niedziela, 29 marca 2015

Ulubieńcy marca ;)

W marcu ulubieńców nie ma zbyt wielu. Właściwie są to tylko cztery produkty, ale muszę przyznać, że jestem naprawdę zadowolona z ich zakupu, i bardzo chętnie ich używam. Bez zbędnego przedłużania wstępu, zapraszam do oglądania (poczytać też można ;)), co dobrego zjawiło się u mnie tym razem ;)
Jedyny produkt pielęgnacyjny, to krem pod oczy z serii Eternal Gold Organique, który posiada przydługą angielską nazwę (Golden Anti-Wrinkle Eye Contour Cream). I może jestem na niego trochę za młoda, może jest nie do końca dla mnie, ale wyszłam z założenia, że lepiej zapobiegać niż leczyć (swoją drogą "leczyć" też już mam co, strasznie irytuje mnie wspomniana już tutaj zmarszczka, która pojawiła się od spania na prawym boku, pod okiem). Krem ten uwielbia też moja mama, która zużyła już chyba trzy opakowania (jako chyba jedyny nam znany, nie powoduje u niej alergii), więc w końcu się skusiłam. Jestem z jego działania wyjątkowo zadowolona. Widać je stosunkowo szybko, a okolica pod oczami wygląda coraz lepiej.
Pielęgnację i koloryzację ust zdominował Addict Lip Glow DiorTutaj znajduje się jego pełna recenzja, więc nie będę się powtarzać. Bardzo fajna pomadka, poprawia stan moich ust, ładnie na nich wygląda, a piękne opakowanie nie niszczy się od noszenia w torebce. Wada? wysoka cena... W marcu moje serce skradł też fluid, po którym zupełnie bym się tego nie spodziewała. Podkład Wygładzająco-Rozświetlający Yves Rocher w kolorze 000 różowy beż, odpowiadał mi na wielu polach. Ma świetny kolor (ja chyba teraz jestem najbledsza w całym roku kalendarzowym), ładnie wygląda na twarzy, nie podkreśla suchych skórek, w ciągu dnia trwa na swoim miejscu nawet jak mam katar. Mógłby być tylko trochę gęstszy, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie spodziewałabym się, że tak go polubię. 
I na sam koniec: Seche Vite. Jedni lubią, inni nie (bo ściąga lakier). Ja zaliczam się zdecydowanie do tej pierwszej grupy. Jego dobrodziejstwa doceniłam dopiero wtedy, jak skończyło mi się pierwsze opakowanie. Myślałam, że nie doczekam się tej wiekopomnej chwili, kiedy wyschnie mi lakier. Tutaj raz, dwa, trzy i sprawę mamy załatwioną. Często nawet na tydzień. Mój Ci on!
Znacie może te produkty? Również je lubicie? A może odwrotnie? Ja jestem nimi naprawdę pozytywnie zaskoczona, zwłaszcza, że po większości nie spodziewałam się rewelacji ;)

117 komentarzy :

  1. Czuję się zaciekawiona tym kremikiem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety nic, ale Seche Vite chciałabym kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, dobry jest :) w superpharm często są promocje ;)

      Usuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować ten podkład z YR:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładom warto się przyjżeć, mają dużą gamę kolorystyczną :)

      Usuń
  4. Świetni ulubieńcy :-) Ja znam tylko podkład YR i Seche Vite :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też przypadły Ci do gustu? :)

      Usuń
    2. Seche Vite owszem :-) a podkład tak jak Ci pisałam chciałam kupić, ale w YR nie ma możliwości wykonania makijażu, a na linii żuchwy czy dłoni wydawał się być nie odpowiedni i jednak suma summarum wzięłam inglota :-)

      Usuń
    3. Fakt :) myślałam, że pisząc "znam" chodziło o to, że je miałaś ;) nie zrozumiałyśmy się :D

      Usuń
    4. Nie, nie :-) Byłaś w tym Inglocie? :-)

