Iris spełniła chyba wszystkie, nawet te dodatkowe, z kolei Chery Belle jedynie nie udostępniła posta na fb. A częściej wygrywają blogerki, ponieważ na 28 osób biorących udział, tylko 4 osoby nimi nie są :) W każdym razie każdy ma szansę wygrać, jednak nie będę robić tajemnicy z tego, że najchętniej nagradzam osoby, które kojarzę, że uczestniczą w życiu bloga lub facebooka, i nieważne jest, czy mają swoją stronę, czy też nie :)

      Usuń
    2. Nie kwestionuję wyboru zwyciężczyń, tylko byłam ciekawa czy przegapiłam może jakąś zasadę. ;) Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

      Usuń
    3. Wszystko rozumiem, starałam się tylko wytłumaczyć o co chodzi i dlaczego tak a nie inaczej :) również pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo :) Poprawiłaś mi humor na wiele dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Ja z chęcią tu zaglądam i nie zamierzam rezygnować, bo czytam z przyjmmością;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)