czwartek, 24 września 2015

Konkurs dwuokazyjny, czyli małe przypomnienie ;)

Dziś nie będzie recenzji, dziś będzie małe przypomnienie. W środę, 19 sierpnia, na moim blogu (jak to brzmi :D) został ogłoszony mały konkurs z dwóch okazji :) Jakich? Wyświetliliście moje małe miejsce w sieci aż 100 tysięcy razy i aż 600 z Was zostało ze mną na dłużej ;) Jeśli chcecie odebrać niewielką nagrodę z tej okazji, to zapraszam raz jeszcze do udziału w konkursie! Pytanie jest bardzo proste (wszak wystarczy jedynie podać nazwę ulubionego kosmetyku), a jeśli nie weźmiecie udziału, to z pewnością nie wygracie ;) Zauważyłam, że po takim małym przypomnieniu jeszcze sporo osób się zgłasza, a i na mnie samą działają one lepiej, niż stricte ogłoszenia o rozdaniach i konkursach (bo nie zauważyłam za pierwszym razem, bo mam jeszcze sporo czasu, bo jest długo, z pewnością będę pamiętać... A potem zaawansowana skleroza w połączeniu z roztrzepaniem na poziomie "max" dają o sobie znać, ja zapominam i klops. Nawet nie spróbowałam! ;)) Zapraszam zatem raz jeszcze do wzięcia udziału i życzę Wam miłego dnia! ;*

Powodzenia!

Wszelkie szczegóły dotyczące konkursu trwającego do końca września, są do odnalezienia pod tym linkiem: KONKURS


25 komentarzy :

  1. Świetne rozdanie. Gratuluję statystyk :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dziewczyny!:) A Tobie gratuluję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) a za biorących udział trzymamy kciuki :)

      Usuń
  3. Życzę wszystkim jak i sobie powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że życzenia się spełnią ;)

      Usuń
  5. Gratuluję i niecierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Proszę! :) na mnie one działają skuteczniej, niż same ogłoszenia o konkursach :P

      Usuń
  7. Wszystkim życzę powodzenia, a Tobie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a za Dziewczyny też trzymam kciuki ;)

      Usuń
  8. Życzę uczestnikom powodzenia, a Tobie takich pięknych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swoich sił spróbowałam :) Iskierka nadziei się we mnie pali! Przy okazji zapraszam na konkurs u mnie - trzy zestawy z nowej kolekcji Wibo :) Przykro, że takie małe zainteresowanie jak na razie :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętamy i czekamy na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)