      Usuń
    5. Nie bylam :( była noc zakupów w manufakturze, mąż wymyślił, że będzie szukał butów (a takich dla niego jeszcze nie wyprodukowali, to dosłownie udręka :/) i nie miałam kiedy tam wejść, jeszcze do kompletu rozbolał mnie brzuch i odpuściłam :P 14 kwietnia jest chyba do inglota kupon rabatowy, więc wtedy pójdę po nowe dobra :D

      Usuń
    6. Ja tak mam, że do sephory na noc zakupów stacjonarnie nie zdążę, bp jest tylko do 04.04, a online jest do końca kwietnia z kodem, ale online mi się nie opłaca, bo za przesyłkę trzeba płacić :-)

      Usuń
    7. Vipy są do 4? Prawda? A tu albo 10zl za przesyłkę, albo większe zakupy :D mi się naked basics marzy...

      Usuń
    8. Na instagramie słyszałam, że do 4 :-) ja właśnie chcę tylko aqua browar kupić, wiec nie opłaca mi się online :-)

      Usuń
    9. No to nie bardzo opłaca się zamawiać :(

      Usuń
    10. No właśnie :-) chciałam jeszcze zestaw miniaturek z brnefitu, ale nie wiem co on zawiera i tak w ciemno to nie bardzo :-) może jeszcze kiedyś trafię na dni VIP jak będę przy kasie :-)

      Usuń
    11. Hehe, też na to liczę :) ta paletka mocno chodzi mi po głowie :)

      Usuń
    12. Ja mam dosyć dziwnie uformowane oczy, tak, że powiek mi wcale nie widać, chyba, że je zamknę, więc jedynie smokey eyes lub jakieś podkreślenie dolnej wchodzi w grę, więc mimo, że palety mnie kuszą, to nie mam w takiej sytuacji co inwestować. Ale powiem Ci, że mam od niedawna tylko jedną paletę - Mac Cindarella. Kupiłam koleżance na urodziny ją i puder, ale jednak zostawiłam sobie, a jej dziś kupiłam zamiennie tusz i pomadkę z serii toledo. ale teraz się zastanawiam czy nie zamienić pudru na pomadkę. Oczywiście wszystko nie używane jeszcze :-)

      Usuń
    13. To faktycznie nie do końca jest sens inwestować w Twoim przypadku w cienie. Mnie okropnie się ten puder mac spodobał, ale nie mam do niego nigdzie dostepu. Z tego co widziałam jest taki różowo-srebrny, w sam raz do zimnych karnacji :)

      Usuń
    14. Moim zdaniem też nadaje się do chłodnych, ale np. moja koleżanka twierdzi, że do ciepłych :-) Paletkę na pewno zostawiam sobie i zastanawiam się czy zostawić tą paletkę toledo, czy ten puder, bo tusz jej na pewno sprezentuje :-) a co do kolekcji, to ja mam mac'a stacjonarnie i z samego rana jak tylko weszła ta kolekcja to tego samego dnia byłam po nią :-)

      Usuń
    15. Zazdraszczam ;) czy to Tobie, czy koleżance :) ja intensywnie myślę o lightscapade, ale na razie jakoś ciągle rezygnuję :D a cindarella albo przegapiłam, albo tej kolekcji wcale u mnie w douglasie nie było :)

      Usuń
    16. W Douglasach u siebie też jej nie widziałam :-) Mam 2 salony Mac'a i tam była ;-)
      Ja zamiast lightscapade wybrałabym soft and gentle :-)

      Usuń
    17. A no właśnie :( a s&g obawiam się, że byłby za ciemny... Choć przyznam, że nie jestem tego do końca pewna ;)

      Usuń
    18. Wydaje mi się że s&g jest taki bardziej uniwersalny :-) zresztą efekt można stopniowac :-)

      Usuń
    19. To obejrzę też s&g :)

      Usuń
    20. mi w końcu udało się kupić tanio te serum :-)
      i z niecierpliwością czekam na Twoje nowości :-)

      Usuń
    21. Niestety nie kojarzę, o jakie serum może chodzić :( nowości będą jutro (tylko ra o idę do dentysty i nie wiem, czy jeszcze podołam ;)) lub pojutrze :)

      Usuń
    22. O te z Vichy :-)

      Usuń
    23. Ach, faktycznie :) ja z tych zapominalskich ;)

