czwartek, 19 marca 2015

Liftactiv Serum 10 Yeux&Cils Vichy, czyli dbamy o oczy.

Serum Vichy zapragnęłam po przeczytaniu na jedym z blogów pozytywnej recenzji na jego temat. Poczułam się tak zachęcona, że praktycznie od razu zasiadłam do komputera, w poszukiwaniu jakiejś kuszącej oferty w aptekach internetowych. W końcu znalazłam, wrzuciłam do wirtualnego koszyka pożądany obiekt, do kompletu dodałam jeszcze kilka leków bez recepty, szampon do włosów i już. Pozostało tylko czekać na cudo od Vichy, które miało sprawić, że me oczy będą piękne i wypoczęte, a rzęsy długie i gęste.
Serum otrzymujemy w naprawdę ładnym, bardzo eleganckim flakoniku, w stalowym kolorze. Moim zdaniem jest naprawdę świetne, i tutaj nie mam producentowi nic do zarzucenia. Higieniczna pompka (która wprawdzie dozuje sporo produktu, jednak bez marnotrawstwa możemy tą ilość wetrzeć w okolice oczu i rzęsy), to niewątpliwie ogromna zaleta. Warto również wspomnieć, że do samego końca jest ono w dobrym stanie. Z buteleczki nie starły się napisy, nie jest porysowana, ani powgniatana, a przeżyła sporo podróży. Do tego nie "strzela" ona na wszystkie strony, i nie marnuje kosmetyku. Przy ogromnym czepialstwie można jedynie jej zarzucić, że nie jesteśmy w stanie sprawdzić ile produktu nam pozostało. 
Jeśli chodzi o konsystensję owego serum, jest ona dość rzadka, ale nie na tyle by spływać nam z palców. Kosmetyk ma śliczny, białoperłowy kolor, do tego jest bezzapachowe, a zawartość jest ważna 6 miesięcy od otwarcia. I całe szczęście ;) Produkt ten jest tak wydajny, że myślałam, że już nigdy go nie zużyję. O ile dobrze pamiętam, starczył mi na bodajże 5 miesięcy. I jeszcze dobra wiadomośc dla osób niecierpliwych (czyli takich jak ja, ma być na już i już!), serum wchłania się bardzo szybko i w dodatku się nie klei :)
Na sam koniec najważniejsze, czyli działanie. Serum stosowałam solo, dzięki temu mogłam dobrze zaobserwować, jak się ono sprawdza. Po tych pieciu miesiącach używania go co wieczór (i czasem rano, z makijażem też całkiem dobrze współpracuje), zauważyłam, że znienawidziona przeze mnie zmarszczka pod prawym okiem jest płytsza! (Śpię na prawym boku i tam wygląda ona wyjątkowo "elegancko" :/) Dodatkowo, otrzymałam całkiem sporą dawkę nawilżenia, rozświetlenia i wygładzenia, ale generalnie poza tą jedną zmarszczką z prawej strony, wielu innych nie miałam. Rzęsy też wyglądały na odżywione, sprężyste i nie wypadało ich tyle co zwykle, ale po 3 miesiącach stosowania kosmetyku Vichy zaczęłam kolejną kurację Long4Lashes. Nie wiem jak serum sprawdzi się u starszych Pań, ale ja, z moimi 25 latami na karku byłam z niego zadowolona. Jeśli chodzi o ceny, warto szukać tych najniższych, bo ich rozpiętość waha się od około 60 do nawet 100zł. Więcej informacji na jego temat, znajdziecie na stronie producenta: klik :)
P.S. Nie wiem, czy zauważyłyście, ale w ciągu ostatniego tygodnia, moja aktywność na Waszych blogach znacząco zmalała ;) Wynikało to z urlopu mojego męża, właściwie trzydniowych plot z kumpelą i kumulacji innych przyjemności. Czasem taka odskocznia naprawdę bardzo potrafi poprawić humor ;) Postaram się jednak zajrzeć, gdzie dam radę :)

73 komentarze :

  1. Miałam kilka próbek tego serum i wywarło na mnie dobre wrażenie. Planowałam zakup pełnowymiarowego opakowania, więc ucieszyła mnie Twoja pozytywna opinia. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu warto, mam nadzieję, że Ciebie też zadowoli :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też :) teraz w kolejce mam idealię ;)

      Usuń
  3. Nie miałam tego serum, ale widzę że warte uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie już znasz:) ja stosowałam albo pod krem albo solo, może nawet wrócę do tego serum:) Btw. wzięłam próbkę Eternalka pod oczy i pierwsze wrażenia pozytywne. Chyba będzie pełny wymiar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique to jest bardzo fajny! Używam drugi tydzień i też pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne :) tylko jest okropnie gęsty, ciężko go nabrać ;) a to serum lubiłam, tylko zdążyło mi się trochę znudzić ;)

      Usuń
  5. ja boje sie kupic pełnowymiarowego produktu, bo zawsze gdy miałam jakieś próbki,mimi produkty podrażniały mnie ale miałam wysyp nie przyjaciól po nich, jedynie dermablend sie dobrze spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Cię coś uczula, ja np nie mogłam używać kosmetyków Lirene, po użyciu jednego wylądowałam w szpitalu z takim okropnym uczuleniem ;)

      Usuń
  6. mam próbkę tego produkty, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, ja zanim kupiłam, wyciągnęłam próbkę i już ona mnie zachęciła :)

      Usuń
  7. w sumie dużo dobrego czytam o tym produkcie, i szczerze mówiąc mam na niego coraz większą ochotę!
    jestem teraz w Polsce, i znalazłam tutaj kilka fajnych (mam nadzieję) produktów pod oczy, ale Vichy prędzej czy pózniej wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdradzisz co ciekawego udało Ci się znaleźć? Chętnie poznam Twoje typy :)

