niedziela, 21 grudnia 2014

Wyniki Świątecznego Rozdania

Wczoraj skończyło sie moje Mikołajkowo - Świąteczne rozdanie, więc dziś chciałabym podać jego zwycięzcę :) W zabawie wzięło udział 68 osób, zostały rozdane 332 losy, uciekła już 1 ;) Tyle statystyki, a teraz część najprzyjemniejsza (szkoda tylko, że jedynie dla jednej osoby :/), czyli wyniki.  Skromną nagrodę, czyli paletkę Iconic 3 Makeup Revolution i Masło do ciała Tołpa, wygrywa właścicielka losu 264.
A teraz szybki rzut oka na moją magiczną listę, i już wiadomo, że nagrodę zdobywa:

Nika88

Już piszę do Ciebie maila :) Jeśli dziś dostanę od Ciebie adres, to wyślę nagrodę jutro rano, naiwnie liczę, że dojdzie jeszcze przed Świętami ;) W razie czego - na adres czekam do środy do 11:00 ;)

Serdecznie gratuluję, bardzo dziękuję wszystkim za liczny udział i zapraszam ponownie! :) 

35 komentarzy :

  1. Nika to non stop u kogoś wygrywa - serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma farta :) mam wrażenie, że jak już raz sie coś wygra, to potem idzie z górki, u mnie np ten pierwszy raz jeszcze nie nastąpił :D

      Usuń
  2. Super wiadomość :) Dziękuję ślicznie i już zabieram się za odpisywanie na e-mail :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) mam nadzieję, że poczta stanie na wysokości zadania i dostarczy Ci przesyłkę do Wgilii ;)

      Usuń
  3. gratuluję!


    _____________________________
    army fashion look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)