      Usuń
    24. U mnie w mieście taniej wychodzilo kupić w zestawie z kremem na noc :-)

      Usuń
  5. U mnie też było mało, ale nie liczy się ilośc tylko jakość:) Właśnie kończę próbkę Eternala pod oczy i bardzo go chcę bo już widzę efekty. Teoretycznie też jeszcze nie jestem w grupie docelowej, ta linia zawsze wydawała mi się przeznaczona dla babć, a jednak się do niej przekonałam:) Balsam Diora bardzo lubiłam, SV tak średnio. A podkładów w ogóle nie lubię choć ostatnio otworzyłam mini krem CC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz ten cc? :) ja z kolei pudrów matujących nie trawię ;) Organique wypuścił fajny produkt, ciekawe tylko, jak będzie po zaprzestaniu stosowania... w trakcie jest świetnie :)

      Usuń
    2. Ja mam cerę mieszaną więc pudry matujące są dla mnie najbardziej odpowiednie. CC Clinique 7ml więc tak w sam raz dla mnie do używania raz na jakiś czas. W zapasie jeszcze miniaturka CC Clarins i cały CC Revlonu, ale jego mi się nie chce otwierać;) Po zaprzestaniu to wiadomo, że nie ma co liczyć na niewiadomo co, trzeba używać;)

      Usuń
    3. Dla mnie europejskie bb i cc są w dużej większości za ciemne, już nie chce mi się szukać tych jasnych ;) z podkładami też jest ciężko, ale jednak łatwiej :D jak tylko okazjonalnie, to to 7ml na trochę Ci starczy ;)

      Usuń
    4. Kwestia cery, miałam dużo próbek tych azjatyckich, ale każdy jeden za jasny mimo, że mulatką nie jestem;)
      A co do S&G to podpisuję się pod zdaniem IP większości pasuje, choć Ty rzeczywiście masz bardzo jasną cerę. Tak czy siak pomacać można przy okazji.

      Usuń
    5. Ano właśnie, kwestia cery :) te azjatyckie właśnie dla niektórych są za jasne, ciemniejszy jest chyba jedynie ten brązowy skin79 :) jak w końcu pojawię się w galerii, to tam wejdę i będę oglądać s&g i lightscapade, jakoś do tej pory nie miałam okazji ;) a uniwersalne produkty często mi nie no końca odpowiadają, więc po cichu stawiam na ten drugi. Obejrzę i zobaczymy, czy będzie z tego miłość i czy któryś kupię :)

      Usuń
  6. Nie znam żadnego z tych produktów, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zwrócić uwagę na ten krem pod oczy przy najbliższej wizycie w Organique :) podkład też chętnie sprawdzę, nie przypuszczałam dotychczas, że może mi się spodobać kolorówka z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej poproś o próbkę, wtedy od razu będziesz wiedziała, czy też Ci odpowiada :) mnie też kolorówka YR pozytywnie zaskoczyła, razem z ich perfumami. Za to pielęgnacji nie lubię ;)

      Usuń
  8. Ten podkład wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szukam właśnie dobrego przyspieszacza wysychania lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj ten, ja bardzo go polubiłam ;) może i Tobie się spodoba :)

      Usuń
  10. Mi również w oko wpadł krem pod oczy :) Jaka jest jego konsystencja? Masełkowata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo gęsta, może właśnie "masełkowata" to dobre określenie :)

      Usuń
  11. Powiedz mi - co jest fajnego w sache skoro ściąga lakier? Paznokcie szybko wyschną, ale co z tego skoro bez lakieru?;p nie czaję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dokładnie pomaluję (zwłaszcza po bokach), to lakier się nie ściąga, a paznokcie wyglądają ładnie :) mnie on odpowiada, ale tak jak napisałam, wielu osobom nie, to dość kontrorersyjny produkt ;)