      Usuń
  8. Nawet nie sądziłam, że to serum może tak dobrze się spisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie, choć miałam nadzieję, że nie będzie bublem ;)

      Usuń
  9. Ja mam rocznie 23 więc pewnie też byłabym z tego produktu zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy w tym samym wieku wiec chyba i u mnie by sie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, mam nadzieję, że też Cię zadowoli! ;)

      Usuń
  11. Poszukuję czegoś na zmarszczki poduszkowe (tak, nie tylko Ty je masz) więc rozważę zakup tego serum, gdy zużyję zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, nienawidzę ich, ale chyba taka kolej rzeczy ;)

      Usuń
  12. Ważne, że jesteś zadowolona i jest efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałoby mi się to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często kupuję ich kosmetyki, lubię vichy ;)

      Usuń
  15. opakowanie wygląda naprawdę luksusowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aktualnie szukam czegoś pod oczy, więc będę musiała mu się dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś być z tego serum zadowolona :)

      Usuń
  17. Vichy mają bardzo dobre kremy,lubię ich działanie.tego serum nie używałam ale się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś go szukałam stacjonarnie, ale u mnie w mieście zostało wykupione, co do sztuki :-) można wiedzieć dokładnie skąd i za ile zamawialas? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece gemini, chyba za coś koło 70zł, ale teraz nie pamiętam dokładnie :(

      Usuń
    2. To tanio. Ja widziałam gdzieś online za grubo ponad stowke. Będę musiała jutro przyjrzeć się bliżej tej aptece :-)

      Usuń
    3. Teraz kosztuje 88zł :( http://www.aptekagemini.pl/vichy-liftactiv-serum-10-oczy-i-rzesy-15ml.html

      Usuń
    4. Dziękuję za link :-) ale jak będę zamawiać, to dopiero gdzieś za miesiąc, bo po dzisiejszych zakupach fundusze już nie pozwalają :-)

      Usuń
    5. Proszę :) znam jeszcze tańszą aptekę, ale niestety aktualnie go nie ma :(

      Usuń
    6. Jaką? :-) może do następnego miesiąca się pojawi :-)

      Usuń
    7. Apteka Fortuna :) w razie czego, to jest apteka obok mojego domu, i oni w aptece mają więcej niż na stronie. Może spróbować skorzystać z opcji, która jest na samym dole i napisać, że nie znalazło się określinego kosmetyku? Bo ja jeśli nie ma, to idę i kupuję, a tak to nie wiem :) jak będą to serum mieli, to prawdopodobnie wystawią je na sprzedaż :)

      Usuń
    8. a w jakiej cenie w tej aptece obok Ciebie? porównam z aptekami w moim mieście :-)

      Usuń
    9. Z tego co wiem, przez pewnien czas można je było kupić nawet za 54zł, ale teraz niestety nie wiem jak się to prezentuje :(

      Usuń
    10. A mogłabyś się dowiedzieć jak będziesz gdzieś obok i napisać mi na @ mniej więcej kiedy będzie dostępne i za ile? Byłabym wdzięczna :-)

      Usuń
    11. Kochana, w poniedziałek wracam do domu, więc dopytam się dokładnie w przyszłym tygodniu (obstawiam, że we wtorek) co i jak i dam znać :)

      Usuń
    12. Okej, wielkie dzięki :-)

      Usuń
  19. Prezentuje się bardzo fajnie :) Kosmetyków typu serum nigdy nie miałam, ale czytam o nich tyle dobrego, że kuszą coraz to bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki Vichy są bardzo dobre, serum mnie bardzo zaciekawiło :) Moja aktywność na blogach również ostatnio spadła ale powoli wracam do formy ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem. Chociaż ja pewnie bym używałabym jeszcze na to serum krem, bo lubię takie bardziej treściwe konsystencje, ale jak się łatwo wchłania to podejrzewam, że fajnie by się dogadało z kremem. Cena jak na taką wydajność też jest znośna. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) było bardzo wydajne, więc w sumie można odżałować tę kwotę ;)

      Usuń
  22. Też śpię na prawej stronie , heh
    Serum by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę to serum. Z kosmetykami Vichy nie mam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zachecilas mnie zwlaszcza ,ze trudno o kremy pod oczy dla osoba wlasnie 25 + ,a to serum wydaje sie byc super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie marka Vichy jest skreślona- wszystkie ich kosmetyki albo mnie uczulają albo zapychają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ja mam to samo z lirene, kiedyś po ich kremie wylądowałam w szpitalu :P

      Usuń
  26. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania czegoś fajnego pod oczy :)
    Powiem szczerze, że zaciekawił mnie ten kosmetyk.
    No i też mam już prawie 25 lat ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że naprawdę zadziałało. Wydajność porażająca.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałęm nic dawno z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  29. z ogromną chęcią wypróbowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, ze produkt się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt, muszę się za nim rozejrzeć ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Vichy używam właściwie jedynie antyperspirantu, ale chyba czas to zmienić. Aktualnie zastanawiam się nad jakimś serum, a tutaj taki wpis... :) Już wiem za czym się rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze serum aqualia jest bardzo fajne! :) polecam ;) jakiś czas temu był też o nim wpis.

      Usuń
  33. słyszałam o nim wiele dobrego,ale nie mogę się jakoś zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię kosmetyki VICHY, a tego serum nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Serum prezentują się bardzo interesująco. I oczywiście śliczne zdjęcia, w sumie jak zwykle.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)