czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne rozdanie, czyli o tym, co jeszcze trafi do Zwycięzcy ;)

Paletka "z niespodzianką" niebawem trafi do nowej Właścicielki, więc jeszcze raz chciałabym zaprosić wszystkie chętne (chętnych też ;)) do wzięcia udziału w rozdaniu. Zgłaszać się można do 20 grudnia, po wszystkie szczegóły zapraszam tutaj
Do wyżej wspomnianych cieni dołączy jeszcze Odżywczy Krem Kokon do Ciała o zapachu Czarnej Róży. Jest nowy, nieotwierany i ważny do października 2015 roku. Do zwycięzcy trafi więc paletka i wyżej wspomniane masło do ciała. Jeszcze raz zapraszam więc serdecznie i życzę Wam powodzenia!

35 komentarzy :

  1. paletka jest ba prawdę śliczna ;-)
    piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te odcienie podobają się najbardziej ze wszystkich trzech ;)

      Usuń
  2. A spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ma prześliczne, powodzenia dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ach teraz trzeba tylko mocno trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedzieli trzeba trzymać, jak dostanę adres to w poniedziałek wyślę i powinna być przed świętami ;)

      Usuń
  5. jeju jakie cudo! na pewno się zgłoszę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta z samymi perfekcyjnymi odcieniami wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne cienie, dostałam podobne od koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już dwie palety z MR :) i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! :) Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://land-of-cosmetics.blogspot.com/2014/12/6-wygrana-w-konkursie-oraz-odpowiedzi.html mam nadzieje, że weźmiesz udział w zabawie ..

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za przypominajkę, chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo musze sprawdzic czy sie zglosilam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful blog! I like your post, nice colors!
    Please follow me http://placeforlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że chcesz do mnie zaglądać i czasem zostawić po sobie komentarz ;* Jeśli zaobserwujesz mojego bloga: daj znać! ;) Na pewno Cię wtedy odwiedzę :)