      Usuń
  12. Skoro pozwoliłaś też poczytać, to SE poczytałam :P
    Krem pod oczęta muszę przytulić, bo ostatnio moja skóra w tym obszarze potrzebuje wyjątkowej troski.
    A podkładem z YR mnie szczerze zaciekawiłaś, jakoś nigdy nie zwracałam większej uwagi na kolorówkę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że se też poczytałaś :D kremu końiecznie próbuj, a i podkłas wydaje mi się godny poznania, chociażby w próbce. Do suchej/normalnej i bladej cery będzie fajny. W dodatku są do wyboru dwie tonacje, żółta i różowa :)

      Usuń
  13. muszę się bardziej przyjrzeć temu kremowi pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Seche Vite. Nie zauważyłam żeby ściągał lakier, bo staram się dokładnie zaaplikować po bokach właśnie. Nie mniej jednak, aplikacja jest dość problematyczna, ale myślę, że to dlatego że mam go od niedawna i po prostu jeszcze nie do końca się z nim zapoznałam. Mimo wszystko, daje śliczny efekt na paznokciach dlatego też warto go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się w 100% :) wystarczy dobrze go aplikować i wygląda super ;)

      Usuń
  15. Na ten krem pod oczy z Organique narobiłaś mi ochoty. Miałam kiedyś krem w podobnym opakowaniu z Nacomi i był wspaniały :) Wiadomo, że to zawartość się liczy, ale mam od tamtej pory sentyment do takich uroczych słoiczków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często mam słabość do opakowań :) a to zwłaszcza nakrętkę ma śliczną :)

      Usuń
  16. nic nie miałam ale te kosetyki na Twoich zdjęciach wyglądają tak zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja niestety zaliczam się do tych drugich i nie jestem fanem Seche Vite. Innych kosmetyków opisanych w tym poście niestety nie miałam (szminka Diora jest świetna!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena tej szminki nie zachęca, ale myślę, że przyjemność używania jest tego warta ;)

      Usuń
  18. Nie znam nic z Twoich ulubieńców, jednak kremik pod oczy mnie bardzo zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś ciekawiła mnie kolorówka Yves Rocher, a podkłady i róże szczególnie, ale koniec końców nie zgłębiłam tej części ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pomadkę Addict Lip Glow Dior się czaję :) Twój kolorek mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten balsam ochronny, w sumie nie szminka, choć opakowanie ma takie samo i daje delikatny kolor ;)

      Usuń
  21. Strasznie mnie kusisz tym kremem Organique :) Wpisałam go już na chciejlistę i w przyszłości z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pomadka - pod każdym względem - opakowania, koloru etc.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Seche Vite bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Seche Vite też lubię bardzo :) Podkład z Yves Rocher kiedyś miałam (nie pamiętam jaki) i choć nie potrafię sobie przypomnieć za co, to wiem na pewno że go nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to był jakiś inny ;) albo masz inny rodzaj cery i dlatego Ci nie odpowiadał :)

      Usuń
    2. Skórę mam suchą :) Nie wykluczam że to był inny podkład, bo to było już ze 2-3 lata temu:> Ale generalnie z YR mam większe zaufanie do pielęgnacji niż do kolorówki, może dlatego że zamawiam tylko online i nie mam jak sprawdzić niektórych kosmetyków .

      Usuń
    3. A to nie wiem :) zresztą każdy kosmetyk może działać inaczej u innej osoby :) ja przyznam, że pielęgnacji YR nie lubię, za to zapachy i kolorówkę całkiem, całkiem ;)

      Usuń
    4. Ja lubię zwłaszcza żele pod prysznic, przede wszystkim za walory zapachowe :)

      Usuń
  25. Mam Seche Vite, alw wolę Insta Dri od Sally Hansen ;-)
    Ja także uwielbiam Lip Glow od Diora! niestety pomału mi się kończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować i SH :) a Diora kupuj następnego, akurat są vipy w sephorze, hihi ;)

      Usuń
  26. Podkład z Yves Rocher to chyba jedyny rozświetlający podkład, który mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko podkładów rozświetlających używam, ale ten jakoś szczególnie mi odpowiada :)

      Usuń
  27. Uwielbiam SV i ten krem pod oczy! Balsamik Dior wygląda zachęcająco.. :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wole Poshe, nie sciaga u mnie tak masakrycznie lakieru

