poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wyniki Urodzinowego Rozdania! :)

Dziś ostatni mój post dotyczący Urodzin Bloga i Rozdania z nimi związanego :) Powiem szczerze, że bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie frekwencja, całkiem niedawno pojawił się u mnie 500 obserwator, dziś jest ich 567 :) Cieszę się, dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej :) Bez zbędnego przedłużania przejdźmy jednak do ogłoszenia wyników :)
Zdobywczynią nagrody ze zdjęcia zostaje właścicielka losu numer: 

A więc:
Beauty B.

Paczkę postaram się wysłać jak najszybciej :) Maila już został do Ciebie wysłany ;) Chciałabym też dodać, że wszyscy, którym obserwacja po rozdaniu zaraz się odwidzi, mogą nie brać udziału w kolejnych konkursach ;) Gratuluję raz jeszcze i do następnego razu!

P.S. Jutro lub pojutrze pojawi się nowy post już na konkretny temat. Od jakiegoś czasu mam problem z okiem, i skutecznie utrudnia mi to siedzenie przed komputerem ;)

55 komentarzy :

  1. Gratulacje, super zewtaw nagrod :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Beauty B!:)

    A co się stało z oczkiem?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem :( boli jak patrzę na boki (trochę tak jak przy gorączce) i jakiś nieduży wylew pojawił się na wewnętrznej części białka. Schodzi już, boli mniej, ale cały weekend się stresowałam :P

      Usuń
    2. może to ciśnieniowe sprawy skoro aż wylew się pojawił?
      ja od 4 dni boleję na ból głowy przez tą dziwną pogodę ;/

      Usuń
    3. Gratuluję wygranej!

      I trzymam kciuki, żeby oczko szybko wróciło do normalności! :(

      Usuń
    4. Matko, masakra:/ oby szybko przeszło!

      Usuń
    5. Właśnie też obstawiam sprawy ciśnieniowe ;) na szczęście już wszystko się wchłania. Pogoda niestety jest teraz niesprzyjająca dla migrenowców...

      Usuń
  3. Gratulacje! :) Współczuję z powodu oka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Oby z okiem wszystko szybko było ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko się wchłania, ale do lekarza się przejdę ;)

      Usuń
  5. Gratuluje ;)) Mam nadzieję, że z okiem wszystko dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej a zwyciężczyni gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już minęło parę dni i chyba wszystko powoli przechodzi :)

      Usuń
  7. Jak miło, już odpowiadam na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Mam nadzieję, że z okiem to nic poważnego. Zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna nagroda - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)