niedziela, 13 marca 2016

"Sekrety Urody Koreanek - Elementarz pielęgnacji", czyli parę słów o wynikach konkursu

Całkiem niedawno, wszak dnia 19 lutego w piątek (piąteczek, piątunio ;)), ogłosiłam konkurs, w którym można było wygrać trzy egzemplarze książki "Sekrety urody Koreanek - Elementarz pielęgnacji" Charlotte Cho, których sponsorem było wydawnictwo Znak (o, tutaj znajduje się link do rozdania i mojej recenzji :)). Z racji tego, że termin nadsyłania zgłoszeń minął, pora ogłosić wyniki! 
Tak więc egzemplarze powyższej książeczki, zdobywają na wyłączność: Szczera Marchewka, Enka oraz esPe :)

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję, wieczorem napiszę do Was wiadomość, choć oczywiście możecie zrobić to pierwsze, poproszę jedynie o Wasze dane teleadresowe :) Pragnęłabym jeszcze poinformować wszystkich, że jeśli chcą zrezygnować z obserwacji Black Liner, to przekreślają sobie szansę na kolejne wygrane, a już w czwartek pojawi się następny (też nieszczególnie wymagający) konkurs specjalnie dla Was (będzie możliwość wygrania azjatyckich kosmetyków)! Życzę też miłego dnia i dziękuję za liczny udział! ;*

39 komentarzy :

  1. Gratuluje! Co to za krem na zdjeciu? Dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ten kolo szminki :)

      Usuń
    2. Kochana, ten: http://iwearblackliner.blogspot.com/2016/01/skinfood-facial-water-vita-c-czyli-o.html Trafił nawet do ulubieńców roku, naprawdę bardzo go polecam ;) Tu link do tego posta: http://iwearblackliner.blogspot.com/2016/01/najlepsi-2015-czyli-sow-kilka-na-temat_29.html

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. :) dziękuję! Niestety nigdzie go w sklepie w Polsce nie mogę znaleźć :( a jakoś boję się zamawiać za granicą :(

      Usuń
    5. Niestety w Polsce chyba się go nie znajdzie :( ja kupuję zawsze tutaj: http://m.ebay.pl/itm/SKINFOOD-Facial-Water-Vita-C-Cream-75g-/351615351943?txnId=774461826022 płacąc przez paypal, zarówno on, jak i ebay są po polsku a w sieci jest wiele poradników na temat zakupów :)

      Usuń
  2. Ojoj, w sensie że ja? :D Już mknę na FB. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo, dziękuję :) Jestem fanką kosmetyków azjatyckich, więc tym bardziej się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że się cieszysz :) Miłej lektury! ;)

      Usuń
  4. Jaki miły koniec weekendu :) Dziękuję ślicznie, już posyłam dane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury Kochana! :) i gratuluję raz jeszcze ;)

      Usuń
  5. Gratuluję - świetna jest ta książka jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, książka intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń. Świetna książka dla wszystkich miłośniczek pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)