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam Twoich ulubieńców, ale może kiedyś będę miałam okazję poznać, oprócz podkładu z YR, nie przepadam za ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuuu, oczywiście pomijając Seche Vite, z którym wiernie współpracowałam zanim pokochałam hybrydy :-)

      Usuń
    2. Czyli jednak coś się znalazło ;)

      Usuń
  30. Bardzo mnie zainteresował ten podkład od YR, przyjrzę mu się :) Seche to mój pupilek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten krem pod oczy mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem pod oczy mnie bardzo zaciekawił, bo ciągle szukam swojego ulubieńca :) A Organique mam dostępne stacjonarnie bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idź chociaż po próbkę, warto ;)

      Usuń
    2. Pewnie, nic nie szkodzi by spróbować :)

      Usuń
  33. nic z tych ulubieńców nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kem pod oczy bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodobał mi się ten pokład z YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj znam to! Mam taką zmarszczke pod lewym okiem. Juz kombinuje z poduszka żeby skóra się tak nie zalamywala. Strasznie mnie to flustruje. Niedługo będę pisała o swoim kremie pod oczy :)
    Podkład mnie bardzo zainteresował. Skoro nie wysusza skóry i jest taki jasny to musze mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też to niesamowicie wkurza! A recenzję tego kremu bardzo chętnie przeczytam. Moim zdaniem ten podkład jest nawet bardzo jasny ;)

      Usuń
  37. Ogromnie mnie zaciekawiłaś kremem pod oczy Organique, w pełni się z Tobą zgadzam, że lepiej zapobiegać niż później leczyć :)
    Sache Vite u mnie ściągał lakier okropnie, więc bez smutku się z nim pożegnałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zawsze chyba lepiej zapobiegać ;)

      Usuń
  38. Z Twoich ulubieńców znam Seche Vite, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używałam żadnego z Twoich ulubieńców, ale Seche Vite musi być w końcu mój:)

    OdpowiedzUsuń
  40. zaskoczyłaś mnie podkładem Yves Rocher, muszę mu się bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam nim zaskoczona, kupowałam go on line i spodziewałam się przeciętniaczka ;)

      Usuń
  41. ;) Seche! ;) hihi to jest tak, ze z Seche trzeba umiec sie obchodzic, ja dobijam do dna z nim i powiem Ci że zgęstniał ale umiem sie nim posługiwać ;P
    Piekne zdjęcia... jak z gazety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie z gazety. Jak z MAGAZYNU! ;)

      Usuń
    2. Co do seche - zgadzam się :) a w kwestii zdjęć, to dla mnie wielki komplement :)

      Usuń
  42. Nie znam żadnego z nich. Podoba mi się za to krem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam Lip Maximizer z Diora i bardzo go lubię, muszę wypróbować też to cudeńko :D Sech Vite to też jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Seche Vite musze kiedyś wypróbować, teraz nie kupie bo maluje hybrydą :D

    OdpowiedzUsuń
  45. KUSISZ TYM KREMIKIEM POD OCZY WYPRÓBUJĘ NA PEWNO:)

    OdpowiedzUsuń
  46. O tak, właśnie szukam jakiegoś kremu pod oczy, bo akuratnie nic nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam żadnego z tych produktów, ale chętnie któryś wypróbuję :)

    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam nic ale mam ochotę na Seche Vite. Jak mi się skonczy essie good to go, to kupię własnie SV

    OdpowiedzUsuń
  49. Zainteresowałaś mnie kremem pod oczy. Muszę się na coś zdecydować, bo mój kem się właśnie skończył.

    OdpowiedzUsuń
  50. Podkład ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przy najbliższej okazji będę musiała sprawdzić kolorki tego podkładu bo wydaje się być fajny. Ciekawe tylko czy znajdę odcień dla mojej bladej cery. Większość firm nawet najjaśniejszy odcień ma zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zadziwiłaś mnie tym podkładem z Yves rocher - chyba wypróbuję bo uwielbiam podkłady rozświetlające! Mój ulubieniec to Lancome Teint Miracle ale... może jak wypróbuję to skuszę się na ten bo nie powiem cena Lancome jakoś mnie nie zadowala tym bardziej, że ciągle drożeje :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)